Nou, eigenlijk niet, ik ben gestopt met studeren en hoop eigenlijk een carrière uit te bouwen als zanger.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef Lonker het volgende:
Ik zeg nee![]()
Maar het was een grapje toch ?
]uhhhhhquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef kesterhamersma het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk niet, ik ben gestopt met studeren en hoop eigenlijk een carrière uit te bouwen als zanger.
Bedanktquote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
"Vooral doorgaan."</Barry Stevens>
Je douche vindt het leuk.
Wat is dat toch altijd met die mensen. Ze geloven écht dat ze kunnen zingenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:13 schreef kesterhamersma het volgende:
Ikzelf vind het redelijk geslaagd.
Dat heb ik nog gehoord van een kennis. Ik probeer er verbetering in te brengen (daarom ook de muziek op de achtergrond ter ondersteuning zodat ik op die melodie kan zingen) maar daar vlot het nog niet echt. Misschien zou ik toch maar eens een soort van lessen moeten gaan volgen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef Lonker het volgende:
[..]
]uhhhhh......
Probeer het wat overtuigender te zingen....
Het klinkt nu als de stemming van een begrafenis
Dit dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Ablaze het volgende:
Je klinkt enigszins als Microsoft Sam
Ik vind het ruk.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef kesterhamersma het volgende:
De douche misschien wel, maar wat vind jij er van?
Bedankt voor de feedback. Nu weet ik tenminste dat ik nog wat werk heb aan mijn stem, voor ik helemaal af ga als een gieter op TV.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef trovey het volgende:, sorry....je zingt net zo als ik....niet al te best
. Doe het jezelf niet aan om mee te doen met dingen als Idols, dat gaat niet lukken.
En is dat een compliment?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Ablaze het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef kesterhamersma het volgende:
De basis is er toch wel al een beetje?
Zonde van je geld. Blijf lekker thuis zingen (als niemand thuis is).quote:[b]Op donderdag 19 november 2009 22:24 Ik zal dus moeten gaan uitkijken naar lessen neem ik aan?
uhu..quote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef kesterhamersma het volgende:
Hey Lonker en spijkerbroek, in ieder geval bedankt voor jullie feedback. Ik zal dus moeten gaan uitkijken naar lessen neem ik aan? Hoe lang zou het duren voor ik dan al iets meer geschikt ben? De basis is er toch wel al een beetje? Alleen nog meer melodie in mijn stem zien te krijgen is wat ik nu moet proberen.
Dat je gewoon vaak naast de juiste toon zit. Helemaal dat stukje -uit m'n hoofd vanaf 1:20 - 1:30- is gewoon vals.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef kesterhamersma het volgende:
Wat is er niet zuiver aan als ik dat vragen mag, starla?
Zoals je nu zingt gaat dat inderdaad gebeuren...als je toch een poging wilt wagen met zingen dan moet je inderdaad iemand erbij halen die je verder kan helpen met het zingen (en dus wel oppassen dat je niet iemand vindt die je aan het lijntje houdt met zanglessen omdat je zijn/haar inkomen aanvult)maar je ook eerlijk zegt dat het niets gaat worden als je niet verder komt dan het niveau wat je hier laat horen. Dromen zijn leuk maar hou de realiteit wel in de gaten, heel weinig mensen is het gegeven om op deze wijze hun roeping te vinden.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:22 schreef kesterhamersma het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Nu weet ik tenminste dat ik nog wat werk heb aan mijn stem, voor ik helemaal af ga als een gieter op TV.
Kom op zeg- zit deze jongen niks vals voor te houden. Dit wordt geen carriere.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef starla het volgende:
[..]
Dat je gewoon vaak naast de juiste toon zit. Helemaal dat stukje -uit m'n hoofd vanaf 1:20 - 1:30- is gewoon vals.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Kom op zeg- zit deze jongen niks vals voor te houden. Dit wordt geen carriere.
Post eerst maar eens een stukje waar je mond helemaal opengaat dan wil ik als kenner mij er wel over buigen
Je moet eerlijk zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je die posts van mij daarvoor gelezen?
Ik probeer tenminste een beetje constructief te zijn, ondanks het abominabele niveau.
Dan geef ik wel argumenten waarom mijn VRIEND niet in dat pak zou moeten gaan ja. Ik snap het wel hoor, erover nadenken waaorm je iets vindt is niet voor iedereen (lees: jou) weggelegd.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef WAARHEID het volgende:
Als jouw vriendin een foeilelijke jurk aan doet naar jouw bruiloft, zeg je haar dan de waarheid of ga je constructief neuzelen?
Doe eens rustig jongedame, dit is een kul discussie want iedereen zal het met me eens zijn dat dit niks wordt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef starla het volgende:
[..]
Dan geef ik wel argumenten waarom mijn VRIEND niet in dat pak zou moeten gaan ja. Ik snap het wel hoor, erover nadenken waaorm je iets vindt is niet voor iedereen (lees: jou) weggelegd.
Nog één keer voor degenen die knoop in je zakdoek met rood omringd hebben in de TV gids: ik zeg precies hetzelfde. Jij maakt er een kuldiscussie van met míj, omdat ik het volledig met je eens ben. Ik snap niet dat mijn vorige posts dat niet duidelijk maken, maar goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef WAARHEID het volgende:
Doe eens rustig jongedame, dit is een kul discussie want iedereen zal het met me eens zijn dat dit niks wordt.
Ik ben TS niet hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef daftme het volgende:
[..]
Te slecht, laat het gaan, geen toekomst. Ga dansen. Kom je misschien dan ook op tv met zo'n pauper auditie programma. Jippie.
oeh ik quote je per ongeluk, excuus!quote:
5 december komt eraan, dus begin daarmee.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef kesterhamersma het volgende:
@waarheid: welke titels/songs raad je aan om op te leren zingen? e
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef starla het volgende:
[..]
5 december komt eraan, dus begin daarmee.
Dat hangt van je stem af en wat jou zelf goed ligt. Mij liggen Lionel Richie en andere donkere stemmen toevallig goed.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef kesterhamersma het volgende:
Oh, dus hier is die 2de pagina :d Ik dacht al, waar is iedereen ineens
Bedankt Twizu voor het compliment.
@waarheid: welke titels/songs raad je aan om op te leren zingen? en inderdaad, nu je het zegt vind ik het ook wel anders klinken dan dat ik van mezelf gewend ben. of misschien is het door de zenuwen :d
@trovey: bedankt voor de goede tips!
@loveisa..: bedankt voor je feedback
Moedig hem nou niet aan.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef iPat het volgende:
Okee ff serieus:
Ten eerste, het nummer. Mocht je echt bereid zijn om aan een tv programma mee te doen, dan moet je echt niet zulke nummers zingen. Bij BEP gaat het niet om zang, maar om de dance-feeling die ze bezorgen in clubs.
Je hebt een redelijke lage stem, dus op zich moet je je songkeuze erop aanpassen. Probeer wat musical stukken, of anders wat R&B/Soul nummers.
En als laatste, beleving van het nummer. Je zingt het nummer alsof je onder schot wordt gehouden. Alles is heel vlak en monotoon. Adem goed via je buik, en zet kracht via je middenrif. Dan krijg je een veel mooiere geluid uit.
Ga naar youtube, en typ in: singing tutorials.
Astu.
Hij mag van mij blijven dromenquote:
In jouw geval écht niet. Sorry.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef kesterhamersma het volgende:
@ipat: Dat kan natuurlijk de bedoeling niet zijn dat ik zo klink! Daar moet ik dus duidelijk nog een beetje aan sleutelen. Ik ga even kijken op Youtube. Bedankt voor je tips!
@seven: bedankt voor de tips en je compliment. een echte kloon van het originele liedje is het niet en zal het natuurlijk nooit worden als ik de reacties zie, maar ik ga de tips proberen en zeker niet opgeven! de aanhouder wint zeg ik altijd maar
Weet je wat jij moet doen!?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef kesterhamersma het volgende:
hey downstar, bedankt voor je feedback. welke zijn goede meezingers dan? en zou ik beter in het Nederlands zingen dan in het Engels om te beginnen?
Wablief, en wat hebben jouw zeven hoofdzonden dan met dit topic te maken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:46 schreef WAARHEID het volgende:
[..]
Even on topic blijven anders open je maar een eigen draadje op geneuzel.com
HA inderdaad ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Ablaze het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef Karammel het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen!?
Wikipediateksten in gaan spreken!
zoals hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkje
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef Karammel het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen!?
Wikipediateksten in gaan spreken!
zoals hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkje
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef starla het volgende: