dan gaan ze er tegen schoppen ofzo ik lag me altijd de pleuris als ik dat weer ziequote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
net zo grappig als mensen die gaan rennen voor de metro terwijl de deuren al dicht zijn, DE DEUREN GAAN NIET MEER OPEN! HAHAHAHA CCCCCCOMBOOOOBREAKEEEERRR
Sowieso, mensen die rennen voor de metro, in Amsterdam dan. Bijna elke metro gaat die goede kant opquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan gaan ze er tegen schoppen ofzo ik lag me altijd de pleuris als ik dat weer zie
Ik heb dat altijd als ik zulke áchterlijke taalfouten zie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik lag me altijd de pleuris als ik dat weer zie
Misschien ligt ie op de grond van het laggen, weet jij veel?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik zulke áchterlijke taalfouten zie.
Ik vind ze meer om te jankenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik zulke áchterlijke taalfouten zie.
Ik zorg er ook voor dat ik altijd een half uurtje eerder ben. Heb een hekel aan dat gehaast.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef wise het volgende:
rennen voor het OV.ĦĦĦ
als je ergens op tijd moet komen, zorg je toch dat je 1 a 2 ritten eerder neemt. En ik moet naar me werk, dan ga ik niet rennen. Pak de rit later wel
Volgens mij heb jij hier wel evaring meequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Sj0rs het volgende:
Nooit rennen. Altijd mooi de mensen die het wel doen en vervolgens falen. Achteraf doen ze alsof ze de bus niet moesten hebben of kijken ongemakkelijk rond of iemand het gezien heeft.
Je rent dus eigenlijk achter de bus?quote:
TS heeft astmaquote:
Idd, te triestquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan gaan ze er tegen schoppen ofzo ik lag me altijd de pleuris als ik dat weer zie
Ik moet dan altijd lachen (proberen inhouden) als ik dat ziequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:37 schreef FCZwolleZuid het volgende:
maar rennen voor de bus/metro??? Wtf... Over 10 minuten komt toch de volgende
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef Sj0rs het volgende:
Gaan ze nog druk op het knopje drukken, terwijl de trein al dicht is en vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je altijd met de q-linerquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hehe alsj e in grunn op school zit en je woont in hveen moet je altijd met de bus, en die gaat 1 x in et uur ofzo heb al paar x mensen zien rennen achter de bus aan![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst ook een xtje, hoor je zon vrouw : meneer! meneer ! er rent iemand achter de bus aan
Zegt die buschauffeur heel droog: ach dan gaat ie maar via drachten( is dik om enzo
)
Ik zwaai ze zelfs uit.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Deze reiziger is ...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef karr-1 het volgende:
Ik weiger om te rennen voor OV, dan maar wat later thuis of op het werk. Rennen voor het OV is alleen voor losers.
quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze reiziger is ...
*kraskraskraskraskras*
... ONGESCHIKT
Hijgend instappen van een beetje rennen. Doe eens wat aan je conditie zeg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik rende laatst ook voor de bus (ging maar eens in het uur). Gehaald, dus ik stap hijgend in. Blijft die eikel nog 5 minuten staan wachten in de halte omdat ie te vroeg was
Ja volgensmij welquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:15 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je altijd met de q-liner315 als ik me niet vergis? Die heb ik zondag/maandag en vrijdag ook altijd als ik naar mn kamer ga/vandaan kom.
Ik moest wel een heel lang stuk rennen en dan ook nog eens een helling op jaquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:49 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Hijgend instappen van een beetje rennen. Doe eens wat aan je conditie zeg.
Gewoon ej handen ertussen en open trekkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
net zo grappig als mensen die gaan rennen voor de metro terwijl de deuren al dicht zijn, DE DEUREN GAAN NIET MEER OPEN! HAHAHAHA CCCCCCOMBOOOOBREAKEEEERRR
Die ja. Misschien kom ik je een keer tegenquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:54 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja volgensmij wel
Die van Lelystad-hveen- groningen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |