Verder houd ik niet van MCR. Maar dat nummer. Toen ik mijn verjaardag vierde KEI en KEI hard meeschreeuwen samen met een vriendin in The Move (café) toen dat nummer werd gedraaid. Fucking vet.quote:
Hmm, als je in bed ligt hoef je voorlopig niet op te staanquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik wil naar bed, en lekker gaan lezen.
Maar ik heb geen zin om op te staan enzo.
Denk maar zo: daar sta je ver bovenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik word er echt depressief van. Dat mensen zo sneu kunnen zijn.En dat is dan de toekomst van het land.
Laat je stembanden inkorten.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb zin om mee te zingen met Maria Mena maar het is te hoog.
Ze is net zo emo als die twee gozers in je UI.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wou een verificatie of je wel of niet emo bent.
Heb keelpijn, daar ligt het meer aan.quote:
Ja, maar daar heb ik niks aan als ik hier blijf wonen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk maar zo: daar sta je ver boven
Lang leve laptops!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik lig lekker in bedLaptop d'r bij, tv aan. Heerlijk
En beddenquote:
Alsof ik serieus benquote:Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Denk maar zo: daar sta je ver boven
Inderdaadquote:
Eerst ben ik aardig en nu weer kansloos?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb keelpijn, daar ligt het meer aan.
[..]
Ja, maar daar heb ik niks aan als ik hier blijf wonen.
Emigrerenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de relatie van die quote met je post nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Eerst ben ik aardig en nu weer kansloos?
Lekker labiel.
Oh.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Er is niks bijzonders in Antwerpen?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Emigreren
Ik zou best een paar jaar naar Antwerpen willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |