abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:41:37 #51
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_74882182
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef ToT het volgende:
Met kopiëren en plakken van http://www.anarchiel.com/(...)lle_msm_journalisten of http://wikicompany.org/fs/nederland ?

Oefff ik moet er inderdaad niet aan denken hoeveel uren dat gekost moet hebben!
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_74884760
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef ToT het volgende:
Met kopiëren en plakken van http://www.anarchiel.com/(...)lle_msm_journalisten of http://wikicompany.org/fs/nederland ?

Oefff ik moet er inderdaad niet aan denken hoeveel uren dat gekost moet hebben!
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_74889704
Zo, OP klein beetje aangepast!
pi_74889782
Want een OP met alleen een link is natuurlijk is stuk beter.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_74889842
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:44 schreef LostFormat het volgende:
Want een OP met alleen een link is natuurlijk is stuk beter.
....vergeleken met een OP van een kleine 31.000 tekens wel, ja.

Tevens is dit als prikkel bedoeld om TS een fatsoenlijke OP te laten schrijven....voor beide topics én voor toekomstige topics.
pi_74941332
Ik vind het meer een open boekwerk dan een open brief.

Een journalist die youtubelinkjes gaat quoten zal niet echt serieus genomen worden. Ook al wordt de waarheid in de filmpjes gepropageerd.

Verder ga ik mijn werk niet beter doen als ze mijn beweegredenen/denkbeeld/wereldvisie onderuithalen. Waarschijnlijk negeer ik het, of ga ik het tegenovergestelde propageren.
pi_74941526
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:22 schreef Lambiekje het volgende:
We kunnen het godsamme niet langer tolereren. We staan letterlijk op de afgrond als mens, dier en natuur.
Heb het al een paar keer gevraagd aan je, maar wat ga jij eraan doen? Je schreeuwt wel op dit forum, maar doe je ook nog iets nuttigs? Of denk je met duizenden topics te openen werkelijk iets er aan te veranderen? Jij gaat immers even hard mee de afgrond in als het gebeurt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 23 november 2009 @ 17:32:07 #58
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_74942704
Even gelezen.

Lijkt me geen goed plan dit rond te sturen, ze lachen je uit en gooien het in de vuilnisbak, of lijsten het in om nog vaker te lachen.

Je moet ze motiveren om zelf op onderzoek te gaan, niet proberen te dwingen.

jij: "DE AARDE IS PLAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN ALS JE ME NIET GELOOFT GOOI IK JE VAN DE RAND AF!!!"
Journalist: "lol! gtfo"

vs..

jij: "Iedereen neemt aan dat de aarde rond is, maar dan kloppen deze feiten en logica niet, namelijk dit en dat, zus en zo. interessant he?"
journalist: "Het is een raar idee, maar ik kan wel een onderzoekje doen."
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
  maandag 23 november 2009 @ 17:36:28 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_74942828
Haha, zelfs die crackpots van verontrustemoeders.nl distantieren zich met klem van deze brief.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74944982
Hit and run topic.

Heel koddig zo'n initiatief maar totaal geen vervolgverhaal of uitleg of reacties. Niks.
  maandag 23 november 2009 @ 19:40:19 #61
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_74945961
En als er niets aan de hand blijkt te zijn verzinnen die mafkezen over een maand wel weer iets anders
Fietstas.
pi_74949565
quote:
Op maandag 23 november 2009 19:13 schreef LostFormat het volgende:

Heel koddig zo'n initiatief maar totaal geen vervolgverhaal of uitleg of reacties. Niks.
had je anders verwacht van Lambiekje dan?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_74949727
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:29 schreef bas-beest het volgende:

[..]

had je anders verwacht van Lambiekje dan?
Pssst....kopieer- en plakwerk!
pi_74949911
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Pssst....kopieer- en plakwerk!
ik weet het Ik doelde meer op het stukje over geen verdere uitleg...als je daar om vraagt bij Lambiekje krijg je of geen antwoord of een nieuwe lap tekst met allerlei links of hij gaat beledigen
pi_74950342
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:52 schreef hondjes het volgende:
Heeft de media in Nederland deze brief ook gekregen
En is er al iets bekend , hoe men in Zweden hierop reageerde, want ik begrijp
dat de brief al in oktober aan de media doorgezonden is.
Nee, toevallig ben ik zo'n kwade journalist. Heb echter geen brief ontvangen
quote:
Ofwel u begint meteen, en ik bedoel onmiddellijk met rapporteren wat er werkelijk gaande is in dit land en over de hele wereld - of anders, met ingang van vandaag, wordt u beschouwd als medeplichtigen aan deze bijna onvoorstelbaar verschrikkelijke Misdaad tegen het Nederlands volk en tegen het volk van de hele planeet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 23 november 2009 @ 23:16:14 #66
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_74954123
quote:
Op maandag 23 november 2009 21:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, toevallig ben ik zo'n kwade journalist. Heb echter geen brief ontvangen
[..]

Dat je er voor uit durft te komen dat je journalist bent. Over een paar jaartjes zal je kapot schamen voor je wanstaltig napraterij... Je hebt echt geen idee !?!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_74954265
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat je er voor uit durft te komen dat je journalist bent. Over een paar jaartjes zal je kapot schamen voor je wanstaltig napraterij... Je hebt echt geen idee !?!
En jij hebt blijkbaar alle waarheid in pacht. Kerel, wat wil je nou in vredesnaam bereiken?
  maandag 23 november 2009 @ 23:20:56 #68
52357 Lambiekje
pi_74954319
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:19 schreef LostFormat het volgende:

[..]

En jij hebt blijkbaar alle waarheid in pacht. Kerel, wat wil je nou in vredesnaam bereiken?
Dat we niet de afgrond instorten?

Enig idee wat voor onheil er in de lucht hangt?

Bijvoorbeeld dat Amerika wordt beschuldigd van duizenden en duizenden valse goudstaven. Wolfraam heeft namelijk nagenoeg hetzelfde soortelijke gewicht als goud.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_74954408
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Lambiekje het volgende:
Jawel, wat een kutweer was het vanavond zeg.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_74954492
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat we niet de afgrond instorten?

Bijvoorbeeld dat Amerika wordt beschuldigd van duizenden en duizenden valse goudstaven. Wolfraam heeft namelijk nagenoeg hetzelfde soortelijke gewicht als goud.
Jij bent ook niet vies van angstzaaierij zo te merken.

Om terug ontopic te komen. Al reacties op je brief gekregen? Ben je dichter bij je doel (wat dat dan ook mag zijn)?
  maandag 23 november 2009 @ 23:33:40 #71
52357 Lambiekje
pi_74954819
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:25 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Jij bent ook niet vies van angstzaaierij zo te merken.

Om terug ontopic te komen. Al reacties op je brief gekregen? Ben je dichter bij je doel (wat dat dan ook mag zijn)?
wie hier angstzaaiers zijn is het RIVM en Klink. Vuige kindermishandelaars dat zijn het!

Klaarblijkelijk zijn meerdere banken hun staven aan het checken. Vergeet niet dat de goudprijs door z'n dak gaat afgelopen dagen. Vergeet niet dat er al tijden de dollar aan een zijden draadje hangt. Onwaarschijnlijk is dit goudstaven verhaal dus niet. Verre van dat.
pi_74954994
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wie hier angstzaaiers zijn is het RIVM en Klink. Vuige kindermishandelaars dat zijn het!

Klaarblijkelijk zijn meerdere banken hun staven aan het checken. Vergeet niet dat de goudprijs door z'n dak gaat afgelopen dagen. Vergeet niet dat er al tijden de dollar aan een zijden draadje hangt. Onwaarschijnlijk is dit goudstaven verhaal dus niet. Verre van dat.
Heel die brief doet je niet meer zo veel? Het is nu de goudvoorraad die bloed sneller door je aderen doet stromen?
pi_74955448
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als KoosVogels de waarheid spreekt, is jouw opmerking over dat die brief aan 'de media' gestuurd is misschien wel helemaal niet waar, iig. niet aan alle media
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:38 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Heel die brief doet je niet meer zo veel? Het is nu de goudvoorraad die bloed sneller door je aderen doet stromen?
en dat is nou typisch de werkwijze van Lambiekje... Hij opent een topic waar 'ie iets in roept, ziet vervolgens dat er slechts een paar users het met hem eens zijn en begint vervolgens vrolijk over iets anders
  dinsdag 24 november 2009 @ 01:42:54 #74
52357 Lambiekje
pi_74956784
quote:
Op maandag 23 november 2009 23:38 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nee hoor. Eerder ditte de Klimaathoax.
quote:
People are talking about the emails being smoking guns but I find the remarks in the code and the code more of a smoking gun. The code is so hacked around to give predetermined results that it shows the bias of the coder. In other words make the code ignore inconvenient data to show what I want it to show. The code after a quick scan is quite a mess. Anyone with any pride would be to ashamed of to let it out public viewing. As examples [of] bias take a look at the following remarks from the MANN code files:
pi_74958751
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 01:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee hoor. Eerder ditte de Klimaathoax.
[..]
Ik snap dat alles maar door een klein groepje de wereld ingestuurd wordt, maar misschien is het toch een beter idee om per topic één onderwerp te behandelen. Je gaat van H1N1 naar goud naar het weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')