Of je neemt een iPhone.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
17 euro per maand, en als je drie zakelijke retourtjes haalt bij de NS krijg je de usb stick zelf gratis.
Alhoewel 17 euro wel duur is. Als het je niets oplevert.
Daar zit wat inquote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja.Ik vind usernames stom als ik de voornaam ken.
Wis/nat/scheikunde enzoquote:
Alcoholist!!!11quote:
Nee, want die kinderen hadden straf omdat ze op internetsites zaten waar ze niet mochten zitten, en nu hebben die ouders het internet eruit gegooit.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar weet je zeker dat ze geen internet verbinding daar hebben.
Ja, dan ben je meteen 400 euro kwijtquote:
Goed planquote:
Succes met vinden.quote:
Mwéh, geef mij dan maar Geschiedenisquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wis/nat/scheikunde enzo
[..]
Alcoholist!!!11
Misschien klein beetje jaloers dat ik dat pas over een half uur kan
40 PM.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dan ben je meteen 400 euro kwijt.
40?!quote:
Geschiedenis, Maatschapijleerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
Natuurkunde, scheikunde, biologie...
Vind ik overigens ook zeer interessant vak maar waar ik gewoon van nature "goed" in ben zijn toch wel die exacte vakkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwéh, geef mij dan maar Geschiedenis.
Leen een film van het internet.quote:
Engels, economiequote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis, Maatschapijleer...
Ja maar welkequote:
Ah zo, met exacte vakken heb ik echt he-le-maal niksquote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vind ik overigens ook zeer interessant vak maar waar ik gewoon van nature "goed" in ben zijn toch wel die exacte vakken
en biologie en aardrijkskundequote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis, Maatschapijleer...
Like usual. Ik mis de tv van in NY. Begonnen elk uur van de dag series/films etcquote:
Heb je Pans Labyrinth nou al gekeken? Wat vond je ervan?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar welkeLaatste tijd alleen maar zin in romantische tienerflicks, en die heb ik allemaal al gezien.
Jij zat binnen toen je op vakantie in ny was?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Like usual. Ik mis de tv van in NY. Begonnen elk uur van de dag series/films etc
Malcolm in the Middlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |