quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:53 schreef Manono het volgende:
[..]
nou ja voor hemzelf en zijn omgeving misschien
vind zoey 10 x beter en ook qua type meer iemand die zelf aan zo'n expeditie mee zou doen
bij EP had ik meer het idee na deze take gaat hij de maaltijd gebruiken in het restaurant van het 5 sterren wat de RTL redactie voor hem geboekt heeft
same herequote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef mazaru het volgende:
Mijn voorkeurslijstje:
1: Jeroen
2: Marcel
3: Rita
4: Dennis
5: Marina
Maar nu zeker is dat Rita in de finale zit, ben ik er bijna van overtuigd dat zij het ook gaat winnen.
Mijn voorkeurslijstje:quote:Op zondag 29 november 2009 20:08 schreef mazaru het volgende:
Mijn voorkeurslijstje:
1: Jeroen
2: Marcel
4: Dennis
5: Marina
Maar nu zeker is dat Rita in de finale zit, ben ik er bijna van overtuigd dat zij het ook gaat winnen.
Welke Jeroen is Jeroen en welke Jeroen is Dennis?quote:Op zondag 29 november 2009 20:54 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Mijn voorkeurslijstje:
1: Marcel
2: Jeroen
4: Marina
5: Jeroen
Daar kan ze zelf niets aan doen natuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 15:52 schreef BoerBert het volgende:
Ik had het eerst niet erg gevonden als Rita won, maar door het Kaarsenschandaal hoop ik toch echt niet dat zij die halve ton mee mag nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Daar kan ze zelf niets aan doen natuurlijkKlopt ja, ik hoop ook niet dat Marina wint en die kan er ook niks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dennis een achterbaks wijf noemen om vervolgens Marina te prijzen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef jpjedi het volgende:
-Marina -> Een echte Antwerpse waar ik graag mee in de kroeg zou zitten. Echter of het een echte Robinson is zullen we eigenlijk nooit weten.
-Dennis -> Een achterbaks wijf.. Zet mensen op tegen elkaar en gaat dan huilen als hij zelf bij zijn staart gepakt wordt.
Ik zou liever een ronde voor de finale eruit gaan en een beetje "geleefd" hebben op het eiland dan via een cadeautje in de finale terecht komen. Ik kan me voorstellen dat het gewoon enorm kut is om niet aan die proeven mee te kunnen doen. Je kan jezelf daardoor nooit echt bewijzen. (dus voor Marina is het gunstig dat ze die eerste proef heeft gewonnen anders had ze er al lang uit gelegen)quote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Dennis een achterbaks wijf noemen om vervolgens Marina te prijzen?
Marina is een verzuurde zielige oude tang die haar verblijf op dat eiland niet veel anders heeft gedaan dan afgeven op alles en iedereen om haar heen, en vervolgens nog eens onterecht heeft lopen janken over hoe zielig ze wel niet is, want och jee wat is het toch zwaar om op de eerste dag al te weten dat je in de finale staat.
Ze heeft zich niet nuttig gemaakt, nee ze heeft zich alleen neergezet als een verzuurde oude, lelijke, tang die weinig tot geen positieve eigenschappen heeft.
Als een echte Antwerpse een vrije vertaling is van "verzuurd zanikend manwijf" dan hoef ik van m'n leven geen echte Antwerpse tegen te komen.
uhm, ze staat niet voor niets 4e op mijn lijst. Ook niet mijn favoquote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Marina is een verzuurde zielige oude tang die haar verblijf op dat eiland niet veel anders heeft gedaan dan afgeven op alles en iedereen om haar heen, en vervolgens nog eens onterecht heeft lopen janken over hoe zielig ze wel niet is, want och jee wat is het toch zwaar om op de eerste dag al te weten dat je in de finale staat.
Ze heeft zich niet nuttig gemaakt, nee ze heeft zich alleen neergezet als een verzuurde oude, lelijke, tang die weinig tot geen positieve eigenschappen heeft.
Als een echte Antwerpse een vrije vertaling is van "verzuurd zanikend manwijf" dan hoef ik van m'n leven geen echte Antwerpse tegen te komen.
En toch heeft hij gelijk in mijn ogen. Dennis is gewoon een wener die waarschijnlijk enkel zover geraakt is doordat hij buiten de camera's om de vlotte kan uithangen en bij iedereen leuk kan staan. Gaat 't effe tegensteken gaat hij belachelijk gaan doen (hence dat hij daar zat met Esmeralda en zo neerbuigend deed over de anderen terwijl hij gewoon een speelbal was)quote:Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
En toch heeft hij gelijk in mijn ogen. Dennis is gewoon een wener die waarschijnlijk enkel zover geraakt is doordat hij buiten de camera's om de vlotte kan uithangen en bij iedereen leuk kan staan. Gaat 't effe tegensteken gaat hij belachelijk gaan doen (hence dat hij daar zat met Esmeralda en zo neerbuigend deed over de anderen terwijl hij gewoon een speelbal was)
Marina verdient ook geen hoge plaats, mij komt ze wat simpel over (gemakkelijk te manipuleren, rap kwaad omdat jeroen de waarheid sprak toen hij geviseerd werd omdat hij een van de sterkere kandidaten was), maar Dennis is absoluut de minste van de huidige bewoners. Imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |