abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74900164
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Siniti het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is Cor de rups
En nu een corrups.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74900260
wat verwacht jij dan? weet je wat voor kankerloon politieagenten hebben? ik kan best begrijpen dat zij ook een keer dikke schijt hebben
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_74900322
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:40 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat kan allemaal best wel wezen, jongeman, maar dat is heul niet het punt wat TS wilde maken, en als je daaraan twijfelt adviseer ik je dringend de OP nogmaals te lezen.
Er werd een vraag aan jou gesteld en het onderwerp veranderde. Dat gebeurd wel eens in een topic, nu kan je wel weer terug grijpen op de OP maar ik heb duidelijk laten zien wat er aan jou gevraagd werd en dat jij daar niet op inging.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_74900364
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:52 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
wat verwacht jij dan? weet je wat voor kankerloon politieagenten hebben? ik kan best begrijpen dat zij ook een keer dikke schijt hebben
voor dat kankerloon kiezen ze zelf en dat ze niet een hoger kankerloon krijgen, is omdat ze ook gewoon echt waardeloze skotoe zijn en dus geen vooruitgang in hun carrière maken..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74900501
Goh, zouden politieagenten dan toch geen ubermenschen zijn met perfecte normen en waarden, ver verheven boven de gewone mens met al hun inperfecties? Zeg dat het niet waar is.
pi_74900566
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:55 schreef DuTank het volgende:

[..]

voor dat kankerloon kiezen ze zelf en dat ze niet een hoger kankerloon krijgen, is omdat ze ook gewoon echt waardeloze skotoe zijn en dus geen vooruitgang in hun carrière maken..
het blijkt maar dat politiemensen meer gevoel voor rechtvaardigheid hebben dan "Normale" mensen want een doorsnee bloemschikker verdient nagenoeg hetzelfde als een straatagent.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_74901385
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:54 schreef mirved het volgende:

[..]

Er werd een vraag aan jou gesteld en het onderwerp veranderde. Dat gebeurd wel eens in een topic, nu kan je wel weer terug grijpen op de OP maar ik heb duidelijk laten zien wat er aan jou gevraagd werd en dat jij daar niet op inging.
Zucht...

Dat ik hier nog op in ga, maar ok,

1. het is gebeurT, niet gebeurd.

2. Ik begon met een reactie op de OP.
pi_74901554
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:22 schreef OeJ het volgende:

[..]

Zucht...

Dat ik hier nog op in ga, maar ok,

1. het is gebeurT, niet gebeurd.

2. Ik begon met een reactie op de OP.
1: Goh je hebt een fout ontdekt. fijn voor je.

2: Mensen reageerde weer op jouw reactie en daar ging jij niet op in.
pi_74901641
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef mirved het volgende:

[..]

mensen reageerden
pi_74901697
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef mirved het volgende:

[..]

reageerden
pi_74901808
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:29 schreef OeJ het volgende:

[..]

mensen reageerden
Dus jij bent er zo een. Als je ongelijk wordt aangetoond dan ga je maar op spelling zeiken om het te laten lijken als of daardoor het argument niet minder waar is.

Vooral zoiets als een N als ik snel even een zin typ is natuurlijk zeer ernstig.

Overigens waren er tot nu toe alleen maar reacties die hetzelfde zeiden als mij en je blijft toch maar doorgaan. Om dit topic niet meer verder te vervuilen met deze onzin zal ik het hierbij laten.
pi_74901905
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:34 schreef mirved het volgende:

[..]

Dus jij bent er zo een. Als je ongelijk wordt aangetoond dan ga je maar op spelling zeiken om het te laten lijken als of daardoor het argument niet minder waar is.

Vooral zoiets als een N als ik snel even een zin typ is natuurlijk zeer ernstig.

Overigens waren er tot nu toe alleen maar reacties die hetzelfde zeiden als mij en je blijft toch maar doorgaan. Om dit topic niet meer verder te vervuilen met deze onzin zal ik het hierbij laten.
pi_74902899
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd.
Maar de OP staat er nog...
You can trust me, trust nobody...
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:40:21 #64
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_74903441
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:34 schreef mirved het volgende:

[..]

Ongelijk? TS staat te liegen?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_74903512
lol omdat 1 politie agent illegaal vuurwerk heeft hebben alle agenten het:p

het illegaale vuurwerk vernietige ze

en ik heb geen hekel aan popo (alleen als ze me aan houden:p)want jongens doen stoer van haat de popo etc maar als er word ingebroken bellen ze de popo en als ze worden bedreigt.

hun doen ook gwn hun baan:p
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:54:08 #66
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74903764
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:44 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wat lul je nou dom? Het punt wat TS wil maken is dat Nederlandse agenten corrupt zijn, en ik reageer daarop dat het klopt (door een voorbeeld aan te halen van een uitzending van Peter r.) . Wat is er nou zo raar?
  zaterdag 21 november 2009 @ 00:54:43 #67
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74903779
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:43 schreef michielboy het volgende:
lol omdat 1 politie agent illegaal vuurwerk heeft hebben alle agenten het:p

het illegaale vuurwerk vernietige ze

en ik heb geen hekel aan popo (alleen als ze me aan houden:p)want jongens doen stoer van haat de popo etc maar als er word ingebroken bellen ze de popo en als ze worden bedreigt.

hun doen ook gwn hun baan:p
Ik krijg aids van jouw post!
  zaterdag 21 november 2009 @ 01:43:58 #68
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_74904598
Voor het geval een aantal mensen( wo Mirved) de point niet vatten: een politie agent die lekker 3x per dag kan mee bikken in een fantastische kantine : DAT is een voordeeltje van het werk.
Een agent die de wet overtreed en daar vervolgens mee wegkomt doordat het niet gezien word of zijn broeders hem de hand boven het hoofd houden is geen "voordeeltje" maar CORRUPTIE.

Een kelner die gratis mee eet uit de eigen keuken: dat is een voordeeltje van het werk.
Een kelner die iedere dag 5 meier uit de kas jat en mee naar huis neemt: dat is geen voordeeltje maar diefstal
Een kelner die een klant te veel laat laat betalen; dat is geen voordeeltje maar een economisch delict.

Ergo: op een voordeeltje van het werk staat geen geldboete of gevangenisstraf.

Ambtenaren zoals politie agenten leggen een ambtseed af welke ze zou moeten weerhouden van onethisch, crimineel, of anders onwenselijk gedrag, van een agent mag je niets anders verwachten dan integer gedrag.
Dat is natuurlijk een grijze omschrijving waar je alle kanten mee uit kunt maar het idee is wel duidelijk: een agent die zelf de wet overtreed is in overtreding met niet alleen de wet maar ook de houdbaarheid van zijn eigen functie, onhoudbaar dus.
Een politie ambtenaar die wel de eed aflegt maar er niet naar handelt ondermijnd de staat en haar veiligheid en zou wat mij betreft subiet moeten worden ontslagen.
Het is als de bankmedewerker die steelt uit de kas, al is het maar 1 cent: not done en er is maar 1 antwoord op ; ontslag

Er is, in tegenstelling tot wat een hoop mensen denken geen "grijs gebied" met dit soort zaken want dan krijg je het probleem waar je dan de grens moet leggen.
Zoals voor de bankbediende: 1 cent mag wel, mag 2 cent dan ook?, of 100 cent?, of 1000 cent?
Zo ook met de smeris: hij mag een beetje te hard rijden, mag hij dan ook een beetje iemand dood rijden?, of een beetje dronken achter het stuur zitten en je zus een beetje aanrijden en vervolgens langs de kant van de weg in de bosjes een beetje verkrachten?

[ Bericht 13% gewijzigd door robber57 op 21-11-2009 02:01:57 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')