quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Je zegt het maar als ik te ver ga...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg dat lijkt mij zooooo gênant.
OHA.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
in groep 5 leerde ik heel veel, ik zat naast een jongen die het alleen maar over seks had![]()
hij zei ook "ik sta te wachten om ....... te verkrachten"
En?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
in groep 5 leerde ik heel veel, ik zat naast een jongen die het alleen maar over seks had![]()
hij zei ook "ik sta te wachten om ....... te verkrachten"
Ik niet. Ik weet nog dat ik voor het eerst ongesteld werd en het pas 2 weken later aan mijn moeder vertelde. Zelfs dat vond ik gênant.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zegt het maar als ik te ver ga...
Maar jullie hebben toch ook wel zulke gesprekken met jullie moeder, alleen dan de mjah, de vrouwelijke variant?
Ja..quote:
Kinderen doen wel vaker van dat soort spelletjes wat heel onschuldig oogt maar het dus absoluut niet is.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja..m'n neefje vroeg ook wat doet datmeisje uit jouw klas, ze lag op het klimmenrek en haar vriendje lag bovenop haar, ze maakte van die dinges bewegingen.
Experimenteren op die leeftijd is volgens mij best normaal eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja..m'n neefje vroeg ook wat doet datmeisje uit jouw klas, ze lag op het klimmenrek en haar vriendje lag bovenop haar, ze maakte van die dinges bewegingen.
Damn, dat lijkt mij trouwens geen pretje...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet nog dat ik voor het eerst ongesteld werd en het pas 2 weken later aan mijn moeder vertelde. Zelfs dat vond ik gênant.
Doktertje spelen en shit.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Experimenteren op die leeftijd is volgens mij best normaal eigenlijk.
Hahahahaha. Ik weet nog dat een 3 jaar oudere vriendin mij vertelde dat moeders zwanger worden doordat ouders naakt met elkaar kussen. Ik vond dat zo'n banale gedachte dat ik haar een week niet heb gesproken, zo kwaad was ik op haar.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef IHVK het volgende:
Maar goed toen mij pa het vertelde was ik lang en breed op de hoogte.![]()
Toen ik nog kleiner was hadden we met mijn nichtje een boekje gelezen over hoe kindjes werden geboren. 'Meester Jan vertelt' heet het volgens mij.
Toen zeiden we dat tegen mijn tante en zij was er heel chill over.
Echt walgelijk, ik vraag me af of m'n zusje nu ook zulke dingen meemaakt. Lijkt me echt slecht voor haar ogen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kinderen doen wel vaker van dat soort spelletjes wat heel onschuldig oogt maar het dus absoluut niet is.
Hey, een nieuwe Turk in dit topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Off topic: Deze OP is tof, props.
Het is maar wat je normaal noemt..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Experimenteren op die leeftijd is volgens mij best normaal eigenlijk.
Ja maar goed seks is sowieso 'vies'quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha. Ik weet nog dat een 3 jaar oudere vriendin mij vertelde dat moeders zwanger worden doordat ouders naakt met elkaar kussen. Ik vond dat zo'n banale gedachte dat ik haar een week niet heb gesproken, zo kwaad was ik op haar.
Hehe, kan ik me voorstellen. Maar jullie krijgen er wel een heel feest achteraan. Dat maakt het toch goed?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn, dat lijkt mij trouwens geen pretje...
Wat ook geen pretje is, zijn besnijdenissen.
Is normaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is maar wat je normaal noemt..
En als ik het goed heb, mede-Limburger.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey, een nieuwe Turk in dit topic.
Oudere vriendinnen.. ik had een vriendin die ook ong 3 jaar ouder was en in die buurt woonde een Turkse jongen, maar we waren in die tijd vaak buiten tot 's avonds laat, toen begonnen ze over verkrachting. Ik wist niet wat het betekende.. hij zei laten we haar naar huis brengen, anders wordt ze verkracht. Ik dacht dat ik er sterker door zou worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha. Ik weet nog dat een 3 jaar oudere vriendin mij vertelde dat moeders zwanger worden doordat ouders naakt met elkaar kussen. Ik vond dat zo'n banale gedachte dat ik haar een week niet heb gesproken, zo kwaad was ik op haar.
Haha ja same here.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar goed seks is sowieso 'vies'
Ik dacht altijd dat alleen slechte mensen dat deden en mijn ouders nooit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, ga jij het maar normaal vinden als jouw kind onder een jongen ligt en hij die bewegingen maakt. Andere gedachtes he.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar goed seks is sowieso 'vies'
Ik dacht altijd dat alleen slechte mensen dat deden en mijn ouders nooit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jaaaaaaaa, Isetmyblabla, je kwam uit Venray toch? Wie ben jij en waarom ken ik jou niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als ik het goed heb, mede-Limburger.
Jezus, toen ik zou oud was wisten we niet eens wat verkrachting was. Echt ziek dat jullie het er toen al over hadden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oudere vriendinnen.. ik had een vriendin die ook ong 3 jaar ouder was en in die buurt woonde een Turkse jongen, maar we waren in die tijd vaak buiten tot 's avonds laat, toen begonnen ze over verkrachting. Ik wist niet wat het betekende.. hij zei laten we haar naar huis brengen, anders wordt ze verkracht. Ik dacht dat ik er sterker door zou worden.
Ik haatte haar toen. Ik dacht dat ze dat alleen zei om mij de kast op te jagen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dacht ik al.![]()
Ik moest er aan denken toen je boos werd op je vriendin.
Meer van dit soort anekdotes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oudere vriendinnen.. ik had een vriendin die ook ong 3 jaar ouder was en in die buurt woonde een Turkse jongen, maar we waren in die tijd vaak buiten tot 's avonds laat, toen begonnen ze over verkrachting. Ik wist niet wat het betekende.. hij zei laten we haar naar huis brengen, anders wordt ze verkracht. Ik dacht dat ik er sterker door zou worden.
Ja, maar die jongen begon er ineens overquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jezus, toen ik zou oud was wisten we niet eens wat verkrachting was. Echt ziek dat jullie het er toen al over hadden.
Lijkt me logisch dat je me niet kent, woon er al een heeeeeeele poos niet meer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaa, Isetmyblabla, je kwam uit Venray toch? Wie ben jij en waarom ken ik jou niet?
Jaweeeeeeeeeeeeeeeell vertel!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een verhaal nu, maar die ga ik niet zo op internet plaatsen.![]()
Nuttige post dus.
Waarom niiehiieet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een verhaal nu, maar die ga ik niet zo op internet plaatsen.![]()
Nuttige post dus.
Je hebt er dus wel gewoond? Ik woon mijn hele leven al in Venray, maar heb jou nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat je me niet kent, woon er al een heeeeeeele poos niet meer.
Ja, maar niet zo lang.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt er dus wel gewoond? Ik woon mijn hele leven al in Venray, maar heb jou nog nooit gezien?
*Wacht vol spanning*quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
damn okey maar hoe meer ik eraan denk hoe vreemder dit verhaal wordt.
eigenlijk zou ik zulke herinneringen moeten opschrijvenquote:
Oh, oke.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, maar niet zo lang.
Laf ağızdan bir kere çıkar. Kom maar op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
anlat!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
Omg hahahahaha.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik zulke herinneringen moeten opschrijvenKan me niet veel meer herinneren, maar ongeveer 3,5 jaar geleden, was er een Nederlandse jongen op mij, we gingen samen naar de mac (
), met 2 andere mensen, ik vond hem niet leuk, maar die leeftijd.. testen ofzo? Het was erg koud die dag en zo ongemakkelijk, we stonden buiten en hij had het koud en de Turk naast mij, wilde dus opwarming. Mooiste was dat die Nederlander het verwachtte, aan z'n houding te zien, was zo weer afgelopen, door m'n neef.
Ik trek dan ook alleen maarNederlanders aanquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
De rest weet ik niet meer zo goed, maar volgens mij ben ik huilend weggerend.![]()
Waaaaaat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
Dit is wel 1 nasty pedo verhaal.
Ik zat dus in groep 2. En we bleven zo op een gegeven moment alleen achter met een donker meisje in de klas.
Dus zij zegt zo van: we gaan nu neuken.
Ik snap er niks van.
Dus ze doet haar broek uit en legt me uit wat ik moet doen.
De rest weet ik niet meer zo goed, maar volgens mij ben ik huilend weggerend.![]()
Maar even met het verstand van nu: Ik vraag me echt serieus af hoe dat zo ging bij haar thuis dan.![]()
WHATTTT THEEE FUCKKKKKKKKKKKKKquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
Ik zat dus in groep 2. En we bleven zo op een gegeven moment alleen achter met een donker meisje in de klas.
Ik snap er niks van.
Maar even met het verstand van nu: Ik vraag me echt serieus af hoe dat zo ging bij haar thuis dan.![]()
OMG. Dat is best ziek dude, als zo'n klein meisje al weet wat neuken is en hoe het moet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:12 schreef IHVK het volgende:
Ik snap er niks van.
Wat voor louche types trek jij aan zeg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik trek dan ook alleen maarNederlanders aanOngeveer een half jaar terug, zat er een Nederlander achter me aan, maar die was gewoon eng. Ik ben met een vriendin en een andere, die een baby bij zich had, weggerend van die gast. We zijn een snackbar ingevlucht, hij riep me naar buiten, maar m'n vriendinnen lieten me niet gaan, bleek later dat ie een brief wilde geven. Had zelfs een dvd voor me samengesteld met foto's enzo. Dat ik dit vertel op fok
Ik had een paar jaar terug een geflipte Duitser achter mij aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik trek dan ook alleen maarNederlanders aanOngeveer een half jaar terug, zat er een Nederlander achter me aan, maar die was gewoon eng. Ik ben met een vriendin en een andere, die een baby bij zich had, weggerend van die gast. We zijn een snackbar ingevlucht, hij riep me naar buiten, maar m'n vriendinnen lieten me niet gaan, bleek later dat ie een brief wilde geven. Had zelfs een dvd voor me samengesteld met foto's enzo. Dat ik dit vertel op fok
Weet je het heeeeeeeeeeeeeel zeker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
Nee ik heb sowieso niet meegedaan. Dat hoop ik zeker te weten.
En ja het was ziek. Ik was fokking 6 jaar ofzo?
Best wel een prestatie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
OMG. Dat is best ziek dude, als zo'n klein meisje al weet wat neuken is en hoe het moet gebeuren.![]()
Maar wel lief, je eerste seksuele ervaring had je dus in groep 2.
Echt wtfquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef IHVK het volgende:
Nee ik heb sowieso niet meegedaan. Dat hoop ik zeker te weten.
En ja het was ziek. Ik was fokking 6 jaar ofzo?
Dat is ' : N ' ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik trek dan ook alleen maarNederlanders aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hele erge..quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor louche types trek jij aan zeg..
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug een geflipte Duitser achter mij aan.
Waaghals.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Echt wtf![]()
de eerste delen van jongens begon ik te zien in groep 3, er was een jongen met gym die z'n onderbroek omlaag trok en altijd achter ons aanrende, hij was op een meisje uit onze klas
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dat is ' : N ' ?Dan klinkt het voor jou vast ook gek als ik zeg dat ik alleen op Nederlanders val, en nooit een 'buitenlander' leuk heb gevonden.. ?
Ik heb juist nooit een Nederlander aantrekkelijk gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Het was echt een rare jongen, volgens mij was hij zwak begaafd of zo. Iig een vaag geval.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Maakt in dat geval ook niet uit voor meisjes van die leeftijd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waaghals..
Ik bedoel, wat heb je nou voor een ding als je in groep 3 zit?.
Een kind uit groep 4 schorsen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef IHVK het volgende:
Er was ook zo een onderbroek jongen bij ons in groep 4. Die werd geschorst ofzo.
Nooit? Damn. De enige 'buitenlander' die ik heb gehad, heb ik nu. En dat is nog een halfbloedje ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb juist nooit een Nederlander aantrekkelijk gevonden.
Ik zat op de verkeerde basisschool.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maakt in dat geval ook niet uit voor meisjes van die leeftijd.
Ken je meisjes jongens pakkertje? Dat speelden wij op de basisschool en de meisjes werden tegen een hek aangezet en dan gingen ze tegen je aan dingessen. Echt walgelijk. Ook bij mij gebeurd.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zat op de verkeerde basisschool..
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het was echt een rare jongen, volgens mij was hij zwak begaafd of zo. Iig een vaag geval.
Sterkte.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
deze jongen is in Zaandam komen wonen voor mij
ook zwakbegaafd, daarom ben ik soms doodsbang
Je bent gek. Tussen 2 basisscholen stond de Turkenflat, ik zat op de basisschool waar minder kinderen van de Turkenflat kwamen, niet de hele absisschool was zo hoor, vooral mijn klas.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zat op de verkeerde basisschool..
het begon in 2008, ben tot begin 2009 door hem lastiggevallenquote:
Komt waarschijnlijk doordat ik donkere beharing aantrekkelijk vind. Baard enzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nooit? Damn. De enige 'buitenlander' die ik heb gehad, heb ik nu. En dat is nog een halfbloedje ook.
Kirli sakal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat ik donkere beharing aantrekkelijk vind. Baard enzo
Haha, nee, bah.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat ik donkere beharing aantrekkelijk vind. Baard enzo
Gedrag en baard verbinden?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, nee, bah.
Ik denk meer dat ik afknap op hun gedrag.
Hahaha.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb wel medelijden met m'n dochters, als ik zo'n man krijg.
Van Turkse jongens met baard?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, nee, bah.
Welkes gedrag? Toch niet wat hierboven is besproken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Haha, nee, bah.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga slapen, veel plezier met jullie ervaringen delenik heb meer mensen gefokt dan ik echt iets met ze heb uitgevoerd
Whut?quote:
quote:
Nee. Meer dat macho-gedrag waar velen last van hebben. Het idee dat ze alles kunnen maken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welkes gedrag? Toch niet wat hierboven is besproken?
Als ik om me heen kijk, zijn ze allemaal één pot nat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:35 schreef IHVK het volgende:
Ja of je generaliseert alle Turkse jongens eventjes.
Kijk beter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als ik om me heen kijk, zijn ze allemaal één pot nat.
Zelfs in Turkije zijn ze 't zelfde.
Ik voel je. Zulke Turken wil ik slaan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Of zonder.
[..]
Nee. Meer dat macho-gedrag waar velen last van hebben. Het idee dat ze alles kunnen maken.
okey wie maakt de grap.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
![]()
TheMagnificent komt altijd net te laat.
Toffe muziek, zeg je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:45 schreef IHVK het volgende:
Hey TM jij luistert meestal toffe muziek.
Gooi eens wat links in de groep.
Ik vraag je om een gunst en dan krijg ik dit.quote:
Siz baba parasiyla internet alemlerinde eylenirken ben gece vakti ders yapiyordum, hamfendü...quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:46 schreef Bortecinem het volgende:![]()
TheMagnificent komt altijd net te laat.
Waarom ga je naar school? We gaan toch allemaal dood.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Siz baba parasiyla internet alemlerinde eylenirken ben gece vakti ders yapiyordum, hamfendü...
Mij vroeg iemand een keer waarom ik moeite doe voor een diploma als je toch neppe diploma's kan regelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom ga je naar school? We gaan toch allemaal dood.
Zei iemand laatst tegen mij.
Held.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Die eerste heeft echt een prachtige tekst.![]()
Blijft leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
En als je zelf wilt leren hoe je Turkse/Anatolische rock kunt maken:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:00 schreef TheMagnificent het volgende:
En als je zelf wilt leren hoe je Turkse/Anatolische rock kunt maken:
Oh, klinkt wel leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ithikon Akmeotaton? Griek.
AFBLIJVEN!!!! hij is al mijn sensei, jwt.quote:
Bij ons sturen ze die josti's eruit, veel beter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Wacht maar tot je naar de uni gaat. 's Ochtends nog even kamer- of tijdswijzigingen doorvoeren. Iedereen straffen omdat een paar mensen afkeken
. Professoren die de collegezalen verlaten omdat er te veel josti's zijn die hun mond niet kunnen houden
.
Bij ons luisteren die josti´s nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bij ons sturen ze die josti's eruit, veel beter.
geweldig, ik heb m gemistquote:
Ja, met tegenzin gemist. Ik denk niet dat ze het gaan geloven, ik heb een probleemquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Dus heb je hem nou wel of niet gedaan? Of met tegenzin () heb je hem moeten missen?
quote:
wikwakka2 verwoordt het zo mooi.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Of met tegenzin () heb je hem moeten missen?
heeft hij jou geplayd de homoquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
En IHVK is wel een echte player trouwens, turkse mooiboy die hij is.
als je dat zo mooi vindt.. ik heb het iig echt met tegenzin gemistquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
wikwakka2 verwoordt het zo mooi.
Ik zei gisteravond nog dat je die presentatie gewoon even in een paar uurtjes zou kunnen voorbereiden, maar waarom heb je dat ook alweer niet gedaan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, met tegenzin gemist. Ik denk niet dat ze het gaan geloven, ik heb een probleem
Nee, die negerin.quote:
Ik heb het wel gedaan! Ik wilde het niet doen omdat ik m eerst wilde missen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zei gisteravond nog dat je die presentatie gewoon even in een paar uurtjes zou kunnen voorbereiden, maar waarom heb je dat ook alweer niet gedaan?
[..]
Nee, die negerin.
Ik snap ook niet waarom je dan niet van tevoren aangeeft dat je niet aanwezig zal zijn. Je weet zelf toch ook wel dat als je om 09:30 bij de tandarts moet zijn, je presentatie van 10:00 hoogstwaarschijnlijk niet haalt?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, met tegenzin gemist. Ik denk niet dat ze het gaan geloven, ik heb een probleem
Je hebt m'n post niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je dan niet van te voren aangeeft dat je niet aanwezig zal zijn. Je weet zelf toch ook wel dat als je om 09:30 bij de tandarts moet zijn, je presentatie van 10:00 hoogstwaarschijnlijk niet haalt?
Je hebt gelijk, wijsneus. (Hihi ik zei neus).quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja, volgens mij is het van tevoren, niet van te voren, verbeter me als het nie tklopt.
YES YESquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wijsneus. (Hihi ik zei neus).
Je weet toch ruim van tevoren dat je op die dag op dat tijdstip bij de tandarts moet wezen. Toch? En je wist ook wanneer je presentatie was.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je hebt m'n post niet goed gelezen.Ik dacht dat ik 'm wel de laatste 20 minuten zou kunnen houden, want m'n presentatie moet ongeveer 10 minuten duren. Ik kon het ook niet van tevoren aangeven dat ik 'm niet kon houden, want ik kwam er te laat achter.
Uiteindelijk is het derde uur verschoven naar het vierde en zou ik het vierde juist makkelijk redden, maar ik wist niet dat het verschoven was. Niet op internet gekeken.. dus nu heb ik 2 problemen.
Oja, volgens mij is het van tevoren, niet van te voren, verbeter me als het nie tklopt.
Ja. Ik had mijn post al gewijzigd, maar was al gequote.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er woensdag pas achter en toen had ik dat vak al niet meer, behalve vandaag dus. Ik wist dus niet dat m'n les was verschoven en normaal gesproken heb ik het uur waarnaar het is verschoven vrij.. kan ik dit niet zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet toch ruim van tevoren dat je op die dag op dat tijdstip bij de tandarts moet wezen. Toch? En je wist ook wanneer je presentatie was.
Behalve dat je lessen zijn verschoven, dus.
snap je het (nog steeds) niet?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind het ook een beetje een incoherent verhaal.
Ja, dat is bij ons ook zo, het wordt genoteerd dat we er niet zijn, maar meteen de eerste keer dat je je mentrix of docent ziet, moet je uitleggen waarom je er niet was. (uitleggen alleen als die les belangrijk was)quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef zarGon het volgende:
Jezus, absentielijsten.. Als ik weet dat een vriend niet komt, pen ik gewoon zijn naam neer.
.
Nou, vertellen dat je het niet wist omdat je niet op internet had gekeken naar je rooster. En ik weet niet hoe zwaar je presentatie weegt en hoe belangrijk dat vak is, maar gewoon aangeven dat je spijt hebt en door omstandigheden niet aanwezig kon zijn. En dan vragen om een herkansing.
Beetje een vaag verhaal (vooral in combinatie met het niet op tijd zijn met voorbereiden en zo).quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er woensdag pas achter en toen had ik dat vak al niet meer, behalve vandaag dus. Ik wist dus niet dat m'n les was verschoven en normaal gesproken heb ik het uur waarnaar het is verschoven vrij.. kan ik dit niet zeggen
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje een vaag verhaal (vooral in combinatie met het niet op tijd zijn met voorbereiden en zo).
Geef gewoon aan dat je veel voorbereid hebt, je zin had in je presentatie, dat je het heel erg jammer vindt dat je het te laat ontdekt hebt en niet op tijd kon doorgeven en dat je graag nog een kans krijgt.
Mjah, beetje inspelen op de gevoelens van je docent(e).quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit was een presentatie voor een SE-cijfer.Ik sta er al niet goed voor (7,7 + 5,3) en we sluiten dit vak dit jaar af, als ik een onvoldoende sta, ga ik met een onvoldoende m'n examen in
of ik mag niet over, weet niet precies hoe het zit.
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik kwam er ook erg laat achter dat ik een presentatie moest houden.
Mjah, meteen naar je docent(e) gaan en spreken. In ieder geval zelf initiatief en niet wachten totdat je docent(e) ermee komt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon de presentatie z.s.m. proberent e doen en er goed je best voor doen. Opgelost.
Docentequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah, beetje inspelen op de gevoelens van je docent(e)..
Ik ben wel stiller geworden, maar ik doe in de les niet zo veel en ze kent me van de jaren hiervoor, dus ik hoop echt dat ze daar niet naar kijkt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Gewoon de presentatie z.s.m. proberent e doen en er goed je best voor doen. Opgelost. En als je je normaliter gewoon netjes gedraagt tijdens de les zijn docenten vaak wel wat schappelijker als het op zulk soort dingen aankomt, heb ik gemerkt.
Slechte planning / houd geen agenda bij, dus kom ook erg vaak op school met "hebben we vandaag die toets?quote:
Godallejezus, zeg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Docenteen hoe leg ik het aan m'n moeder uit? Ze vroeg gister hoe laat ik naar de tandarts moest en hoe laat m'n presentatie was, ik zei dat ik het niet precies wist, maar dat ik wel op tijd kon komen. Ze zei sakin gitmemezlik yapma, ik werd echt bang enzo toen ze dat zei
ik heb geen rust tot de zomervakantie, door m'n rapport, terwijl die niet eens zo slecht was
Ja, maar ik mis de laatste tijd erg vaak lessen, het komt te nep overquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godallejezus, zeg.
Het kan gebeuren dat je te laat komt, of dat je niet op tijd bent voor iets. Het is dom, dat vooral, maar het kan gebeuren. Maak er nou geen drama van..
Stil zijn is wat anders dan een relkind/klier zijn, ik ben ook eigenlijk altijd rustig, en ik merk dat veel docenten dat vroeger wel konden waarderen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben wel stiller geworden, maar ik doe in de les niet zo veel en ze kent me van de jaren hiervoor, dus ik hoop echt dat ze daar niet naar kijkt.
maar heb vorig jaar een 1 gekregen van deze vrouw voor onze verslagen, we hadden verslagen gekocht en verkocht (quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stil zijn is wat anders dan een relkind/klier zijn, ik ben ook eigenlijk altijd rustig, en ik merk dat veel docenten dat vroeger wel konden waarderen.
Tsja, dan maak je het er een beetje zelf naarquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar heb vorig jaar een 1 gekregen van deze vrouw voor onze verslagen, we hadden verslagen gekocht en verkocht (), er waren een stel mongolen die me er 20 euro voor betaalden
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Slechte planning / houd geen agenda bij, dus kom ook erg vaak op school met "hebben we vandaag die toets?![]()
![]()
" en dat ik dan op de trap ga zitten en proberen te leren in de pauze (mislukte poging, te veel lawaai)
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar heb vorig jaar een 1 gekregen van deze vrouw voor onze verslagen, we hadden verslagen gekocht en verkocht (), er waren een stel mongolen die me er 20 euro voor betaalden
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ik hou zelf geen agenda bij, maar ik onthou/weet wel wat er speelt. En meestal is er nog onderlingE communicatie met klasgenoten, dus als er een toets is vraagt men bijvoorbeeld of ik al geleerd heb.
Ik plan ook niets. Alles wordt de nacht ervoor geleerd/gedaan. Hell, ik heb net resultaten terug van een document die dat ik de nacht ervoor in elkaar heb gezet (met behulp van de documenten van een andere klasgenoot,). Een 9.
.
Je herinnert toch wel dat er gezegd is dat er een toets is. Of anders moet je echt beginnen met noteren, kom je ook niet voor verrassingen te staan.
Gaat ie stoer doen met z'n 9quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Ik hou zelf geen agenda bij, maar ik onthou/weet wel wat er speelt. En meestal is er nog onderling communicatie met klasgenoten, dus als er een toets is vraagt men bijvoorbeeld of ik al geleerd heb.
Ik plan ook niets. Alles wordt de nacht ervoor geleerd/gedaan. Hell, ik heb net resultaten terug van een document die ik de nacht ervoor in elkaar heb gezet (met behulp van de documenten van een andere klasgenoot,). Een 9.
.
Je herinnert toch wel dat er gezegd is dat er een toets is. Of anders moet je echt beginnen met noteren, kom je ook niet voor verrassingen te staan.
Rotterdam. Maandag en vrijdag les.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Studeer jij eigenlijk in Delft, zG? Volgens mij heb jij ook niet zo bijster veel les.
Het is geen jaloezie, hij doet het door dat te zeggen, lijken alsof ik beweer niet te kunnen leren op het laatste moment, omdat ik zeg dat ik er te vaak te laat achterkom dat ik een toets heb. Ik gun hem die 9, misschien herken jij zulke jaloezie wel, omdat je het noemt.quote:
Ah ok, goeie keuzequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Rotterdam. Maandag en vrijdag les..
Je blijft wel grappig, hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is geen jaloezie, hij doet het door dat te zeggen, lijken alsof ik beweer niet te kunnen leren op het laatste moment, omdat ik zeg dat ik er te vaak te laat achterkom dat ik een toets heb. Ik gun hem die 9, misschien herken jij zulke jaloezie wel, omdat je het noemt.
Ik doe niet stoer, ik was zelf ook verbaasd. Ik verwachtte een 6.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gaat ie stoer doen met z'n 9ik ben meestal heel toevallig de les voor de toets afwezig en m'n klasgenoten spreek ik op school, niet na schooltijd. Alle mensen van school die ik spreek, zitten in een andere klas.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah ok, goeie keuze.
Maar dat is wel érg weinig ja, en ik dacht dat ik het makkelijk had met mijn drieëneenhalve dag les per week. Volgend trimester worden dat er 4.
[..]
Je blijft wel grappig, hoor![]()
.
Misschien is het handig als je toetsen (vak en tijd) mailt naar jezelf of zo. Straks mis je iets die je niet recht kan zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is geen jaloezie, hij doet het door dat te zeggen, lijken alsof ik beweer niet te kunnen leren op het laatste moment, omdat ik zeg dat ik er te vaak te laat achterkom dat ik een toets heb. Ik gun hem die 9, misschien herken jij zulke jaloezie wel, omdat je het noemt.
Toedels.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik blijf erbij dat jij volgens mij snel jaloers bent, omdat je dat er meteen bij betrekt.
Ik moet gaan, les begint over minder dan een kwartier.
Neyse, verkeerd begrepen dan, maar ik ben iig niet jaloers. Hopelijk geloof jij dat wel. Kan gewoon niet jaloers zijn om cijfers, ook niet als ik diegene niet mag.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik doe niet stoer, ik was zelf ook verbaasd. Ik verwachtte een 6..
Mjah, nogal euh, slecht geregeld. Je hebt weinig contact met klasgenoten (over de vakken etc.)? Dat is toch niet zo handig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2009 13:23:50 ]
quote:2020 yılında Hollanda'da yapılan bir ankette sorulan "ülkenizde yaşayan yabancıları siz çok buluyor musunuz?" sorusuna verilen cevapların yuzdesi:%10 Nee %20 Ja %70 Siktir lan
quote:In een enquête in 2020 uitgevoerd in Nederland gevraagd "buitenlanders wonen in uw land, je te Vind je je?" Percentage van de antwoorden op de vraag:
Het is nog steeds zo voor buitenlanders die daar willen werken hoorquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:20 schreef IHVK het volgende:
Ja dat was wel grappig.
Alleen ik denk dat dat nu wel minder is, want het speelt zich af toen in een tijd dat AIDS nog vrij onbekend was en er een AIDS hype was.
quote:je te Vind je je
Toch wel open minded familie dan.quote:moeder: oh oke, ik wilde alleen zeggen dat als je wilt drinken of iets met een jongen wilt doen, dan mag dat maar je moet niet te ver gaan..
Dat hangt er natuurlijk wel van af wat zij 'te ver' vindt.. dat heb ik niet gevraagd maarjaquote:
Een bericht uit de toekomstquote:2020 yılında Hollanda'da yapılan bir ankette sorulan "ülkenizde yaşayan yabancıları siz çok buluyor musunuz?" sorusuna verilen cevapların yuzdesi:
%10 Nee
%20 Ja
%70 Siktir lan
NEEquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Laters.
Ik zit je maar te jennen, bilmiyorem, leer dat nou eens herkennen.
omg, voorlichting geven waarover, dan mag je miss wel erg ver gaan ?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef Ayca het volgende:
Damn, waarom ben ik altijd te laat![]()
Ik heb nooit echt een gesprek ofzo gehad met mijn moeder, nouja zij wilde het wel maar ik hoef daar echt niet met moeder over te pratenook voor Rome zei ze: ja ik moet je wel voorlichting geven.., ik dacht echt
![]()
dus ik zei: ehmm nee dat hoeft niet ik weet alles al hoor
moeder: weet je het zeker?
ik: ja, echt ik ben 16 en heb al 3 jaar voorlichting op school gehad,
moeder: oh oke, ik wilde alleen zeggen dat als je wilt drinken of iets met een jongen wilt doen, dan mag dat maar je moet niet te ver gaan..
ik: ehm ok
En met mijn vader heb ik het hier nooit over, ik blijf altijd zijn kleine meid
Seks, en nee dat mag sowieso nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
omg, voorlichting geven waarover, dan mag je miss wel erg ver gaan ?
Gister zei ik nog tegen mijn mama: "Ooh, van mijn mama mag ik alles doen, hé mama." Mijn moeder keek mij even met grote ogen aan, zo van 'wat bedoel je!?!'. "Nee, zo bedoelde ik het niet mama. Natuurlijk weet ik dat (wat voor huwelijk niet mag enzo..)" Ze schrok zich wel evenquote:
Ik mag ongeveer hetzelfde, behalve huiswerkregel is nu een beetje veranderdquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Gister zei ik nog tegen mijn mama: "Ooh, van mijn mama mag ik alles doen, hé mama." Mijn moeder keek mij even met grote ogen aan, zo van 'wat bedoel je!?!'. "Nee, zo bedoelde ik het niet mama. Natuurlijk weet ik dat (wat voor huwelijk niet mag enzo..)" Ze schrok zich wel even! Maar ik bedoelde met alles doen: geen controle of ik hw maak of leer, wanneer ik naar bios of ergens anders met vriendinnen ga, mag dat en dat soort gedoe (ja, dat noemde ik alles doen
, ik kon toen even het juiste woord ervoor niet vinden.) Mijn ouders willen juist dat ik meer naar buiten ga en wat met vriendinnen afspreek enzo, maar ik ben best uhm.. lui
Hahah ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Gister zei ik nog tegen mijn mama: "Ooh, van mijn mama mag ik alles doen, hé mama." Mijn moeder keek mij even met grote ogen aan, zo van 'wat bedoel je!?!'. "Nee, zo bedoelde ik het niet mama. Natuurlijk weet ik dat (wat voor huwelijk niet mag enzo..)" Ze schrok zich wel even! Maar ik bedoelde met alles doen: geen controle of ik hw maak of leer, wanneer ik naar bios of ergens anders met vriendinnen ga, mag dat en dat soort gedoe (ja, dat noemde ik alles doen
, ik kon toen even het juiste woord ervoor niet vinden.) Mijn ouders willen juist dat ik meer naar buiten ga en wat met vriendinnen afspreek enzo, maar ik ben best uhm.. lui
quote:
Lekker en lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:51 schreef Ayca het volgende:
Lekker
wij hebben vadaag pizza met doner + zelfgemaakt knoflooksaus, want mijn moeder werkt tot 9 uur
Die laatste twee kunnen hier toch ook gewoonquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:59 schreef Ayca het volgende:
Makarna van mijn oma in Turkije![]()
warm eten tussen de middag in Turkije![]()
eten wanneer je wilt in Turkije
ok, ik ben klaar
Nee, dat is niet hetzelfdequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die laatste twee kunnen hier toch ook gewoon.
Jullie hebben maar 20 minuten pauzequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde
en hoe zou je in de 20 min. pauze warm moeten eten? alles in een keer naar binnen proppen?
Ja, heb net genoeg tijd om mijn bruine boterham met kaas naar binnen te schuivenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 20 minuten pauze? Ik had 40 of 50 of zo, en haalde geregeld samen met een vriend wat van het buffet
. Is goed te doen, hoor!
Hihihi, die is leukquote:
watquote:
watquote:is leuk
watquote:!
Die
watquote:methode
Cool verhaaltje, meid.quote:...
Dat moest ik aan zien komen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wat
[..]
wat
[..]
wat
[..]
wat
[..]
Cool verhaaltje, meid.
quote:
Leugens!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, heb net genoeg tijd om mijn bruine boterham met kaas naar binnen te schuiven![]()
Mwah, ik ben twee jaar naar die school daar geweest. Het eerste jaar was het goed te doen én goedkoop (2 euro voor een all you can eat buffetquote:en een buffet op school?! wij hebben een kantine waar ze alleen broodjes met worst, tosti ham/kaas en broodjes gezond verkopen, verder nog wat snoep enzo..![]()
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Mwah, ik ben twee jaar naar die school daar geweest. Het eerste jaar was het goed te doen én goedkoop (2 euro voor een all you can eat buffet), maar het jaar erop hadden ze een ander bedrijf ingehuurd dat de prijzen verdriedubbelden en waar ej eten kreeg opgeschept in plaats van dat je het zelf kon pakken
. Ook hadden ze nog maar iets van 8 verschillende andere snacks, dus daar ben ik toen nooit meer naartoe gegaan
.
Kom dan! Kom dan!quote:
Gossie.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb een keer geruzied met de etenopschepindier omdat hij vond dat ik maar 3 stukjes kip op mocht scheppen in plaats van de 6 of zo die ik had gepakt![]()
. Sneu.
Die bewaar ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:45 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wachtte op iemand die deze zou posten:
[ afbeelding ]
Hij is een inspiratie voor alle mannen. The Bro Code.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Ayca het volgende:
Bij bro moet ik altijd aan
[ afbeelding ]
denken
Hahahaha held.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:50 schreef Ayca het volgende:
Bij bro moet ik altijd aan
[ afbeelding ]
denken
Ik ben een vrouw maar toch een dikke fan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij is een inspiratie voor alle mannen.
Jammer dat hij in het echt homo is.
Eensquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw maar toch een dikke fan?
Hahah lol, misschien had hij het heel warm?quote:
Dus jullie vinden het wel best om verleid te worden door een leugenaar en er vervolgens na een one night stand uitgetrapt te worden?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw maar toch een dikke fan?
'quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ivnd het een beetje een eng kind.
NEE.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus jullie vinden het wel best om verleid te worden door een leugenaar en er vervolgens na een one night stand uitgetrapt te worden?
Ik heb al weken niet meer gekeken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
In z'n duikerspak deze week. Dat was een goeie.
Idd, ik zag het wel een beetje aankomen maar toch wel een leuke afl.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
In z'n duikerspak deze week. Dat was een goeie.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
hoe kun je hem nou niet geweldig vinden
Ik had ook al een hele tijd niet meer gekeken, dus ik had vorige week seizoen 4 gedownload en seizoen 5 deels en nu ben ik weer verslaafdquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb al weken niet meer gekeken.
Jaa, ik hou van haar liedjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie Nil ook zo geweldig?![]()
Ik vind haar stem eigenlijk niet zo.. maarjaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Bortecinem het volgende:
Vinden jullie Nil ook zo geweldig?![]()
Het blijt gewoon altijd leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had ook al een hele tijd niet meer gekeken, dus ik had vorige week seizoen 4 gedownload en seizoen 5 deels en nu ben ik weer verslaafd
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:09 schreef zarGon het volgende:
[..].
Niet fokken met die man.
[..]
Dat is juist de grap..
En ja, Barney is best wel een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |