quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef Koepert het volgende:
Ik las de TT en dacht.. YEEEEHHHEEEEES cac-topic...
gelukkig werd ik niet teleurgesteld..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
Zwakzinnig taalgebruik; voor de helft gelezen
stop gewoon met haten en kk op kk nerd je hebt zeker ook brilletje en kk dun en wit HAHAHAHAHA met een beeldscherm voor je ahahahhahahhahaha haters mogen GEWOON wegblijvequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef LompeHork het volgende:
Sorry; ik kom terug op mijn vorige post, had de topictitel op z'n minst kunnen lezen "Agent houd aan ma tog leuke avond :p"
Dus, wat vond die agent nou van je ma?
JWZ!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
stop gewoon met haten en kk op kk nerd je hebt zeker ook brilletje en kk dun en wit HAHAHAHAHA met een beeldscherm voor je ahahahhahahhahaha haters mogen GEWOON wegblijve![]()
Oh nee wacht, dat was je broerquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Praat eens normaal, je kan het wel
TRquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
stop gewoon met haten en kk op kk nerd je hebt zeker ook brilletje en kk dun en wit HAHAHAHAHA met een beeldscherm voor je ahahahhahahhahaha haters mogen GEWOON wegblijve![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |