allerlei. een zooi nlse romans, en ook wat engelsequote:
haha, ja ze hadden van die rolmandjes. (we hadden ze beide helemaal volquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, dat klinkt goed! (En zwaar, hopelijk had je wel iets met wieltjes bij je om het allemaal in te doen)
Wat vervelend Trui! En al 7 dagen koorts, dan moet ze ook echt daarna nog best bijkomen denk ik, het neemt zo van je, koorts.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef trui het volgende:
aaargh, wat vervelend zulke poezelige 'verrassingen'...en doe de groeten aan just_me, BE!
m'n dochter is nog steeds ziek, ik raak aardig uitgeput van 't voortdurend maar zorgen en bezorgd zijn en weinig slapen omdat zij zo onrustig slaapt en veel moet hoesten. 't arme krummeltje, dit is dag 7 al en nog steeds heeft ze behoorlijk hoge koorts... gisteren heeft de huisarts wel even naar d'r gekeken en o.a. longontsteking uitgesloten. maar pfff, 't is nu echt tijd dat ze opknapt hoor.![]()
zoons klas werd vanmorgen verdeeld over andere klassen omdat hun juf nu ook al geveld is (de 4e juf deze week). 't grijpt op dit moment aardig om zich heen hier op school! er zijn klassen waar meer dan de helft van de kinderen ziek is.ik had 'm net zo lief weer mee naar huis genomen maar dat mag niet meer zomaar, als ze 6 zijn...
nee ze testen niet meer hier.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef trui het volgende:
vicky, heeft de huisarts M getest op de mex. griep? beterschap allemaal!
je zou het wel bijna denken he?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:47 schreef trui het volgende:
cattie, gefeliciteerd!enne... was de dag van jullie 6-jarig samenzijn aanleiding om je op fok! te registreren?
hier ook niet, daarom was ik een beetje verbaasd dat je 't zo stellig bracht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Vicky het volgende:
nee ze testen niet meer hier.
tis het oordeel van de huisarts...quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:00 schreef trui het volgende:
[..]
hier ook niet, daarom was ik een beetje verbaasd dat je 't zo stellig bracht.
whaha... ik zoen ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:05 schreef trui het volgende:
da's lang zeg! bleghk! nogmaals beterschap!(en ja ik durf te kussen, heb alles geloof ik zelf nu wel gehad.
).
Nou, hier ook hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:34 schreef trui het volgende:
mevrouwvandalen wat ontzettend knap dat je dat hardlopen op zo'n moment nog wel kunt opbrengen. dat zou hier echt als eerste vervallen, vrees ik, als ik zo weinig geslapen had.
Nee, niet in huis. Maar wel bij de zaak voor de verkoop. Eerste instantie de potbomen (dus kluit in pot gedrukt) en de grote gezaagde bomen van 6-7 meter. Is wel altijd een gezellige tijd. En nu ga ik echt ruimen. Tafels leegmaken en dan verplaatsen zodat er ruimte komt waar we ze neer kunnen zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:46 schreef DaviniaHR het volgende:
BE, tis al bijna lunchtijd, dus halverwege de dag!En straks gaat sasha slapen, dus heb je ook weer ff rust (mits oscar het toe laat, utieraard
) idd zeg! one of those days!
PM, hopelijk kan de orthodontist je helpen en steekt er niet iets engs in je wang.
chaca, nu al kerstbomen? heb je die dan een hele maand in je huis staan? dan ben je de hele maand naalden aan het vegen!wij doen niet aan kerst, dus heb er geen verstand van.
Spuug! hoeveel wil je er?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Beterschap voor alle zieken!
Ik heb een vraag, en hoop dat iemand hier me kan helpen. Ik zoek nog nr. 11 (de wasbeer) van de AH Sneeuwwitjeserie. Wie heeft die en wil 't (tegen vergoeding van de gemaakte kosten, uiteraard) naar mij opsturen?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:24 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Föhnen!
V&D hebben we hier nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:55 schreef pinquit het volgende:
geen idee raissa. misschien v&d nog? ik weet t echt niet.
hier kwam vanmorgen een pakket van Lobbesmet sint en verjaarskadootjes voor max, maar ik kan t niet openmaken, ik moet wachten tot max op bed ligt, en dat is zó moeilijk
Online gaat niet, heb `m morgen nodig en bedacht me dat het badpakje van 2 maanden geleden vast niet meer pastquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:09 schreef bodpa09 het volgende:
Of baby waltz, Jako-o, wehkamp, Otto?
Marktplaats?
sportwinkel ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef Raissa het volgende:
Weet iemand waar je nu nog badpakjes kan krijgen in maat 80 (denk ik)?
hema?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:48 schreef Raissa het volgende:
Weet iemand waar je nu nog badpakjes kan krijgen in maat 80 (denk ik)?
graag gedaan! veel plezierquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
Phew, dankjewel Vicks! We hebben het alleen over de straat gehad, dom he. :-)
Ik klim op mijn stalen ros, op naar BE. En Sasha en Oscar!
regelmatig omharken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef PM-girl het volgende:
Bedankt voor al het medeleven met mijn beugel!![]()
Er stak een stukje draad uit en dat bleek te komen omdat het er al flinke vordering zit in het tandverschuiven, dus dat draadje was te lang geworden!![]()
Verder heb ik er geen enkele last van.
Heeft iemand trouwens een tip voor ons zandbakprobleem? Het is zo'n bak van plastic en het zand is enorm nat omdat er een keer regen in is gekomen. Het meeste is eruitgegoten, maar het zand blijft nat. Is er een oplossing, of moeten we gewoon nieuw zand halen?
Leuk! Ik hoop dat je na je bevalling nog zo enthousiast bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Incantrix het volgende:
Woohoo! Ik heb mijn eerste concert voor na de bevalling geregeld: 9 februari ga ik naar the Dillinger Escape plan!!![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:56 schreef Estrys het volgende:
[..]
Leuk! Ik hoop dat je na je bevalling nog zo enthousiast bentom zonder je kind ergens heen te gaan
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:39 schreef bodpa09 het volgende:
Phew, dankjewel Vicks! We hebben het alleen over de straat gehad, dom he. :-)
Ik klim op mijn stalen ros, op naar BE. En Sasha en Oscar!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef Stout het volgende:
Vast is ze dan nog enthousiast, niet iedereen heeft het er even moeilijk mee gelukkig !
ik wist niet dat je een beugel had.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:22 schreef PM-girl het volgende:
Bedankt voor al het medeleven met mijn beugel!![]()
Er stak een stukje draad uit en dat bleek te komen omdat het er al flinke vordering zit in het tandverschuiven, dus dat draadje was te lang geworden!![]()
Verder heb ik er geen enkele last van.
Heeft iemand trouwens een tip voor ons zandbakprobleem? Het is zo'n bak van plastic en het zand is enorm nat omdat er een keer regen in is gekomen. Het meeste is eruitgegoten, maar het zand blijft nat. Is er een oplossing, of moeten we gewoon nieuw zand halen?
De bak is juist van plastic, dus dat zal het niet minder vochtig maken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:26 schreef _Bar_ het volgende:
geen idee pmgirl, misschien het zand er helemaal uithalen en bekleden met plastic ofzo.
en als je t iedere dag een stuk omharkt? dat er steeds ander zand boven ligt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef PM-girl het volgende:
[..]
De bak is juist van plastic, dus dat zal het niet minder vochtig maken.
Ik zet hem voorlopig wel open als de zon schijnt en dan kan ik telkens het plasje wat eruit halen.
Of misschien moet ik er maïzena ingooien
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef _Bar_ het volgende:
laat je even weten of mario leuk is incantrix? zodra je het kunt spelen
dat zou wel balen zijn idd..quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Nog 3 kwartier
en wederom zit ik met die ene niet-zo-leuke (understatement) collega op kantoor en is de rest weer de hort op. Als ze me dat maar niet iedere vrijdagmiddag gaan flikken
ze kunnen hier toch nog geen klok kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
ET: mijn ouders zetten vroeger gewoon de klok vooruit als boertje en ik lastig waren
huuu?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:50 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zat net in de bus en die buschauffeur schold gewoon een meiske uit voor trutomdat ze met de kinderwagen voorin stapte en hij was al te laat oid. Nou echt ik kon m wel wurgen, hij deed zo woedend en dat meisje had echt geen flauw idee waar t over ging, ze vroeg zijn naam nog wel gelukkig dus ik hoop dat ze er een melding van maakt, wat een eikel zeg
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:46 schreef Oxymoron het volgende:
ET: mijn ouders zetten vroeger gewoon de klok vooruit als boertje en ik lastig waren
volgende keer gewoon de boodschappen mee naar binnen nemen dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef freecell het volgende:
[..]
huuu?
Maffe situatie!
Er was hier net een vriendin van mij en op vrijdag gaan we altijd naar de markt samen. Dan luncht zij vaak nog bij me, terwijl ze haar fiets in ons gesloten portiek laat staan.
Voor de tweede keer de helft van haar fruit weg
En ze is er van overtuigd dat het de onderbuurman is, want die weet dat het haar fiets is en die vind bezoek van ons per definitie stom.
jup, inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
volgende keer gewoon de boodschappen mee naar binnen nemen dus.
misschhien wat verweekt fruit tegen zijn raam aan flikkerenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:31 schreef freecell het volgende:
[..]
jup, inderdaad
Gaan we ook doen hoor!
Maakt het niet minder irritant
rotte tomaten en rotte eierenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
misschhien wat verweekt fruit tegen zijn raam aan flikkeren
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:01 schreef pinquit het volgende:
flitspop, flitspop, voel de belletjes gaaaan, flitspop, fitspop, jaaa daar komen ze aaaaaan
Wat leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef bodpa09 het volgende:
@Max: thanks for the shirts! M stond meteen met het Mr. Bump shirt te kroelen. Dat zit dus wel goed, nu nog erin groeien...![]()
't Was gezellig BE, en wat is Oscar een schatje. Een en al tevredenheid.
Pas op: bijwerking: lang groen haar!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat leuk. Dat groeien zal nog wel even duren, maar misschien gaat het sneller als je af en toe wat Pokon door zijn drinken doet
![]()
quote:flitspop, flitspop, voel de belletjes gaaaan, flitspop, fitspop, jaaa daar komen ze aaaaaan
Neejquote:
Het leven is goed zonder galblaas! Ik kan weer sjippies eten. En vanmiddag voor het eerst een cheeseburger geprobeerd, ging ook prima! Tot nu toe kan ik alles eten, al heb ik nog geen patatjes en koolachtige dingen op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Wat leuk. Dat groeien zal nog wel even duren, maar misschien gaat het sneller als je af en toe wat Pokon door zijn drinken doet
Hoe is het trouwens met je galblaas (of beter gezegd, zonder je galblaas?). Ik wacht nog steeds op een oproep
Zo, en nu ga ik even verder teruglezen.
Ja leg eens uit danquote:
quote:
Daar had ik het laatst nog met iemand over, over gekke hippe dingen die je echt moest hebben om erbij te horen. Net als kettinkjes met plastic speentjes.quote:
Haha, je bent één jaar ouder dan ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef PM-girl het volgende:
Haha, die speentjes was echt way na mijn tijd!![]()
De Grote Vriendelijke Reus is een boek van Roald Dahl, Fannie. Het kwam uit toen ik op de middelbare school kwam, dus ik denk dat het merendeel van de users hier er groot mee is geworden. Of het heeft voorgelezen. Roald Dahl is altijdquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:11 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ja leg eens uit dan, ik ken het niet
![]()
* Fannie gaat nou ff an de shoarma, lees het vanaaf wel verder
Ben jij zo oud??quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef PM-girl het volgende:
Haha, die speentjes was echt way na mijn tijd!![]()
En toen werden ze verboden omdat er weekmaker in zatquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:20 schreef Ssserpente het volgende:
Deze![]()
[ afbeelding ]
En dan één grote in het midden.
Paul Biegel ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
De Grote Vriendelijke Reus is een boek van Roald Dahl, Fannie. Het kwam uit toen ik op de middelbare school kwam, dus ik denk dat het merendeel van de users hier er groot mee is geworden. Of het heeft voorgelezen. Roald Dahl is altijd![]()
![]()
In die harde spenen toch niet? Toch alleen in de touwtjes? Hoehetendieookalweer?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef freecell het volgende:
[..]
En toen werden ze verboden omdat er weekmaker in zat
Ik was in elk geval toen al zo cool dat ik het stom vond, mijn 6 jaar jongere zusje liep er mee rond. Doorgaans hebben wij last van een generatiekloof gehad in onze jeugd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:25 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, je bent één jaar ouder dan ik.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik was in elk geval toen al zo cool dat ik het stom vond, mijn 6 jaar jongere zusje liep er mee rond. Doorgaans hebben wij last van een generatiekloof gehad in onze jeugd.
scoobiedooquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:28 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
In die harde spenen toch niet? Toch alleen in de touwtjes? Hoehetendieookalweer?
Ojajoh? Ik dacht een luchtbelletje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
[..]
scoobiedoo
Maar in die speentjes ookDaar zat vloeistof in, in het midden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |