En of er sneeuw ligt. Vanochtend gemaakt vanuit het keukenraam :quote:Op donderdag 17 december 2009 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Ligt er sneeuw nu dan? Toen ik vermorgen wegfietse, vielen er net een paar vlokjes
Ja zo ziet hij er ook wel uit. Heel onverzorgd, grote baard, altijd zelfde kleren. En maar oeh blijven roepen. Eerst dachten we dat het een uil was ofzo. Maar toen bleek het van hem af te komenquote:Op donderdag 17 december 2009 13:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Die heb ik ook wel eens gehoord/gezien! Volgens mij scharrelt ie ook vaak rond de drugs-boot en bij het Airborneplein
Je zou op de Geitenkamp wonen, volgens mij kom je nu die bult niet opquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef GimmeGore het volgende:
Christus te paard, voor een ijsbaan hoef ik niet naar de Korenmarkt, de Parkstraat is net zo goed een ijsbaan
Enige verschil is dat ik niet in Arnhem zit, maar in Australië..quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:38 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb ook nergens last van, gewoon doorfietsen op dat gladde stuk werkt best wel goed
Al die Nederlanders die panisch worden op de weg van wat witte vlokjes uit de lucht...
Mwah, ik heb de auto maar laten staan vandaagquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:38 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb ook nergens last van, gewoon doorfietsen op dat gladde stuk werkt best wel goed
Al die Nederlanders die panisch worden op de weg van wat witte vlokjes uit de lucht...
Enig idee hoeveel moeite het kost om ergens extra treinstellen achter te plakken? Daarmee worden dan treinen ook te zwaar, en ze hebben met dit weer al een langere remweg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ja, als er al twee treinen naar Utrecht zijn uitgevallen is het volstrekt logisch om vervolgens maar één treinstel in te zetten.
Zat de trein helemaal vol?quote:En wat doe je dan als machinist?
Dan sluit je de deuren tien minuten voor vertrek.
Nee, gewoon gezond verstand en daarbij studeer ik Logistiek en ben altijd erg geïnteresseerd in zulke klachten. Kan er ook niet tegen dat mensen heel erg af zitten te geven op de NS en ProRail terwijl we hier één van de beste railnetwerken ter wereld hebben. Met een ongelofelijk hoog aantal treinen.quote:
Jij reist vast niet dagelijks met de trein.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezond verstand en daarbij studeer ik Logistiek en ben altijd erg geïnteresseerd in zulke klachten. Kan er ook niet tegen dat mensen heel erg af zitten te geven op de NS en ProRail terwijl we hier één van de beste railnetwerken ter wereld hebben. Met een ongelofelijk hoog aantal treinen.
Nu klaagt iedereen dat in allerhande koude landen treinen wel rijden met sneeuw, en dat hier alles plat ligt, maar daar rijdt ook maar 1 trein per uur over een spoor heen terwijl er hier al snel 6 of meer rijden.
Jawelquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij reist vast niet dagelijks met de trein.![]()
Mijn vriend reist ook dat traject en heeft inderdaad niet veel te mopperen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:44 schreef AMDB het volgende:
JawelMet de Veolia nog wel, en eigenlijk maar weinig problemen mee. En vaak ook Nijmegen-Arnhem, ook weinig vertraging en problemen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |