abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74896063
is corrupt.

Mensen die dit niet geloven zitten in de ontkenning.

Om maar een paar voorbeelden te noemen:

-Het illegaal vuurwerk wat ze innemen delen ze later weer uit aan de agenten zelf die het dan zelf afsteken of zelfs doorverkopen, Het zal mij niks verbazen als ze dit met meer illegale goederen doen.
-Als een agent een collega agent aanhoud voor wat dan ook komt deze er bijna altijd veel beter vanaf dan een niet-agent

Hoe weet ik dit? Iemand in mijn straat zit bij de politie en die kinderen van hen steken ieder jaar illegaal vuurwerk af en als je dat bij de politie zelf meld doen die er niks aan
pi_74896116
Bel Alberto.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_74896119
pi_74896190
Je zegt twee keer 'is corrupt'
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74896193
Ha.. heerlijk. Je noemt de hele Nederlandse politie corrupt op basis van één dingetje, waar je nog niet eens bewijs van hebt.
pi_74896212
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef TJV het volgende:
Bel Alberto.
Die heeft volgens mij zelf al is een stiletto van een agent gekocht in een van de afleveringen
pi_74896227
quote:
en als je dat bij de politie zelf meld doen die er niks aan
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:21:32 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_74896237
TS is 16 en is boos dat de politie zijn vuurwerk heeft afgepakt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_74896300
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:15 schreef Personan het volgende:
is corrupt.

-Als een agent een collega agent aanhoud voor wat dan ook komt deze er bijna altijd veel beter vanaf dan een niet-agent
Dat is toch logisch? Ze hebben een band, zitten in hetzelfde schuitje, dat soort dingen.
pi_74896363
Klopt wel. Ik heb die aflevering van Peter r. de Vries een tijdje geleden gezien over verkeersboetes. Te genant voor woorden! Hele dag boetes uitdelen en dan zelf met een rotvaart naar huis toe rijden...

Ik heb zelf een tijdje in de bediening (horeca) gewerkt, en nu wil het geval dat ik zelf ook wel eens uit eten ga. Als je een bloedchagrijnige ober aan tafel krijgt, dat kan je hele avond verpesten, dus dan ga ik niet zelf, voor mensen die een avondje op stap zijn, hun avond verzieken, door daar bloedchagrijnig rond te lopen....

Maar de pliesie flikt het gewoon. Sukkels.
pi_74896377
RISE AGAINST THE SYSTEM!
pi_74896406
zo. En hoe is het om de waarheid onder ogen te zien? Doet het pijn ? Wil je er over praten ? Gooi het in de groep ?
Is je zieltje erg gekwetst ? Huilt er van binnen iets ? Is er daar iets gebroken ? Kusje er op ?
pi_74896531
Das inderdaad wel extreem corrupt gek! Die voordeeltjes die jij op je werk hebt mbt andere collega's, is dat dan ook corrupt?
pi_74896646
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Bastoenie het volgende:
Das inderdaad wel extreem corrupt gek! Die voordeeltjes die jij op je werk hebt mbt andere collega's, is dat dan ook corrupt?
Nou, die agenten, zoals in mijn voorbeeldje, kunnen dat echt wel zelf bedenken, dat als ze de hele dag staan de controleren, dat ze zich dan zelf wel aan de maximum snelheid moeten houden, terwijl ik er een rekening voor krijg van tig-veel euro's. Dat is, zoals bij veel dingen, doodergerlijk, en gewoon machtsmisbruik. Het gaat erom dat het zo ontzettend walgelijk, en zo ontzettend DOM is.
pi_74896691
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou, die agenten, zoals in mijn voorbeeldje, kunnen dat echt wel zelf bedenken, dat als ze de hele dag staan de controleren, dat ze zich dan zelf wel aan de maximum snelheid moeten houden, terwijl ik er een rekening voor krijg van tig-veel euro's. Dat is, zoals bij veel dingen, doodergerlijk, en gewoon machtsmisbruik. Het gaat erom dat het zo ontzettend walgelijk, en zo ontzettend DOM is.
Je geeft geen antwoord op de vraag, vriend.
pi_74896728
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Que?
pi_74896758
Zo dit is toch even stof tot nadenken :s
pi_74896941
Gratis vuurwerk? Ik wil ook bij de politie !
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_74897027
TS was een naïef ventje met een heilig geloof in autoriteit en de heilzame werking van dit instrument.
Derevaun Seraun.
pi_74897111
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS was een naïef ventje met een heilig geloof in autoriteit en de heilzame werking van dit instrument.
Als je denkt zoals jij, dan kun je nergens meer over klagen. Bovendien, is er niks mis mee, als een burger mondig is.
pi_74897133
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je geeft inderdaad geen antwoord op de vraag
Die agenten krijgen ook gewoon een prent als ze op de verkeerde plek te hard rijden. Jij krijgt misschien bij je werk iets gratis mee, terwijl een ander moet betalen. Das toch ook niet corrupt?
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 20:49:46 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74897175
lees de titel en denk..

duh
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_74897178
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Die agenten krijgen ook gewoon een prent als ze op de verkeerde plek te hard rijden. Jij krijgt misschien bij je werk iets gratis mee, terwijl een ander moet betalen. Das toch ook niet corrupt?
Niet altijd hoor. In die aflevering van Peter R. de Vries, is er een motoragent die verkeerd invoegt, maar toen de agent in dienst ontdekte dat het een agent in burger betrof, mocht hij gewoon doorrijden.
pi_74897197
Ze zijn corrupt, delen alleen bonnen uit en laten de criminelen lopen...
pi_74897240
Over dat vuurwerk, ik heb toen ik nog jong en onbezonnen was gezien dat ze een hele lading vernietigden.
pi_74897431
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:49 schreef OeJ het volgende:

[..]

Niet altijd hoor. In die aflevering van Peter R. de Vries, is er een motoragent die verkeerd invoegt, maar toen de agent in dienst ontdekte dat het een agent in burger betrof, mocht hij gewoon doorrijden.
En je snapt het punt nog steeds niet? Zij als politie agenten hebben idd dat voordeel net zoals jij op jouw werk voordelen hebt. (3x )

Overigens om het hele politiekorps corrupt te noemen vanwege een jongetje in de straat
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:37:34 #27
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74897498
Jeez, vmbo scholen zijn weer uit en het tuig overstroomt fok alweer..
pi_74897718
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:34 schreef mirved het volgende:

[..]

En je snapt het punt nog steeds niet? Zij als politie agenten hebben idd dat voordeel net zoals jij op jouw werk voordelen hebt. (3x )

Overigens om het hele politiekorps corrupt te noemen vanwege een jongetje in de straat
Wat lul je nou dom? Het punt wat TS wil maken is dat Nederlandse agenten corrupt zijn, en ik reageer daarop dat het klopt (door een voorbeeld aan te halen van een uitzending van Peter r.) . Wat is er nou zo raar?
pi_74897749
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_74897981
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:44 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom? Het punt wat TS wil maken is dat Nederlandse agenten corrupt zijn, en ik reageer daarop dat het klopt (door een voorbeeld aan te halen van een uitzending van Peter r.) . Wat is er nou zo raar?
Je begrijpt het nog steeds niet. Laat maar zitten
pi_74898417
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:51 schreef mirved het volgende:

[..]

Je begrijpt het nog steeds niet. Laat maar zitten
Nogal zwak dit. Zeg dan waar ik het verkeerd begrepen heb, dit riekt naar een drogreden.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:07:42 #32
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_74898627
Troep verwijderd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_74898698
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:02 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nogal zwak dit. Zeg dan waar ik het verkeerd begrepen heb, dit riekt naar een drogreden.
Ok nog een keer: Als jij iets van jouw werk meeneemt, gebruik maakt van een gunstig voordeel van jouw werk ben je dan niet net zo goed ook corrupt?
pi_74898852
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:09 schreef mirved het volgende:

[..]

Ok nog een keer: Als jij iets van jouw werk meeneemt, gebruik maakt van een gunstig voordeel van jouw werk ben je dan niet net zo goed ook corrupt?
Ja, dus? Ik reageerde op de TS.
pi_74898934
Vooral niet toegeven, mirved, stel dat je afgaat...
pi_74899056
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wat is daar corrupt aan dan? Wat Mirved zegt klopt gewoon, iedereen heeft voordelen van zijn of haar werk. Agenten hebben dat met betrekking tot bekeuringen, een MM medewerker kan spul met korting kopen, de bakkersmedewerker krijgt gratis brood mee. So what? Heeft geen reet met corruptheid te maken
pi_74899083
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:13 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ja dus is het hypocriet om andere corrupt te noemen als je het zelf ook doet.

Bovendien reageer je op deze post waar precies deze vraag gesteld wordt maar je beantwoord hem niet:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Bastoenie het volgende:
dan erna wordt je nogmaals erop gewezen dat je de vraag niet beantwoord door:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

daarna nog eens:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

en je blijft maar reageren op deze mensen door te verwijzen na de peter r de vries uitzending. Zonder dat dat enig iets af doet aan het punt wat deze mensen en ik probeer te maken.

Maar iets in me zegt me dat je het nu nog steeds niet zal snappen.
pi_74899145
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:16 schreef OeJ het volgende:
Vooral niet toegeven, mirved, stel dat je afgaat...
We zullen zien wie hier niet toegeeft.
pi_74899238
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:20 schreef mirved het volgende:

[..]

Bovendien reageer je op deze post waar precies deze vraag gesteld wordt maar je beantwoord hem niet:
[..]

[..]

daarna nog eens:
[..]

en je blijft maar reageren op deze mensen door te verwijzen na de peter r de vries uitzending. Zonder dat dat enig iets af doet aan het punt wat deze mensen en ik probeer te maken.

Waar zeg ik dat ik zelf ook corrupt ben? WAAR?

Nogmaals: ik reageer op de TS door een uitzending van peter r. aan te halen, waaruit blijkt dat agenten idd corrupt zijn.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:30:33 #40
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_74899464
Weetje, ga gewoon naar dat ventje toe, pak z'n vuurwerk af en steek 't zelf af.
Als die flik op dat moment niet in dienst is kan die weinig doen toch ?
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_74899586
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:20 schreef mirved het volgende:

[..]

[..]

[..]

daarna nog eens:
[..]

Ik heb nergens gezegd, dat ik zelf corrupt ben, waar haal je het vandaan?!
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:37:04 #43
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74899676
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:34 schreef mirved het volgende:

[..]

Als jij op je werk dat soort dingen doet heet dat fraude en is dat uiterst strafbaar.

Dus, WTF
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74899703
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:34 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd, dat ik zelf corrupt ben, waar haal je het vandaan?!
Dat is net het punt, zij hebben dat voordeel dat ze daar niet voor gepakt worden (dat is niet corrupt) en jij hebt andere voordelen op jouw werk waar je gebruik van maakt en dat maakt jou net zo min corrupt.
pi_74899766
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:37 schreef mirved het volgende:

[..]

Dat is net het punt, zij hebben dat voordeel dat ze daar niet voor gepakt worden (dat is niet corrupt) en jij hebt andere voordelen op jouw werk waar je gebruik van maakt en dat maakt jou net zo min corrupt.
Dat kan allemaal best wel wezen, jongeman, maar dat is heul niet het punt wat TS wilde maken, en als je daaraan twijfelt adviseer ik je dringend de OP nogmaals te lezen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:42:29 #46
248844 Bowlingbal
pi_74899835
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:37 schreef mirved het volgende:

[..]

Wat voor onzin loop je te bazelen?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:43:04 #47
138448 PeZu
Suspended animation
pi_74899863
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:40 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat kan allemaal best wel wezen, jongeman, maar dat is heul niet het punt wat TS wilde maken, en als je daaraan twijfelt adviseer ik je dringend de OP nogmaals te lezen.

nou nou wat een goede voorbeelden van corruptie in de OP zeg
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_74899894
Lekkere representatief, dat voorbeeld uit je OP.

Ík heb een buurman die bij de politie zit, en die steekt altijd eerlijk gekocht legaal vuurwerk af. Dús, elke agent steekt legaal vuurwerk af, en de politie is dus niet corrupt.
pi_74899978
Wat is een corrups?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74900038
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef DuTank het volgende:
Wat is een corrups?

Dit is Cor de rups
pi_74900164
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Siniti het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is Cor de rups
En nu een corrups.
pi_74900260
wat verwacht jij dan? weet je wat voor kankerloon politieagenten hebben? ik kan best begrijpen dat zij ook een keer dikke schijt hebben
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_74900322
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:40 schreef OeJ het volgende:

[..]

Er werd een vraag aan jou gesteld en het onderwerp veranderde. Dat gebeurd wel eens in een topic, nu kan je wel weer terug grijpen op de OP maar ik heb duidelijk laten zien wat er aan jou gevraagd werd en dat jij daar niet op inging.
pi_74900364
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
wat verwacht jij dan? weet je wat voor kankerloon politieagenten hebben? ik kan best begrijpen dat zij ook een keer dikke schijt hebben
voor dat kankerloon kiezen ze zelf en dat ze niet een hoger kankerloon krijgen, is omdat ze ook gewoon echt waardeloze skotoe zijn en dus geen vooruitgang in hun carrière maken..
pi_74900501
Goh, zouden politieagenten dan toch geen ubermenschen zijn met perfecte normen en waarden, ver verheven boven de gewone mens met al hun inperfecties? Zeg dat het niet waar is.
pi_74900566
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

voor dat kankerloon kiezen ze zelf en dat ze niet een hoger kankerloon krijgen, is omdat ze ook gewoon echt waardeloze skotoe zijn en dus geen vooruitgang in hun carrière maken..
het blijkt maar dat politiemensen meer gevoel voor rechtvaardigheid hebben dan "Normale" mensen want een doorsnee bloemschikker verdient nagenoeg hetzelfde als een straatagent.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_74901385
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:54 schreef mirved het volgende:

[..]

Er werd een vraag aan jou gesteld en het onderwerp veranderde. Dat gebeurd wel eens in een topic, nu kan je wel weer terug grijpen op de OP maar ik heb duidelijk laten zien wat er aan jou gevraagd werd en dat jij daar niet op inging.
Zucht...

Dat ik hier nog op in ga, maar ok,

1. het is gebeurT, niet gebeurd.

2. Ik begon met een reactie op de OP.
pi_74901554
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:22 schreef OeJ het volgende:

[..]

Zucht...

Dat ik hier nog op in ga, maar ok,

1. het is gebeurT, niet gebeurd.

2. Ik begon met een reactie op de OP.
1: Goh je hebt een fout ontdekt. fijn voor je.

2: Mensen reageerde weer op jouw reactie en daar ging jij niet op in.
pi_74901641
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef mirved het volgende:

[..]

mensen reageerden
pi_74901697
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef mirved het volgende:

[..]

reageerden
pi_74901808
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:29 schreef OeJ het volgende:

[..]

mensen reageerden
Dus jij bent er zo een. Als je ongelijk wordt aangetoond dan ga je maar op spelling zeiken om het te laten lijken als of daardoor het argument niet minder waar is.

Vooral zoiets als een N als ik snel even een zin typ is natuurlijk zeer ernstig.

Overigens waren er tot nu toe alleen maar reacties die hetzelfde zeiden als mij en je blijft toch maar doorgaan. Om dit topic niet meer verder te vervuilen met deze onzin zal ik het hierbij laten.
pi_74901905
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:34 schreef mirved het volgende:

[..]

Dus jij bent er zo een. Als je ongelijk wordt aangetoond dan ga je maar op spelling zeiken om het te laten lijken als of daardoor het argument niet minder waar is.

Vooral zoiets als een N als ik snel even een zin typ is natuurlijk zeer ernstig.

Overigens waren er tot nu toe alleen maar reacties die hetzelfde zeiden als mij en je blijft toch maar doorgaan. Om dit topic niet meer verder te vervuilen met deze onzin zal ik het hierbij laten.
pi_74902899
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd.
Maar de OP staat er nog...
You can trust me, trust nobody...
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:40:21 #64
248844 Bowlingbal
pi_74903441
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:34 schreef mirved het volgende:

[..]

Ongelijk? TS staat te liegen?
- Donald Love
pi_74903512
lol omdat 1 politie agent illegaal vuurwerk heeft hebben alle agenten het:p

het illegaale vuurwerk vernietige ze

en ik heb geen hekel aan popo (alleen als ze me aan houden:p)want jongens doen stoer van haat de popo etc maar als er word ingebroken bellen ze de popo en als ze worden bedreigt.

hun doen ook gwn hun baan:p
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:54:08 #66
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74903764
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:44 schreef OeJ het volgende:

[..]

zaterdag 21 november 2009 @ 00:54:43 #67
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74903779
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:43 schreef michielboy het volgende:
lol omdat 1 politie agent illegaal vuurwerk heeft hebben alle agenten het:p

het illegaale vuurwerk vernietige ze

en ik heb geen hekel aan popo (alleen als ze me aan houden:p)want jongens doen stoer van haat de popo etc maar als er word ingebroken bellen ze de popo en als ze worden bedreigt.

hun doen ook gwn hun baan:p
Ik krijg aids van jouw post!
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:43:58 #68
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_74904598
Voor het geval een aantal mensen( wo Mirved) de point niet vatten: een politie agent die lekker 3x per dag kan mee bikken in een fantastische kantine : DAT is een voordeeltje van het werk.
Een agent die de wet overtreed en daar vervolgens mee wegkomt doordat het niet gezien word of zijn broeders hem de hand boven het hoofd houden is geen "voordeeltje" maar CORRUPTIE.

Een kelner die gratis mee eet uit de eigen keuken: dat is een voordeeltje van het werk.
Een kelner die iedere dag 5 meier uit de kas jat en mee naar huis neemt: dat is geen voordeeltje maar diefstal
Een kelner die een klant te veel laat laat betalen; dat is geen voordeeltje maar een economisch delict.

Ergo: op een voordeeltje van het werk staat geen geldboete of gevangenisstraf.

Ambtenaren zoals politie agenten leggen een ambtseed af welke ze zou moeten weerhouden van onethisch, crimineel, of anders onwenselijk gedrag, van een agent mag je niets anders verwachten dan integer gedrag.
Dat is natuurlijk een grijze omschrijving waar je alle kanten mee uit kunt maar het idee is wel duidelijk: een agent die zelf de wet overtreed is in overtreding met niet alleen de wet maar ook de houdbaarheid van zijn eigen functie, onhoudbaar dus.
Een politie ambtenaar die wel de eed aflegt maar er niet naar handelt ondermijnd de staat en haar veiligheid en zou wat mij betreft subiet moeten worden ontslagen.
Het is als de bankmedewerker die steelt uit de kas, al is het maar 1 cent: not done en er is maar 1 antwoord op ; ontslag

Er is, in tegenstelling tot wat een hoop mensen denken geen "grijs gebied" met dit soort zaken want dan krijg je het probleem waar je dan de grens moet leggen.
Zoals voor de bankbediende: 1 cent mag wel, mag 2 cent dan ook?, of 100 cent?, of 1000 cent?
Zo ook met de smeris: hij mag een beetje te hard rijden, mag hij dan ook een beetje iemand dood rijden?, of een beetje dronken achter het stuur zitten en je zus een beetje aanrijden en vervolgens langs de kant van de weg in de bosjes een beetje verkrachten?

[ Bericht 13% gewijzigd door robber57 op 21-11-2009 02:01:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')