abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74903990
Mijn vriendin vindt dansen erg leuk en ze wil nu op salsa-les. Ze heeft gevraagd of ik mee wil maar ik vind dansen toevallig niet leuk dus ik doe het niet.
Na een aantal keer gevraagd te hebben gaf ze het op. 'Gelukkig' dacht ik.

Maar ze wil toch gaan. Het lieftste niet met een vreemde, vindt ze. Daar vindt het toch wat te intiem voor (anders ik wel).
Maar nu is er een klasgenoot (ik ken hem ook) en die wil wel mee.

Nu heeft ze hem vandaag gevraagd om binnenkort mee om salsa-les te gaan...

Je voelt hem al aankomen, ik vind het verschrikkelijk. Ik vind dansen iets zeer intiems. Ik wil helemaal niet dat ze dat met anderen doet en dan al helemaal niet op zo'n manier. Dat ze wekelijks(?) terwijl die gast haar vasthoudt met haar billen staat te schudden en sexy staat te doen.

Nu kun je zeggen, 'ga dan zelf mee' maar ten eerste heb ik daar echt geen zin in en ten tweede lost dat het probleem niet op. Namelijk dat ik er niet mee kan leven dat ze dit nu met iemand wil gaan doen.

Ze zegt tegen mij 'jij wil niet mee en een bekende is beter dan een vreemde toch', en daar heeft ze gelijk in. Maar helaas is deze vent nogal knap en heeft ze ooit tegen mij gezegd dat ie 'hem op haar ex-vriend vindt lijken'... Ik heb nu een aantal keer aangekaart dat ik me er niet prettig bij voel maar omdat zij het onschuldig vindt gaat ze nu binnenkort toch beginnen.

Het probleem is dat ik dansen niet onschuldig vind. Vooral niet wekelijks met dezelfde partner, samen een intieme dans doen. Maar goed, ik wil van dit gevoel af.

Ik vraag aan jullie dus: stel ik me aan en is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken? Of heeft iemand anders tips? (behalve: GA ZELF MEE OP DANSLES)

dankuwel
pi_74904054
quote:
is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken?
Vraag het je vriendin. Antwoord zij bevestigend, zal je haar op haar woord moeten vertrouwen.
#geen
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:08:15 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74904055
Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_74904068
Ga met haar mee. Jij staat niet in jouw recht om haar zoiets te ontnemen.
pi_74904077
Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:10:02 #6
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74904092
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef LasTeR het volgende:
Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.
Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:10:56 #7
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904112
beetje jaloers?
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:13:18 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_74904146
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Beetje veel.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Redactie Games zaterdag 21 november 2009 @ 01:13:20 #9
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74904149
Ga zelf lekker dansen, komt later nog te pas.. probleem opgelost...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_74904158
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.
Les 1 in welke relatie dan ook: vertrouw niemand.Zelfs jezelf niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74904160
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.

Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Toch? Of is dit weer te overdreven?
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:14:51 #12
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74904170
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?
pi_74904181
Dansen is ook acteren van gevoelens die een dans moet uitstralen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:15:36 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74904185
Wat tof dat mensen van voor de 2e wereldoorlog hier ook kunnen posten. De techniek staat voor niets!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:16:11 #15
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904196
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Beetje veel.
Inderdaad. Daar past maar 1 smiley bij:
pi_74904206
Pffft, mijn vriend had ook deze klacht. Maar omdat ie zelf niet wil, ga ik niet thuis op de bank zitten en te denken: ik wil graag salsadansen. Dus ik heb ook een danspartner gezocht, geen lelijke man, maar verder dan dansen gaat het echt niet hoor!!

Inmiddels is mijn vriend eraan gewend en vindt ie het alleen maar leuk dat ik iets heb gevonden waar ik zoveel plezier uit haal (het dansen dan he, niet de danspartner )
pi_74904215
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder.
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:18:15 #18
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904229
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef fs180 het volgende:

[..]

Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?
pi_74904261
Enne, mocht ik bij mezelf merken dat ik mijn danspartner té leuk zou gaan vinden, dan zou ik ruilen van partner. Mijn relatie is me meer waard. Net zoals ik verwacht dat hij, wanneer hij een collega te leuk zou gaan vinden, het contact daarmee op een laag pitje zou zetten.

Logisch toch?
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:21:30 #20
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74904281
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:

[..]

Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.

Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.

Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Toch? Of is dit weer te overdreven?
Ja! Ik vind dat je er toch wel iets teveel achter zoekt, ze vindt het leuk, het geeft haar plezier, en jij kon meegaan, maar je wou liever niet. Logisch dat ze toch een partner nodig heeft, (spreekwoord zal ik achterwege laten ) alleen jij beeld je waarschijnlijk teveel in hoe jij het met haar zou zien. Zij heeft nu een danparnter, het is geen liefdespartner en het verschil is ook erg groot. Hoe jij haar ziet zegt niets over hoe hij haar ziet, een vriendin haalt mij ook wel eens over, maar dar blijft gewoon een vriendin en de dans doet daar niet aan af.

Relax, en probeer minder doomsenarios te verzinnen. Desnoods vertel je haar hoe je voelt, dat je bang bent dat zij het als meer zal zien. Maar ga aub niet vragen om te stoppen of ga opeens zelf meedoen. Het zit in jouw hoofd en jij moet eraan 'werken' maar ze kan er wel mee helpen.
Die vriend weet natuurlijk ook van jullie relatie af en zal dat vast niet opeens kapot willen maken, draai het eens om, waarom zou er wel iets veranderen
pi_74904335
Dan moet je haar toch vertrouwen..
pi_74904342
ze gaat dansen, ze gaat niet swingen in een parenclub
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:25:21 #23
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_74904352
bah oud bollig hoor dansles...ieuw
tijd voor een nieuwe dinnie dude
Snollebolt
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:27:02 #24
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_74904377
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje? Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:27:57 #25
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_74904387
Het Grote Salsa-topic

Ken vele verhalen van kerels die het niks vonden dat hun vriendin op Salsa wil, toch maar 1x meegegaan, en nu zijn ze het fanatiekst van de twee.

Salsa is best wel een intieme dans, maar dat kan ook behoorlijk discreet uitgevoerd worden. Wacht maar totdat ze bachata moet doen tijdens de les.
Confidence through competence
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:28:29 #26
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_74904398
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje? Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!
Nee, want daar staat nooit een lekkere instructeur voor
pi_74904430
je hebt het niet over voor je vriendin om mee te gaan?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:36:09 #28
55709 Stereotomy
pi_74904512
Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.

Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:36:49 #29
279274 Trekfiets
ik trek fietsen
pi_74904517
Is er geen salsa les voor de Wii?
pi_74904810
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.

Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.
Neen daar geloof ik dus niet in.
Mijn vriendin heeft een zeer goed lichaam en als die andere vent dat in handen heeft en ze schudt met haar billen vlak voor zijn neus, dan krijgt een gezonde man het daar gewoon warm van. Ik had het in het begin toch ook bij haar? Dus hij net zo goed.
En zij krijgt zo'n gevoelens waarschijnlijk ook net goed. Die moet je dan inderdaad bewust uitschakelen. Want als je er niet zo bewust mee bezig bent, is het 1 groot intiem spel.

Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.

2 goed uitziende volwassen mensen, worden geen broer en zus. Never nooit. Het enige wat je kunt doen is bewust bezig zijn en goed opletten dat het niet uit de hand loopt.
Maar dat is in mijn ogen de kat op het spek binden.
  zaterdag 21 november 2009 @ 02:18:55 #31
55709 Stereotomy
pi_74904868
Tja,

Salsa is natuurlijk leuker als je partner echt knap is.

Maar ten eerste geloof ik niet in vreemdgaan als je relatie goed is, ten tweede heb je grote kans dat die toekomstige danspartner van haar er geen reet van kan en dan is Salsa allesbehalve intiem en ten derde als ze vreemdgaat betekent het toch gewoon dat zij niet bij je pastte?

Nouja, eigenlijk zijn 1 en 3 dezelfde argumenten.

Je vroeg er niet om, maar eigenlijk kan ik alleen maar aanbevelen om 1x een workshop / introles mee te doen. Ken echt superveel kerels die 180 graden omgeslagen zijn.
pi_74904885
TS:Je bent gewoon zielig en jaloers. Triest gewoon dat je dat je vriendin niet gunt omdat jij zo onzeker bent.

Ik hoop dat ze toch gewoon gaat
pi_74905051
Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.
pi_74905149
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:41 schreef spoor4 het volgende:
Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.
En dat heeft niets met die salsa lessen te maken
pi_74905161
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 02:12 schreef sokingat het volgende:
Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
Ja en zij wilde helemaal niet dat jij niet met haar intiem willde dansen.
pi_74905203
GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!

Gun HAAR toch dat plezier ...

ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de

10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .
pi_74905221
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:06 schreef CP69 het volgende:
GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!

Gun HAAR toch dat plezier ...

ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de

10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .
Ha ha ha, érg geruststellende mededeling
pi_74905296
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:09 schreef 49R het volgende:

[..]

Ha ha ha, érg geruststellende mededeling
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.

Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.

Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.

Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.

Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.

Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
pi_74905321
in een relatie breng je soms gewoon "offers" om je partner te plezieren ...

een offer brengen of misshien beter gezegd "water in de wijn doen" is niet altijd leuk , maar JE DOET DAT NU

EENMAAL OMDAT JE DIE ANDER LIEFHEBT ..

In mijn afgelopen relaties heb ik ook veel dingen tegen mijn zin gedaan zoals het ergste wat er is ...

zondag naar haar ouders of familie meegaan

nee , laat mij dan maar liever die wekelijkse Salsa-Zooi (ik hou helemaal niet van Salsa trouwens) met haar doen ... , dan kan ik tenminste nog net doen of ik het leuk vind.
pi_74905429
tip:
zeik niet je lijkt wel een wijf
pi_74905433
Je kan niet je hele leven aan de bar blijven staan...
pi_74905579
Wil me er niet mee bemoeien maar ga voor haar met haar mee man, als je ben geweest zal je zien dat je het wel leuk vind en anders kan je altijd nog zeggen dat je past.
  zaterdag 21 november 2009 @ 07:48:53 #43
278630 Snikch
Living my life
pi_74905595
Persoonlijk zou ik in jouw situatie ook niet lekker in mijn vel zitten hoor. Maar ik ben dan ook een tikkeltje jaloers waar ik nog steeds aan moet werken dus dat zou meer aan mij liggen dan aan die meid. Want als zij zegt dat het onschuldig is dan moet je haar vertrouwen!

Maar aan de andere kant, ik was gewoon meegegaan voor haar! Samen dingen doen is toch juist iets dat je wilt? Nou en als het een keer iets is dat je normaal gesproken niets interesseert, wees blij dat ze haar passie met jou wil delen man!!
For as he thinks within himself, so he is
pi_74905618
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:

[..]

Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.

Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.

Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.

Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.

Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Natuurlijk gaat je vriendin vreemd, niet dat zij dat wil misschien maar jij vraagt erom met je gezever...maar het goede nieuws is, dat ze jou dat niet zal vertellen !
nothing will change without a rebel
pi_74905683
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:

[..]

Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. ....
Ja, en de man zou de hersens moeten hebben, maar dat is in dit geval ook niet gelukt
quote:
Handig he, als je daarna thuiskomt...
quote:

Volgende stap : Vriendin verbieden om naar het winkelcentrum te gaan, want daar zijn ook knappe mannen gesignaleerd waarmee ze weliswaar nooit vreemd zal gaan maar wel "bepaalde" gevoelens voor zou kunnen krijgen....

Hoe oud jong zijn jij en je vriendin eigenlijk?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:16:28 #46
254545 lichtekooi
niet zwaar dus.
pi_74905959
Je stelt je aan

Je stelt je zelfs heel erg aan.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
pi_74906051
Ik geloof dat er ook salsalessen bestaan waarbij je geen eigen partner mee moet nemen, maar er vaste aantallen zijn voor heren en dames. Bij de lessen dans je per oefening (5-10 min?) steeds met een andere man/vrouw.

Daarnaast valt het heel erg mee met hoe sexy salsa is, zeker bij een beginnerscursus.
Klussen deel 1 en 2
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:52:16 #48
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_74906344
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef SebasM het volgende:

[..]

Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Wat vinden mensen er eigenlijk leuk aan? Als je beweging wil kun je toch ook naar de sportschool, kun je nog tv kijken ook.
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:00:19 #49
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74906462
Ik vind dansen ook te intiem om wekelijks met een andere vent dan mn eigen naar salsales te gaan. Andersom zou ik dat ook niet accepteren.

En over dat: volgende stap je vriendin verbieden naar het winkelcentrum te gaan, ik mag toch hopen dat ze daar niet met haar lichaam tegen dat van een ander aanstaat? In mijn beleving is dat niet normaal, maar ik zal wel een uitzondering zijn. Dat maakt het niet minder valide overigens.
pi_74906907
Dansen is inderdaad iets intiems, en je ziet dan ook veel relaties opbloeien tijdens het dansen

Maar ff serieus: ik ken veel mensen die hun partner niet hebben als danspartner, en dat gaat verder prima. Je zou haar natuurlijk ook een plezier kunnen doen en over je lamzakkerigheid heenstappen en met haar gaan dansen. Heeft bij mij ook gewerkt, en het valt reuze mee Je vriendin heeft groot gelijk dat ze met iemand anders gaat dansen. Ze ligt tenslotte niet bij je aan de ketting. Tenminste, dat neem ik dan voor het gemak maar aan.

Ik zou er trouwens 0 problemen mee hebben als m'n vriendin met iemand anders zou dansen. Ik denk omdat we een goede relatie hebben en ik haar vertrouw. Je kunt es bij jezelf te rade gaan waarom je er nou precies zoveel problemen mee hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')