Da's geen antwoord op mijn vraag.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar jouw reactie.
Ik wou een verificatie of je wel of niet emo bent.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag.
Moe?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wou een verificatie of je wel of niet emo bent.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Da's geen antwoord op mijn vraag.
En dat interesseert mij?quote:
Wat enigquote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef Pinkerton het volgende:
Aah, lekker schoon en frisch, lekker in de badjasch. Met een regelrechte coupe de flamoesch
Nein.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Hyman het volgende:
When I was a young boy
my father took me into the city
he said:
Son, when you grow up
Will you be the saviour of the broken, beaten and the damned?
Ik vind dat een tof nummer.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Hyman het volgende:
When I was a young boy
he said:
Son, when you grow up
Ik voel me altijd heel erg groot.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je je kut voelt moet je dat eens lezen, binnen 2 topics voel je je weer de beste
Ja.quote:
Welcome To The Black Paraaaaaaaadequote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Hyman het volgende:
When I was a young boy
he said:
Son, when you grow up
Ik word er echt depressief van. Dat mensen zo sneu kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als je je kut voelt moet je dat eens lezen, binnen 2 topics voel je je weer de beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |