Het probleem is niet dat jij zit te fucken, maar de overheid. Als je niet gemiddeld bent, in mijn geval dus mijn lengte, dan moet je altijd veel meer betalen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan neem je toch een mini-cosi! Iedereen moet inleveren!In de aanhangwagen is genoeg ruimte om je buggy mee te slepen en als je het merendeel van de kilometers met z'n allen rijdt dan rijd je nooit veel! (In de spits.)
Wat kost het dan? 3 cent p/km? laten we 6 cent nemen...
Wegenbelasting voor een Vectra Diesel is 1200 per jaar? 100 euro per maand? Daar kun je dus 100 / 0,06 = 1.666 km per maand mee rijden! Meer dan genoeg toch?
Ik zit je maar te *cken jongen!
Gewoon een (vervuilende) oldtimer aanschaffen dus. Voor het verbruik hoef je het netto gezien niet meer te laten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef Pritt het volgende:
[..]
Binnenkort hebben we files in de lucht omdat het goedkoper is met een helikopter te gaan.
Belastingen die verlaagd worden? Net wakker zeker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:51 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee, dit land heeft meer Toyota Landcruisers nodig! Dan kan de accijns op drank omlaag, het kwartje van Kok van de benzine af en de zorgtoeslag omhoog!
Ja dat lijkt me duidelijk. Wat gaat er niet goed dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Want het gaat nu zoveel beter natuurlijk.
Idd, beter uit protest tegenstemmen met resultaat 0 als meegaan met deze boevenbende met resultaat 0quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef nikk het volgende:
[..]
Want het gaat nu zoveel beter natuurlijk.
Dat plan had ik ook al opgevat ja, mijn relatief zuinige carisma met C label vervangen door een toffe amerikaan + ik ga voor mijn motorrijbewijs.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als de kilometerheffing door gaat dan word onze 2de auto (Suzuki Swift 1.3) vervangen door een 25 jaar oude Amerikaan met V8 en LPG.
Dat is nog wel het belangrijkste. De vermogende Nederlander gaat echt niet in een middeklasse auto rijden. Dan laat ik de afschaffing van de HRA nog even buitenwegen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Pritt het volgende:
Bovendien jaag je met dit soort regelingen rijk Nederland weg, waardoor de meest opbrengende categorie qua belasting zijn centjes gaat afdragen in België.
Ik vind dat niet zo relevant, vrijheid is er ook voor patjepeeërs en parvenu's. Jammer dat die er zijn, maar goed dat er vrijheid is. Ik ben tegen rekeningrijden vanwegen het Stasi-karakter, niet vanwege het principe dat de vervuiler betaalt en de gebruiker betaalt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:25 schreef LXIV het volgende:
Ik heb ook een hekel aan SUV's hoor! Ik zag van de zomer zo'n gepimpte humvee-SUV en dacht bij mezelf: wat een onvoorstelbaar lompe en lelijke bak! Zo e-norm! groot, zo waanzinnig lomp en zwaar uitgevoerd! Niet normaal meer.
Ik zie het een beetje anders. De olieprijs is de laatste 20 jaar vrij kunstmatig laag geweest omdat de OPEC duurzame energie in de kiem wilde smoren. Zowel lage prijzen als wisselingen in de prijzen hebben die sector ernstig gehinderd, en zeker niet per ongeluk. Daardoor hebben we in de auto-industrie een ontwikkeling gezien naar dubbel zoveel vermogen, toen driedubbel zoveel koppel, twee keer zo zware auto's en een relatieve technologisch luiheid waarbij achterhaalde zaken als de roots-kompressor en slagvolumevergroting schering en inslag waren.quote:Maar 33 ct/km vind ik ook wel heel veel geld om te heffen. En je zult zien dat als niemand meer een SUV rijdt, ze die hoge tarieven voor de auto's van net een klasse lichter laten gelden. Totdat straks iedereen noodgedwongen in een picasso rijdt.
Omdat ze net als de hele wereld SUV-rijden gaan ontmoedigen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Idd, beter uit protest tegenstemmen met resultaat 0 als meegaan met deze boevenbende met resultaat 0
Ik wou eigenlijk niet op Wilders stemmen maar ik ben nu gewoon genoodzaakt om mijn stem aan de PVV te geven.
Ik ben ook van plan om de volgende leaseauto een klein fijn autootje te laten zijn,quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als de kilometerheffing door gaat dan word onze 2de auto (Suzuki Swift 1.3) vervangen door een 25 jaar oude Amerikaan met V8 en LPG.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat is nog wel het belangrijkste. De vermogende Nederlander gaat echt niet in een middeklasse auto rijden.
Stoer man.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om de volgende leaseauto een klein fijn autootje te laten zijn,
niet te duur en hopenlijk 14% bijtelling,
en dan ernaast een Toyota Landcruiser HJ60 uit 1984 a 1985 voor de vakanties en grote boodschappen.
Wel eens gedacht aan oldtimers?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef vigier het volgende:
Gaan ze onderaan beginnen? MIjn kenteken begint met 87
Dat zou mooi zijn, want dan gaan ook die oude goedkope zwaar vervuilende barrels eens flink betalen!!!!
Het is naief om te denken dat vermogende Nederlanders in een zelfde auto gaan rijden als Jan Modaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:59 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Waarom niet?
Dus omdat je vermogend bent mag je lekker doorvervuilen en anderen niet?
Omdat er binnenkort een muur opgetrokken wordt en alleen de vogels nog van Oost naar West Brabant kunnen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in dit land blijven? Waarom!?
Je kan zeggen, stoer manquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is naief om te denken dat vermogende Nederlanders in een zelfde auto gaan rijden als Jan Modaal.
Mensen willen van nature een financiele gezondheid aan de buitenwereld laten zien. De auto is het status symbool in onze huidige samenleving en daar gaan mensen geen concessies aan doen.
Rijke mensen kunnen beter emigregen ja. En hoe doen ze dat met buitenlanders die hier rijden?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is naief om te denken dat vermogende Nederlanders in een zelfde auto gaan rijden als Jan Modaal.
Mensen willen van nature een financiele gezondheid aan de buitenwereld laten zien. De auto is het status symbool in onze huidige samenleving en daar gaan mensen geen concessies aan doen.
Zoals al eerder gezegt. Vermogende Nederlanders gaan zoals het er nu naar uit ziet een forse toename aan belastingdruk tegemoet zien en dat gaan ze echt niet pikken.
Waarom zouden ze in dit land blijven? Waarom!?
Met deze post bewijs je wederom dat je totaal niet weet wat er leeft in de maatschappij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:07 schreef Posdnous het volgende:
[..]als je in de jaren 90 leeft ja.
Anno nu hebben de welgestelden vast wel wat beters te verzinnen om hun welgesteldheid te tonen.
En als je per se in een grote auto wil rijden of anders niet in NL wil wonen rot je lekker op.
Maar iedereen weet natuurlijk allang dat dit een Europese aanpak wordt. Elk Europees land is nu bezig met dergelijke wetgeving. Als het niet via kilometerheffing is dan wel op een andere manier grote auto's duur maken.
Als je daar nu pas achterkomt loop je wel een paar jaar achter...
hahaha, je denkt echt dat 'rijke mensen' weg gaan als ze hier niet in een duur autootje mogen zitten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Met deze post bewijs je wederom dat je totaal niet weet wat er leeft in de maatschappij.
Je roept nu wel heel hard dat vermogende mensen lekker op moeten rotten, maar wie gaat de linkse hobbies dan betalen? Wie gaat al de mondjes van alle paracieten vullen die hier massaal zijn binnengehaald. Wie gaat Jan Modaal voorzien van werk.
Uiteraard. Net zoals fatsoenlijk leren spellen ook een voorwaarde voor succes is. .quote:Hou toch op man.
Succes moet beloont worden, niet bestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |