quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
S. algemeen bekend togggg??????:D:D:D::D:D:D
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Haal mijn naam boven dat filmpje weg!
Hier wonen wel Turken, maar niet zo opvallend als in poelenburg. Ze zijn ook niet duidelijk aanwezig (op een asociale manier). Verder niet positief dat het hier zo rustig is, want ik mag hier minder snel laat buiten zijn dan in andere wijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:03 schreef IHVK het volgende:
ik woon niet in een buurt met veel Turken trouwens. Best wel weinig.
Wel veel Antillianen. En redelijk wat autochtonen ook.
Wuuut?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zie ik mijn avratar niet in de TP staan?
Bang dat mensen de ware Bortecinem (gaan) ontdekken?quote:
That's not me!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bang dat mensen de ware Bortecinem (gaan) ontdekken?
Ja alleen bij die lid zijn van de PvdA.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een Nederlandse naam trouwens, komt dat vaker voor bij turken?
Kijk dan naar z'n doopnaam en achternaam:quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK heb jij een Nederlandse naam?
Hoe weet je datquote:Op donderdag 19 november 2009 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
bortecinem heeft volgens mij langer haar..?
Oh die lippen feuteuquote:Op donderdag 19 november 2009 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je had een foto geplaatst, lang haar en zulks.
hoe heet hij nou?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijk dan naar z'n doopnaam en achternaam:
Algemeen en Bekend, WTF, ik bedoel! ik wist niet dat dat bij turken voorkwam![]()
!??
Nu niet meer zo lang, net over mijn schouders zeg maar. Paar weken terug kwam mijn haar tot min middel.quote:
Huh wat?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog een geenstijlreaguurder ook, vandaar die internetagressie!
Ja volgens mij kaas of kip.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat het nou echt voor "Ik Hou Van ..."?
Wel dus. Zijn achternaam heb ik het hier over, zijn voornaam is ook typisch nederladns trouwens: zo'n sinaasappeldrankjequote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
oh ja
en IHVK heeft helemaal geen nederlandse naam
sinan?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel dus. Zijn achternaam heb ik het hier over, zijn voornaam is ook typisch nederladns trouwens: zo'n sinaasappeldrankje.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:21 schreef IHVK het volgende:
want mijn achternaam op gezichtenboek is mijn echte achternaam.
Álle chinezen heten zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ken een Chinees die Xinan (spreek uit als Sinan) heet.
wtfquote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Ayca het volgende:
Neuh alleen spreken ze het vaak op z'n engels uit, waardoor het heel raar klinkt (maar wel gaaf)
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Laat me raden ze hebben Turken iets aangedaan.
van wat houd jij? ik heb bijna alleen maar negatieve ervaringen met Turkenquote:
Ik ben nog nooit een niet-nederlander die mijn volledige naam normaal uit kan spreken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Ayca het volgende:
Neuh alleen spreken ze het vaak op z'n engels uit, waardoor het heel raar klinkt![]()
Klinkt gevaarlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een niet-nederlander die mijn volledige naam normaal uit kan spreken.
Niks en niemand. Lekker negatief.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
van wat houd jij? ik heb bijna alleen maar negatieve ervaringen met Turken
Is dat nou turkse trots, alles en iedereen die in een ver verleden mischien een turkse mug heeft geplet haten?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
Met zo een instelling kan je iedereen wel haten, zusters.
Ik ben geen haterquote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef IHVK het volgende:
Met zo een instelling kan je iedereen wel haten, zusters.
dit is geen ver verleden wikquote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat nou turkse trots, alles en iedereen die in een ver verleden mischien een turkse mug heeft geplet haten?
Wat reageren jullie allemaal serieus, damn.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat nou turkse trots, alles en iedereen die in een ver verleden mischien een turkse mug heeft geplet haten?
Was dit jaar nog.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat reageren jullie allemaal serieus, damn.
Ik haaattte Turken vroeger. Pas op mijn15e of zo kreeg ik Turkse vrienden, daarvoor was ik echt een verkaaste Turk.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef IHVK het volgende:
Ik heb weinig Turkse vrienden.
Wel veel familie neven en nichten bijvoorbeeld, maar verder zijn de mensen waarmee ik meestal mee omga niet Turks.
Maar dat is ook gebaseerd op een beetje toeval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |