Vraag het je vriendin. Antwoord zij bevestigend, zal je haar op haar woord moeten vertrouwen.quote:is dansen zoals dit puur onschuldig en komen daar geen enkele gevoelens bij kijken?
Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:08 schreef LasTeR het volgende:
Je vertrouwt haar of je vertrouwt d'r niet.
Beetje veel.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Les 1 in welke relatie dan ook: vertrouw niemand.Zelfs jezelf niet.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:09 schreef trovey het volgende:
Les 1 in een relatie: vertrouw elkaar.
Lukt dat niet dan is de relatie gedoemd te mislukken vroeg of laat.
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat ja. Jezelf elke week opvreten zal je angst alleen maar vergroten, dus bespreek het eens met dr, niet fijn maar ruimt goed op, en misschien kan ze de week daarop weg zonder dat je je zorgen maakt.
Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:10 schreef druppelkut het volgende:
beetje jaloers?
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:
Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met jouw liefdesleven, heb je al iemand gevonden?
Ja! Ik vind dat je er toch wel iets teveel achter zoekt, ze vindt het leuk, het geeft haar plezier, en jij kon meegaan, maar je wou liever niet. Logisch dat ze toch een partner nodig heeft, (spreekwoord zal ik achterwege latenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:14 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar 100% in dat ze niet vreemd zal gaan. Geen twijfel heb ik.
Maar ik ben wel bang voor kleinere dingen, zoals de jongen 'toch wel leuk gaan vinden' en stiekem wel opgewonden raken van hem.
Ik bedoel, je staat tijdens zo'n sessie gewoon geil te doen (dansen is het laten zien van je genen) en dan wil je ook geil gevonden worden. Als er dan een knappe vent tegenover je staat hetzelfde te doen, en je raakt elkaar ook nog eens de hele tijd aan EN je werkt samen aan verbetering, complimenteert elkaar etc... tja dat is in mijn ogen zeer intiem. Daar blijft geen enkel mens nuchter onder. En daarna weer heel nuchter 'hoi schat ben weer thuis' en alles is vergeten, dat geloof ik gewoon niet.
Ik ben dus bang dat daar stiekem toch wat opgebouwd wordt. Vreemdgaan dus niet, maar emotioneel meer betrokken raken dan ik wil, waarschijnlijk wel.
Toch? Of is dit weer te overdreven?
Nee, want daar staat nooit een lekkere instructeur voorquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:27 schreef LasTeR het volgende:
Kan ze anders niet gewoon aan de Zumba in d'r eentje?Koop een paar lessen voor d'r en je hoeft je ook niet druk te maken!
Neen daar geloof ik dus niet in.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens is het de eerste paar keer idd best intiem en onwennig. Maar degenen die wat langer dansen kunnen het dansen wel goed loskoppelen van intimiteit.
Dat gezegd hebbende, word je natuurlijk met je vaste danspartner wel wát intiemer, maar als daar geen gevoel bij zit is het meer broer/zus intimiteit, vooropgesteld dat jij niet met je zus in bad zat vroeger.
En dat heeft niets met die salsa lessen te makenquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:41 schreef spoor4 het volgende:
Ik doe vast een voorspelling; jij gaat gedumpt worden omdat je te jaloers en afhankelijk bent.
Ja en zij wilde helemaal niet dat jij niet met haar intiem willde dansen.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:12 schreef sokingat het volgende:
Ik wil helemaal niet dat zij dit WIL met een andere kerel. Ik had gehoopt dat ze zou zeggen 'ow als jij niet gaat dan ga ik ook niet want met een ander heb ik daar geen zin in'.
Ha ha ha, érg geruststellende mededelingquote:Op zaterdag 21 november 2009 03:06 schreef CP69 het volgende:
GA ZELF MEE OP DANSLES lapswans !!!!
Gun HAAR toch dat plezier ...
ben maar blij dat een goede vriend van mij ( Salsa dans-leraar) haar geen lesgeeft , want hij WEET dat 9 van de
10 vrouwen tijdens het Salsa dansen GEIL worden en eerder zin krijgen in een slippertje .
Ik geloof het direct.quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:09 schreef 49R het volgende:
[..]
Ha ha ha, érg geruststellende mededeling![]()
![]()
Natuurlijk gaat je vriendin vreemd, niet dat zij dat wil misschien maar jij vraagt erom met je gezever...maar het goede nieuws is, dat ze jou dat niet zal vertellen !quote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. En in (salsa) dansen gebeurt dat precies. Dan 'mogen' ze hun lichaam showen zonder dat iemand ze een slet noemt en worden ze nog bekeken ook + aangeraakt.
Daarbij zien ze de ritmische kwaliteiten van de man welke aangegeven dat hij haar goed kan beschermen (goede dansers zijn goede vechters) en ruikt ze zijn feromonen.
Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.
Haha het probleem is dat ik dansen kut en saai vind en het ook irritant vind dat ik er zo over denk. Ik denk dat veel kerels zouden zeggen 'ga maar meisje, ga ik lekker iets voor mezelf doen' zonder er naar om te kijken.
Maar daarvoor ben ik OF te para, of ken ik teveel psyschologie.
Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.
Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Ja, en de man zou de hersens moeten hebben, maar dat is in dit geval ook niet geluktquote:Op zaterdag 21 november 2009 03:34 schreef sokingat het volgende:
[..]
Ik geloof het direct.
Vrouwen zijn gemaakt om begeerd te worden om hun uiterlijk. ....
Handig he, als je daarna thuiskomt...quote:Mijn vriendin wordt ook altijd geil als we bij het uitgaan dansen.
Volgende stap : Vriendin verbieden om naar het winkelcentrum te gaan, want daar zijn ook knappe mannen gesignaleerd waarmee ze weliswaar nooit vreemd zal gaan maar wel "bepaalde" gevoelens voor zou kunnen krijgen....quote:Maar nogmaals, ze gaat niet vreemd. Ben ik niet bang voor. Maar ik ben wel bang voor bepaalde gevoelens die ze onherroepelijk gaat krijgen.
Je zou kunnen zeggen, 'ach vertrouw haar gewoon' maar ik doe om dezelfde redenen (maar dan uitvergroot) ook niet mee aan het programma Temptation Island bv. Dit is de kat op het spek binden.
Wat vinden mensen er eigenlijk leuk aan? Als je beweging wil kun je toch ook naar de sportschool, kun je nog tv kijken ook.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:17 schreef SebasM het volgende:
[..]
Wil je mij nog 1 keer uitleggen wat er nou zo vreselijk is aan dansen dat je dit niet met je vriendin wilt doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |