Naar je e-mailadres?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:19 schreef Sombreros het volgende:
Doe mij is wat Tsjechisch bier sturen dan.
Zeker weten.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:22 schreef longinus het volgende:
Tsjechisch bier is echt veel beter ^^
DESU DESUquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:22 schreef longinus het volgende:
Tsjechisch bier is echt veel beter ^^
Dat is alleen in Venezuela verkrijgbaar en daar zit ik nu niet.quote:
koningbier!quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:34 schreef Kalebatz het volgende:
Anders probeer eens een Polar!
Ja, en de BigMac is de de lekkerste hamburger die er is! MAW, als iets veel verkocht wordt, wil dat niet zeggen dat het product echt goed is.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Heineken chemisch en ranzig en hoofdpijn?
Wat ben jij in Boeddha's naam dan voor nep drinker.
Ik ben het niet met je eens en de 202 landen waar heineken wordt verkocht ook niet.
Het bier zoals wij dat hier kennen (Pils dus) komt van oorsprong uit Tsjechie (Pilsen). Zo te lezen heb je nog nooit echte Tsjechische Pivo op, anders zou je denk ik een hele andere mening hebben.quote:Volgens mij hebben we te maken met een persoon die weinig wil betalen voor bier dat in zijn wereld lekker is voor de prijs. Maar de link tsjechië en chemisch is veel voor de hand liggender.
Chauvinisme om bier. Wat een onzin. Smaak is smaak, en dan kan het me weinig schelen waar het vandaan komt.quote:zoek het eens binnen je eigen land nepdrinker![]()
Er zit wel degelijk smaakverschil tussen euroshopperbier en bijvoorbeeld Hertog Jan. Net zoals bij elk ander product.quote:off: Die biertopics word ik schijtziek van. mensen vinden Grolsch/Amstel/Heineken niet te zuipen en daarentegen Amstel/Heineken/Grolsch of 1 of andere tsjechische variant wel. Bier is Bier en die miniature details die je bij de eerste amsterdammer proeft proef je niet na 3 glazen. zeikerd.
Gambrinus ! Budweiser !quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:32 schreef Labtech het volgende:
Pivo FTW ! Pilsener Urquell ! Staropramen ! Radegast !
Je doet niet zo spang, bradda.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ja mang.
Mang.![]()
Praat gewoon Nederlands zeg, is dat nou zo moeilijk?
Ik ben gewoon niet zo van dat taalgebruik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je doet niet zo spang, bradda.
Wolla swa, nou moet je nokken.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:56 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo van dat taalgebruik.
Als ik daar evenveel zou verdienen als ik hier doe zou ik het doen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Ga dan in tjechie wonen, mang.
Doekoes zijn niet alles, mattie.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Als ik daar evenveel zou verdienen als ik hier doe zou ik het doen.
Mang
Budvar bedoel je? Budweiser is volgens mij allang amerikaans met bijbehorende smaakdegradatie.quote:
Mag ik betalen in Tsjechische kronen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:38 schreef Labtech het volgende:
BTW TS: ik heb hier nog een vaatje Pilsener Urquell staan...kopen ?
Ik ben een Tsjechisch meisje.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:16 schreef HugoChavez het volgende:
Waarom is er nergens in Nederland goed bier verkrijgbaar. Zo word ik nooit een goede alcoholist.![]()
Heineken bier is super ranzig, chemisch en de volgende dag heb je barstende koppijn. Tsjechisch bier is zuiver, lekker en de volgende dag heb je nergens last van, geen kater.
Staropramen is nota bene in de Oekraine en het halfgare land Moldavie verkrijgbaar, maar hier in het ' geciviliseerde' Nederland is alleen heel smerig bier verkrijgbaar. Met geluk Belgisch bier, maar da's ook niet te zuipen.
En Kofola is ook al niet te krijgen hier.![]()
Stelling: Hoogvliet en andere supermarktketens moeten Coca Cola, Heineken, Grolsch en andere vieze drankjes niet meer verkopen en Tsjechische produkten importeren en het liefst ook tegen Tsjechische prijzen verkopen.![]()
Verder wil ik meer Tsjechische meisjes in 0031. Momenteel hebben we alleen naar zweet stinkende dronken Poolse en Bulgaarse mannen in dit land die hier al dan niet illegaal aan het werk zijn. Dat schiet niet op zo.
Tsjechen zijn veel leuker en ik wil vrouwen, Tsjechische vrouwen.![]()
Zwetende dronken mannen exit, terug naar Sofia en Warsawa, hello Czech babes!![]()
![]()
Tevens vind ik dat de prijzen in de horeca moeten worden bijgesteld naar Tsjechische normen (dus 75 eurocent [20 Kc] voor een half liter bier).
Stem daarom Hugo Chavez volgende verkiezingen, lijst 73.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |