Hier nog een.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap de relatie van die quote met je post niet
Prachtig verwoordquote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap de relatie van die quote met je post niet
Ik zou echt gefrustreerd van mezelf worden als ik dat moest doenquote:
Jotcha! Je snapt hem toch wel! Alles hangt aan elkaar van op logischer wijs opeenvolgende verbanden, mijn jong!quote:
quote:
Dacht dat je dit op mij doelde.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik word er echt depressief van. Dat mensen zo sneu kunnen zijn.En dat is dan de toekomst van het land.
De hele sfeerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er is niks bijzonders in Antwerpen?
Jij kan slecht uitleggen. Ik blijf erbij.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat je dit op mij doelde.
of iig Noortje.
Hm, oké. Maar dat hebben veel mooiere steden dan Antwerpen toch ook wel?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De hele sfeerGeeft me zo'n vrolijk en gelukkig gevoel.
Ik kom net binnen, heb de avond gewerkt, en m'n nek voelt als een stuk beton. Wat verwacht je wel niet van me?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jotcha! Je snapt hem toch wel! Alles hangt aan elkaar van op logischer wijs opeenvolgende verbanden, mijn jong!
Dat mag. Komt omdat ik niet echt lekker ben atm.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij kan slecht uitleggen. Ik blijf erbij.
De God van de wijn heeft teveel gedronkenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij kan slecht uitleggen. Ik blijf erbij.
Den Boschquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, oké. Maar dat hebben veel mooiere steden dan Antwerpen toch ook wel?
Komt wel goed schatje.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat mag. Komt omdat ik niet echt lekker ben atm.
Sluit zo ook eventjes af
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De God van de wijn heeft teveel gedronken
Trusteequote:
Nou, een van de belangrijkste dingen is geur. Je denkt: wat lul je nou? Maar het ruikt er serieus heel lekkerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hm, oké. Maar dat hebben veel mooiere steden dan Antwerpen toch ook wel?
Slaapzequote:
Goodnightquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, een van de belangrijkste dingen is geur. Je denkt: wat lul je nou? Maar het ruikt er serieus heel lekkerEn de meisjes daar ook
Alsof heel Antwerpen hetzelfde ruiktquote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, een van de belangrijkste dingen is geur. Je denkt: wat lul je nou? Maar het ruikt er serieus heel lekkerEn de meisjes daar ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |