quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef Penisbaard het volgende:
Zwakzinnig taalgebruik; voor de helft kwart gelezen
Zwakzinnig taalgebruik; voor de helft één regel gelezen
nee ik ben niet rijk ma stoer doen toch tegen de politie ik laat niet zien dat het me pijn doet aahahaha :pquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:35 schreef S.Seagal het volgende:
Ik heb weer gelachen.
Alleen je zegt dat je rijk bent. Maar je laat het je ouders betalen?
Ik voel je. Bekenen is justitie verwennen. ofniet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee ik ben niet rijk ma stoer doen toch tegen de politie ik laat niet zien dat het me pijn doet aahahaha :p
hahah mooi gezegt :pquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik voel je. Bekenen is justitie verwennen. ofniet.![]()
!
zeg dat ma tegen biogarde en de andere mods ahahaquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:36 schreef mazaru het volgende:
Ik durf te wedden dat jij, zelfs als je heel erg je best zou doen, niet in staat bent om normaal Nederlands te spreken, laat staan te schrijven.
Zwakzinnig taalgebruik; voor de helft niet gelezen
Zwakzinnig taalgebruik; zoals altijd, niet kunnen lezen
je weet wel als in niveauquote:
Zwakzinnig taalgebruik; voor de helft niet gelezen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:34 schreef Koepert het volgende:
Ik las de TT en dacht.. YEEEEHHHEEEEES cac-topic...
gelukkig werd ik niet teleurgesteld..
Zwakzinnig taalgebruik; voor de helft gelezen
stop gewoon met haten en kk op kk nerd je hebt zeker ook brilletje en kk dun en wit HAHAHAHAHA met een beeldscherm voor je ahahahhahahhahaha haters mogen GEWOON wegblijvequote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef LompeHork het volgende:
Sorry; ik kom terug op mijn vorige post, had de topictitel op z'n minst kunnen lezen "Agent houd aan ma tog leuke avond :p"
Dus, wat vond die agent nou van je ma?
JWZ!quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
stop gewoon met haten en kk op kk nerd je hebt zeker ook brilletje en kk dun en wit HAHAHAHAHA met een beeldscherm voor je ahahahhahahhahaha haters mogen GEWOON wegblijve![]()
Oh nee wacht, dat was je broerquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:41 schreef Loveless85 het volgende:
Praat eens normaal, je kan het wel
TRquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
stop gewoon met haten en kk op kk nerd je hebt zeker ook brilletje en kk dun en wit HAHAHAHAHA met een beeldscherm voor je ahahahhahahhahaha haters mogen GEWOON wegblijve![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:40 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |