abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74876303
vervolg op Waar gáát het over?

en de laatste post van moi:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 05:13 schreef amaranta het volgende:
Wat voor boeken Pinq?
allerlei. een zooi nlse romans, en ook wat engelse de box van the hitchhikersguide een deel van de serie van lemony snickets unfortunate events die boeken zijn zó gaaf en mooi nog wat boeken voor max. En een doosje met een boekje + cd van Peter & the Wolf geillustreerd door bono maar tis hip. Ik hou er zo van!
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, dat klinkt goed! (En zwaar, hopelijk had je wel iets met wieltjes bij je om het allemaal in te doen )
haha, ja ze hadden van die rolmandjes. (we hadden ze beide helemaal vol ) en voor de weg naar huis hadden we een auto
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74876335
hitchhikersguide is zo idioot en grappig

Ik ben blij Zomaar
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:50:14 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74876343
een bankje van (b)oeke(n) moest dat zijn, zeker! wat heerlijk zo'n stapel nieuwe boeken tegelijk, pinq. kun je een flinke tijd mee vooruit!
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:00:53 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74876546
Oh men... wat een dag... en het is pas 9 uur...
Het begon met een zeer wakker kind om 5 uur, die om 7 uur niet meer te genieten was, vervolgens vond ik mezelf de stomste mama ter wereld omdat ik hem 'vervelend' vond. Hij wilde uiteraard niet meer slapen dus dan maar naar beneden waar hij, geloof het of niet, de sambaballen uit koos om mee te gaan spelen. Die heb ik inmiddels op een onbewaakt moment achterover gedrukt
En toen ging ik net even stofzuigen want Just_Me komt zo op kraamvisite en vanmiddag komt Bodpa ook nog even langs en toen vond ik een kadootje van de poes. Die heeft gewoon in de woonkamer zitten k*kken ergens gisteren of vannacht.

We hebben dus vanaf nu 2 buitenkatten. De ene bivakkeerde al vrijwel altijd buiten vanwege in huis piesen en Mowgli mag hem nu gezelschap gaan houden.
Zelfs nu kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze weg te doen. Terwijl ik er eigenlijk echt wel heel erg klaar mee ben.

Pffff, is het al 22.00?
Ga nu maar eens lekker lopend een boodschapje doen, even frisse neus halen.
pi_74876595
Oi BE
Dan zou ik ook niet blij zijn nu hoor!

Boodschappen doen is goed plan, ben je ff in een andere omgeving
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:13:29 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74876787
Zeg Pinq Bono is niet

Be, gelukkig komen er leuke mensen lags om de ochtend te compenseren
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74876827
Be wat een rottige ochtend heb jij al achter de rug.
pi_74877009
BE herkenbaar verhaal. Na een bijzonder slechte nacht was ik vanmorgen best blij met het KDV. Helaas wil dat ook zeggen dat ik op mijn werk zit tot 17 uur
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74877050
Zo, goedemorgen BE! De rest van de dag wordt vast beter.

Hier begon de dag ook vroeg, Fee heeft wel in haar eigen bedje geslapen vannacht maar was al om half 6 wakker. Vervolgens ben ik met haar nog weer gaan slapen van half 7 tot half 8. Ive werd ook om half 8 wakker.

Oooh, wat een boeken! Boeken shoppen is zo leuk! (En die Peter de Wolf heb ik ook, met Bono boekje)
pi_74877054
Aaaah, BE, dat is niks niet leuk! Kattenzooi lijkt me ook echt bah!
Maar onzin natuurlijk dat je je zoon niet even een klein beetje 'vervelend' (of tijdelijk een beetje boel) mag vinden. Komt in de beste families voor. Maar ik hoop dat de dag verder vooral veel fijns voor je in petto heeft!

Ik was ook zo vroeg wakker, om 4.55 uur.
Niet leuk! Heb net hardgelopen, dat kostte ook best wat kruim. Nu maar vliegen naar mijn werk en daar eens even lekker rustig aan doen.
pi_74877161
Lemony Snicket !
Wij hebben 4 overvolle boekenkasten (bijna alle muren zijn ermee volgeplempt) en bovenop de keukenskastjes ligt ook nog een hele zooi
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:33:37 #12
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877165
aaargh, wat vervelend zulke poezelige 'verrassingen'... en doe de groeten aan just_me, BE!

m'n dochter is nog steeds ziek, ik raak aardig uitgeput van 't voortdurend maar zorgen en bezorgd zijn en weinig slapen omdat zij zo onrustig slaapt en veel moet hoesten. 't arme krummeltje, dit is dag 7 al en nog steeds heeft ze behoorlijk hoge koorts... gisteren heeft de huisarts wel even naar d'r gekeken en o.a. longontsteking uitgesloten. maar pfff, 't is nu echt tijd dat ze opknapt hoor.
zoons klas werd vanmorgen verdeeld over andere klassen omdat hun juf nu ook al geveld is (de 4e juf deze week). 't grijpt op dit moment aardig om zich heen hier op school! er zijn klassen waar meer dan de helft van de kinderen ziek is. ik had 'm net zo lief weer mee naar huis genomen maar dat mag niet meer zomaar, als ze 6 zijn...
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:34:42 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877192
mevrouwvandalen wat ontzettend knap dat je dat hardlopen op zo'n moment nog wel kunt opbrengen. dat zou hier echt als eerste vervallen, vrees ik, als ik zo weinig geslapen had.
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:36:28 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74877221
Pinquit, Lemony Snicket!! En the Hitchhikers Guide Me like!

BE, dat lijkt me erg vervelend.. Succes ermee.

Ik ga nog maar even een tukje doen denk ik, mijn spelletje is er toch nog niet
3!
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:40:44 #15
108648 cattie
lieve moeder
pi_74877323
Gisteren had ik trouwens mijn eerste Foklustrum, ik ben alweer 5 jaar geregistreerd! En gisteren was ik 11 jaar samen met mijn man.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:42:34 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74877383
Gefeliciteerd cattie!
En BE héél veel plezier met Just_Me!
pi_74877453
Gefeliciteerd Cattie
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:47:31 #18
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877487
cattie, gefeliciteerd! enne... was de dag van jullie 6-jarig samenzijn aanleiding om je op fok! te registreren?
in de haak.
pi_74877495
Och gos, dat arme breiwerkje van je, trui! Zo lang al ziek! Sterkte hoor en beterschap voor haar!

Oh ja, nog even rechtzetten: ík ga niet naar Oerol, hoor! Oeke en renzell dus wel misschien! Maar ik doe de publiciteit voor de première en eerste voorstellingen, de tour daarna stroomt natuurlijk gewoon helemaal vlekkeloos vol met publiek. Vanwege briljante recensies in De Bladen, de formidabele regie en verbluffende vormgeving uiteraard.
pi_74877516
Van harte, cattie!
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:49:38 #21
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877536
Oerol!
en dat klinkt als goed teamwerk, MvD!
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:53:53 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74877616
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef trui het volgende:
aaargh, wat vervelend zulke poezelige 'verrassingen'... en doe de groeten aan just_me, BE!

m'n dochter is nog steeds ziek, ik raak aardig uitgeput van 't voortdurend maar zorgen en bezorgd zijn en weinig slapen omdat zij zo onrustig slaapt en veel moet hoesten. 't arme krummeltje, dit is dag 7 al en nog steeds heeft ze behoorlijk hoge koorts... gisteren heeft de huisarts wel even naar d'r gekeken en o.a. longontsteking uitgesloten. maar pfff, 't is nu echt tijd dat ze opknapt hoor.
zoons klas werd vanmorgen verdeeld over andere klassen omdat hun juf nu ook al geveld is (de 4e juf deze week). 't grijpt op dit moment aardig om zich heen hier op school! er zijn klassen waar meer dan de helft van de kinderen ziek is. ik had 'm net zo lief weer mee naar huis genomen maar dat mag niet meer zomaar, als ze 6 zijn...
Wat vervelend Trui! En al 7 dagen koorts, dan moet ze ook echt daarna nog best bijkomen denk ik, het neemt zo van je, koorts.
Hier op school ook veel zieken, in de klas van middelste waren er nog maar 6 van de 24. en ja, thuishouden heeft geen zin, de dag vóór je het krijgt ben je het besmettelijkst, dus als er zoveel zieken al zijn had ie ruimschoots de tijd om het al te krijgen.

En diep respect voor MvD! gewoon doorgaan met hardlopen. Echt knap. zoveel wilskracht heb ik niet.
Cattie van harte met je lustrums! door je post bedacht ik me dat ik Easy nog moet feliciteren met afgelopen zondag.
En Be, slechter kan het iig niet worden vandaag. Fijn dat het al achter de rug is nietwaar.

Ik heb een Pietje op de bank met vrij. Als hij niet naar school hoeft loopt ie in zijn Pietenpak. Met zijn knuf op de bank voor het wonderteam. Heb er net 25 foto's van gemaakt. Het gaat zo snel allemaal.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74877617
ff vanuit de auto,
Goeiemorgen BE hopelijk gaat de rest vd dag wel van een leien dakje
Cattie gefeliciteerd
Boeken shoppen is tof.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:54:03 #24
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74877622
Hier iook even een GIL , den haag mensen die zeker naar de meet komen hier ??
pi_74877656
Dat is geen prettig begin van de dag BE!

Wij ehbben een familieuitje naar de ha. erop zitten. M heeft dus toch de mex. griep, Ambers oren zijn nog wel wat rood maar het gaat al wat beter, Tess heeft de huid van haar vader: exceem en ik heb knallende koppijn en ben kotsmisselijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:56:07 #26
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877674
vicky, heeft de huisarts M getest op de mex. griep? beterschap allemaal!
in de haak.
pi_74877685
he bah kan niet editten, trui, ik hoop dat je meisje snel opknapt, het heeft nu wel lang genoeg geduurt
pi_74877690
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef trui het volgende:
vicky, heeft de huisarts M getest op de mex. griep? beterschap allemaal!
nee ze testen niet meer hier.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:58:14 #29
108648 cattie
lieve moeder
pi_74877728
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:47 schreef trui het volgende:
cattie, gefeliciteerd! enne... was de dag van jullie 6-jarig samenzijn aanleiding om je op fok! te registreren?
je zou het wel bijna denken he?
Beterschap met je meisje!

Vicky, wat een ziekenboeg! Ook beterschap voor allemaal.
pi_74877746
arme truitje, beterschap voor je meisje en eigenlijk ook een beetje voor jezelf

cattie gefeliciteerd!

wij hebben de poezen van de buren eten gegeven en al boodschappen gedaan
Morris heeft vanmiddag vrij omdat de school een berg subsidie heeft gekregen om boeken en allemaal leuke dingen te kopen. En dat willen ze vanmiddag gaan uitzoeken.
Maar het is prachtig weer dus dat komt wel goed allemaal.
En Lis haar oogje zit een beetje dicht nu en is rood. Ik verwacht dat het wel blauw gaat worden nog.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74877750
vicky voor jou ook beterschap, het houdt bij jullie ook niet op
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:00:40 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877763
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Vicky het volgende:
nee ze testen niet meer hier.
hier ook niet, daarom was ik een beetje verbaasd dat je 't zo stellig bracht.
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:01:41 #33
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74877788
Alle zieken beterschap
pi_74877804
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef trui het volgende:

[..]

hier ook niet, daarom was ik een beetje verbaasd dat je 't zo stellig bracht.
tis het oordeel van de huisarts...
M. heeft nu al ruim 3 weken de klachten die op de mex. griep lijken en de ha deed er eerst nogal vaag over, maar vanmorgen zei ik toch dat M. de mex. griep heeft.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:05:43 #35
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877859
da's lang zeg! bleghk! nogmaals beterschap! (en ja ik durf te kussen, heb alles geloof ik zelf nu wel gehad. ).
in de haak.
pi_74877871
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:05 schreef trui het volgende:
da's lang zeg! bleghk! nogmaals beterschap! (en ja ik durf te kussen, heb alles geloof ik zelf nu wel gehad. ).
whaha... ik zoen ook gewoon hoor
hoe isset met jouw zieken??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:07:41 #37
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877885
er is er nog 1 over (nou ja, de rest is er nog wel maar niet meer ziek). en die ene is nog steeds best ziek en zielig, ze ligt nu even op de bank nickelodeon te (glazig)kijken.
in de haak.
pi_74877937
och wat sneu voor je meisje! Geef haar maar een dikke knuffel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:15:43 #39
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74878077
Jeumig, wat een ziekenboeg hier!

Eli doet mee! Maar niet aan de mexicaanse griep. Hij heeft een ei op zn hoofd (en t is een beetje mijn schuld ) hij wilde de auto na 20 minuten dralen niet in, dus ik heb hem een beetje "geholpen", maar ik heb niet zoveel kracht, en hij sprong in een bijzondere banaan, zo *BENG* tegen de auto aan! janken, krijsen, brullen! uiteindelijk wassie stil, naar schoonmoeder gereden, waar we even wat beter gingen kijken, want hij wreef toch wel veel op dat gebied, zat er echt een ENORM ei op zn voorhoofd! helemaal rood en blauw. echt wel 2 of 3 cm diameter!
schoonma is dus arnica halen.
vanmiddag naar de ha om ff een schimmeltje op zn wang uit te laten sluiten, en dan mogen ze ook naar zn hoofd kijken, en zn longen luisteren (snotverkouden en beetje hoesten), en gluren of ze al een kies zien.

en dan maandag griepprik. meneer is topfit!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74878172
Och Eli!
Soms drijven ze je tot wanhoop Davinia, en dan gaat er wel eens wat fout, helaas...

Amber stond een tijdje geleden tegen de binnenkant van e autodeur aangeleund. Wij hebben schuifdeuren in de auto. Ik had nog gezegd dat ik haar deur open ging doe maar mevrouw ging niet opzij. Ik had niet in de gaten dat ze tegen de deur geleund stond, deed de deur open en Amber kwam zo de auto uitrollen. Het was wel heel sneu, maar het zag er zo stom uit..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74878215
Arme zieken.

Eli toch

Kabel ligt er weer uit. Balen! Ik ga maar kabels checken. Kubus aan de kant gooien enzo.
Straks trakteren bij psz, afscheid nemen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:22:35 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74878243
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:34 schreef trui het volgende:
mevrouwvandalen wat ontzettend knap dat je dat hardlopen op zo'n moment nog wel kunt opbrengen. dat zou hier echt als eerste vervallen, vrees ik, als ik zo weinig geslapen had.
Nou, hier ook hoor!

En een dikke voor jou Trui, ik kan me voorstellen dat je nu ook wel weer even klaar bent met het zorgen.

Het gaat wel weer hoor hier, ik ben gewoon soms een beetje streng voor mezelf. Ik weet heus wel dat het echt niet altijd alleen maar leuk is en dat ik het ook best eens niet leuk mag vinden, maar ik vind dat dan weer zo stom van mezelf. Het mannetje is pas 2, hoezo 'niet leuk'.
Net toen F. zei 'zal ik thuis blijven' stond Sasha zo lief tegen zichzelf te kletsen tegen de spiegel, toen was de bui al weer zo goed als over.

Net even buiten gelopen en juist toen ik even stopte om F. te sms-en dat het wel weer ging stapte ik vol in de hondenstr*nt.
Je hebt van die dagen...

Maar goed, wasje hangt, er is stof gezogen, boodschapjes in huis, mandarijntje gedeeld met Sasha , hij heeft net zijn handjes volgetekend en ik mag zowaar van hem heel eventjes achter de laptop.

Cattie, gefeliciteerd met je feestdagen.
En beterschap ook voor bij Vicky.

Buuf, I like your thinking!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:23:49 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74878271
Oei Eli! Aggos! Wat sneu voor jullie beiden!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:26:57 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_74878359
BE, wat een rotstart van de dag. dat van je katten akn ik me helemaal indenken, ik heb er ook zo 1 gehad hier (inmiddels overleden) maar misschien zou het toch beter zijn om ze naar het asiel te brengen? Nu zijn ze nog redelijk jong en vinden makkelijk(er) een nieuw adres.

cattie, van harte

en beterschap voor alle zieken
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:30:48 #45
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74878466
allemaal.

Beterschap met alle zieken. Het slaat dus wel aardig om zich heen. Zo te lezen. Fleur werd vanochtend wakker met een gemene droge hoest. Maar ze wilde wel naar school. Vanmiddag heeft ze een feestje, dus dat wilde ze niet missen. Hoop dat het goed gaat.

BE, wat een ochtend. Hopelijk betert de dag zich naarmate dat ie vordert.

MvD, knap dat je toch bent gaan lopen.. petje af!

F. is weer redelijk opgknapt van zijn 'griep' cq. voorhoofdsholteontsteking. Hij draagt nu voor de zekerheid buiten toch maar zijn warme muts met werken.... ooit leert ie het.

Maud hoest alleen maar en is verder gezellig. Wel vannacht om half 2 tussen ons in. Super onrustig en maar draaien en piepen in d'r slaap. Oorzaak is gelukkig bekend. Het was super druk bij de oppas gisteren en d'r vriendje was er. Inmiddels zijn we er achter dat dit voor nachtelijke onrust zorgt.

Ik zelf snotter licht en klop dus heel hard af dat ik niet ziek wordt. Geen tijd voor. Hebben gisteren gehoord dat maandag de kerstbomen komen (ipv eind van de week). Dus nu moet ik met spoed ruimte gaan maken op het terrein. Dus in mijn pauzes lees ik weer mee.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:31:56 #46
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74878492
Oi, wat een gezelligheden allemaal! Ik ga zo naarde orthodontist, er prikt een scherp iets in mijn wang.

Trui, wat rot dat cato al zo lang ziek is! Beterschap, ook voor alle anderen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:42:06 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74878783
Oh, dat klinkt ook niet fijn PM!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:46:32 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74878921
BE, tis al bijna lunchtijd, dus halverwege de dag! En straks gaat sasha slapen, dus heb je ook weer ff rust (mits oscar het toe laat, utieraard ) idd zeg! one of those days!

PM, hopelijk kan de orthodontist je helpen en steekt er niet iets engs in je wang.

chaca, nu al kerstbomen? heb je die dan een hele maand in je huis staan? dan ben je de hele maand naalden aan het vegen! wij doen niet aan kerst, dus heb er geen verstand van.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:57:42 #49
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74879235
Mogguh! Ik ga ff bijlezen

Aww is het kleine breiwerkje nog steeds zo ziek joh? Beterschap voor haar, en sterkte voor jezelf Trui!
En Eli met zeer ei
Evenstar ik kom van randje Den Haag, hoe dat zo?
PM huu..is het een stuk beugel wat los is geschoten ofzo?

[ Bericht 59% gewijzigd door De_Taartjesfee op 20-11-2009 11:03:40 ]
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:08:16 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74879525
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:
BE, tis al bijna lunchtijd, dus halverwege de dag! En straks gaat sasha slapen, dus heb je ook weer ff rust (mits oscar het toe laat, utieraard ) idd zeg! one of those days!

PM, hopelijk kan de orthodontist je helpen en steekt er niet iets engs in je wang.

chaca, nu al kerstbomen? heb je die dan een hele maand in je huis staan? dan ben je de hele maand naalden aan het vegen! wij doen niet aan kerst, dus heb er geen verstand van.
Nee, niet in huis. Maar wel bij de zaak voor de verkoop. Eerste instantie de potbomen (dus kluit in pot gedrukt) en de grote gezaagde bomen van 6-7 meter. Is wel altijd een gezellige tijd. En nu ga ik echt ruimen. Tafels leegmaken en dan verplaatsen zodat er ruimte komt waar we ze neer kunnen zetten.

PM, succes bij de ortho.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:32:37 #51
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74880146
Beterschap voor alle zieken!

Ik heb een vraag, en hoop dat iemand hier me kan helpen. Ik zoek nog nr. 11 (de wasbeer) van de AH Sneeuwwitjeserie. Wie heeft die en wil 't (tegen vergoeding van de gemaakte kosten, uiteraard) naar mij opsturen?
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:34:30 #52
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74880202
V&A spuug! (ik niet, sorry!)

PM ik hoop dat de orthodontist je snel van dat scherpe ding kan verlossen. gaat 't verder goed met dat beugelgedoe? merk je al verschil?
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:04:26 #53
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74881031
Heb ik hier voor je staan Spuug. PM me maar!
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:07:17 #54
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74881134
spuug, ik zal ff kijken. Ik had laatst een ding wat op een wasbeertje leek (met nog een beestje op een voetje toch?). ff kijken waar ik die gelaten heb..

Saskia d'r diadeem was een tijdje terug kapot gegaan, ding lang nog in twee stukken in m'n fietstas en van de week met de bandenwissel er uit gehaald en hij lag nog bij een 'hoopje' troep
Nu ziet Saskia 'm liggen, beetje viezig is ie geworden en zwaar in tranen omdat ik 'm niet kan maken
"ik ga 'm missen" "ik vond 'm zo mooooooooooi"
Ze draaft een beetje door En als ze nou zuinig op d'r spullen was, maar dat helemaal niet.. en dan nu zo'n drama om een haarband
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_74881307
goeiemorgen! oh, middag. Muh. T duurde een tijdje om bij te lezen

BE bohooooo wat een dag zeg jeeeumig. Nou ik hoop dan maar dat alle ellende je voor de rest van November bespaard blijft. Veel plezier met je kraamvisite! Gezellig.

Cattie gefeliciteerd

Trui wat sneu zeg lijkt me inderdaad vermoeiend. Beterschap! Hoop dat ze snel opknapt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:24:06 #56
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74881624
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Beterschap voor alle zieken!

Ik heb een vraag, en hoop dat iemand hier me kan helpen. Ik zoek nog nr. 11 (de wasbeer) van de AH Sneeuwwitjeserie. Wie heeft die en wil 't (tegen vergoeding van de gemaakte kosten, uiteraard) naar mij opsturen?
Spuug! hoeveel wil je er?

Onze AH heeft bakken staan waaqr je dubbelen in kan leveren, en uit kan kiezen wat je nog niet hebt. Maar wasberen heb ik nog in overvloed. Sturen?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:33:53 #57
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74881944
Bedankt lieve schatten! Ik heb Chacama al ge-pm't, omdat zij de eerste was met het aanbod.
Wat een geweldig idee debuurvrouw, die bakken met dubbelen. Scheelt een hoop gedoe!
En Truitje, ik weet dat het eigenlijk in V&A moet, maar ik vond dit stiekem wel handiger.
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:34:50 #58
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74881969
E.T. fijn zo'n dramaqueen!
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:02:27 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74882908
Saskia!

Zoooo, ik ben er weer. JM is zo lief!

Nu eens even buiten rammelen met wat voer, want ondanks dat ik gek word van het gepies zint het me toch ook niet dat die rooie zich vandaag nog niet heeft laten zien.

En dan lekker mijn bedje in Oscar ernaast, gaat goed komen. Moet ik toch op z'n minst een uurtje mijn ogen kunnen sluiten.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:04:30 #60
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74882984
ET, wat schattig zo'n dramaqueen!

BE, slaap lekker!
pi_74883028
oh heerlijk die dramaqueens... hier heb ik er ook een

Slaap lekker BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:22:01 #62
94046 PM-girl
pi_74883560
Bedankt voor al het medeleven met mijn beugel!
Er stak een stukje draad uit en dat bleek te komen omdat het er al flinke vordering zit in het tandverschuiven, dus dat draadje was te lang geworden!
Verder heb ik er geen enkele last van.

Heeft iemand trouwens een tip voor ons zandbakprobleem? Het is zo'n bak van plastic en het zand is enorm nat omdat er een keer regen in is gekomen. Het meeste is eruitgegoten, maar het zand blijft nat. Is er een oplossing, of moeten we gewoon nieuw zand halen?
*
pi_74883710
Is het al weekend?

* geen zin meer heeft
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:27:16 #65
94046 PM-girl
pi_74883778
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Föhnen!

Helaas heb ik geen stopcontact bij de zandbak
*
pi_74884428
Weet iemand waar je nu nog badpakjes kan krijgen in maat 80 (denk ik)?
pi_74884640
geen idee raissa. misschien v&d nog? ik weet t echt niet.

hier kwam vanmorgen een pakket van Lobbes met sint en verjaarskadootjes voor max, maar ik kan t niet openmaken, ik moet wachten tot max op bed ligt, en dat is zó moeilijk
pi_74884861
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
geen idee raissa. misschien v&d nog? ik weet t echt niet.

hier kwam vanmorgen een pakket van Lobbes met sint en verjaarskadootjes voor max, maar ik kan t niet openmaken, ik moet wachten tot max op bed ligt, en dat is zó moeilijk
V&D hebben we hier niet
Ga zo maar eens kijken of de H&M iets heeft, maar vrees van niet..
pi_74884968
Hema? Moet toch haast wel?
pi_74885073
Of baby waltz, Jako-o, wehkamp, Otto?
Marktplaats?
pi_74885171
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef bodpa09 het volgende:
Of baby waltz, Jako-o, wehkamp, Otto?
Marktplaats?
Online gaat niet, heb `m morgen nodig en bedacht me dat het badpakje van 2 maanden geleden vast niet meer past
pi_74885237
o.

nee, dat lukt niet meer. Dan wordt t alleen een zwemluiertje.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:16:43 #73
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74885304
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef Raissa het volgende:
sportwinkel ?
Intersport?
Perry?
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:17:47 #74
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74885332
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef Raissa het volgende:
hema?
pi_74885614
Weet iemand hier toevallig het huisnummer van BE? Mag ik dat dan in een PMetje?
Ik weet alleen de straat...
pi_74885919
Phew, dankjewel Vicks! We hebben het alleen over de straat gehad, dom he. :-)
Ik klim op mijn stalen ros, op naar BE. En Sasha en Oscar!
pi_74885938
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
graag gedaan! veel plezier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 14:44:21 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74886074
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef PM-girl het volgende:
Er stak een stukje draad uit en dat bleek te komen omdat het er al flinke vordering zit in het tandverschuiven, dus dat draadje was te lang geworden!

Heeft iemand trouwens een tip voor ons zandbakprobleem? Het is zo'n bak van plastic en het zand is enorm nat omdat er een keer regen in is gekomen. Het meeste is eruitgegoten, maar het zand blijft nat. Is er een oplossing, of moeten we gewoon nieuw zand halen?
regelmatig omharken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:53:31 #79
95408 Incantrix
pi_74886384
Woohoo! Ik heb mijn eerste concert voor na de bevalling geregeld: 9 februari ga ik naar the Dillinger Escape plan!!
3!
pi_74886474
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Incantrix het volgende:
Woohoo! Ik heb mijn eerste concert voor na de bevalling geregeld: 9 februari ga ik naar the Dillinger Escape plan!!
Leuk! Ik hoop dat je na je bevalling nog zo enthousiast bent om zonder je kind ergens heen te gaan
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74886479
Hio !
Beetje druk hier zo met badkamer, stucadoor, boodschappen en doorlopend poetsen
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:02:48 #82
95408 Incantrix
pi_74886684
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Estrys het volgende:

[..]

Leuk! Ik hoop dat je na je bevalling nog zo enthousiast bent om zonder je kind ergens heen te gaan
Waarschijnlijk niet Maar ik wil het wel gaan proberen dat dan al een beetje te gaan doen, af en toe eens een avondje weg ofzo, anders word het als ik moet werken helemáál zo moeilijk.. En als het goed is blijft mijn lief thuis, dus hopelijk vind ik het dan wat minder heftig
3!
pi_74886753
Vast is ze dan nog enthousiast, niet iedereen heeft het er even moeilijk mee gelukkig !
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:05:33 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74886766
:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
Wat suf!

En dikke want het regent hier ineens zomaar.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:07:34 #85
95408 Incantrix
pi_74886821
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef Stout het volgende:
Vast is ze dan nog enthousiast, niet iedereen heeft het er even moeilijk mee gelukkig !

Thnx, dat steekt even een hart onder de riem Een vriendin van mij is 17 oktober bevallen en die is alweer een keertje alleen wezen stappen en is ook een keer naar een concert geweest, en zij vind het wel moeilijk, maar ook belangrijk. Zoiets had ik voor mezelf ook een beetje voorgenomen

BE, gaat je dag nu wat beter?
3!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:11:49 #86
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74886924
Veel plezier dan alvast Incantrax.

Hier ook regen. Dus ik kan buiten voorlopig niet meer verder. Maar ben wel een eind opgeschoten.

PM, fijn dat er vorderingen zijn met je beugel.
Qua zandbak. Onderin gaatjes boren (aan de zijkant dan) en als het zonnetje schijnt regelmatig omscheppen. Hier hebben we dat probleem ook. En wat F. gedaan heeft is naast zandbakzand wat brekerzand er doorheen gemengd. Dit is qua structuur luchtiger, maar kan je wel super mee bouwen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:13:31 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74886971
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef PM-girl het volgende:

ik wist niet dat je een beugel had.
wel fijn dat het zo snel gaat!
oh, ik voel zo die slotjes weer zitten en idd dat draadje regelmatig laten inkorten, hij schoof steeds uit het achterste slotje, dus daar lag je dan weer. draadje rechtzetten, en weer weg...

waarom heb je nu pas een beugel?
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:13:39 #88
94046 PM-girl
pi_74886974
Mwah, dan koop ik liever nieuw zand, dan dat ik gaatjes in die plastic bak ga maken!
*
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:15:18 #89
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74887013
Zou ik ook doen, maar ik heb een import-zeeuw die nog zuniger is dan een echte zeeuw.
pi_74887315
geen idee pmgirl, misschien het zand er helemaal uithalen en bekleden met plastic ofzo.
en anders wachten tot het weer voorjaar word

daarbij kinderen zand en water en modder dolle pret
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:27:19 #91
94046 PM-girl
pi_74887336
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef _Bar_ het volgende:
geen idee pmgirl, misschien het zand er helemaal uithalen en bekleden met plastic ofzo.
De bak is juist van plastic, dus dat zal het niet minder vochtig maken.

Ik zet hem voorlopig wel open als de zon schijnt en dan kan ik telkens het plasje wat eruit halen.
Of misschien moet ik er maïzena ingooien
*
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:31:02 #92
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74887450
Bakje met zout ingraven. Misschien dat die het water dan onttrekt aan het zand.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 15:32:09 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74887489
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef PM-girl het volgende:

[..]

De bak is juist van plastic, dus dat zal het niet minder vochtig maken.

Ik zet hem voorlopig wel open als de zon schijnt en dan kan ik telkens het plasje wat eruit halen.
Of misschien moet ik er maïzena ingooien
en als je t iedere dag een stuk omharkt? dat er steeds ander zand boven ligt?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74887617
denk dat dat nu weinig meer uithaalt het vochtig klimaat is nu, je was droogt ook amper meer buiten.

ik denk, alles eruit halen en laten drogen in bv een schuur ofzo, en daarna terug in de zandbak gooien.
pi_74887753
Badpakje gevonden bij een babywinkeltje, er was er nog eentje!
Hema, H&M en C&A hadden niks meer.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:05:05 #96
95408 Incantrix
pi_74888481
Dank je wel Chacama

En Bol laat wel op zich wachten hoor, Mario lag een half uur geleden nog niet in de bus.. En bah, wat is het donker en nat buiten, ik ga maar eens een lamp aandoen ofzo!
3!
pi_74888767
laat je even weten of mario leuk is incantrix? zodra je het kunt spelen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 16:13:05 #98
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74888773
welke mario?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74888801
mario voor de WII
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:14:22 #100
95408 Incantrix
pi_74888808
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef _Bar_ het volgende:
laat je even weten of mario leuk is incantrix? zodra je het kunt spelen
Zal ik doen!

Ynske, er komt vandaag een nieuw Mario-spel uit voor op de Wii
3!
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 16:15:49 #101
5428 crew  miss_sly
pi_74888864
Nog 3 kwartier
en wederom zit ik met die ene niet-zo-leuke (understatement) collega op kantoor en is de rest weer de hort op. Als ze me dat maar niet iedere vrijdagmiddag gaan flikken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:35:37 #102
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74889492
En nu nog maar een half uur!!!

brrrrr. Koud en nat. Vies weertje buiten. Vanavond lekker boerenkoolstampot. Jummie. En aangezien ik zo stom was om de lunch over te slaan heb ik daar nu dus extra veel zin in.

@Ynske. Weet je al wat meer van je AD? Hoe gaat de HA/psych het aanpakken? Minderen en andere AD of eerst minderen en dan kijken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 16:36:10 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74889506
k weet niets meer, halve tabletten slikken.
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:39:52 #104
3011 E.T.
pi_74889630
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Nog 3 kwartier
en wederom zit ik met die ene niet-zo-leuke (understatement) collega op kantoor en is de rest weer de hort op. Als ze me dat maar niet iedere vrijdagmiddag gaan flikken
dat zou wel balen zijn idd..

nog maar 20 minute nu

Ik ga aardappelen schillen voor de zuurkool.. Een jongetje dat alleen maar languit op de grond liggend met z'n auto's kan spel en een meisje dat alleen maar teletubbies wil zien en boos is als ik niet elke 10 seconden ga zappen om die te zoeken
En alles wat de een doet is reden voor een jankpartij van de ander...
Vroeg eten, vroeg naar bed
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:46:32 #105
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_74889848
ET: mijn ouders zetten vroeger gewoon de klok vooruit als boertje en ik lastig waren
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_74889977
ik zat net in de bus en die buschauffeur schold gewoon een meiske uit voor trut omdat ze met de kinderwagen voorin stapte en hij was al te laat oid. Nou echt ik kon m wel wurgen, hij deed zo woedend en dat meisje had echt geen flauw idee waar t over ging, ze vroeg zijn naam nog wel gelukkig dus ik hoop dat ze er een melding van maakt, wat een eikel zeg
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:03:05 #107
3011 E.T.
pi_74890345
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
ET: mijn ouders zetten vroeger gewoon de klok vooruit als boertje en ik lastig waren
ze kunnen hier toch nog geen klok kijken
pi_74890736
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zat net in de bus en die buschauffeur schold gewoon een meiske uit voor trut omdat ze met de kinderwagen voorin stapte en hij was al te laat oid. Nou echt ik kon m wel wurgen, hij deed zo woedend en dat meisje had echt geen flauw idee waar t over ging, ze vroeg zijn naam nog wel gelukkig dus ik hoop dat ze er een melding van maakt, wat een eikel zeg
huuu?
Maffe situatie!

Er was hier net een vriendin van mij en op vrijdag gaan we altijd naar de markt samen. Dan luncht zij vaak nog bij me, terwijl ze haar fiets in ons gesloten portiek laat staan.
Voor de tweede keer de helft van haar fruit weg
En ze is er van overtuigd dat het de onderbuurman is, want die weet dat het haar fiets is en die vind bezoek van ons per definitie stom.
pi_74890808
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:

mijn moeder had afleveringen tiktak op videoband en die zette ze dan aan. Na tiktak naar bed was t altijd

Succes nog eventjes ET

Kleurdoos oef wat asociaal toch zulk soort mensen
alsof het haar fout is dat hij te laat is >.< knurft
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74890833
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef freecell het volgende:

[..]

huuu?
Maffe situatie!

Er was hier net een vriendin van mij en op vrijdag gaan we altijd naar de markt samen. Dan luncht zij vaak nog bij me, terwijl ze haar fiets in ons gesloten portiek laat staan.
Voor de tweede keer de helft van haar fruit weg
En ze is er van overtuigd dat het de onderbuurman is, want die weet dat het haar fiets is en die vind bezoek van ons per definitie stom.
volgende keer gewoon de boodschappen mee naar binnen nemen dus.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74891139
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef huuphuup het volgende:

[..]

volgende keer gewoon de boodschappen mee naar binnen nemen dus.
jup, inderdaad
Gaan we ook doen hoor!
Maakt het niet minder irritant
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 17:32:57 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74891191
balen van de boodschappen freecell
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74891242
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:31 schreef freecell het volgende:

[..]

jup, inderdaad
Gaan we ook doen hoor!
Maakt het niet minder irritant
misschhien wat verweekt fruit tegen zijn raam aan flikkeren
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 17:36:18 #114
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74891292
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:34 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

misschhien wat verweekt fruit tegen zijn raam aan flikkeren
rotte tomaten en rotte eieren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_74891668
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:36 schreef Ynske het volgende:

[..]

rotte tomaten en rotte eieren
snoskommers!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74891696
Snoskommer en flitspops!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 20 november 2009 @ 17:53:25 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74891706
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef huuphuup het volgende:

[..]

snoskommers!
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:01:02 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_74891919
flitspop, flitspop, voel de belletjes gaaaan, flitspop, fitspop, jaaa daar komen ze aaaaaan
pi_74892065
pffff ik heb me toch veel geshopt. En nog niet gevonden wat ik zocht.
Wel heb ik voor mezelf (en een beetje voor de dame de nieuwe k3cd gekocht )
Kreeg er een gratis K3 slaapzak bij
pi_74892173
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:01 schreef pinquit het volgende:
flitspop, flitspop, voel de belletjes gaaaan, flitspop, fitspop, jaaa daar komen ze aaaaaan
pi_74892181
@Max: thanks for the shirts! M stond meteen met het Mr. Bump shirt te kroelen. Dat zit dus wel goed, nu nog erin groeien...

't Was gezellig BE, en wat is Oscar een schatje. Een en al tevredenheid.
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:16:01 #122
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_74892327
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef bodpa09 het volgende:
@Max: thanks for the shirts! M stond meteen met het Mr. Bump shirt te kroelen. Dat zit dus wel goed, nu nog erin groeien...

't Was gezellig BE, en wat is Oscar een schatje. Een en al tevredenheid.
Wat leuk . Dat groeien zal nog wel even duren, maar misschien gaat het sneller als je af en toe wat Pokon door zijn drinken doet Hoe is het trouwens met je galblaas (of beter gezegd, zonder je galblaas?). Ik wacht nog steeds op een oproep

Zo, en nu ga ik even verder teruglezen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_74892499
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef m@x het volgende:

[..]

Wat leuk . Dat groeien zal nog wel even duren, maar misschien gaat het sneller als je af en toe wat Pokon door zijn drinken doet
Pas op: bijwerking: lang groen haar!
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:32:14 #124
3142 m@x
pi_74892750
pi_74892925
Hoi

Ik heb niks bijzonders te melden, behalve dan:

Beterschaps weer voor alle zieken , het mot tog een keer afgelopen zijn..

en....
quote:
..
Waar gááát dat over?

owja, ennn....IT'S WEEKENDDDDDDD
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_74893256
Fannie Ken jij de GVR niet?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74893414
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:52 schreef innepin het volgende:
Fannie Ken jij de GVR niet?
Neej
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_74893453
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef m@x het volgende:

[..]

Wat leuk . Dat groeien zal nog wel even duren, maar misschien gaat het sneller als je af en toe wat Pokon door zijn drinken doet Hoe is het trouwens met je galblaas (of beter gezegd, zonder je galblaas?). Ik wacht nog steeds op een oproep

Zo, en nu ga ik even verder teruglezen.
Het leven is goed zonder galblaas! Ik kan weer sjippies eten. En vanmiddag voor het eerst een cheeseburger geprobeerd, ging ook prima! Tot nu toe kan ik alles eten, al heb ik nog geen patatjes en koolachtige dingen op.
De dille roomsaus bij de zalm van de week ging wel mis, dat had nog geen uur later mijn lichaam al weer verlaten.

De operatie valt echt echt echt echt echt echt heel erg mee. Nauwelijks pijn, wel als je lacht. Ik was vooral misselijk en duizelig bij vlagen, maar kan niet echt zeggen dat ik last heb gehad. Soms een zwaar gevoel onder mijn ribben als ik te veel had gedaan. Nu, bijna twee weken later, ben ik nog wat blauw rond mijn navel en onder mijn borstbeen. De wondjes genezen heel goed, zijn nog wel gevoelig als ik M. draag, of als hij zijn poezelige voetjes erop zet.

Maar wat duurt het fokking lang bij jou! How come?
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:01:34 #129
3142 m@x
pi_74893524
Geen idee. Ze hebben me vlak voor de herfstvakantie gebeld dat ik een paar dagen later kon komen, maar dat viel nou net in de periode dat ik had aangegeven dat ik niet kon. Inmiddels is de wachtlijst volgens internet alweer twee weken langer. Gelukkig houden de steentjes zich momenteel goed koest. En het komt momenteel qua werk zo ontzettend slecht uit dat ik niet naar het ziekenhuis durf te bellen om te vragen hoe lang het nog duurt. Straks mag ik volgende week al en dat komt echt zo helemaal niet goed uit.
pi_74893571
De GVR. Mijn held.
pi_74893618
De GVR!

Ik zit weer in trein met vertraging. Blegh.

BE, je dag is nog goedgekomen dus?

YPPY, hoe is het met je? Moest veel aan je denken.
pi_74893694
Wat fijn dat het zo goed gaat bodpa

En M@x, hopelijk ben je gauw aan de beurt als het jou uitkomt
pi_74893712
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:57 schreef Fannie het volgende:

[..]

Neej
DE GVR =
pi_74893837
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

DE GVR =
Ja leg eens uit dan , ik ken het niet

* Fannie gaat nou ff an de shoarma, lees het vanaaf wel verder
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:11:28 #135
94046 PM-girl
pi_74893843
De GVR is
*
pi_74893886
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef m@x het volgende:
[ afbeelding ]
trolls
pi_74893951
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:07 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

DE GVR =
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74894135
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

trolls
Daar had ik het laatst nog met iemand over, over gekke hippe dingen die je echt moest hebben om erbij te horen. Net als kettinkjes met plastic speentjes.
pi_74894171
Deze

En dan één grote in het midden.
pi_74894188
oh haha ja..en chupachups

komt t nostagisch bankje weer aan hoor
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:24:07 #141
94046 PM-girl
pi_74894288
Haha, die speentjes was echt way na mijn tijd!
*
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:24:57 #142
94046 PM-girl
pi_74894322

Dit daarentegen heb ik uuuuuren gedaan!
*
pi_74894323
Ja, was dat een hype?

Kan ik me niet herinneren. Wel lekker, vooral de roze met wit.
pi_74894354
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef PM-girl het volgende:
Haha, je bent één jaar ouder dan ik.
pi_74894364
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:11 schreef Fannie het volgende:

[..]

Ja leg eens uit dan , ik ken het niet

* Fannie gaat nou ff an de shoarma, lees het vanaaf wel verder
De Grote Vriendelijke Reus is een boek van Roald Dahl, Fannie. Het kwam uit toen ik op de middelbare school kwam, dus ik denk dat het merendeel van de users hier er groot mee is geworden. Of het heeft voorgelezen. Roald Dahl is altijd
pi_74894372
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef PM-girl het volgende:
Ben jij zo oud??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74894395
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Ssserpente het volgende:
Deze

[ afbeelding ]

En dan één grote in het midden.
En toen werden ze verboden omdat er weekmaker in zat
pi_74894398
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

De Grote Vriendelijke Reus is een boek van Roald Dahl, Fannie. Het kwam uit toen ik op de middelbare school kwam, dus ik denk dat het merendeel van de users hier er groot mee is geworden. Of het heeft voorgelezen. Roald Dahl is altijd
Paul Biegel ook.
pi_74894436
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:

[..]

En toen werden ze verboden omdat er weekmaker in zat
In die harde spenen toch niet? Toch alleen in de touwtjes? Hoehetendieookalweer?
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:28:26 #150
94046 PM-girl
pi_74894448
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Haha, je bent één jaar ouder dan ik.
Ik was in elk geval toen al zo cool dat ik het stom vond, mijn 6 jaar jongere zusje liep er mee rond. Doorgaans hebben wij last van een generatiekloof gehad in onze jeugd.
*
pi_74894489
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik was in elk geval toen al zo cool dat ik het stom vond, mijn 6 jaar jongere zusje liep er mee rond. Doorgaans hebben wij last van een generatiekloof gehad in onze jeugd.

Ik had geen zusje. Vandaar misschien. Maar waarschijnlijker is dat gewoon ons hele dorp achterliep.
pi_74894490
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

In die harde spenen toch niet? Toch alleen in de touwtjes? Hoehetendieookalweer?
scoobiedoo
Maar in die speentjes ook Daar zat vloeistof in, in het midden.
pi_74894513
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef freecell het volgende:

[..]

scoobiedoo
Maar in die speentjes ook Daar zat vloeistof in, in het midden.
Ojajoh? Ik dacht een luchtbelletje.
pi_74894519
Ik ben te traag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74894538
Die ja.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef freecell het volgende:

[..]

scoobiedoo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')