Echt zat worden dat je gewoon niet meer weet wat je doet vind ik ook not done. Was dan ook dat de wijn van de borrel vorige week echt verkeerd was gevallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat als dat hier uitkwam dat je dan ontslagen zou wordenZat worden op bedrijfsfeestjes vind ik, oke misschien afhankelijk van het bedrijf en de bazen, een beetje not done.
zoiets jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:58 schreef STING het volgende:
Je eed?
Ik zal mijn land indien *hic* in voor- en tegenspoed *hic*?
Ik zal de hele dag uit het raam kjiken, zoals een goede ambtenaar dat betaamd
I can hold my booze nowadaysquote:
Ik kan het ook. Maar een vinger in de keel wil nog wel eens voor een betere nachtrust zorgen. Doe ik ook maar 1~2x per jaar. Maar toch.quote:
Dezelfde avond doe ik dat niet snel/nooit . meestal de volgende ochtend, dan voel ik me veel sneller een stuk beterquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het ook. Maar een vinger in de keel wil nog wel eens voor een betere nachtrust zorgen. Doe ik ook maar 1~2x per jaar. Maar toch.
Met mensen praten en het de volgende ochtend niet meer weten. Gruwelijk over mijn nek gaan, zwalken, niet meer op mijn benen kunnen staan. Dat wil ik echt nooit meer. Eten was ook nog eens verkeerd gevallen, dat in combi met drankquote:
Haha, dat is ook wel grappig. Wekenlang misschien niet, maar wel leukquote:Op het laatste bedrijfsfeestje waar ik dronken was, was iedereen dronken en ben ik redelijk op tijd weggegaan omdat ik met mijn liefje had afgesproken. En die heeft me dan wel weer hartelijk weken lang uitgelachen omdat ik mijn sleutel niet in het slot kreeg en uit mijn bed viel toen ik naar de WC moest
Ik word gelukkig nooit meer draaierig of misselijk in bed. Maar ook daar had ik wat op gevondenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan het ook. Maar een vinger in de keel wil nog wel eens voor een betere nachtrust zorgen. Doe ik ook maar 1~2x per jaar. Maar toch.
Vreemd dan dat je dat draaierige gevoel soms ook hebt als je aan het lopen bentquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik word gelukkig nooit meer draaierig of misselijk in bed. Maar ook daar had ik wat op gevondenJe moet zorgen dat iets van je lichaam de grond aanraakt. Je hand naast het bed of je voet. Het komt omdat je je evenwichtsgevoel kwijt bent omdat niks de grond meer raakt, samen met drank geeft je dat draaierige gevoel.
Mijn bed is 1.80 hoogquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik word gelukkig nooit meer draaierig of misselijk in bed. Maar ook daar had ik wat op gevondenJe moet zorgen dat iets van je lichaam de grond aanraakt. Je hand naast het bed of je voet. Het komt omdat je je evenwichtsgevoel kwijt bent omdat niks de grond meer raakt, samen met drank geeft je dat draaierige gevoel.
Dat is omdat je gewoon niet meer op je benen kan staanquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vreemd dan dat je dat draaierige gevoel soms ook hebt als je aan het lopen bent
Dan ben je hoe dan ook genaaidquote:
Maar het contact met de grond is er wel, dus zou het goed moeten gaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:21 schreef Belsezar het volgende:
Dat is omdat je gewoon niet meer op je benen kan staan
Dat denk je maar. Dat gaat honderd keer goed en straks lig je een keer met zijn tweetjes in de bosjes te lachen omdat je op je bek bent gegaan. Ik moet nu nog lachen om die momenten van mezelfquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het contact met de grond is er wel, dus zou het goed moeten gaan
Fietsen gaat trouwens wel goed bij mij als ik gedronken heb, zlefs met iemand achterop
Maargoed voor die 101e keer dat het verkeerd gaat, daarvoor hoef je dan ook niet dronken te zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat denk je maar. Dat gaat honderd keer goed en straks lig je een keer met zijn tweetjes in de bosjes te lachen omdat je op je bek bent gegaan. Ik moet nu nog lachen om die momenten van mezelf
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Collins_%28film%29quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:36 schreef Cue_ het volgende:
komt dit nummer uit een film? Een redelijk bekende
Die vind ik niet bekendquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:39 schreef STING het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Collins_%28film%29
Het is de enige film die genoemd wordt op http://en.wikipedia.org/wiki/She_Moved_Through_the_Fairquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vind ik niet bekend
Ik ken dit nummer door een film en dat kan niet die geweest zijn, want nooit gezien
Ik moest drie keer lezen om te zien wat je bedoeldequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben zo lomp, ik fiets niet dronken nog regelmatig de bosjes in
i knowquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef STING het volgende:
[..]
Het is de enige film die genoemd wordt op http://en.wikipedia.org/wiki/She_Moved_Through_the_Fair
Ik ben niet dronken nu, echt nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef Cue_ het volgende:
Ik moest drie keer lezen om te zien wat je bedoelde
Volgens wiki is dat de enige filmquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vind ik niet bekend
Ik ken dit nummer door een film en dat kan niet die geweest zijn, want nooit gezien
GMTAquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgens wiki is dat de enige film
http://en.wikipedia.org/wiki/She_Moved_Through_the_Fair
Vind ik niet echt een GMTA-kwestiequote:
Idd.. gewoon easyquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een GMTA-kwestie
Googling Minds Think Alike?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik niet echt een GMTA-kwestie
Wie is er hier easy?quote:
Het is een wonder dat je uberhaubt op de weg blijft tijdens het fietsenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben zo lomp, ik fiets niet dronken nog regelmatig de bosjes in
Jij en je 2 lovers van zaterdagquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:56 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Jij en je 2 lovers van zaterdag
Amaretto danquote:
Dat dus, sowieso pizzaquote:
Niks mis meequote:
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Fuck it! Ik heb weekend EN het is net geen ochtend meer. Ik pak er een biertje bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |