quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Maar statistisch gezien heb ik gelijk
Ja maar ben je dan ook in brussel zelf geweest of in een of ander stadion of zaal? Kijk dat is een verschill he.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. En MIJN ervaring is dat ik vrij weinig mensen frans heb horen praten en dat de mensen waar ik mee gepraat heb gewoon Nederlands konden.
Ja. Ook recht op je hoofd.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Moshpits kunnen kneitertof zijn... Als er maar niet van die brede bezwete metalheads meedoen... Die rammen te hard
..
Kheb de 26e tussentijdse toets, maar heb die omgezet naar praktijk examenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef Plums het volgende:
[..]
Wanneer heb jij je rijbewijs nou es?
Moshenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Moshpits kunnen kneitertof zijn... Als er maar niet van die brede bezwete metalheads meedoen... Die rammen te hard
..
Samequote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Vreselijk! Ik heb m'n ouders nog nooit zo tegen elkaar horen schreeuwen als in de auto in Brussel onderweg naar Frankrijk. Ik heb gelachen
Vorst Nationaal. Ergens in Brussel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar ben je dan ook in brussel zelf geweest of in een of ander stadion of zaal? Kijk dat is een verschill he.
Antwerpen is ook wel een leuke stadquote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar ben je dan ook in brussel zelf geweest of in een of ander stadion of zaal? Kijk dat is een verschill he.
M'n pa was aan het rijden en m'n ma vroeg de hele tijd waar we nou precies waren op de kaart. Op 'n gegeven moment vroeg ze het dus weer: "Waar zijn we nou?" M'n pa: "BRUSSEEEEL!!!!"quote:
gewoon interesse, t duurt gewoon al een hele tijd hequote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Kheb de 26e tussentijdse toets, maar heb die omgezet naar praktijk examen![]()
Why u so interested
Dat je steeds je gelijk probeert te halen.quote:
quote:
hehehequote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
M'n pa was aan het rijden en m'n ma vroeg de hele tijd waar we nou precies waren op de kaart. Op 'n gegeven moment vroeg ze het dus weer: "Waar zijn we nou?" M'n pa: "BRUSSEEEEL!!!!"
Ik haal het toch alleen als ik het ook heb?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat je steeds je gelijk probeert te halen.
Smirnoff Ice + beertjechips ftw.quote:
Jij wintquote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Smirnoff Ice + beertjechips ftw.
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Smirnoff Ice + beertjechips ftw.
Ach je kent mequote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Plums het volgende:
[..]
gewoon interesse, t duurt gewoon al een hele tijd he![]()
De pijn is ondraaglijk!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |