Maar ik heb deze kerst nog niet genoeg voor een Macbook Pro.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Rond kerst prijst Apple gedurende één dag al hun systemen, iPods etc altijd enorm af. (dit jaar zelfs 30% van de iPods af geloof ik)
Iphone kwaliteit is ook niet alles hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben er niet goedkoper mee uit, want ik wil kwaliteit geen goedkope troep.
Maar dan zou je nóg met een iPhone kunnen omgaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat van de touche is zeer waar. Alleen sucked alle touch gewoon wanneer er alcohol in het spel is
Cowon's hebben een "ouderwetse" harddisk toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Iphone kwaliteit is ook niet alles hoor.
Wat zeg ik....
Een cowon met degelijke oordopjes/koptelefoon.
Niet met al jou eisen inderdaad.quote:
Meh .. die grote icoontjes is nog wel goed te doen. Maar zodra die qwerty tevoorschijn komt is het prijsquote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar dan zou je nóg met een iPhone kunnen omgaan.
Ik heb wel een paar keer dronken op mn iPhone op fok gezetenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar dan zou je nóg met een iPhone kunnen omgaan.
Googel eens op Iaudio D2.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Cowon's hebben een "ouderwetse" harddisk toch?
Dat gaat sneller stuk, en die dingen zijn huge
Ja. Oké. Begrijpelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meh .. die grote icoontjes is nog wel goed te doen. Maar zodra die qwerty tevoorschijn komt is het prijs
Daarom geen iPhone voor mij.quote:
Jaaa maar iPhone heeft ook geen normale toetsen. En daaaat vind ik ook een heel groot nadeel.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)tphone-n900-uit.html
Die telefoon
Da's de enige telefoon, die in de buurt komt bij de iPhone, samen met de HTC HD2
Maar nóg bij lange na halen ze het niet
Wel een leuk ding jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:52 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Googel eens op Iaudio D2.
Superding. Alleen gebruik ik dus ook gewoon mijn telefoon om muziek te luisteren
Da's wel 7 jaar geleden ofzo, dat ik dat ding heb gekregen. Voor school.quote:
Mwah, op een iphone typ je sneller wanneer je beide duimen gebruikt. dat gaat een stuk sneller dan T9quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daarom geen iPhone voor mij.
[..]
Jaaa maar iPhone heeft ook geen normale toetsen. En daaaat vind ik ook een heel groot nadeel.
Dat is het meest gebruikte argument tegen touch-screen telefoons. Helaas mag het niet baten. Alles wordt touch-screen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daarom geen iPhone voor mij.
[..]
Jaaa maar iPhone heeft ook geen normale toetsen. En daaaat vind ik ook een heel groot nadeel.
Nah. Geef mij maar geen iphone. Leuk toestel alleen je kunt er niet zelf aan kloten.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wel een leuk ding ja, maar dan kom je weer op het gedeelte van die touchscreens en de interface
Ik wil geen T9 maar een QwertyTOETSENbord. Dus geen Qwerty touchscreenbord.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mwah, op een iphone typ je sneller wanneer je beide duimen gebruikt. dat gaat een stuk sneller dan T9
Daarbij moest ik ook even wennen in het begin, maar nu kan ik iets aantikken op een paar milimeter precies
Dat heb ik al na drie slokken koffie. Terwijl ik drie blikjes energydrank kan drinken en nergens last van heb. Iemand enig idee hoe het komt?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef x3ro het volgende:
Ik moet me minder vergrijpen aan koffie
Sta hier met klamme trillerige handjes
Ze zijn overrated maar ze maken er wel een groot deel van waar. Het gebruiksgemak is gewoon uber. Klaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik moet noortje even overtuigen dat een iPhone wel degelijk niet overrated is
Jawel hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nah. Geef mij maar geen iphone. Leuk toestel alleen je kunt er niet zelf aan kloten.
Windows mobile kan dat wel.
Al wordt mijn volgende toestel een android
Of qwerty eronder.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat is het meest gebruikte argument tegen touch-screen telefoons. Helaas mag het niet baten. Alles wordt touch-screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |