Ik vind mijn manier van Demoniseren juist heel schappelijk!quote:
Dat doet hij altijd in mijn serieuze topics, dit soort dingen. Daar ben ik nou net 3 weken voor gebanned!!!!!!quote:
Ja KREA!!quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:01 schreef Kreator het volgende:
Thx, Rip. Daar heb ik wat aan.
Anyway, prettig weekend. Ik ga naar Berlijn.
Eerst normaal praten, kutkindquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:04 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Whuahahaha jij bent zoooo grappig..
Beter paas je mij ook wat van die shit die je neemt...
Vergeet je Blackberry niet, kun je nog posten in het weekendquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:01 schreef Kreator het volgende:
Thx, Rip. Daar heb ik wat aan.
Anyway, prettig weekend. Ik ga naar Berlijn.
En terecht!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd in mijn serieuze topics, dit soort dingen. Daar ben ik nou net 3 weken voor gebanned!!!!!!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef AgLarrr het volgende:
Wtf gast?! Ben jij die gozer die Jojanneke heeft geregeld en haar nu aan hetlijntje houdt?!
Je moet echt kappen dikke gek. Dat je dit op internet zet gaat veel te ver. Ik weet je te vinden, ik zoek je op. Fokking tering malloot. Ik zou maar weg blijven van mijn werk maandag.
Owwwwkeeeeejjj!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef AgLarrr het volgende:
Wtf gast?! Ben jij die goser die Jojanneke heeft geregeld en haar nu aan hetlijntje hout?!
Je moet echt kappen dikke gek. Dat je dit op de internet zet gaat veel te ver. Ik weet je te vinden, ik zoek je op. Fokking tering maloot. Ik zou maar weg blijven van je werk maandag. Ik ga jek lappen ouwe!!
leg eens uit...quote:
Je hebt het kind dan misschien wel verwekt, daardoor is het nog niet jouw kind. Even heel basaal: Moeder wordt een vrouw door een kind te baren. Voor mannen werkt het net iets anders.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn hart wil geen kinderen. Maar ja, het is ook wel lullig om je secretaresse te vertellen dat je je eigen kind niet moet. Zit er best wel een beetje mee in m'n maag.
wat is een houten hetlijntje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef AgLarrr het volgende:
Wtf gast?! Ben jij die goser die Jojanneke heeft geregeld en haar nu aan hetlijntje hout?!
Je moet echt kappen dikke gek. Dat je dit op de internet zet gaat veel te ver. Ik weet je te vinden, ik zoek je op. Fokking tering maloot. Ik zou maar weg blijven van je werk maandag. Ik ga jek lappen ouwe!!
maar mag je wel betalen..sterker nog, een vrouw kan je dwingen tot een dna test...quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:34 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
wat is een houten hetlijntje?
OT; PrutserOverigens moet je eerste het ongeboren vrucht erkennen voordat je volgens de wet vader bent, doe je dit niet (wat je niet verplicht bent om te doen) word je geen papa.
Nee, dat kan ze niet. Wie hem wel kan dwingen tot een dna-test is een rechter. En die zal dat ook niet zo gemakkelijk even doen. Je kunt niet zomaar een willekeurige man aanwijzen om hem een dergelijk onderzoek te laten ondergaan. Dan moet jij als vrouw ook wel enige toelichting kunnen geven hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:34 schreef capricia het volgende:
[..]
maar mag je wel betalen..sterker nog, een vrouw kan je dwingen tot een dna test...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |