abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 18:56:58 #226
207068 Subversive
Let's hug it out bitch.
pi_75117050
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Manono het volgende:
[..]

nou ja voor hemzelf en zijn omgeving misschien

vind zoey 10 x beter en ook qua type meer iemand die zelf aan zo'n expeditie mee zou doen

bij EP had ik meer het idee na deze take gaat hij de maaltijd gebruiken in het restaurant van het 5 sterren wat de RTL redactie voor hem geboekt heeft

Dat was het mooie aan EP juist. Hoe hij dan demonstratief genoot van een heerlijke vruchtencocktail op het strand terwijl de expeditieleden urenlang in de zon op een paaltje stonden. Die afstand tussen deelnemers en presentator, dat hoort gewoon in een programma als ER. Ook bij Eddy zie je dat, zie het overduidelijke verschil tussen zijn verschijningen in dit programma en TMO. Hij geeft de vertrekkende deelnemer in ER geen eens een hand bij het afscheid nemen, terwijl hij in TMO iets te vaak dikke knuffels uitdeelde.
pi_75119379
Goed voor Rita Ik hoop dat Jeroen deze ER wint
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  zondag 29 november 2009 @ 20:08:23 #228
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75119812
Mijn voorkeurslijstje:
1: Jeroen
2: Marcel
3: Rita
4: Dennis
5: Marina

Maar nu zeker is dat Rita in de finale zit, ben ik er bijna van overtuigd dat zij het ook gaat winnen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_75121459
Prachtige aflevering, die Marcel imitatie van Jeroen op de eilandraad was echt schitterend.
Rita en Marina dus in de finale, hoop dat daar Jeroen of Marcel bij komt, in ieder geval niet die valse nicht
pi_75121653
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef mazaru het volgende:
Mijn voorkeurslijstje:

Maar nu zeker is dat Rita in de finale zit, ben ik er bijna van overtuigd dat zij het ook gaat winnen.
same here
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 29 november 2009 @ 20:54:49 #231
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_75122202
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef mazaru het volgende:
Mijn voorkeurslijstje:

Mijn voorkeurslijstje:
1: Marcel
2: Jeroen
4: Marina
5: Jeroen
pi_75122401
Rita
Jeroen
Marcel
Marina
Dennis
  zondag 29 november 2009 @ 21:46:32 #233
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75125242
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Mijn voorkeurslijstje:
1: Marcel
2: Jeroen
4: Marina
5: Jeroen
Welke Jeroen is Jeroen en welke Jeroen is Dennis?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 29 november 2009 @ 21:47:46 #234
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75125313
Marcel moet winnen! Wat een held. Doet geen fuck, maar speelt anderen tegen elkaar uit .
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75133621
Jeroen, Marcel of Rita. Ik gun het Jeroen het meest maar die andere 2 mogen van mij ook wel winnen
pi_75142908
Rita moet winnen
  maandag 30 november 2009 @ 15:42:44 #237
3542 Gia
User under construction
pi_75145496
1. Jeroen
2. Rita
3. Marcel
4. Dennis
5. Marina

Maar ja, vrees dat Marina sowieso al 3de is. Is toch raar!!
  maandag 30 november 2009 @ 15:52:22 #238
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75145875
Ik had het eerst niet erg gevonden als Rita won, maar door het Kaarsenschandaal hoop ik toch echt niet dat zij die halve ton mee mag nemen
pi_75148662
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef BoerBert het volgende:
Ik had het eerst niet erg gevonden als Rita won, maar door het Kaarsenschandaal hoop ik toch echt niet dat zij die halve ton mee mag nemen
Daar kan ze zelf niets aan doen natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet.. dan toch!
  maandag 30 november 2009 @ 16:57:54 #240
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_75148741
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Daar kan ze zelf niets aan doen natuurlijk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt ja, ik hoop ook niet dat Marina wint en die kan er ook niks aan doen
pi_75149233
Ik vind het mierenneuken over dat vlammetje en zoals gezegd, de vlam ging niet meer aan dus was ze gewoon sneller. Maar goed..dat is mijn mening.

Mijn lijstje:

-Jeroen -> een stoere complete Robinson die ze niet te pakken hebben kunnen krijgen. Al mocht hij wat sluwer zijn in het begin

-Marcel -> sluwe vos maar verder iets te passief. Echter juist dat passieve gedrag heeft hem in een positie gebracht dat hem kans geeft op de eindoverwinning

-Rita -> zoals vaak uitgesproken, het reeds afgeschreven dode vogeltje dat iedereen bij de neus neemt, ik mag die spirit wel

-Marina -> Een echte Antwerpse waar ik graag mee in de kroeg zou zitten. Echter of het een echte Robinson is zullen we eigenlijk nooit weten.

-Dennis -> Een achterbaks wijf.. Zet mensen op tegen elkaar en gaat dan huilen als hij zelf bij zijn staart gepakt wordt.
pi_75150673
Marcel
pi_75155226
Ik vind het wel gaaf dat Rita in de finale zit, aangezien ze voor dood was verklaard. Alleen wel jammer op de manier waarop. Ik denk dat ik voor Jeroen ben, ben ik altijd al voor geweest. Maar Marcel zou ik ook niet erg vinden.

En volgens mij heeft Marina gewoon geen kans om te winnen als de winnaar via stemmen wordt gekozen...
pi_75158193
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef jpjedi het volgende:

-Marina -> Een echte Antwerpse waar ik graag mee in de kroeg zou zitten. Echter of het een echte Robinson is zullen we eigenlijk nooit weten.

-Dennis -> Een achterbaks wijf.. Zet mensen op tegen elkaar en gaat dan huilen als hij zelf bij zijn staart gepakt wordt.
Dennis een achterbaks wijf noemen om vervolgens Marina te prijzen?

Marina is een verzuurde zielige oude tang die haar verblijf op dat eiland niet veel anders heeft gedaan dan afgeven op alles en iedereen om haar heen, en vervolgens nog eens onterecht heeft lopen janken over hoe zielig ze wel niet is, want och jee wat is het toch zwaar om op de eerste dag al te weten dat je in de finale staat.

Ze heeft zich niet nuttig gemaakt, nee ze heeft zich alleen neergezet als een verzuurde oude, lelijke, tang die weinig tot geen positieve eigenschappen heeft.

Als een echte Antwerpse een vrije vertaling is van "verzuurd zanikend manwijf" dan hoef ik van m'n leven geen echte Antwerpse tegen te komen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_75158747
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Marina is een verzuurde zielige oude tang die haar verblijf op dat eiland niet veel anders heeft gedaan dan afgeven op alles en iedereen om haar heen, en vervolgens nog eens onterecht heeft lopen janken over hoe zielig ze wel niet is, want och jee wat is het toch zwaar om op de eerste dag al te weten dat je in de finale staat.

Ze heeft zich niet nuttig gemaakt, nee ze heeft zich alleen neergezet als een verzuurde oude, lelijke, tang die weinig tot geen positieve eigenschappen heeft.

Als een echte Antwerpse een vrije vertaling is van "verzuurd zanikend manwijf" dan hoef ik van m'n leven geen echte Antwerpse tegen te komen.
Ik zou liever een ronde voor de finale eruit gaan en een beetje "geleefd" hebben op het eiland dan via een cadeautje in de finale terecht komen. Ik kan me voorstellen dat het gewoon enorm kut is om niet aan die proeven mee te kunnen doen. Je kan jezelf daardoor nooit echt bewijzen. (dus voor Marina is het gunstig dat ze die eerste proef heeft gewonnen anders had ze er al lang uit gelegen)
pi_75158769
Wie er ook wint, dit blijft voor mij het geweldigste Robinson 2009 moment

pi_75159140
Ik gun het Rita toch het meest
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75160055
quote:

[..]

uhm, ze staat niet voor niets 4e op mijn lijst. Ook niet mijn favo
pi_75166298
quote:

[..]

En toch heeft hij gelijk in mijn ogen. Dennis is gewoon een wener die waarschijnlijk enkel zover geraakt is doordat hij buiten de camera's om de vlotte kan uithangen en bij iedereen leuk kan staan. Gaat 't effe tegensteken gaat hij belachelijk gaan doen (hence dat hij daar zat met Esmeralda en zo neerbuigend deed over de anderen terwijl hij gewoon een speelbal was)
Marina verdient ook geen hoge plaats, mij komt ze wat simpel over (gemakkelijk te manipuleren, rap kwaad omdat jeroen de waarheid sprak toen hij geviseerd werd omdat hij een van de sterkere kandidaten was), maar Dennis is absoluut de minste van de huidige bewoners. Imo.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:04:17 #250
3542 Gia
User under construction
pi_75177216
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

En toch heeft hij gelijk in mijn ogen. Dennis is gewoon een wener die waarschijnlijk enkel zover geraakt is doordat hij buiten de camera's om de vlotte kan uithangen en bij iedereen leuk kan staan. Gaat 't effe tegensteken gaat hij belachelijk gaan doen (hence dat hij daar zat met Esmeralda en zo neerbuigend deed over de anderen terwijl hij gewoon een speelbal was)
Marina verdient ook geen hoge plaats, mij komt ze wat simpel over (gemakkelijk te manipuleren, rap kwaad omdat jeroen de waarheid sprak toen hij geviseerd werd omdat hij een van de sterkere kandidaten was), maar Dennis is absoluut de minste van de huidige bewoners. Imo.
Helemaal mee eens.
Dennis was de eerste die begon te zaniken over het feit dat Igor wat oude kokosnoten gebakken had voor zichzelf. De rest viel toen bij en arme Igor was nergens meer.
Volgens mij begon Dennis al te kijven als Igor 's morgens vroeg het oerwoud in ging, een kokosnoot oogste om lekker wat kokosmelk te kunnen drinken. Wat geeft dat nou?

Dennis is gewoon een jankerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')