Alsjeblieft niet, deze klacht is zo serieus als wat.quote:
Er zijn mensen die kwaliteit wel kunnen waarderen, ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Ruud het volgende:
Zijn er serieus ook mensen die dit lezen?
Vertaling?quote:
Check de verschillen maar, ik heb deze speciaal voor KLB gemaakt.quote:
Dat zeg ik netquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Check de verschillen maar, ik heb deze speciaal voor KLB gemaakt.Plus het Lakitu-sausje.
Dit is fucking geniaal gek!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef Ruud het volgende:
Zijn er serieus ook mensen die dit lezen?
Sorry, ik zag je post nog nietquote:
Je pikt er wel een legendarisch topic uitquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je post nog nietMaar dat van die chick enzo is wel waar, en de TT ook, maar toen opeens moest ik vanuit het niets denken aan dat 4chan topic.
![]()
Dus ik dacht, ik gooi die er maar doorheen, maar wel met veranderingen natuurlijk
quote:Ze was een fucking beer vermomd als mens.
en hoe heeft welke chick zich anders voorgedaan dan dat ze in et echt wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je post nog nietMaar dat van die chick enzo is wel waar, en de TT ook, maar toen opeens moest ik vanuit het niets denken aan dat 4chan topic.
![]()
Dus ik dacht, ik gooi die er maar doorheen, maar wel met veranderingen natuurlijk
Jij mag me altijd komen verslinden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef ynuhh het volgende:
Ik had je verslonden, wanneer ik je te pakken had gekregen.
quote:
quote:Hoi 'Lakitu', wat een goed topic over vrouwen en beren. Ik vraag me ook altijd af hoe het nou daarmee zit. Kunnen we je dit weekend bellen voor Timur Open Radio?
Groet Ramon
Timur Open Radio
BNN/3FM
Danke, mag ie nog even open?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
first i was like, slotje, but then i lold
Ja, heb ik al gezegd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:42 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme, nou zit ik in ONZlaat hem dan in KLB en gooi em op slot.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb liever terug naar KLB met een slotje dan.
Ik ben echt serieus. Doe het maar.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus. Doe het maar.
Rot toch op. En dan wordt er gezeurd waar de goede topics blijven in KLB.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
Dit soort verzonnen topics horen thuis in ONZ.
Dat vraagt men zich door dit soort topics nu nog steeds af.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rot toch op. En dan wordt er gezeurd waar de goede topics blijven in KLB.
Dat zeg ik, ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat vraagt men zich door dit soort topics nu nog steeds af.
Dan zijn we het dus eens. Dit is een ONZ-topic. Mooi. Opgelost. Ontopic nu.quote:
Nee. Ik wil dit topic terug naar KLB, open of dicht maakt niet uit. Doe dat maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus eens. Dit is een ONZ-topic. Mooi. Opgelost. Ontopic nu.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
Aangezien dit zo'n bazentopic is, verwacht ik elk moment weer een pm om op de radio te komen.![]()
[..]
En hier weer inwrijvenquote:Op zondag 22 november 2009 19:21 schreef UncleErnie het volgende:
Ik moest erg hard lachen. Door het gebrek aan originaliteit verlies je wel punten, TS, maar desondanks een waardig KLB topic!
Ik vind dit topic klachtwaardig, ik bedoel, hoe zou jij het vinden als een hete chicka een beer bleek te zijn?quote:Op zondag 22 november 2009 19:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest lachen. Dit topic is te goed voor ONZ.
Ik zou me met de staart tussen de benen uit de voeten maken. Vandaar dat ik respect heb voor de moed van TS. Jammer dat hij hierdoor 'beloond' wordt met een kick naar ONZ.quote:Op zondag 22 november 2009 19:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind dit topic klachtwaardig, ik bedoel, hoe zou jij het vinden als een hete chicka een beer bleek te zijn?
Inderdaad, ik begrijp het. Zelfs een professionele kickbokser zou zich uit de voeten maken.quote:Op zondag 22 november 2009 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zou me met de staart tussen de benen uit de voeten maken. Vandaar dat ik respect heb voor de moed van TS. Jammer dat hij hierdoor 'beloond' wordt met een kick naar ONZ.
Ik vind het ook belachelijk inderdaad. Vooral als je ziet dat er anderen zijn die er minder gelukkig vanaf komen: Beer verwondt indringer berenverblijfquote:Op zondag 22 november 2009 19:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zou me met de staart tussen de benen uit de voeten maken. Vandaar dat ik respect heb voor de moed van TS. Jammer dat hij hierdoor 'beloond' wordt met een kick naar ONZ.
Ja, inderdaad. Ik vind het jammer dat helden in deze samenleving niet meer worden vereerd.quote:Op maandag 23 november 2009 13:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk inderdaad. Vooral als je ziet dat er anderen zijn die er minder gelukkig vanaf komen: Beer verwondt indringer berenverblijf
Sukkel, het sarcasme druipt van die reclame af.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Je kan ook zon kangoeroe buideltje kopen![]()
![]()
Die zag ik laatst op tv![]()
Kan je je kindje in doen enzo en lijk je net een kangoeroe![]()
![]()
Maar wtf waarom is dit onzin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:48 schreef Lakitu het volgende:Oh, en aangezien niemand ooit m'n topics schijnt te gelopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |