abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74902186
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:46 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat gaat niet over de iPhone .
Kut

Maar toch, het blijft wel hangen

Ik zou zeggen; ga voor een HTC of een Apple, beiden prima fabrikanten!
pi_74902222
Maak anders een poll en zet deze in de OP

http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create
pi_74902292
Erg benieuwd naar. Eind volgende week zit in Duitsland, dan hoop ik een O2 shop tegen te komen.

url
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:57:16 #129
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74902451
Leuk, zo'n QWERTZ-toetsenbordje.
2000 light years from home
pi_74902469
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
Liever dat dan AZERTY
pi_74902495
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
Dat zou je maar niet doorhebben
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:59:54 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_74902514
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:58 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Dat zou je maar niet doorhebben
Daarom zeg ik het even .
2000 light years from home
pi_74902752
Meh.. iPhone of Android-toestel, beide zijn goed. iPhone is hier en daar misschien wat verfijnder; de scherpe randjes zijn wat beter afgewerkt. Om eerlijk te zijn verbleken de toestellen met een andere OS bij deze kemphanen, hoewel de op Linux gebaseerde Maemo van de N900 ook best goed schijnt te zijn.

Maar ga vooral bij jezelf na of je de meerprijs van een iPhone wel acceptabel vindt. Zoveel meer biedt het niet ten opzichte van bijvoorbeeld de HTC Hero. Het is dat de Motorola Droid nog niet uit is, anders had ik hem zeker aangeraden als je een echt toetsenbord prefereert.
pi_74902850
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 00:09 schreef rycemasta het volgende:
Meh.. iPhone of Android-toestel, beide zijn goed. iPhone is hier en daar misschien wat verfijnder; de scherpe randjes zijn wat beter afgewerkt. Om eerlijk te zijn verbleken de toestellen met een andere OS bij deze kemphanen, hoewel de op Linux gebaseerde Maemo van de N900 ook best goed schijnt te zijn.

Ik heb er zelf een, en ik ben er niet echt stuk van. Niet direct een werkende appstore (repositories OK) dat is dan nog wel te overzien, maar biedt geen support voor JAVA, MMS en basale dingen als de belfunctie zitten wel erg diep weggestopt. Bovendien heeft de N900 geen multitouch en de vraag is of Meamo 6, wat in ontwikkeling is, uitkomt voor de N900.
url
pi_74905187
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Heeft de iPhone ook flash?
De Hero wel namelijk.
Wat ben jij voor noob man. Steeds van die zogenaamde "slimme" vragen stellen waar je zelf al het antwoord op weet. Zo kan ik het ook:

- Heeft android ook Red Alert?
- Heeft android ook TomTom?
- Heeft android ook The Settlers?
- Heeft android ook Need for Speed?
etc

En nee iPhone heeft geen trackballetje. Gelukkig niet. Zelfde voor Flash. Kutsysteem, zuipt veel te veel batterij. En hoe wil je een muis-georienteerde technologie gaan implementeren op een touch device? Bovendien is Youtube al beschikbaar op de iPhone. Wat blijft er over? Hinderlijke banners en wat dumpert filmpjes misschien. Nou, wat een drama. Heb ik liever een fatsoenlijk bruikbare browser die 95% van de websites sneller laadt.
pi_74906214
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:23 schreef GieJay het volgende:
[nerds kopen WM]
En wat is daar mis mee? Zo krijg je ook leuke zelf ontwikkelde programma's. Ik vind het niet erg
Ik denk dat mensen die niet beter weten windows WM kopen. Die schrikken van al die dingen die ze misschien niet kennen en pakken dan maar het naampje dat ze van de PC kennen.

Die zelf ontwikkelde programma's zie ik graag in een appstore.
Eén plaats om alle programma's te zoeken en ze te installeren/beheren/verwijderen.
Die Appstore geeft ook meteen aan wat een programma voor je gaat doen en welke informatie binnen je telefoon het gaat benaderen (positie, contacten, netwerkverbinding, etcetera).

Bij WM zijn het allemaal individuele files en programma's. Daar heb je dus geen overzicht over alle applicaties die er bestaan en de apps die je al geïnstalleerd hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door mgerben op 21-11-2009 09:55:13 ]
pi_74906903
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:01 schreef Nooduitgang het volgende:

Wat ben jij voor noob man. Steeds van die zogenaamde "slimme" vragen stellen waar je zelf al het antwoord op weet. Zo kan ik het ook:
Ochja, ik had ook kunnen formuleren: de iPhone heeft géén flash in de browser, en de Hero wel. Maar ik dacht het effe wat voorzichtiger te formuleren, wellicht had de iPhone een update gehad.
quote:
En nee iPhone heeft geen trackballetje. Gelukkig niet. Zelfde voor Flash. Kutsysteem, zuipt veel te veel batterij. En hoe wil je een muis-georienteerde technologie gaan implementeren op een touch device? Bovendien is Youtube al beschikbaar op de iPhone. Wat blijft er over? Hinderlijke banners en wat dumpert filmpjes misschien. Nou, wat een drama. Heb ik liever een fatsoenlijk bruikbare browser die 95% van de websites sneller laadt.
Whaha . Zo typisch voor fanboys. Dingen die er niét opzitten worden gebagatelliseerd. Was jij zo iemand die tot enige tijd geleden ook beweerde dat copy/paste helemaal niet nodig was ? Je hoéft het trackballetje niet te gebruiken namelijk (gebruik 'm zelf ook nauwelijks). En dan flash onzin noemen omdat het te veel batterij zou zuipen... Ja, met een iPhone kan ik me voorstellen dat je heel voorzichtig met de (overigens niet te vervangen) batterij moet omspringen...

Stel dat je wél graag flash-filmpjes kijkt (hele volksstammen vinden dan leuk), dan heb je op de iPhone dus pech, terwijl je ze op steeds meer Android-phones gewoon kunt kijken. Als je daarvoor kiest.

En da's misschien wel de samenvatting: bij de dure iPhone wordt er voor je gekozen, bij Android kies je vooral zelf. En zaken die nog niet kunnen, worden vaak in komende updates geregeld. Android is verder gewoon open, en zelfs de broncode van de HTC Hero is openbaar gemaakt. Iedereen kan er zelf custom versies van maken dus.

Trouwens, niet dat Android perfect is hoor (er komen niet voor niets updates):
- HTC Hero heeft m.i. geen goede foto/video-camera
- Flash 10 (?) doet het niet altijd in websites
- Nog geen bluetooth file transfer (misschien straks in Android 2.0)
- De huidige market (appstore) is onoverzichtelijk, die in Android 2.0 is beter.
pi_74908695
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 10:38 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ochja, ik had ook kunnen formuleren: de iPhone heeft géén flash in de browser, en de Hero wel. Maar ik dacht het effe wat voorzichtiger te formuleren, wellicht had de iPhone een update gehad.
[..]

Whaha . Zo typisch voor fanboys. Dingen die er niét opzitten worden gebagatelliseerd. Was jij zo iemand die tot enige tijd geleden ook beweerde dat copy/paste helemaal niet nodig was ? Je hoéft het trackballetje niet te gebruiken namelijk (gebruik 'm zelf ook nauwelijks). En dan flash onzin noemen omdat het te veel batterij zou zuipen... Ja, met een iPhone kan ik me voorstellen dat je heel voorzichtig met de (overigens niet te vervangen) batterij moet omspringen...

Stel dat je wél graag flash-filmpjes kijkt (hele volksstammen vinden dan leuk), dan heb je op de iPhone dus pech, terwijl je ze op steeds meer Android-phones gewoon kunt kijken. Als je daarvoor kiest.

En da's misschien wel de samenvatting: bij de dure iPhone wordt er voor je gekozen, bij Android kies je vooral zelf. En zaken die nog niet kunnen, worden vaak in komende updates geregeld. Android is verder gewoon open, en zelfs de broncode van de HTC Hero is openbaar gemaakt. Iedereen kan er zelf custom versies van maken dus.

Trouwens, niet dat Android perfect is hoor (er komen niet voor niets updates):
- HTC Hero heeft m.i. geen goede foto/video-camera
- Flash 10 (?) doet het niet altijd in websites
- Nog geen bluetooth file transfer (misschien straks in Android 2.0)
- De huidige market (appstore) is onoverzichtelijk, die in Android 2.0 is beter.
Typisch voor haters bedoel je. Blijven hameren op die ene missende feature die o zo belangrijk is. Ik wíl geeneens Flash op m'n iPhone. Ik block het zelfs op m'n Mac. Heerlijk. Echt, wat een inefficiente schijttechnologie is dat. En dan ook nog praten over hoe goed "open" is he! Als er één technologie is die niet open is, is het Flash wel. En zoals ik al zei, met de native Youtube app heb je al 95% van de nuttige flash toepassingen gecovered.

Ik beweer nog steeds dat copy paste niet nodig is. Sinds de iPhone het heeft heb ik het 0 keer gebruikt.

Grappig trouwens dat je over de batterij duur begint. Android staat nou niet echt bekend om z'n goede batterij duur. Dan doet de iPhone het toch weer een stuk beter.

Hoe zoek je bij android trouwens in het hele systeem? Zijn er ook accessoires beschikbaar met bijbehorende SDK? Of een bluetooth SDK? Parental controls? Push notifications, of moet je daarvoor de app in de achtergrond laten draaien (kost batterijduur + processortijd!)? Sim city, spore, assassin's creed, brothers in arms, metal gear solid, asphalt racing, etc?
pi_74909370
Telefoon-kruisvaarders.
pi_74909494
Ik mis toch de Samsung H1 Nieuw toestel, nog niet alles voor te vinden, maar lijkt me toch zeker een mooie toekomst te hebben!
All management is Strategic Management.
pi_74914325
Ik zou als je voor android gaat hoe dan ook wachten op deze nieuwe generatie.

Milestone is al verkrijgbaar in Duitsland dus dat kan nooit lang meer duren. X10 komt 10 februari,
Immer.
  Moderator zondag 22 november 2009 @ 19:11:00 #143
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74914590
Dickcomparing wedstrijd.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 22 november 2009 @ 21:02:53 #144
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_74919507
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:02 schreef Firenzo het volgende:
Ik zou als je voor android gaat hoe dan ook wachten op deze nieuwe generatie.

Milestone is al verkrijgbaar in Duitsland dus dat kan nooit lang meer duren. X10 komt 10 februari,
februari... als mijn ouwe s730 maar haalt ... en ik
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  zondag 29 november 2009 @ 23:42:17 #145
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_75130569
de kogel is door de kerk: HTC HD2
dank voor al het advies
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_75130761
Windows...

Sterkte.
pi_75131030
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:09 schreef Nooduitgang het volgende:

[..]

Prima, de App Store heeft een shitload aan gratis apps.

Het fabeltje over de accuduur is en blijft een fabeltje.

Graag hoor ik van jou welk smartphone OS volgens jou soepeler en gebruiksvriendelijker werkt dan het iPhone OS. En nu niet met WM komen he
Ey vriend, zelf ik een iphone, maar moet hem dagelijks opladen. Dan staat push mail uit, 3g deels ook en zeker geen wifi. Dus en nu?
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  zondag 29 november 2009 @ 23:57:36 #148
12221 Tijn