Als je lekker wilt internetten moet je gewoon de iPhone pakken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:14 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Interessant topic. Mijn moeder heeft haar HTC smartphone van een jaar of 3-4 oud laten stuiteren en is op zoek naar een nieuwe.
Haar wensen zijn: goede sync met outlook mail en agenda, makkelijk surfen en mailen (anderhalf uur per dag haalt ze makkelijk in de trein), querty toetsenbord, mag ook touchscreen. En lange batterijduur.
Zijn de HTC's qua OS en menustijl de laatste jaren ingrijpend veranderd? Moet me duidelijk nog inlezen, maar dit topic geeft me wel goede beginnetjes.
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
Heeft de iPhone ook een trackballetje?
Heeft de iPhone ook flash?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:16 schreef Repeat het volgende:
Als je lekker wilt internetten moet je gewoon de iPhone pakken.
Misschien om een eigen topic aan te maken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:14 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Interessant topic. Mijn moeder heeft haar HTC smartphone van een jaar of 3-4 oud laten stuiteren en is op zoek naar een nieuwe.
Haar wensen zijn: goede sync met outlook mail en agenda, makkelijk surfen en mailen (anderhalf uur per dag haalt ze makkelijk in de trein), querty toetsenbord, mag ook touchscreen. En lange batterijduur.
Zijn de HTC's qua OS en menustijl de laatste jaren ingrijpend veranderd? Moet me duidelijk nog inlezen, maar dit topic geeft me wel goede beginnetjes.
Ik ook een nieuwe wil.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:18 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Misschien om een eigen topic aan te maken.
Moderator ambities?quote:
80% marketing? Valt wel mee, ik zie nooit iPhone reclames.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:04 schreef Sobraine het volgende:
Tonio,,,, Het is werkelijk waar, 80% marketing. Puur het toestel goed op de markt zetten. Dat is iets wat bij Apple erg goed beheerst word en ze maken daar goed gebruik van. Dat het toestel makkelijk in gebruik is geef ik direct toe. Ik verkoop mijn eigen oma liever een Iphone dan een HTC Hero maar dat is gelukkig niet waar het om gaat. Je kan uren doorgaan wat nou beter is maar je krijgt toch Iphone liefhebbers/gebruikers vs Android gebruikers/liefhebbers. Je kan wel gaan zeggen dat er meer Apps zijn voor Iphone dan voor Android maar dat komt nog wel. Komt bij dat Android bij "elke" provider kan en noem het Apple OS kan alleen met een Iphone én met T-mobile. De tijd van Android komt nog wel.
Marketing is meer dan reclame. Ook het ver van te voren aankondigen van een toestel is marketing. Daar is geen reclame voor nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
80% marketing? Valt wel mee, ik zie nooit iPhone reclames.
Was dat maar zo. Die Mac V.S. PC reclames zijn briljant, kunnen ze vast ook wel een Nokia variant op bouwen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
80% marketing? Valt wel mee, ik zie nooit iPhone reclames.
Apple staat er juist om bekend dat ze nooit lang van te voren nieuwe producten aankondigen. De iPhone 3GS werd begin juni aangekondigd en lag eind juni in de winkel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:30 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Marketing is meer dan reclame. Ook het ver van te voren aankondigen van een toestel is marketing. Daar is geen reclame voor nodig.
Met de originele iPhone en 3G was dat wel anders! (begrijp me niet verkeerd, ben zelf een Apple-liefhebber, maar geen fanboyquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apple staat er juist om bekend dat ze nooit lang van te voren nieuwe producten aankondigen. De iPhone 3GS werd begin juni aangekondigd en lag eind juni in de winkel.
De 3G werd ook binnen een maand na de aankondiging uitgebracht. Alleen de eerste iPhone werd eerder aangekondigd, maar dat was omdat Apple niet wilde dat het toestel uitlekte bij de FCC-keuring.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Met de originele iPhone en 3G was dat wel anders! (begrijp me niet verkeerd, ben zelf een Apple-liefhebber, maar geen fanboy) Ik heb het hier over ONLINE reclame althans, op TV niets tot weinig gezien.
Dat doet Apple niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daarnaast wordt er redelijk gepromoot met die studentenkorting (online dan).
Ach so, maar toch, er is vrij veel online advertising voor geweest.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
De 3G werd ook binnen een maand na de aankondiging uitgebracht. Alleen de eerste iPhone werd eerder aangekondigd, maar dat was omdat Apple niet wilde dat het toestel uitlekte bij de FCC-keuring.
Liegen is stoutquote:Dat doet Apple niet.
Dat gaat niet over de iPhonequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach so, maar toch, er is vrij veel online advertising voor geweest.
[..]
Liegen is stout
http://store.apple.com/nl/browse/home/education_routing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |