Jensen kan vloeiend engelsquote:Op donderdag 1 april 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Dat Engels van Jensen is wel irritant. Zo ontzettend overdreven.
Het is gewoon góed Engels.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Dat Engels van Jensen is wel irritant. Zo ontzettend overdreven.
quote:Op donderdag 1 april 2010 22:15 schreef Paul het volgende:
Als Jensen uit de deur komt lopen, dan kom ik bijna
Hij spreekt inderdaad vloeiend Engels omdat hij in Canada heeft gewoont, maar het is gewoon niet leuk hoe hij die interviews doet in het Engels.quote:
Heel erg off topic, maar ik kwam vanmiddag een moeder tegen met een kind en dat kind heette Bassiequote:Op donderdag 1 april 2010 22:16 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij spreekt inderdaad vloeiend Engels omdat hij in Canada heeft gewoont, maar het is gewoon niet leuk hoe hij die interviews doet in het Engels.
De humor is dan ineens niet meer grappig ofzo, ik weet niet wat het is. Die Jensen moet gewoon de Tokkies uitnodigen of Bassie, dan krijg je leuke TV
Denk dat hij gewoon Bas heetquote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel erg off topic, maar ik kwam vanmiddag een moeder tegen met een kind en dat kind heette BassieWie noemt zijn kind nou in godsnaam Bassie???
behoorlijk desperatequote:Op donderdag 1 april 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
Flikker op met je Twitter en Snavu meuk.
Wereld Gerechtenquote:
Maar toch vind ik hem heel aantrekkelijk, hij heeft gewoon iets.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef Adelante het volgende:
Is die man pas 44 jaarAls je 54 had gezegd, had ik het ook geloofd
helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 april 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar toch vind ik hem heel aantrekkelijk, hij heeft gewoon iets.
dikke jan lu!l© maarten spanjerquote:Op donderdag 1 april 2010 22:34 schreef Karina het volgende:
Die gast met die strik zit er ook maar een beetje voor jan lul bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |