brrrr, niet mijn ding is me iets (ahum) te rokerig (kuch kuch).quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Laphroaig.
Gisteren heb ik daar weer een nieuwe fles (Quarter Cask) van gekregen.
Anvil komt op Graspop 2010!!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Deetch het volgende:
nu weer OT: Laatst wat nummers van Anvil herontdekt, oldschool noemen we dat geloof ik ;-)
Dat is juist het lekkere eraan, ik drink eigenlijk alleen nog maar highland of islay whiskies (al had ik laatst een Ierse rokerige, Mac.... oidquote:Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
brrrr, niet mijn ding is me iets (ahum) te rokerig (kuch kuch).
Laatst wel twee lekkere geproefd: macallan en karuizawa (japan) beiden 12 jaar.
Verdoving voor een gaatje?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lifeblind het volgende:
Godver! M'n smoel is nog half verdoofd van de tandarts (had een gaatje!) en op mn werk staan ineens overal bakjes met pepernoten en chocolade enzo!
Inmiddels alweer aan de kruidnootjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja ik ben een mietje wat dat betreft, ik laat voor een gaatje boren het gewoon verdoven
Volgens mijn tandarts is poetsen alleen niet genoeg, ik moet ook flossen en tandenstoken voor mooie tanden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:21 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan ook gewoon goed poetsen, dan krijg je geen gaatjes
Uiteraard!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Inmiddels alweer aan de kruidnootjes?
Doe ik ook, 2 keer per dag!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:21 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan ook gewoon goed poetsen, dan krijg je geen gaatjes
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom feliciteert iedereen Tokus met Wereld Aids Dag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |