Het is al aan de brief te zien dat veel zweedse complotters dit dus massaal naar hun bedrieg journalisten gestuurd hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hebben journalisten niet eerder de neiging dit te lezen als het wat minder langdradig en meer to the point is?
WO3 = WO2^10000quote:
Ik ben afgehaakt na drie alineas waarin totaal niets gezegd wordt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is al aan de brief te zien dat veel zweedse complotters dit dus massaal naar hun bedrieg journalisten gestuurd hebben.
Denk je niet dat journalisten al niet veel lezen? En daarnaast dit is een zeer beknopte versie van Agenda 21.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:31 schreef Soohr het volgende:
In een brief is het doorgaans lastig om filmpjes af te spelen.
Je maakt me nu wel bang hoor! JOURNALISTEN: DOE ER WAT AAN!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
WO3 = WO2^10000
Samenvatting is letterlijk. Jullie journalisten DOE JE WERK. Zo niet jullie worden gepakt als we nog niet vernietigd zijn met een cytokine storm
FOK heeft de leuke functie om van een YouTube Link het direct zichbaar te maken.quote:
Wat een zin. Je zou hem bijna op een tegeltje willen.quote:Dat u zichzelf journalist durft te noemen is an sich al een ongekende schande. Op dit moment bent u niet meer dan slaafse hoeren, die zich prostitueren met pen en verstand aan het bijna niet te geloven tuig dat de wereld economie om zeep helpt, Obama in het witte huis heeft geplaatst, er voor zorgde dat hij de Nobelprijs voor de vrede kreeg terwijl zijn politiek de hele wereld aan het verkrachten is, die kontenlikker heeft met zijn criminele trawanten de grootste roof uit de geschiedenis van de mensheid veilig gesteld door de belastingbetaler honderden miljarden te laten betalen voor een zogenaamd “stimulerings-pakket” aan dezelfde bankierscriminelen die de crash van de economie vanaf dag één in scene hebben gezet en er voor zorgde dat bevriende regeringen over de wereld het zelfde deden(inclusief de verraders binnen de regering in ons land) en welke -in een Oostenrijks laboratorium- vogelgriep, varkensgriep en gewone griep lieten mengen tot het zogenoemde H1N1 virus, waar ook ver van te voren het vaccin waarvan zij beweren dat het bescherming biedt tegen het genetisch gemanipuleerde (gemaakte) virus, en welke zij los hebben gelaten op de wereldbevolking.
Er moeten nu klappen gaan vallen. En de journalisten mag dat wel aangerekend worden.quote:
yep. maar So True So Truequote:Op vrijdag 20 november 2009 09:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wat een zin. Je zou hem bijna op een tegeltje willen.
Gewoon een andere kant van het verhaal,,,goed voor de discussie..laat de media maar eens aan het werk gaan, en op onderzoek uitgaan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:53 schreef bas-beest het volgende:
wat een, voor een groot deel althans, heerlijk eenzijdige websites staan er in die brief...
Geen idee ik heb nog geen brief opgesteld naar redactie@volkskrant.nl of iets dergelijks. Maar ga wel dat doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:52 schreef hondjes het volgende:
Heeft de media in Nederland deze brief ook gekregen![]()
En is er al iets bekend , hoe men in Zweden hierop reageerde, want ik begrijp
dat de brief al in oktober aan de media doorgezonden is.
Wat moet er bereikt worden met deze brief? Het lijkt mij niet zo slim om de aangeschrevenen uit te gaan schelden als je ook maar iets voor elkaar wil krijgen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er moeten nu klappen gaan vallen. En de journalisten mag dat wel aangerekend worden.
alsof de mensen die die websites maken/beheren, bereid zijn om hun eigen standpunten te heroverwegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gewoon een andere kant van het verhaal,,,goed voor de discussie..laat de media maar eens aan het werk gaan, en op onderzoek uitgaan.
zover was ik nog niet eens gekomen in de OP...quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef ProFlamer het volgende:
Niet te lezen, slechte opbouw en echt complete onzin!
En een vergelijking maken met Hitler, zeer ongepast.
Tamelijk triest.
ongepast?!! Je hebt geen enkel idee. De overeenkomsten van weleer zijn in duizenden. Het moet en kán alleen maar met Hitler vergeleken worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:12 schreef ProFlamer het volgende:
Niet te lezen, slechte opbouw en echt complete onzin!
En een vergelijking maken met Hitler, zeer ongepast.
Tamelijk triest.
ga zo door... dan ga je echt serieus genomen wordenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ongepast?!! Je hebt geen enkel idee. De overeenkomsten van weleer zijn in duizenden. Het moet en KAN alleen maar met Hitler vergeleken worden.
Barry Soetoro Obama staat al te boek als the New Hitler.
Jij slaat de plank volledig mis. Ik zou dat belerende toontje eens wat minderen maat, het staat je niet en je hebt het IQ er niet voor. Get a life!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ongepast?!! Je hebt geen enkel idee. De overeenkomsten van weleer zijn in duizenden. Het moet en kán alleen maar met Hitler vergeleken worden.
Duidelijk dat je iemand bent die nog niet echt verder gekeken heeft dan de azijnbode.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:28 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ga zo door... dan ga je echt serieus genomen worden![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duidelijk dat je iemand bent die nog niet echt verder gekeken heeft dan de azijnbode.
Och ja, oordeel gelijk maar over mensen die het niet met je eens zijn. Daar ga je echt veel mensen mee overtuigen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duidelijk dat je iemand bent die nog niet echt verder gekeken heeft dan de azijnbode.
Dat dus, @ Ledje!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef hondjes het volgende:
En kunnen we het dan ook een over de inhoud hebben ,.
Dat op de man spelen heeft weinig zin.
Feedback s.v.p. in het FB topic, maar hij post hier zijn mening over beroepsgroepen. Da's wat anders dan dat users hier elkaar gaan lopen afzeiken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:09 schreef _Led_ het volgende:
Oh, hij mag ze wel uitmaken voor hoernalisten, miezerige, pathetische asbakken, schoothondjes, loopjongens van criminelen, zeggen dat ze gek zijn, maar over hem mag je niks zeggen ?
Stel je toch niet zo aan, als je uitdeelt moet je kunnen incasseren hoor
om het maar ff in het Twents te zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ongepast?!! Je hebt geen enkel idee. De overeenkomsten van weleer zijn in duizenden. Het moet en kán alleen maar met Hitler vergeleken worden.
Mag ik zeggen dat ik dit onzin vind? Hij post zijn mening over beroepsgroepen, die uit mensen bestaan. Mensen die misschien ook wel hier user zijn. Hij richt zijn woord niet tegen 1 van die personen, maar tegen de hele groep ineens. Alleen het overgrote deel van die groep kan zich hier niet verdedigen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Feedback s.v.p. in het FB topic, maar hij post hier zijn mening over beroepsgroepen. Da's wat anders dan dat users hier elkaar gaan lopen afzeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |