Gewoon typen. Onthoudt ie vanzelf.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoe voeg je ook alweer een nieuw woord toe aan de iPhone dictionary?
quote:Op maandag 16 november 2009 12:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarin vind je de Hero in de praktijk beter dan de iPhone?
En dan moet Android 2.0 binnenkort nog uitkomen voor de HTC...quote:Op maandag 16 november 2009 12:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Fijner in gebruik in het algemeen qua menu's en snelheid en internetten.
Meer mogelijkheden om desktop naar eigen wens in te vullen.
Meer tweakmogelijkheden in het geheel.
Agenda werkt veel fijner in mijn ogen.
Niet provider-gebonden.
Android heeft meer toekomst doordat het 'open' is. Iphone kan die open markt op den duur niet bijbenen.
Dat zijn zo mijn eerste gedachten.
Van de 100.000+ apps in de App Store zijn er ongeveer 27.500 gratis. Dat betekent dat er meer gratis apps voor de iPhone te krijgen zijn dan er in totaal worden aangeboden voor Android. Hoeveel apps er voor de andere mobiele platforms zijn is niet helemaal duidelijk omdat er geen centraal distributiekanaal voor bestaat, maar dat is vrijwel zeker nog veel minder.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En die apps zijn veelal niet gratis.
Me too.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
HTC Hero.
De online integratie van e.e.a. is geweldig. Als een Facebook-contact bijvoorbeeld zijn foto wijzigt, is even later zijn foto in m'n HTC en zijn foto bij m'n Gmail contacts aangepast. Dat soort dingen, heel vernuftig
.
Het is natuurlijk ook niet zo dat de telefoon met het grootste softwarewareaanbod de beste telefoon is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:36 schreef slaveloos het volgende:
Ik heb trouwens waarschijnlijk geen 27000 apps nodig, dus die discussie is voor mij niet zo relevant
De Nokia N97 heeft een resistief touch screen, is dik, en draait een verouderd OS (Symbian).quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef slaveloos het volgende:
wat is er goed of slecht aan die Nokia N97 trouwens? lijkt ook een fijn stukje techniek
En heeft geen qwerty-toetsenbord.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Nokia N97 heeft een resistief touch screen, is dik, en draait een verouderd OS (Symbian).
Oh wacht, volgens mij heb ik naar het verkeerde plaatje zitten kijken op Googlequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel een fysieke, maar geen on-screen?
Nah, volgens mij is dat een wereld van verschil. De Magic draait toch standaard Android, zonder HTC Sense?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:27 schreef Jim-E het volgende:
Mocht je Vodafone hebben, dan kan je ook kijken naar een HTC Magic, bijna hetzelfde als de Hero, maar uiterlijk wat mooier vind ik.
Klopt, ik bedoelde de hardware.quote:Op vrijdag 20 november 2009 06:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nah, volgens mij is dat een wereld van verschil. De Magic draait toch standaard Android, zonder HTC Sense?
Ouderwets, werkt minder soepel, en ook niet bijzonder snel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef slaveloos het volgende:
ik ben en blijf het liefst bij Hi, bevalt goed qua dekking en heldere rekeningen en de telefoon van mijn vriendin staat ook op mijn naam, zodat ik maandelijks een factuur krijg. Ik ga de Hero zeker even bekijken.
Wat is er trouwens mis met Symbian? Weinig apps, traag, weinig mogelijkheden of ??????
Blackberry heeft maar een model met touchscreen maar die zou ik niet gaan halen. Het scherm is niet echt klein, dat lijkt misschien omdat ie redelijk breed is. Camera is niet super, maar goed genoeg vind ik ( ik gebruik hem haast nooit ).quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef slaveloos het volgende:
blackberry is ook niet gek, maar camera, touchscreen, ed.. Blackberries hebben vaak een klein scherm volgens mij, maar ik zal binnenkort even een winkel inlopen en er eentje bekijken.
Nog een vraagje: wat is er mis met Windows Mobile? Ik werk hier zelf nu 2 jaar mee op de HTC S 730, en dat bevalt me prima eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |