quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Naah, het is te laat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Lynch ze dan gewoon, die vervelende russen.
Dat zeg ik niet, maar je kunt onmogelijk eeuwig in het verleden blijven hangen. Het doet mij een beetje denken aan Nederlanders die nu nog steeds koste wat het kost Duitsers haten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus we moeten alles maar vergeten?
Duidelijke taal. Ik had het zelf niet eens zo bekeken (politiek van Stalin en zo).quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
HELD HELD HELD! Nooit verwacht dat een Nederlandse professor zo openlijk zou kunnen zijn over wat de Russen ons wel niet hebben aangedaan.
Ik haat Russen niet hoor, jullie nemen soms echt te serieus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je kunt onmogelijk eeuwig in het verleden blijven hangen. Het doet mij een beetje denken aan Nederlanders die nu nog steeds koste wat het kost Duitsers haten.
Stalin.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Duidelijke taal. Ik had het zelf niet eens zo bekeken (politiek van Stalin en zo).
Zo'n Turkse Unie zou wel tof zijn, zeg.
Ik kreeg kippenvel toen ik dat meisje zagquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
HELD HELD HELD! Nooit verwacht dat een Nederlandse professor zo openlijk zou kunnen zijn over wat de Russen ons wel niet hebben aangedaan.
Ben jij een Azeri?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik kreeg kippenvel toen ik dat meisje zag![]()
Wij wonen (in Turkije dan) heel dicht bij Nachitsjevan, echt maar een uurtje ofzo, goedkoop spul daar![]()
Maar duidelijke uitleg inderdaad
Ja, had ik al eens verteld toch? waarom is dat zo raar dan?quote:
Napirsenquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, had ik al eens verteld toch? waarom is dat zo raar dan?![]()
![]()
Oh, kan ik mij niet meer herinneren. Niks raars aan, hoor, ik ben gewoon nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, had ik al eens verteld toch? waarom is dat zo raar dan?![]()
![]()
Zo praat ik heul nietquote:
Er is geen ons.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:07 schreef Bortecinem het volgende:
Je moet zijn posts op de frontpage lezenquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
En ik maar al die tijd denken dat ik van het heilige Turkse ras ben. Bedankt he, ik ben verlicht.
Waar?quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet zijn posts op de frontpage lezen.
Goh, de frontpage zit vol met links naar verschillende teksten, moet ik alle nieuwsberichten en columns doorspitten of zo?quote:
nee, je moet naar zijn fotoboek en dan ergens onder staat FPquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goh, de frontpage zit vol met links naar verschillende teksten, moet ik alle nieuwsberichten en columns doorspitten of zo?
http://fotoboek.fok.nl/user/182175quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Goh, de frontpage zit vol met links naar verschillende teksten, moet ik alle nieuwsberichten en columns doorspitten of zo?
Heb een levenslange ban. Maar goed nu genieten jullie van mijn kennis - waar natuurlijk niemand tegenin kan gaan omdat het de waarheid isquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarheid had op de frontpage moeten blijven.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:15 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Heb een levenslange ban. Maar goed nu genieten jullie van mijn kennis - waar natuurlijk niemand tegenin kan gaan omdat het de waarheid is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |