abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74872640
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Hoe voeg je ook alweer een nieuw woord toe aan de iPhone dictionary?
Gewoon typen. Onthoudt ie vanzelf.
pi_74872680
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:06 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarin vind je de Hero in de praktijk beter dan de iPhone?
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:30 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Fijner in gebruik in het algemeen qua menu's en snelheid en internetten.
Meer mogelijkheden om desktop naar eigen wens in te vullen.
Meer tweakmogelijkheden in het geheel.
Agenda werkt veel fijner in mijn ogen.
Niet provider-gebonden.
Android heeft meer toekomst doordat het 'open' is. Iphone kan die open markt op den duur niet bijbenen.

Dat zijn zo mijn eerste gedachten.
En dan moet Android 2.0 binnenkort nog uitkomen voor de HTC... .
pi_74872769
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:14 schreef Repeat het volgende:

Gewoon typen. Onthoudt ie vanzelf.
En dit soort trucs zijn niet meer nodig? http://www.iphonehacks.co(...)ones-dictionary.html
pi_74872905
Samsung H1?
All management is Strategic Management.
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:23:01 #30
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74872918
Het nadeel van de HTC Hero t.o.v. de iPhone is het gebrek aan goede mediafunctionaliteit: de audiochip van de iPhone is vele malen beter. Daarnaast is hij een stuk lelijker en is het scherm iets kleiner waardoor het typen wat lastiger wordt.

Verder durf ik niet te zeggen dat Android beter is dan de iPhone of vice versa, het ontloopt elkaar vrij weinig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:32:58 #31
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_74873182
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En die apps zijn veelal niet gratis.
Van de 100.000+ apps in de App Store zijn er ongeveer 27.500 gratis. Dat betekent dat er meer gratis apps voor de iPhone te krijgen zijn dan er in totaal worden aangeboden voor Android. Hoeveel apps er voor de andere mobiele platforms zijn is niet helemaal duidelijk omdat er geen centraal distributiekanaal voor bestaat, maar dat is vrijwel zeker nog veel minder.

Hoe je het ook went of keert, qua software is er voor geen enkel mobiel platform meer te krijgen dan voor de iPhone.
pi_74873214
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
HTC Hero.
De online integratie van e.e.a. is geweldig . Als een Facebook-contact bijvoorbeeld zijn foto wijzigt, is even later zijn foto in m'n HTC en zijn foto bij m'n Gmail contacts aangepast. Dat soort dingen, heel vernuftig .
Me too.
Géén windows mobile

HTC Hero:
Google agenda, contacts en mail zijn naadloos geïntegreerd. Ik ben in gmail een mail aan het tikken, kijk op mijn telefoon, daar staat mijn mail als 'concept'. Ik kan zo de deur uitlopen en op mijn telefoon de mail afmaken.
Dat is naadloze integratie.
Je loopt niet te syncen, het internet loopt gewoon over in je telefoon.

Userinterface is goed. Reactiesnelheid is goed. Keuzevrijheid is goed t.o.v. de iPhone (geen verplichte iTunes, geen Apple-only-stekkers, geen wedstrijd met Apple om hem te jailbreaken).
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:36:43 #33
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_74873278
ohhh die Hero klinkt goed! en ik hoef dan niet naar T-mobile... de HTC touch PRO II is dus een stuk minder? Ik heb trouwens waarschijnlijk geen 27000 apps nodig, dus die discussie is voor mij niet zo relevant
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:39:58 #34
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_74873348
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:36 schreef slaveloos het volgende:

Ik heb trouwens waarschijnlijk geen 27000 apps nodig, dus die discussie is voor mij niet zo relevant
Het is natuurlijk ook niet zo dat de telefoon met het grootste softwarewareaanbod de beste telefoon is.

Dat geldt niet alleen voor telefoons trouwens
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:43:14 #35
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_74873410
wat is er goed of slecht aan die Nokia N97 trouwens? lijkt ook een fijn stukje techniek
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:48:47 #36
53267 TC03
pi_74873523
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef slaveloos het volgende:
wat is er goed of slecht aan die Nokia N97 trouwens? lijkt ook een fijn stukje techniek
De Nokia N97 heeft een resistief touch screen, is dik, en draait een verouderd OS (Symbian).
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:50:15 #37
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_74873551
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

De Nokia N97 heeft een resistief touch screen, is dik, en draait een verouderd OS (Symbian).
En heeft geen qwerty-toetsenbord.
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:51:59 #38
53267 TC03
pi_74873586
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

En heeft geen qwerty-toetsenbord.
Wel een fysieke, maar geen on-screen?
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:55:13 #39
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_74873659
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:51 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wel een fysieke, maar geen on-screen?
Oh wacht, volgens mij heb ik naar het verkeerde plaatje zitten kijken op Google

Ik dacht dat dit een N97 was:

Maar blijkbaar is dit een N97:

pi_74873783
Bezitter van iPhone en HTC Hero.

iPhone. <-
Hero <-
iPhone <-
Hero <-
pi_74873960
Hero is natuurlijk ook wel effe een stukje goedkoper .
pi_74874203
Mocht je Vodafone hebben, dan kan je ook kijken naar een HTC Magic, bijna hetzelfde als de Hero, maar uiterlijk wat mooier vind ik.
pi_74875279
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 01:27 schreef Jim-E het volgende:

Mocht je Vodafone hebben, dan kan je ook kijken naar een HTC Magic, bijna hetzelfde als de Hero, maar uiterlijk wat mooier vind ik.
Nah, volgens mij is dat een wereld van verschil. De Magic draait toch standaard Android, zonder HTC Sense?
pi_74875667
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 06:42 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nah, volgens mij is dat een wereld van verschil. De Magic draait toch standaard Android, zonder HTC Sense?
Klopt, ik bedoelde de hardware.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:54:56 #45
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_74877641
ik ben en blijf het liefst bij Hi, bevalt goed qua dekking en heldere rekeningen en de telefoon van mijn vriendin staat ook op mijn naam, zodat ik maandelijks een factuur krijg. Ik ga de Hero zeker even bekijken.
Wat is er trouwens mis met Symbian? Weinig apps, traag, weinig mogelijkheden of ??????
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:23:54 #46
53267 TC03
pi_74878274
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef slaveloos het volgende:
ik ben en blijf het liefst bij Hi, bevalt goed qua dekking en heldere rekeningen en de telefoon van mijn vriendin staat ook op mijn naam, zodat ik maandelijks een factuur krijg. Ik ga de Hero zeker even bekijken.
Wat is er trouwens mis met Symbian? Weinig apps, traag, weinig mogelijkheden of ??????
Ouderwets, werkt minder soepel, en ook niet bijzonder snel.
pi_74879079
Ik zou een blackberry aanraden. Heb zelf de Bold, en merk wel dat een BB toch veel beter/sneller typt als een N97 of een Xperia.
Ook omdat je veel e-mailt zou ik een blackberry aanraden, perfecte integratie met je mail. Ook de batterijduur is erg goed, ik haal er zon 2-3 dagen mee. Hij staat constant mail aan het ophalen, en gebruik hem best veel voor internet en muziek. Telefoon opzich is ook best snel. Reageert heel soepel.

Enigste minpuntjes zijn dat als je hem helemaal opnieuw opstart, dat je 1-2 minuten moet wachten voordat ie volledig bruikbaar is, maar ik neem aan dat je dat niet elke dag doet, en je moet een BB abbonement, wat 5-10 euro duurder is. Maar wel echt onbeperkt internet, zonder haken of ogen ( bij vodafone iig )
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:56:17 #48
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_74879203
blackberry is ook niet gek, maar camera, touchscreen, ed.. Blackberries hebben vaak een klein scherm volgens mij, maar ik zal binnenkort even een winkel inlopen en er eentje bekijken.
Nog een vraagje: wat is er mis met Windows Mobile? Ik werk hier zelf nu 2 jaar mee op de HTC S 730, en dat bevalt me prima eigenlijk
pi_74879371
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef slaveloos het volgende:
blackberry is ook niet gek, maar camera, touchscreen, ed.. Blackberries hebben vaak een klein scherm volgens mij, maar ik zal binnenkort even een winkel inlopen en er eentje bekijken.
Nog een vraagje: wat is er mis met Windows Mobile? Ik werk hier zelf nu 2 jaar mee op de HTC S 730, en dat bevalt me prima eigenlijk
Blackberry heeft maar een model met touchscreen maar die zou ik niet gaan halen. Het scherm is niet echt klein, dat lijkt misschien omdat ie redelijk breed is. Camera is niet super, maar goed genoeg vind ik ( ik gebruik hem haast nooit ).

Windows Mobile vond ik ook nooit geen probleem, genoeg freeware, en gecrackte software voor de krijgen.

Maar ik zou idd ook eens in een winkel gaan kijken, en wat telefoons voelen/proberen. Beste manier om er achter te komen wat je wilt.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_74881565
Virtueel toetsenbordje van de HTC Hero werkt prima! De speciale tekens (accentjes enzo) zitten handig 'boven' de toetsen, dus met een longpress kun je ze selecteren.

En eigenlijk hoef je helemaal niet nauwkeurig te typen om de juiste letters te raken. Ik vind het voorspellende en corrigerende vermogen van het ding echt briljant. Bijna altijd weet ie welke woorden ik bedoel.

En wat e-mail betreft, als je via Gmail werkt, dan komt deze onmiddellijk binnen op de telefoon (pushmail technologie), en daar heb je echt geen extra abo voor nodig dan. M'n Hero trilt nog eerder bij nieuwe mail dan m'n Firefox-addon een melding geeft .

Android is gewoon het besturingssysteem dat het meest open is, en m.i. dus de beste mogelijkheden biedt voor de (nabije) toekomst. Als je ziet wat Google allemaal uitbrengt... Navigation, Voice, Voice Search, Maps, Streetview, Wave, Latitude, etc etc. De beste manier om daarvan te profiteren lijkt me, is om Android te gebruiken .

En met HTC Sense wordt het allemaal net wat gelikter en gebruiksvriendelijker nog. Plus natuurlijk de kant-en-klare integratie met Facebook, Flickr, Twitter etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')