kom hier eten dan! Ik heb maandag weer 6 liter gekooktquote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Ticootje het volgende:
Snert is echt goed eten! Ik ben er echt zo dol op.
Ik krijg het alleen nooit thuis.
Oeh lekker hoor! Veel plezier alvast! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga morgen lekker een weekendje weg!! Elke dag gourmet![]()
LL, leuk is dat! Gister zaten wij ook met veel mensen aan tafel bij mijn ouders. Ik vind dat altijd wel gezellig...
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kom hier eten dan! Ik heb maandag weer 6 liter gekookt
Oh joh maakt mij niet uit hoor! Dan kom je vanmiddag toch een kopje halen? Of morgenmiddag?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
haha, je ziet me al aankomen, ik schuif zo aan hoor....
Ik moet mijn oma weer eens lief aankijken, die maakt erwtensoep met vermicelli en gehaktballetjes.
Gaat, beetje ziekjes op het moment. Snotterig, keelpijn, hoesten en dan ook nog zo'n drukke smurf die het hele huis overhoop haaltquote:
Ik moet werkenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh joh maakt mij niet uit hoor! Dan kom je vanmiddag toch een kopje halen? Of morgenmiddag?
najaarsdipje dus? hier ook zo. Snotterig idd en de strepsils zijn maar weer groot ingeslagen. Maar behalve dat gaat het primaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gaat, beetje ziekjes op het moment. Snotterig, keelpijn, hoesten en dan ook nog zo'n drukke smurf die het hele huis overhoop haalt
Ben afgelopen dinsdag voor een MRI naar het ziekenhuis geweest van mijn darmen, aanstaande dinsdag daarvan weer de uitslag.
Thanks for asking![]()
Hoe is het met jou en die lieve kleine mooie meid van je?
Heb je voor mij een receptje? Ik wil het eens proberen om het zelf te maken...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kom hier eten dan! Ik heb maandag weer 6 liter gekookt
Zie, dat heb ik dus weer gemist door splitsing van het babietjestopic!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
najaarsdipje dus? hier ook zo. Snotterig idd en de strepsils zijn maar weer groot ingeslagen. Maar behalve dat gaat het primaen met mn meiske ook
afgezien van de poepluiers die maar niet komen maar daar gaan we vanmiddag wat aan doen. Klysma
spannend weer dat wachten op die uitslag. Ik hoop op positief nieuws voor je
Volgens mij niet (ik haal gewoon een blikquote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil het ook eens proberen, zo moeilijk kan het niet zijn toch?
1 pak spliterwten wassen en opzetten met 2,5 liter water, een stuk vlees (schenkel, knie, karbonade of krabbetjes, ik gebruik altijd net wat er voor handen is) en 2 bouillonblokjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heb je voor mij een receptje? Ik wil het eens proberen om het zelf te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |