abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:16:56 #276
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_74881407
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_74881432
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een vriend van mij ook niet Die is er zelfs bang voor!
Dat niet maar als ik het idee heb dat ik het proef komt alles weer naar boven toe
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan nog.
Dat klinkt niet als positief
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_74881462
quote:
Was op tv Dus dames wie weet wat je op je gezicht smeert. Misschien was het wel een peruaan
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_74881463
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:15 schreef dawg het volgende:

[..]

oranjeboom en amstel zijn de enige 2 bieren die ik echt niet drink.

heineken liever ook niet, maar je moet wel omdat dat in het buitenland veel geschonken wordt.
Oranjeboom bestaat toch ook al niet meer? Las ik laatst ergens. Gelukkig is Oranjeboom hier in Zwolle zo'n 9 jaar geleden al compleet verdwenen.

Ik ben zelf een HJ drinker, maar nog liever pak ik een speciaalbiertje.
pi_74881468
quote:
Fight Club!
pi_74881532
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oranjeboom bestaat toch ook al niet meer? Las ik laatst ergens. Gelukkig is Oranjeboom hier in Zwolle zo'n 9 jaar geleden al compleet verdwenen.

Ik ben zelf een HJ drinker, maar nog liever pak ik een speciaalbiertje.
grimbergen dubbel. of rond kerst dobbel (doppel?) palm.
hj ken ik niet goed eigenlijk.

en ik hoop dat het niet meer bestaat, een schande voor bier in het algemeen, oranjeboom.
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:25:28 #282
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_74881673
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:18 schreef Belsezar het volgende:
Was op tv Dus dames wie weet wat je op je gezicht smeert. Misschien was het wel een peruaan
Tja, het merk dat ik gebruik test(volgens mij) ook op dieren, maar ik vind het zulk lekker spul..
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_74881682
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Pizza?
Skip the pizza
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_74881847
Oranjeboom bestaat nog in Brabant.
pi_74881963
Jupiler.

Goedemiddag
pi_74881971
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:58 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat effect heeft zuid amerika dus over het algemeen op mensen hehe.

Ik zei het al, iedereen wilt terug
Klopt helemaal. Maar het is meer. De mensen zijn zo gelukkig enzo. En ik wilde al naar Zuid-Amerika om te werken, maar ik twijfelde nog enzo. Nu weet ik het zeker. En Bogota heeft werk voor me (kreeg waar ik nu cursus geef al een baan aangeboden, na 3 dagen! ).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74882030
Ik vind Z-Amerika geweldig en ga er ook graag heen. Maar ik dnek dat je je verkijkt op hoe gelukkig de mensen er zijn.

Ik heb heel wat Zuid-Amerikanen gesproken die het zo ontzettend moeilijk hadden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_74882167
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Maar het is meer. De mensen zijn zo gelukkig enzo. En ik wilde al naar Zuid-Amerika om te werken, maar ik twijfelde nog enzo. Nu weet ik het zeker. En Bogota heeft werk voor me (kreeg waar ik nu cursus geef al een baan aangeboden, na 3 dagen! ).
Het is niet uit te leggen waarom. Zuid amerika heeft dat effect op laat ik zeggen 90%. Vrijwel iedereen gaat er naar terug 1 of meerdere keren of voorgoed.
pi_74882195
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:
Ik vind Z-Amerika geweldig en ga er ook graag heen. Maar ik dnek dat je je verkijkt op hoe gelukkig de mensen er zijn.

Ik heb heel wat Zuid-Amerikanen gesproken die het zo ontzettend moeilijk hadden.
Ik heb natuurlijk nog niet veel gezien, maar hier zijn juist ook mensen die niets hebben gelukkig. Dat beeld staat heel duidelijk. Ze werken wel veel uren hier (colleges beginnen om 6:00-19:30 en werk begint vroeg en eindigt ook vrij laat).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_74882215
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Vind ik niet echt een GMTA-kwestie

pi_74882217
wanneer ga je, mata?
pi_74882303
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Ripley het volgende:

Mijn neef woont in een huis gemaakt van golfplaten en oude pallets. Ik ken geen jongen die zo vaak lacht en plezier heeft als hem. Op een manier waar wij hier een puntje aan zouden kunnen zuigen.
pi_74882444
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Mijn neef woont in een huis gemaakt van golfplaten en oude pallets. Ik ken geen jongen die zo vaak lacht en plezier heeft als hem. Op een manier waar wij hier een puntje aan zouden kunnen zuigen.
Een zuid-amerikaanse vriend van me heeft een gehandicapt kind en die zit bijna elke avond te janken omdat ie niet meer weet wat ie moet doen omdat er geen enkele hulp is. Ze hebben hun huis al moeten verkopen.

Elk land heeft zo zijn voors en tegens
pi_74882461
Zuid-Amerika. Nooit geweest, maar er zijn meerdere landen daar waar ik wel heen zou willen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_74882558
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Kluts het volgende:
Zuid-Amerika. Nooit geweest, maar er zijn meerdere landen daar waar ik wel heen zou willen.
Is aan te raden hoor

Ik zou zelf erg graag naar Peru gaan omdat ik de inca-cultuur interessant vind. En Equador en de galapagos eilanden
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:53:56 #296
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_74882629
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Tja, het merk dat ik gebruik test(volgens mij) ook op dieren, maar ik vind het zulk lekker spul..
Dus dan blijf je het maar gebruiken? is er geen alternatief wat ook lekker is?
en/of ga je uitzoeken of ze ook daadwerkelijk testen op dieren
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_74882700
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:48 schreef Ripley het volgende:

[..]

Een zuid-amerikaanse vriend van me heeft een gehandicapt kind en die zit bijna elke avond te janken omdat ie niet meer weet wat ie moet doen omdat er geen enkele hulp is. Ze hebben hun huis al moeten verkopen.

Elk land heeft zo zijn voors en tegens
Natuurlijk maar ik bedoel te zeggen dat mensen daar lang niet zo snel ongelukkig zijn als hier. En ze zijn gelukkiger met veel minder dan waarmee wij gelukkig zouden zijn. En dat vind ik knap van ze
pi_74882732
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Natuurlijk maar ik bedoel te zeggen dat mensen daar lang niet zo snel ongelukkig zijn als hier. En ze zijn gelukkiger met veel minder dan waarmee wij gelukkig zouden zijn. En dat vind ik knap van ze
Ik denk dat als het land daar net zo "rijk" zou zijn als wij hier dat ook zij met minder geen genoegen nemen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_74882823
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Dat is niet zo knap hoor, dat heeft ook te maken met wat je gewend bent.

Deels kan ik me wel vinden in wat je zegt hoor, maar het klinkt nu zo eenzijdig.

Er zitten wel flink wat haken en ogen aan. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat ze al snel blij zijn en daarom ook niet ver komen - daardoor is de gezondheidszorg en het onderwijs bijvoorbeeld veel slechter. Je kunt z ook eggen dat wat jij niks vindt voor hun gewoon de normale situatie is.

En van de andere kant kun je ook zeggen dat wij inderdaad uit het oog verloren hebben wat echt belangrijk is en ons veel te druk maken over futiliteiten
pi_74882990
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik denk dat als het land daar net zo "rijk" zou zijn als wij hier dat ook zij met minder geen genoegen nemen
Brazilie is als land oneindig veel rijker dan NL Het komt alleen niet aan bij de bevolking.
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat is niet zo knap hoor, dat heeft ook te maken met wat je gewend bent.

Deels kan ik me wel vinden in wat je zegt hoor, maar het klinkt nu zo eenzijdig.

Er zitten wel flink wat haken en ogen aan. Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat ze al snel blij zijn en daarom ook niet ver komen - daardoor is de gezondheidszorg en het onderwijs bijvoorbeeld veel slechter. Je kunt z ook eggen dat wat jij niks vindt voor hun gewoon de normale situatie is.

En van de andere kant kun je ook zeggen dat wij inderdaad uit het oog verloren hebben wat echt belangrijk is en ons veel te druk maken over futiliteiten
Gezondheidszorg is in de grote steden van brazilie net zo goed als wat jij in het AMC hier vindt. Onderwijs is nog wel aan verbetering toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')