abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75149233
Ik vind het mierenneuken over dat vlammetje en zoals gezegd, de vlam ging niet meer aan dus was ze gewoon sneller. Maar goed..dat is mijn mening.

Mijn lijstje:

-Jeroen -> een stoere complete Robinson die ze niet te pakken hebben kunnen krijgen. Al mocht hij wat sluwer zijn in het begin

-Marcel -> sluwe vos maar verder iets te passief. Echter juist dat passieve gedrag heeft hem in een positie gebracht dat hem kans geeft op de eindoverwinning

-Rita -> zoals vaak uitgesproken, het reeds afgeschreven dode vogeltje dat iedereen bij de neus neemt, ik mag die spirit wel

-Marina -> Een echte Antwerpse waar ik graag mee in de kroeg zou zitten. Echter of het een echte Robinson is zullen we eigenlijk nooit weten.

-Dennis -> Een achterbaks wijf.. Zet mensen op tegen elkaar en gaat dan huilen als hij zelf bij zijn staart gepakt wordt.
pi_75150673
Marcel
pi_75155226
Ik vind het wel gaaf dat Rita in de finale zit, aangezien ze voor dood was verklaard. Alleen wel jammer op de manier waarop. Ik denk dat ik voor Jeroen ben, ben ik altijd al voor geweest. Maar Marcel zou ik ook niet erg vinden.

En volgens mij heeft Marina gewoon geen kans om te winnen als de winnaar via stemmen wordt gekozen...
pi_75158193
quote:
Op maandag 30 november 2009 17:09 schreef jpjedi het volgende:

-Marina -> Een echte Antwerpse waar ik graag mee in de kroeg zou zitten. Echter of het een echte Robinson is zullen we eigenlijk nooit weten.

-Dennis -> Een achterbaks wijf.. Zet mensen op tegen elkaar en gaat dan huilen als hij zelf bij zijn staart gepakt wordt.
Dennis een achterbaks wijf noemen om vervolgens Marina te prijzen?

Marina is een verzuurde zielige oude tang die haar verblijf op dat eiland niet veel anders heeft gedaan dan afgeven op alles en iedereen om haar heen, en vervolgens nog eens onterecht heeft lopen janken over hoe zielig ze wel niet is, want och jee wat is het toch zwaar om op de eerste dag al te weten dat je in de finale staat.

Ze heeft zich niet nuttig gemaakt, nee ze heeft zich alleen neergezet als een verzuurde oude, lelijke, tang die weinig tot geen positieve eigenschappen heeft.

Als een echte Antwerpse een vrije vertaling is van "verzuurd zanikend manwijf" dan hoef ik van m'n leven geen echte Antwerpse tegen te komen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_75158747
quote:
Op maandag 30 november 2009 20:21 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Marina is een verzuurde zielige oude tang die haar verblijf op dat eiland niet veel anders heeft gedaan dan afgeven op alles en iedereen om haar heen, en vervolgens nog eens onterecht heeft lopen janken over hoe zielig ze wel niet is, want och jee wat is het toch zwaar om op de eerste dag al te weten dat je in de finale staat.

Ze heeft zich niet nuttig gemaakt, nee ze heeft zich alleen neergezet als een verzuurde oude, lelijke, tang die weinig tot geen positieve eigenschappen heeft.

Als een echte Antwerpse een vrije vertaling is van "verzuurd zanikend manwijf" dan hoef ik van m'n leven geen echte Antwerpse tegen te komen.
Ik zou liever een ronde voor de finale eruit gaan en een beetje "geleefd" hebben op het eiland dan via een cadeautje in de finale terecht komen. Ik kan me voorstellen dat het gewoon enorm kut is om niet aan die proeven mee te kunnen doen. Je kan jezelf daardoor nooit echt bewijzen. (dus voor Marina is het gunstig dat ze die eerste proef heeft gewonnen anders had ze er al lang uit gelegen)
pi_75158769
Wie er ook wint, dit blijft voor mij het geweldigste Robinson 2009 moment

pi_75159140
Ik gun het Rita toch het meest
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_75160055
quote:

[..]

uhm, ze staat niet voor niets 4e op mijn lijst. Ook niet mijn favo
pi_75166298
quote:

[..]

En toch heeft hij gelijk in mijn ogen. Dennis is gewoon een wener die waarschijnlijk enkel zover geraakt is doordat hij buiten de camera's om de vlotte kan uithangen en bij iedereen leuk kan staan. Gaat 't effe tegensteken gaat hij belachelijk gaan doen (hence dat hij daar zat met Esmeralda en zo neerbuigend deed over de anderen terwijl hij gewoon een speelbal was)
Marina verdient ook geen hoge plaats, mij komt ze wat simpel over (gemakkelijk te manipuleren, rap kwaad omdat jeroen de waarheid sprak toen hij geviseerd werd omdat hij een van de sterkere kandidaten was), maar Dennis is absoluut de minste van de huidige bewoners. Imo.
  dinsdag 1 december 2009 @ 12:04:17 #250
3542 Gia
User under construction
pi_75177216
quote:
Op maandag 30 november 2009 23:27 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

En toch heeft hij gelijk in mijn ogen. Dennis is gewoon een wener die waarschijnlijk enkel zover geraakt is doordat hij buiten de camera's om de vlotte kan uithangen en bij iedereen leuk kan staan. Gaat 't effe tegensteken gaat hij belachelijk gaan doen (hence dat hij daar zat met Esmeralda en zo neerbuigend deed over de anderen terwijl hij gewoon een speelbal was)
Marina verdient ook geen hoge plaats, mij komt ze wat simpel over (gemakkelijk te manipuleren, rap kwaad omdat jeroen de waarheid sprak toen hij geviseerd werd omdat hij een van de sterkere kandidaten was), maar Dennis is absoluut de minste van de huidige bewoners. Imo.
Helemaal mee eens.
Dennis was de eerste die begon te zaniken over het feit dat Igor wat oude kokosnoten gebakken had voor zichzelf. De rest viel toen bij en arme Igor was nergens meer.
Volgens mij begon Dennis al te kijven als Igor 's morgens vroeg het oerwoud in ging, een kokosnoot oogste om lekker wat kokosmelk te kunnen drinken. Wat geeft dat nou?

Dennis is gewoon een jankerd.
  dinsdag 1 december 2009 @ 13:48:29 #251
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_75180705
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Dennis was de eerste die begon te zaniken over het feit dat Igor wat oude kokosnoten gebakken had voor zichzelf. De rest viel toen bij en arme Igor was nergens meer.
Volgens mij begon Dennis al te kijven als Igor 's morgens vroeg het oerwoud in ging, een kokosnoot oogste om lekker wat kokosmelk te kunnen drinken. Wat geeft dat nou?

Dennis is gewoon een jankerd.
Nou ik ben het met je eens dat Dennis jankerd en roddelqueen is, maar Igor was ook lekker bezig hoor.
Als er afspraken over voedsel zijn dan moet je je daar aan houden, en anders aan de groep voorstellen dat iedereen voor zijn eigen eten zorgt. Ik vond Igor echt te ver gaan met dat eten en drinken.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 1 december 2009 @ 14:12:09 #252
3542 Gia
User under construction
pi_75181501
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:48 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Nou ik ben het met je eens dat Dennis jankerd en roddelqueen is, maar Igor was ook lekker bezig hoor.
Als er afspraken over voedsel zijn dan moet je je daar aan houden, en anders aan de groep voorstellen dat iedereen voor zijn eigen eten zorgt. Ik vond Igor echt te ver gaan met dat eten en drinken.
Ik heb niet gezien dat er afspraken zijn gemaakt die stelden dat je niet zelf in de jungle voor jezelf eten mag scoren. Wel dat de voorraad voor iedereen is en gezamelijk gebruikt wordt.
Maar de jungle is toch niet 'de voorraad'!

Als je nou graag insekten wilt eten en de rest niet, dan mag jij geen insekten eten? Dan mag je niet de wok gebruiken om die insekten te bakken en ze op te eten? Puur en alleen omdat je niet mag eten als de anderen niet eten.

Persoonlijk vind ik er niks mis mee als Igor een kokosnoot vangt en de melk ervan opdrinkt en wat van de kokos eet. De jungle is toch van iedereen. Dat kunnen de anderen ook doen.
Naast die ene kokosnoot ging hij dagelijk voedsel zoeken en zorgde hij voor een grote voorraad kokosnoten. 't Is dus niet zo dat hij alleen voor zichzelf zorgde.

Ik vond dat dus allemaal flink overdreven. Niet dat ik Igor nou zo hoog achtte, maar het leek me al een type die wat moeilijker contact maakt en om em dan zo af te katten, puur om je zelf te promoten, vond ik echt gemeen.
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:34:03 #253
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75186413
Igor had eigenlijk die finaleplaats moeten winnen in de eerste aflevering. Die had het wel op prijs gesteld. Zelfs als er geen kans in zat dat die zou winnen. Hij zou gewoon dankbaar zijn geweest dat die de hele expeditie had mogen meemaken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_75198456
'T gaat ook een beetje om 't principe van samen uit samen thuis... Je zit daar met z'n allen en sommige dingen (zeker eten is delicaat aangezien 't nogal schaars is) doe je gewoon samen. 'T is niet dat Igor alleen dingen dat waar de anderen op neerkeken. Qua insecten heb je een punt, kokos gebruikte iedereen, waaronder ook mensen dat 't voedsel meer nodig hadden dan Igor (er zijn er een paar afgevoerd remember)...

Igor = aso in mijn ogen.

En afgezien daarvan was hij gewoon een zonderling en niet erg sociaal. Bijvoorbeeld het alleen in de bomen klimmen is gewoon gevaarlijk moest hij vallen...
pi_75199673
als je je hand op een brandende kaars legt gaat ie vanzelf uit
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 2 december 2009 @ 08:43:38 #256
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_75202244
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 14:12 schreef Gia het volgende:

Naast die ene kokosnoot ging hij dagelijk voedsel zoeken en zorgde hij voor een grote voorraad kokosnoten. 't Is dus niet zo dat hij alleen voor zichzelf zorgde.
Hij heeft één keer 3 kokosnoten gehaald, waarvan hij er 2 zelf heeft opgegeten Bovendien, als je eten gaat zoeken en het toevoegt aan 'de voorraad' en je weet dat de afspraak over de voorraad is dat die gezamenlijk wordt opgegeten, dan kun je het niet maken om daarna in je eentje weer dingen uit die voorraad te halen en alleen op te eten.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_75202288
quote:
Op woensdag 2 december 2009 01:03 schreef Manono het volgende:
als je je hand op een brandende kaars legt gaat ie vanzelf uit
Ze moesten hun hand op een steen naast de kaars leggen...
pi_75203967
Net de aflevering teruggekeken, erg leuk. Vond de proef erg leuk met het hangen, en tof dat Rita heeft gewonnen. Zij is dan wel de lichtste, maar ook de zwakste, dus was het voor haar naar mijn idee niet makkelijker. En met die kaars was het ook gewoon terecht dat ze won, ik dacht niet dat ze te vroeg was.

Morgen finale !

Mijn favorieten:

1. Jeroen - het meest Robinson.
2. Rita - op een andere manier erg Robinson, ze is mentaal heel sterk en weet vol te houden ondanks fysieke zwakte.
3. Marcel - ook sterk en veel mensenkennis.
4. Dennis - bah, al dat gekonkel van hem.
5. Marina - die kan alleen maar zeuren.

Ik hoop dus op Rita of Jeroen voor de winst.
pi_75206533
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Net de aflevering teruggekeken, erg leuk. Vond de proef erg leuk met het hangen, en tof dat Rita heeft gewonnen. Zij is dan wel de lichtste, maar ook de zwakste, dus was het voor haar naar mijn idee niet makkelijker. En met die kaars was het ook gewoon terecht dat ze won, ik dacht niet dat ze te vroeg was.

Morgen finale !

Mijn favorieten:

1. Jeroen - het meest Robinson.
2. Rita - op een andere manier erg Robinson, ze is mentaal heel sterk en weet vol te houden ondanks fysieke zwakte.
3. Marcel - ook sterk en veel mensenkennis.
4. Dennis - bah, al dat gekonkel van hem.
5. Marina - die kan alleen maar zeuren.

Ik hoop dus op Rita of Jeroen voor de winst.
Helemaal mee eens!!
  woensdag 2 december 2009 @ 13:08:02 #260
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_75209276
Ik kijk altijd wat later naar de aflevering, zodat ik die stinkreclames niet hoef te kijken. Maar dan vind ik het zo moeilijk om uit dit topic weg te blijven tot ik hem gezien heb
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')