Leg uit, volgens mij voldoet deze namelijk precies aan de eisen van TS.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef leolinedance het volgende:
Alles behalve de iPhone.
Keyboard is een pre zei hij..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef Repeat het volgende:
iPhone. Slotje.
Een telefoon die je niét elke dag 2x aan de lading hoeft te leggen en die wél kan multitasken?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Nooduitgang het volgende:
De iPhone werkt het soepelst, heeft het meest gebruiksvriendelijke OS en de meeste apps. Wat wil je nog meer?
Dat is jouw mening. En die apps zijn veelal niet gratis.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Nooduitgang het volgende:
De iPhone werkt het soepelst, heeft het meest gebruiksvriendelijke OS en de meeste apps. Wat wil je nog meer?
Hoe voeg je ook alweer een nieuw woord toe aan de iPhone dictionary?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:
Een pré is niet hetzelfde als een vereiste. Daarnaast doet het touch screen van de iPhone niet onder voor een fysieke. Hij typt zelfs sneller. Geen enkele reden om niet voor de iPhone te kiezen dus.
Punt 1 en 3 zijn gewoon feiten. Punt 2 valt sowieso niet te bewijzen, maar elke oetlul weet gewoon dat het zo is.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. En die apps zijn veelal niet gratis.
Ja?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
Google Voice op de iPhone?
Omdat het kan. Verder nog de accuduur en prijs bij losse verkoop indien je geen T-Mobile wilt bijvoorbeeld. Punt 1 is helemaal geen feit maar jouw mening. Punt 2 idem.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:48 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Punt 1 en 3 zijn gewoon feiten. Punt 2 valt sowieso niet te bewijzen, maar elke oetlul weet gewoon dat het zo is.
En er zijn ontzettend veel gratis apps. En waarom zouden apps uberhaupt gratis moeten zijn, voor niks gaat de zon op.
He maar voor de rest blijft het een apple productquote:Op donderdag 19 november 2009 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
Google Voice op de iPhone?
Een batterij verwisselen?
Flash?
Verplicht iTunes gebruiken?
Verplicht T-Mobile?
Een simpel achtergrondje veranderen zonder 'm eerst te hoeven jailbreaken?
Prima, de App Store heeft een shitload aan gratis apps.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat het kan. Verder nog de accuduur en prijs bij losse verkoop indien je geen T-Mobile wilt bijvoorbeeld. Punt 1 is helemaal geen feit maar jouw mening. Punt 2 idem.
Gewoon typen. Onthoudt ie vanzelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe voeg je ook alweer een nieuw woord toe aan de iPhone dictionary?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarin vind je de Hero in de praktijk beter dan de iPhone?
En dan moet Android 2.0 binnenkort nog uitkomen voor de HTC...quote:Op maandag 16 november 2009 12:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Fijner in gebruik in het algemeen qua menu's en snelheid en internetten.
Meer mogelijkheden om desktop naar eigen wens in te vullen.
Meer tweakmogelijkheden in het geheel.
Agenda werkt veel fijner in mijn ogen.
Niet provider-gebonden.
Android heeft meer toekomst doordat het 'open' is. Iphone kan die open markt op den duur niet bijbenen.
Dat zijn zo mijn eerste gedachten.
Van de 100.000+ apps in de App Store zijn er ongeveer 27.500 gratis. Dat betekent dat er meer gratis apps voor de iPhone te krijgen zijn dan er in totaal worden aangeboden voor Android. Hoeveel apps er voor de andere mobiele platforms zijn is niet helemaal duidelijk omdat er geen centraal distributiekanaal voor bestaat, maar dat is vrijwel zeker nog veel minder.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En die apps zijn veelal niet gratis.
Me too.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
HTC Hero.
De online integratie van e.e.a. is geweldig. Als een Facebook-contact bijvoorbeeld zijn foto wijzigt, is even later zijn foto in m'n HTC en zijn foto bij m'n Gmail contacts aangepast. Dat soort dingen, heel vernuftig
.
Het is natuurlijk ook niet zo dat de telefoon met het grootste softwarewareaanbod de beste telefoon is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:36 schreef slaveloos het volgende:
Ik heb trouwens waarschijnlijk geen 27000 apps nodig, dus die discussie is voor mij niet zo relevant
De Nokia N97 heeft een resistief touch screen, is dik, en draait een verouderd OS (Symbian).quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef slaveloos het volgende:
wat is er goed of slecht aan die Nokia N97 trouwens? lijkt ook een fijn stukje techniek
En heeft geen qwerty-toetsenbord.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Nokia N97 heeft een resistief touch screen, is dik, en draait een verouderd OS (Symbian).
Oh wacht, volgens mij heb ik naar het verkeerde plaatje zitten kijken op Googlequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel een fysieke, maar geen on-screen?
Nah, volgens mij is dat een wereld van verschil. De Magic draait toch standaard Android, zonder HTC Sense?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:27 schreef Jim-E het volgende:
Mocht je Vodafone hebben, dan kan je ook kijken naar een HTC Magic, bijna hetzelfde als de Hero, maar uiterlijk wat mooier vind ik.
Klopt, ik bedoelde de hardware.quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is dat een wereld van verschil. De Magic draait toch standaard Android, zonder HTC Sense?
Ouderwets, werkt minder soepel, en ook niet bijzonder snel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef slaveloos het volgende:
ik ben en blijf het liefst bij Hi, bevalt goed qua dekking en heldere rekeningen en de telefoon van mijn vriendin staat ook op mijn naam, zodat ik maandelijks een factuur krijg. Ik ga de Hero zeker even bekijken.
Wat is er trouwens mis met Symbian? Weinig apps, traag, weinig mogelijkheden of ??????
Blackberry heeft maar een model met touchscreen maar die zou ik niet gaan halen. Het scherm is niet echt klein, dat lijkt misschien omdat ie redelijk breed is. Camera is niet super, maar goed genoeg vind ik ( ik gebruik hem haast nooit ).quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef slaveloos het volgende:
blackberry is ook niet gek, maar camera, touchscreen, ed.. Blackberries hebben vaak een klein scherm volgens mij, maar ik zal binnenkort even een winkel inlopen en er eentje bekijken.
Nog een vraagje: wat is er mis met Windows Mobile? Ik werk hier zelf nu 2 jaar mee op de HTC S 730, en dat bevalt me prima eigenlijk
Bovendien, IEDEREEN heeft een Iphone en het is eigenlijk een kutding. Het is namelijk GEEN smartphone!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:35 schreef Ringo het volgende:
Google Android ftw.
iPhone is so two years ago
Is dat het kenmerk van een smartphone?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Bovendien, IEDEREEN heeft een Iphone en het is eigenlijk een kutding. Het is namelijk GEEN smartphone!!!
Wat is een kenmerk van een smartphone? Meerdere app's/programma's tegelijk laten draaien. En Iphone heeft oude hardware in het toestel.
. Een Iphone is alles behalve dat....quote:Een smartphone is een mobiele GSM telefoon met geavanceerde mogelijkheden die verder gaan dan een doorsnee GSM, vaak tot PC-achtige functies.
Als je nou met argumenten komt, okay. Wat jij nu doet is dom geblaat. En ja, ik zal wel happen of zo, maar ik erger mij aan simpele zielen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:01 schreef Sobraine het volgende:
[..]
. Een Iphone is alles behalve dat....
klinkt erg goed, maar geduld heb iki helaas niet meer, ik wil al vanaf september een nieuwe phone eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:53 schreef Firenzo het volgende:
Motorola Milestone voor android met qwerty. Sony-Ericsson Xperia X10 als je android zonder qwerty wilt. Moet je nog wel een klein tijdje geduld hebben, maar dan heb je de nieuwe generatie android telefoons. Met dikke processors en 2.0
Onstabiel; na verloop van tijd retetraag (handmatig processen killen om geheugen vrij te maken), naar mijn mening TE veel verschillende programma's te krijgen met hetzelfde doel (bomen en bosquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef slaveloos het volgende:
wat is er allemaal mis met windows mobile?
Dat en sinds WM 2002 of zo heb ik er geen ervaring meer mee. Maar collega's die het wel gebruiken hoor ik vaak mopperen er op. Of ze willen hierna een iPhone of een toestel met Android, maar iedereen wil af van Windows Mobile.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onstabiel; na verloop van tijd retetraag (handmatig processen killen om geheugen vrij te maken), naar mijn mening TE veel verschillende programma's te krijgen met hetzelfde doel (bomen en bos), en de gebruiksvriendelijkheid is naar mijn mening ook ver te zoeken (voornamelijk in het begin, alles went natuurlijk).
quote:Using the methodology of the American Customer Satisfaction Index to compare smartphone platforms, the iPhone is the undisputed leader in customer satisfaction, scoring 83 on a 100-point scale, 8% higher than its nearest competitors, Android and the Pre (77).
[..]
Ninety-two percent of current iPhone respondents say they have their ideal phone, 90 percent have recommended the phone, and 35 percent said they purchased their phone because of a recommendation.
Bron
Ifart, IFart, IfArt, IfaRt....quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onstabiel; na verloop van tijd retetraag (handmatig processen killen om geheugen vrij te maken), naar mijn mening TE veel verschillende programma's te krijgen met hetzelfde doel (bomen en bos), en de gebruiksvriendelijkheid is naar mijn mening ook ver te zoeken (voornamelijk in het begin, alles went natuurlijk).
Gebruikersonvriendelijk!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef slaveloos het volgende:
wat is er allemaal mis met windows mobile?
quote:French mobile phone games company Gameloft said it and other software developers were cutting back investment in developing games and other applications for Google's Android platform.
[..]
"We are selling 400 times more games on iPhone than on Android," Rochefort said.
Bron
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:29 schreef TC03 het volgende:
HTC Hero, iPhone, Samsung Galaxy Spica of een BlackBerry. Winodws Mobile is geen optie.
No fucking way dat een softwarematig tobo sneller is dan een hardware matig, ik heb al is een keer een wedstrijdje gedaan, ik met mijn touch pro 2 en een klasgenoot met zijn iphone, ik won 3 keer ruim. De touch pro 2 heeft 1 van de beste toetsenborden tot nu toe.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef TC03 het volgende:
Een pré is niet hetzelfde als een vereiste. Daarnaast doet het touch screen van de iPhone niet onder voor een fysieke. Hij typt zelfs sneller. Geen enkele reden om niet voor de iPhone te kiezen dus.
Dit dus, ik geef toe, met de standaard rom liep het niet helemaal lekker op sommige momenten maar nu met een custom rom is het een geweldige snelle mobiel. En touchflo wordt ook steeds beter en leuker. Dus even kort door de bocht, voor noobs: Iphone, voor tweakers: Windows Mobile.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:32 schreef JendaB het volgende:
Het is echt altijd iPhone vs de rest he,
Vaak heeft het overgrote deel van de rest nooit of bijna niet met een iPhone gewerkt,
en vaak heeft het overgrote deel van de iPhoners niet of bijna niet met de rest gewerkt...
Logisch dat iedereen zichzelf dan het beste vindt toch? Je weet niet beter...
Enfin, ik heb een htc touch pro, de eerste... Top apparaat, doet wat ik wil, en ben gewend aan windows mobile, dus dat is geen probleem... vind het wel fijn dat je m lekker kan tweaken enzo...
en natuurlijk het hw toetsenbord is ideaal
Dus ot: ik heb de touch pro 1, is ideaal, batterij houdt het bij mij 1 á 1,5 dag uit... is niet lang ofzo... maar good enough 4 me!
Uhm, volgens mij heb jij het over windows mobile 5 ofzo, we zijn inmiddels al bij 6.5 beland en deze versie icm touch flo 2.1 is echt perfect. Internet explorer mobile werkt subliem goed (opera ook trouwens) en ik heb al bijna 3 maanden geen pennetje meer hoeven gebruiken. Soms lijkt het net of ik een capacitief scherm heb want het reageert echt prinsheerlijk, ik kan nu zelfs met mijn duim fok!ken omdat ze de feedback heel erg verbeterd hebben in IE mobile.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:58 schreef mgerben het volgende:
[..]
Gebruikersonvriendelijk!
Dat je eraan kunt wennen betekent niet dat het een goede gebruikerservaring is.
Mij stoort de trage reactietijd (waardoor ik denk dat-ie mijn klik niet gevoeld heeft en dus nog een keer klik - en dan reageert hij op twee klikken).
De gebruikersinterface is ontworpen voor een muis. Een muis kun je op de juiste plaats positioneren voordat je klikt.
Een touchscreen moet met grote iconen werken, waar je met één klik direct krijgt wat je wilt.
Het startmenu en alle dropdownmenu's zijn te priegelig en vragen allemaal extra kliks.
Ik zet sterke vraagtekens bij een firma die met een systeem als windows mobile laat zien dat ze het verschil tussen een muis en een vinger niet doorhebben.
Je zegt het precies. Nerds kopen WM.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:13 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dit dus, ik geef toe, met de standaard rom liep het niet helemaal lekker op sommige momenten maar nu met een custom rom is het een geweldige snelle mobiel. En touchflo wordt ook steeds beter en leuker. Dus even kort door de bocht, voor noobs: Iphone, voor tweakers: Windows Mobile.
[..]
Uhm, volgens mij heb jij het over windows mobile 5 ofzo, we zijn inmiddels al bij 6.5 beland en deze versie icm touch flo 2.1 is echt perfect. Internet explorer mobile werkt subliem goed (opera ook trouwens) en ik heb al bijna 3 maanden geen pennetje meer hoeven gebruiken. Soms lijkt het net of ik een capacitief scherm heb want het reageert echt prinsheerlijk, ik kan nu zelfs met mijn duim fok!ken omdat ze de feedback heel erg verbeterd hebben in IE mobile.
En wat is daar mis mee? Zo krijg je ook leuke zelf ontwikkelde programma's. Ik vind het niet ergquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:20 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je zegt het precies. Nerds kopen WM.
Zijn er ook voor de iPhone etc.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:23 schreef GieJay het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Zo krijg je ook leuke zelf ontwikkelde programma's. Ik vind het niet erg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |