quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk cadeautjes![]()
Carcass kwam toch? Onder andere
quote:Op zondag 29 november 2009 11:46 schreef emokid het volgende:
Fenriz! Varg! Dunkelheit!
Dit moet ik zien.
Dat soort uitroepen zijn juist ontstaan vanwege de heftige lading van die woorden. Ik weet niet meer precies waar het nou door komt, maar ik heb het uit een hoofdstuk van Steven Pinker - The Stuff of Thought, een boek over semantiek met een briljant hoofdstuk gewijd aan grove taalquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:55 schreef Asta het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Het is typisch Nederlands om te schelden met ziektes. Net zoals andere culturen schelden over moeders of lichaamsdelen. Maakt iemand zich druk over 'kolere' of 'tering' of 'tyfus'? En ik heb ook iemand aan kanker zien doodgaan, dus het is echt niet zo dat ik niet weet wat een vreselijke ziekte het is. Maar ik ben zelf eerder iemand die, stel dat ik ooit een kankerdiagnose krijg, met een zucht zal mompelen "kanker hee.. ".
naja, ieder z'n ding, maar er wordt al genoeg betutteld die laatste tijd, zeker hiero in Amsterdam, krijg er een beetje de kriebels van.
Hear, hear...!quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat soort uitroepen zijn juist ontstaan vanwege de heftige lading van die woorden. Ik weet niet meer precies waar het nou door komt, maar ik heb het uit een hoofdstuk van Steven Pinker - The Stuff of Thought, een boek over semantiek met een briljant hoofdstuk gewijd aan grove taalIn ieder geval lijkt het me redelijk nutteloos om te proberen het gebruik van het woord "kanker" als vloek tegen te gaan. Het is symptoombestrijding. Zelfs als niemand het meer zou gebruiken, komt men wel op een ander woord dat even kwetsend is. Vloeken is een soort reflex die in de menselijke aard ligt. Je kunt er weinig tegen doen.
Dat kanquote:Op maandag 30 november 2009 08:31 schreef BOKA het volgende:
Persistancetour was tof, de locatie ook.
En volgens mij heb ik Ed zien lopen.
De tering zeg, het is hier geen linguïstiek college!quote:Op zondag 29 november 2009 20:22 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat soort uitroepen zijn juist ontstaan vanwege de heftige lading van die woorden. Ik weet niet meer precies waar het nou door komt, maar ik heb het uit een hoofdstuk van Steven Pinker - The Stuff of Thought, een boek over semantiek met een briljant hoofdstuk gewijd aan grove taalIn ieder geval lijkt het me redelijk nutteloos om te proberen het gebruik van het woord "kanker" als vloek tegen te gaan. Het is symptoombestrijding. Zelfs als niemand het meer zou gebruiken, komt men wel op een ander woord dat even kwetsend is. Vloeken is een soort reflex die in de menselijke aard ligt. Je kunt er weinig tegen doen.
Ja man...quote:Op maandag 30 november 2009 09:33 schreef Monolith het volgende:
Volbeat was wel weer aardig zaterdag. In tegenstelling tot de mensen die zondag zijn geweest wel een heel optreden gezien.
Waren ze zondag dan zo vroeg gestopt?quote:
Omdat de zanger tijdens het spelen instortte.quote:Op maandag 30 november 2009 10:50 schreef BOKA het volgende:
[..]
Waren ze zondag dan zo vroeg gestopt?
Wat deed jij thuis met een 013-medewerkster?quote:Op maandag 30 november 2009 10:51 schreef The_Dean het volgende:
Hoorde bij thuiskomst van een medewerkster
Ik mag toch hopen dat het laatste het geval is.quote:Op maandag 30 november 2009 11:05 schreef GimmeGore het volgende:
ik weet niet wat ik erger zou vinden, of teleurgesteld worden omdat de zanger ziek is, of ff iemand in zien storten op een podium
Pratenquote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat deed jij thuis met een 013-medewerkster?.
Vertel mij watquote:
Dat laatste is erger.quote:Op maandag 30 november 2009 11:05 schreef GimmeGore het volgende:
ik weet niet wat ik erger zou vinden, of teleurgesteld worden omdat de zanger ziek is, of ff iemand in zien storten op een podium
quote:
Jammer maar ik probeer toch te sparen. Volgend jaar misschien wel Neuroticquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef GimmeGore het volgende:
Eindhoven Metal Meeting is uitverkocht!
Er zijn altijd mensen die voor die tijd van hun ticket af moetenquote:Op maandag 30 november 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer maar ik probeer toch te sparen. Volgend jaar misschien wel Neurotic
Heb jij er eentje over dan?quote:Op maandag 30 november 2009 21:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die voor die tijd van hun ticket af moeten
Jammerquote:Op maandag 30 november 2009 22:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nope, dat is het enige waar ik heen ga in december.
Ik moet ook sparen
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Seborik het volgende:
Gefeliciteerd, Tokus.
Watwatwat?quote:Op zondag 29 november 2009 11:46 schreef emokid het volgende:
Fenriz! Varg! Dunkelheit!
Dit moet ik zien.
quote:
Ik dus niet meer.quote:Koen zegt (23:20):
*en nick heeft mijn fles whiskey ergens laten staan.
Hehequote:
Het gebeurde mij onlangs ook nog weer eens toen ik bier ging halen in de supermarkt. Ben inmiddels ook pas 27.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:49 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hehe
Zaterdag toen ik 'm kocht ook weer een mooi moment bij de Gall&Gall
- "Mag ik je ID kaart zien"
* laat rijbewijs zien met de opmerking dat ik al bijna 24 ben *
- "Ow... okee"
-
Klinkt prima. Toch morgen pas om 1 uur aan de gangquote:
2 minuten lopen en dan keuze hebben uit flut zooi of op internet bestellen en een gelimiteerd fleske whisky op de kop tikkenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:52 schreef lifeblind het volgende:
mja, via internet bestellen of 2 minuten lopen... ik weet wel wat ik kies
Als ik net 360 euro voor Roadburn kaartjes heb uitgegeven, ga ik voor goedkope flutzooi!quote:Op woensdag 2 december 2009 23:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
2 minuten lopen en dan keuze hebben uit flut zooi of op internet bestellen en een gelimiteerd fleske whisky op de kop tikken
Ligt eraan of t amerikaans of engels/iers isquote:(whisky? whiskey?)
Het begon met Laph en het zat eerst in een soort witte koker.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:57 schreef lifeblind het volgende:
Ligt eraan of t amerikaans of engels/iers is
Ik zit nu Elffor te luisteren, eerste keer dat ik het hoor, maar het klinkt best fijn! Ik denk dat je het misschien ook wel wat zou vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:04 schreef lifeblind het volgende:
Ik moet zeggen dat whisky drinken en Sarcófago luisteren, erg goed samen gaat!![]()
(om het maar een beetje ontopic te houden)
Als je het over de spelling hebt; 'whisky' is de Britse spelling, 'whiskey' is de Ierse spelling die door Amerikanen is overgenomen. Dat komt van het Gaelische ''Uisce Beatha" (In Schotland als "Usquebaug" gespeldquote:Op woensdag 2 december 2009 23:57 schreef lifeblind het volgende:
Ligt eraan of t amerikaans of engels/iers is
Nee, Jack Daniels en Johnny Walker is voor de colaquote:Op donderdag 3 december 2009 09:24 schreef SicSicSics het volgende:
Who cares hoe ze het noemen!Het is allebei lekker... De ene keer een rokerige turf Whisky van de Islay en de andere keer een lekkere zachte single malt uit Ireland! Je kunt me er allebei blij mee maken!
En Glen Talloch is voor in de cola!
Dat drink ik sowieso niet!quote:Op donderdag 3 december 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Nee, Jack Daniels en Johnny Walker is voor de cola
Liefst de blauwe, maar dat is wat duurquote:Op donderdag 3 december 2009 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat drink ik sowieso niet!![]()
(De rode dan...)
Laphroaig.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:02 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het begon met Laph en het zat eerst in een soort witte koker.
brrrr, niet mijn ding is me iets (ahum) te rokerig (kuch kuch).quote:Op donderdag 3 december 2009 11:06 schreef BOKA het volgende:
[..]
Laphroaig.
Gisteren heb ik daar weer een nieuwe fles (Quarter Cask) van gekregen.
Anvil komt op Graspop 2010!!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Deetch het volgende:
nu weer OT: Laatst wat nummers van Anvil herontdekt, oldschool noemen we dat geloof ik ;-)
Dat is juist het lekkere eraan, ik drink eigenlijk alleen nog maar highland of islay whiskies (al had ik laatst een Ierse rokerige, Mac.... oidquote:Op donderdag 3 december 2009 12:02 schreef Deetch het volgende:
[..]
brrrr, niet mijn ding is me iets (ahum) te rokerig (kuch kuch).
Laatst wel twee lekkere geproefd: macallan en karuizawa (japan) beiden 12 jaar.
Verdoving voor een gaatje?quote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef lifeblind het volgende:
Godver! M'n smoel is nog half verdoofd van de tandarts (had een gaatje!) en op mn werk staan ineens overal bakjes met pepernoten en chocolade enzo!
Inmiddels alweer aan de kruidnootjes?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ja ik ben een mietje wat dat betreft, ik laat voor een gaatje boren het gewoon verdoven
Volgens mijn tandarts is poetsen alleen niet genoeg, ik moet ook flossen en tandenstoken voor mooie tanden.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:21 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan ook gewoon goed poetsen, dan krijg je geen gaatjes
Uiteraard!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Inmiddels alweer aan de kruidnootjes?
Doe ik ook, 2 keer per dag!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:21 schreef GimmeGore het volgende:
Je kan ook gewoon goed poetsen, dan krijg je geen gaatjes
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:06 schreef SicSicSics het volgende:
Waarom feliciteert iedereen Tokus met Wereld Aids Dag?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |