dan gaan ze er tegen schoppen ofzo ik lag me altijd de pleuris als ik dat weer ziequote:Op vrijdag 20 november 2009 09:43 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
net zo grappig als mensen die gaan rennen voor de metro terwijl de deuren al dicht zijn, DE DEUREN GAAN NIET MEER OPEN! HAHAHAHA CCCCCCOMBOOOOBREAKEEEERRR
Sowieso, mensen die rennen voor de metro, in Amsterdam dan. Bijna elke metro gaat die goede kant opquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:50 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan gaan ze er tegen schoppen ofzo ik lag me altijd de pleuris als ik dat weer zie
Ik heb dat altijd als ik zulke áchterlijke taalfouten zie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik lag me altijd de pleuris als ik dat weer zie
Misschien ligt ie op de grond van het laggen, weet jij veel?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik zulke áchterlijke taalfouten zie.
Ik vind ze meer om te jankenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd als ik zulke áchterlijke taalfouten zie.
Ik zorg er ook voor dat ik altijd een half uurtje eerder ben. Heb een hekel aan dat gehaast.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef wise het volgende:
rennen voor het OV.ĦĦĦ
als je ergens op tijd moet komen, zorg je toch dat je 1 a 2 ritten eerder neemt. En ik moet naar me werk, dan ga ik niet rennen. Pak de rit later wel
Volgens mij heb jij hier wel evaring meequote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef Sj0rs het volgende:
Nooit rennen. Altijd mooi de mensen die het wel doen en vervolgens falen. Achteraf doen ze alsof ze de bus niet moesten hebben of kijken ongemakkelijk rond of iemand het gezien heeft.
Je rent dus eigenlijk achter de bus?quote:
TS heeft astmaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |