abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75429407
Gelukkig heb ik enkel wat ongepaste tepelharen die ik met een pincet snel en pijnloos kan verwijderen.

Dus geen borst,rug, en weet ik waar haren.

Kan je helaas niet helpen....

OT: ga je gevoel na, als je er niet van houdt, begin er niet aan.
Vindt je het fijn, go for it!

Bats.Bats..Bats...Baaats!
  woensdag 9 december 2009 @ 00:50:24 #77
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75432116
Vind die "echte mannen" opmerkingen altijd zo triest.

Maar ik hou niet van haar, mijn ex had veel lichaamsbeharing en ik vond er niks knuffeligs of lekkers aan, vooral als het erg warm was vond ik het ronduit smerig!
Mijn man heeft gelukkig van nature geen borsthaar en/of rughaar, alleen zijn benen en oksels heeft hij haar, zijn schaamstreek scheert hij mooi weg en zelfs zijn kop is kaal.

En geloof me, een echte man is hij, 2 dochters om het te bewijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 09-12-2009 00:57:48 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 9 december 2009 @ 03:29:55 #78
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75433428
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef snakelady het volgende:

Maar ik hou niet van haar, mijn ex had veel lichaamsbeharing en ik vond er niks knuffeligs of lekkers aan, vooral als het erg warm was vond ik het ronduit smerig!
Mijn man heeft gelukkig van nature geen borsthaar en/of rughaar, alleen zijn benen en oksels heeft hij haar, zijn schaamstreek scheert hij mooi weg en zelfs zijn kop is kaal.

Het moet wel erg lastig zijn als je het zelfs smerig vindt bij momenten (kan ik me overigens best goed voorstellen hoor, daar gaat het niet om). Als iets wat zo prominent aanwezig is je zo stoort, kun je iemand dan nog wel lichamelijk aantrekkelijk vinden?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_75434232
Ik heb geen rughaar, wel een flinke hoeveelheid borst/buikhaar. En het enige wat ik scheer is mijn gezicht en zak. Rond mijn leuter knip ik netjes kort. En that's it. Als een vrouw daar op afknapt, zoek ik wel een ander op. Als ik het allemaal ga scheren/harsen ben ik A) mijzelf niet meer en B) elke 2 dagen 2 uur bezig.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:26:00 #80
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_75436873
quote:
Op woensdag 9 december 2009 03:29 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het moet wel erg lastig zijn als je het zelfs smerig vindt bij momenten (kan ik me overigens best goed voorstellen hoor, daar gaat het niet om). Als iets wat zo prominent aanwezig is je zo stoort, kun je iemand dan nog wel lichamelijk aantrekkelijk vinden?
Ik had er wel moeite mee ja, dacht dat ik er wel aan kon wennen maar dat was niet zo.
Maar als het echte liefde was geweest dan had ik het waarschijnlijk wel kunnen accepteren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 10 december 2009 @ 18:10:14 #81
220798 pump_kin
they came from behind...
pi_75489870
had ooit een vriendje met konthaar en niet weinig!! en ik die anti-haar is heeft dit dus een keer weggeharsd, maar het mietje vond het te pijn doen en dus halverwege de eerste bil gestopt met harsen. Vandaar het nu dus ook uit is!!

Voor de duidelijkheid

Haar is VIES
pi_75489943
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef pump_kin het volgende:
had ooit een vriendje met konthaar en niet weinig!! en ik die anti-haar is heeft dit dus een keer weggeharsd, maar het mietje vond het te pijn doen en dus halverwege de eerste bil gestopt met harsen. Vandaar het nu dus ook uit is!!

Voor de duidelijkheid

Haar is VIES

Oh mijn god, een man met haar op zijn reet, SLA ALARM! Ben je nou echt zo'n onwetende doos?

[ Bericht 0% gewijzigd door onearmedman op 10-12-2009 18:23:28 ]
pi_75490636
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:12 schreef onearmedman het volgende:

[..]

Oh mijn god, een man met haar op zijn reet, SLA ALARM! Ben je nou echt zo'n onwetende doos?
Nee, ze vind het gewoonweg geen fris gezicht, ik ook niet overigens en het beetje haar dat mijn man daar heeft gaat dan dus ook weg, gelukkig!
  donderdag 10 december 2009 @ 21:38:22 #84
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75497682
Zijn er eigenlijk überhaupt mannen zonder haar op hun billen?
Fotoboek
pi_75506643
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef keesjeislief het volgende:
Zijn er eigenlijk überhaupt mannen zonder haar op hun billen?
Ja,de mannen van de vrouwen in dit topic.
pi_75508618
AAAAHH DIE FOTO
rug haar is echt vreselijk.
borsthaar vind ik niet zo erg
mn vriend heeft het ook gwn in een mooie vorm van zichzelf
dat vind ik wel leuk
maar rughaar, IEUW.
oh en oksels scheren enzo,
doe het niet
gay.
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+
pi_75508647
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 07:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

neeee hoor mijn vriend heeft wel bilhaar.
vind ik schattig.

MAAR
ik ken wel mensen zonder JA
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+
pi_75519361
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef snakelady het volgende:

2 dochters zeg je? Aah kijk daar heb je het al..... Een man met veel gene van een vrouw.
Vandaar ook de 2 dochters die er van zijn gekomen Leuk bewijs
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:32:29 #89
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75519842
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:04 schreef Bosjebloemen het volgende:

[..]

neeee hoor mijn vriend heeft wel bilhaar.
vind ik schattig.

MAAR
ik ken wel mensen zonder JA
Een beetje rughaar, dát is pas schattig. .
Fotoboek
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:03:05 #90
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75538203
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 02:25 schreef donthate het volgende:

[..]

Welke tijd leef jij.. ik vind borsthaar/rughaar mag je best wegscheren:p is voor vrouw niet al te smakelijk maar als je egt onder je armen en je benen gaat doet dat is weer een ander probleem:p
Als je je borsthaar afscheert krijg je irritante jeuk, stoppels en puisten. Een keer en nooit meer , dit voelt veel zachter
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_75538247
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Drinky het volgende:

[..]

Als je je borsthaar afscheert krijg je irritante jeuk, stoppels en puisten. Een keer en nooit meer , dit voelt veel zachter
Ja of je moet het bijhouden, maar dat is een partij een teringklus...
En word het ook alleen maar erger op.
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:12:53 #92
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_75538474
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja of je moet het bijhouden, maar dat is een partij een teringklus...
En word het ook alleen maar erger op.
Nee, bijhouden voelt ook kut, oksels trimmen en schouders scheren is nog wel goed te doen
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zaterdag 12 december 2009 @ 08:54:47 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_75542885
Borsthaar vind ik prima. als het erg lang wordt evt beetje bijtrimmen ja (5+ cm wordt wel een beetje erg kriebelig als je erop ligt)
Rughaar gewoon harsen ja.
en als een man zoveel haar heeft dat je dan scherpe grenzen ziet, dan is het gewoon mijn type man niet.
En single mannen: ehhh je hebt toch wel een zus/vriendin/moeder oid die je rug kan harsen? sjeez is dat nou zo moeilijk? Mijn ex had ook gewoon zn rug netjes geharst toen ik er voor t eerst mee in bed belandde
En mijn huidige heeft gewoon weinig haar en wat ie heeft houdt ie netjes bij. Behalve die 3 borstharen, ik geloof dat ie die cultiveert ofzo
oh en okselhaar mogen ze scheren van mij, kort houden mag ook denk ik (nja liever scheren geloof ik)
en piemel- en zakhaar netjes korthouden of scheren
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 december 2009 @ 08:55:38 #94
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_75542889
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Drinky het volgende:

[..]

en daarbij: in bed met een man met geschoren borsthaar is dat doet pijn bij het sexen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_75562522
De laatste jaren heb ik wel wat borsthaar jaar, dat loopt aan 1 stuk door tot aan m'n buik, maa rik hou het altijd kort en soms haal ik het helemaal weg. Over okselhaar beetje bijknippen twijfel ik.
Rughaar en die crap is gelukkig niet aan de orde.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_75625157
heb wel borst en buikhaar maar dat valt wel mee het is iig niet storend voor mijn vriendin....me zuidelijke vriend word ook netjes bijgehouden
yezzzzurr !
  maandag 14 december 2009 @ 20:17:53 #97
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75625739
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 07:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_75666924
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Ik vind beharing drie keer niks, eigenlijk.
Zeker okselhaar bij mannen is ranzig.
En als ik als vrouw geacht word dat weg te halen, dan moet een man dat ook. Tenminste het bijhouden.

Overigens is m'n vriend wel harig. Hihi.
Maar bij hem stoor ik me er niet aan.
En hij heeft geen rughaar dus ik ben blij.

Of konthaar.
Heeft 'ie ook niet.
Want dat is maar ranzig.

Bah dat is erg ranzig.
Sluit ik me helemaal bij aan!
devilwoman from hell
pi_75712985
bah, het liefs helemaal geen haar
  donderdag 17 december 2009 @ 04:15:47 #100
104871 remlof
Europees federalist
pi_75715050
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:37 schreef jaash het volgende:
bah, het liefs helemaal geen haar
Neem een pasgeborene dan
pi_75715966
Nee hoor doe mij maar met haar
Al moet ik bekennen, had 1 keer zo'n gladjakker, bloedmooie indische jongen, overal kaal behalve op zijn hoofd, stond verbaasd over hoe babyzacht zo'n huid kon zijn Maar voor de rest alleen maar 'echte' mannen gehad

Het is mij om t even, geen afknapper.. Moet bekennen dat als mijn ex zich bijv schoor ik in eerste instantie t verschil niet eens opmerkte
pi_75737751
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Al moet ik bekennen, had 1 keer zo'n gladjakker, bloedmooie indische jongen, overal kaal behalve op zijn hoofd, stond verbaasd over hoe babyzacht zo'n huid kon zijn Maar voor de rest alleen maar 'echte' mannen gehad

Het is mij om t even, geen afknapper.. Moet bekennen dat als mijn ex zich bijv schoor ik in eerste instantie t verschil niet eens opmerkte

Trouwen?

pi_75741428
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Is dat een ja?
pi_75741976
het is dat ik al voorzien ben
pi_75742103
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
het is dat ik al voorzien ben
pi_75742349
Borsthaar is sowieso tof, ik heb een meisje er bij mij nog nooit over horen klagen. Verder heb ik geen rughaar etc. Dat zou dan ook wel ranzig zijn. Maar ik ga echt niet zo'n fag zijn die z'n borsthaar scheert ik ben er juist wel trots op. De rest houd ik wel bij, dat vind ik ook weer zo hygiënische en prettig voor een meisje.
It's you my love, you who are the stranger
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:01:45 #108
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75785888
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:59 schreef Cassandra87 het volgende:

.
Fotoboek
pi_75789337
Ik zit liever glad dus kaal maar als ik het ging doen met iemand die het perfect deed zou ik door gaan zonder haar of met haar.
pi_75949771
Ik pijp niet als zijn piemel op een flinke mat ligt. Haal je mes even erover heen en ik ben tevreden(ik heb het over mn vriend, niet over random stranger, natuurlijk)

Het is gewoon niet fijn om haar tussen je tanden te hebben. Vrouwen halen het toch ook weg. En oke, dat wordt je na het sporten onder de douche even gek aangekeken, maar de week erna boeit het toch niemand meer.
pi_75964817
haar, overal, moet wég.
pi_75967470
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Empressxxkus het volgende:
haar, overal, moet wég.
dus ook je wenkbrouwen enzo
pi_75967681
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Cherryblossom het volgende:
Ik pijp niet als zijn piemel op een flinke mat ligt. Haal je mes even erover heen en ik ben tevreden(ik heb het over mn vriend, niet over random stranger, natuurlijk)

Het is gewoon niet fijn om haar tussen je tanden te hebben. Vrouwen halen het toch ook weg. En oke, dat wordt je na het sporten onder de douche even gek aangekeken, maar de week erna boeit het toch niemand meer.
Dat verschilt per vrouw denk ik dan. Mijn vriendin vind het fijn als ik het wat bij houd, maar helemaal weg vind ze niets.
pi_75967720
quote:
haar, overal, moet wég.
Ben geen wielrenhomo
pi_75968879
Waarom vinden de vrouwen hier dat haar vies is?
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_75972249
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:42 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Dat verschilt per vrouw denk ik dan. Mijn vriendin vind het fijn als ik het wat bij houd, maar helemaal weg vind ze niets.
Daar moet ik je gelijk in geven. Bijgehouden kan denk ik ook wel.

Maar niet zo'n bos alsjeblieft!
pi_75974609
quote:
haar, overal, moet wég.
.

Mijn hoofd, wat doe je
  woensdag 23 december 2009 @ 16:22:00 #118
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_75974788
Als ik mijn hele lichaam zou kaalscheren zou ik de volgende dag een stekelvarken zijn. Het is niet zo als met vrouwen dat er pas na een dag of wat weer een paar stekeltjes tevoorschijn komen hoor. Weet je wel hoeveel scheermesjes of hars-strips en tijd dat kost om alles kaal te houden op borst, rug en benen week in week uit, dat gaat allemaal van de quality time af die ik liever met jou besteed hoor.

Ik wil het best bij houden en onder is het bij mij kaal omdat ik dat nu eenmaal hygiënisch vindt. En het borsthaar wil ik best redelijk kort houden en het beetje rug haar wil ik ook best weghalen. Maar tot nu to heeft geen één vriendin geklaagd over mijn borsthaar of rug haar of haar waar dan ook.

Wij zeuren toch ook niet over de cellulitis op de billen/bovenbenen "want dat ziet er zo vies uit iiiuuww"
Om maar te zwijgen over je eeuwige lippenstift, mascara en plamuur op je wangen.

voor de meisjes/vrouwen die zitten te miepen over het haar. Heb je wel is goed naar het eigen lichaam gekeken? Nee? over je hele lichaam heb je haar zitten, elke 3mm. alleen zie je die niet zo duidelijk. Dus begin maar vast jezelf van top tot teen te scheren dan als je zo een afschuw hebt van haar op het lichaam. Sommige mensen hebben echt zo een onwerkelijk beeld van de realiteit gekregen waaraan men maar moet voldoen het lijkt wel een fobie.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_75975193
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef usrfobiwan het volgende:
Als ik mijn hele lichaam zou kaalscheren zou ik de volgende dag een stekelvarken zijn. Het is niet zo als met vrouwen dat er pas na een dag of wat weer een paar stekeltjes tevoorschijn komen hoor. Weet je wel hoeveel scheermesjes of hars-strips en tijd dat kost om alles kaal te houden op borst, rug en benen week in week uit, dat gaat allemaal van de quality time af die ik liever met jou besteed hoor.

Ik wil het best bij houden en onder is het bij mij kaal omdat ik dat nu eenmaal hygiënisch vindt. En het borsthaar wil ik best redelijk kort houden en het beetje rug haar wil ik ook best weghalen. Maar tot nu to heeft geen één vriendin geklaagd over mijn borsthaar of rug haar of haar waar dan ook.

Wij zeuren toch ook niet over de cellulitis op de billen/bovenbenen "want dat ziet er zo vies uit iiiuuww"
Om maar te zwijgen over je eeuwige lippenstift, mascara en plamuur op je wangen.

voor de meisjes/vrouwen die zitten te miepen over het haar. Heb je wel is goed naar het eigen lichaam gekeken? Nee? over je hele lichaam heb je haar zitten, elke 3mm. alleen zie je die niet zo duidelijk. Dus begin maar vast jezelf van top tot teen te scheren dan als je zo een afschuw hebt van haar op het lichaam. Sommige mensen hebben echt zo een onwerkelijk beeld van de realiteit gekregen waaraan men maar moet voldoen het lijkt wel een fobie.
  woensdag 23 december 2009 @ 18:39:16 #120
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75979591
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef usrfobiwan het volgende:

Amen.
pi_75979916
Stom gezeik. Waarom is borst- of rughaar "smerig"? Het kriebelt hooguit. Al die mietjes en watjes die zich opwinden over volkomen natuurlijk verschijnselen. Schaamhaar is vies, okselhaar is vies, een vrouw met haar ergens behalve op haar hoofd is een "vies wijf". En ondertussen niet doorhebben dat met 2x douchen met design-zeep en al die smeer- en onthaartroep je hele natuurlijke weerstand eraan gaat he.

De schrijfster van "Vochtige streken" zei het al in een interview: ze kreeg steed opnieuw de vraag van mannen waarom ze toch schreef over vrouwen die hun kont schoren want "vrouwen hebben daar toch helemaal geen haar?" Echt, over 10 jaar zitten we met een generatie die pas echt een verwrongen beeld heeft van het menselijk lichaam, en dat gaat verder dan het Barbie-ideaal. Geen idee wat normaal is aan een lichaam.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 23 december 2009 @ 18:49:42 #122
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75980001
Ik ben van nature hairless en zelf vind ik dat fijn, maar al de meisjes met wie ik het tot nu toe gedaan heb ook!

Super zacht
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  woensdag 23 december 2009 @ 18:51:59 #123
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75980095
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben van nature hairless en zelf vind ik dat fijn, maar al de meisjes met wie ik het tot nu toe gedaan heb ook!

Super zacht
  woensdag 23 december 2009 @ 18:53:13 #124
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75980139
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef Zero17 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pimp omdat ik geen halve aap ben en meisjes dat weten te waarderen?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_75980695
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Inderdaad pimp is het niet te noemen, een beetje borsthaar komt namelijk er mannelijk over en is gewoon simpelweg tof, althans dat is mijn ervaring met de meningen van meisjes. Helemaal overal glad en zacht is eerder metro.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:10:04 #126
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75980840
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:53 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Nee, pimp omdat je op een forum gaat vertellen dat 'al die meisjes' die je hebt geneukt je donshaartjes geweldig vonden. Do the math.
Zelf ben ik ook niet erg behaard, daar niet van, maar ik wilde je gewoon even de absurditeit laten zien van je post.
  woensdag 23 december 2009 @ 19:11:17 #127
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75980902
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Inderdaad pimp is het niet te noemen, een beetje borsthaar komt namelijk er mannelijk over en is gewoon simpelweg tof, althans dat is mijn ervaring met de meningen van meisjes. Helemaal overal glad en zacht is eerder metro.
Ik vind het pas metro te noemen als je het scheert,\ ik heb het gewoon niet
  woensdag 23 december 2009 @ 19:13:03 #128
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75980980
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Nee, pimp omdat je op een forum gaat vertellen dat 'al die meisjes' die je hebt geneukt je donshaartjes geweldig vonden. Do the math.
Zelf ben ik ook niet erg behaard, daar niet van, maar ik wilde je gewoon even de absurditeit laten zien van je post.

al slaat op allemaal, niet op de hoeveelheid.
pi_75981127
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:13 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

al slaat op allemaal, niet op de hoeveelheid.
Hoeveelheid dus
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  woensdag 23 december 2009 @ 19:16:29 #130
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_75981176
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hoeveelheid dus
  woensdag 23 december 2009 @ 19:17:59 #131
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_75981270
quote:
Op woensdag 23 december 2009 19:15 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Hoeveelheid dus
Ja stelletje oliebollen ik doel op een percentage als in 100%, niet op een absoluut aantal
  donderdag 24 december 2009 @ 04:06:34 #132
53151 T42
Pinball Wizard
pi_76002722
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:14 schreef Lano het volgende:

[..]

sry maar geef toe dat hoort gewoon netjes getrimd te worden, van ons word ook verwacht dat onze benen en de rest zijdezacht en glad zijn
dat verwacht ik juist niet

owjah die foto van ts das nog niks
  vrijdag 25 december 2009 @ 02:40:50 #133
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76041549
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef Sjorszzz het volgende:

[..]

2 dochters zeg je? Aah kijk daar heb je het al..... Een man met veel gene van een vrouw.
Vandaar ook de 2 dochters die er van zijn gekomen Leuk bewijs
Ehm, jij hebt geen sexuele voorlichting gehad? de tijd van conceptie bepaald of het een jongen of een meisje is.
Meisjes zijn sterker, leven langer in de baarmoeder, jongens leven korter maar zijn sneller...

Overigens een leuke quote uit 'de ontdekking van de hemel'
quote:
"Mij kan het niet schelen hoe het heet. Als het maar een normaal en gezond kind is."
"Gezond, ja, normaal, nee. Genetisch lijkt die kans me trouwens niet al te groot. Abnormaal begaafd, met een veelzijdige belangstelling, beeldschoon om te zien, dat is wat zij zal zijn."
"Zij? Wil je dat het een meisje is?"
'Ik wil niets, maar het staat vast dat het een meisje wordt. Echte mannen krijgen dochters."
  vrijdag 25 december 2009 @ 03:35:59 #134
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_76042110
Mannen die haarloos zijn hebben te weinig testosteron.
Bedankt Hans.
  zaterdag 26 december 2009 @ 02:08:09 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76066814
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 03:35 schreef bascross het volgende:
Mannen die haarloos zijn hebben te weinig testosteron.
Tja, of je daar nou blij mee moet zijn...

Heb laatst een artiikel gezien over mannen met veel testostoron dat ze ongeintereseerde vaders zijn, dus hoop voor de mannen met veel haargroei helemaal dat je bewering niet klopt, neem aan dat de meeste mannen die een kind krijgen dit niet willen zijn.

http://www.vandaag.be/lif(...)resseerde-vader.html

O'ja, lees ook dat mannen met veel lichaamsbeharing eerder kaal zullen worden (op hun hoofd dus) en dat ze meer agressiviteit en antisociaal gedrag vertonen en dat ze sneller klaarkomen...

Misschien val ik daarom wel op weinig lichaamsbeharing, zijn geen kwaliteiten die me aantrekt in een man.
  zaterdag 26 december 2009 @ 02:13:31 #136
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76066916
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Heb laatst een artiikel gezien over mannen met veel testostoron dat ze ongeintereseerde vaders zijn, dus hoop voor de mannen met veel haargroei helemaal dat je bewering niet klopt, neem aan dat de meeste mannen die een kind krijgen dit niet willen zijn.

O'ja, lees ook dat mannen met veel lichaamsbeharing eerder kaal zullen worden (op hun hoofd dus) en dat ze meer agressiviteit en antisociaal gedrag vertonen en dat ze sneller klaarkomen...

Misschien val ik daarom wel op weinig lichaamsbeharing, zijn geen kwaliteiten die me aantrekt in een man.
Over generaliseren gesproken.
  zaterdag 26 december 2009 @ 03:01:14 #137
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76067710
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 02:13 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Over generaliseren gesproken.
Nope, allemaal onderzochte onderzoeken door gespecialiseerde mensen, typ alleen wat ik toevallig vind.
En overigens zeg ik niet dat behaarde mannen meer testosteron hebben, dat deed bascross .
Ik geef alleen aan dat veel testosteron niet altijd voordelig is.
  zaterdag 26 december 2009 @ 08:55:06 #138
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_76069204
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nope, allemaal onderzochte onderzoeken door gespecialiseerde mensen, typ alleen wat ik toevallig vind.
En overigens zeg ik niet dat behaarde mannen meer testosteron hebben, dat deed bascross .
Ik geef alleen aan dat veel testosteron niet altijd voordelig is.

quote:

[..]

zaterdag 26 december 2009 @ 09:15:04 #139
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_76069269
volgens mij vergeten veel mensen hier de functionaliteit van haar ....
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_76072288
quote:

[..]

Mja, ik geloof dat niet zo. De sterk behaarde mannen in mijn familie zijn prima vaders, en mijn eigen haarbal is zelfs "thuisblijfvader", niet kaal, agressief of antisociaal en ook geen two-minute-man
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_76072321
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
volgens mij vergeten veel mensen hier de functionaliteit van haar ....
Ik denk niet dat okselhaar, borst- of rughaar echt een functie heeft inmiddels, en schaamhaar is voor mij eerder een signaal van "hoi, ik ben lichamelijk rijp" maar een echte lichamelijke functie?
  zaterdag 26 december 2009 @ 23:37:46 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76090121
Ach zero, was een knipoogje vergeten, mijn excusses.

Maar ik heb niks tegen behaarde mannen hoor, heb er ook niks mee maar dat wil niet zeggen dat ik iedere behaarde man meteen niet mag ofzo.
Dat zou natuurlijk ontzettende onzin zijn.

Denk inderdaad ook niet dat lichaamsbeharing nog enorm veel nut heeft, misschien om het verspreiden van feronomen maar ja, tegenwoordig draagd toch haast iedereen een geurtje dus dat is ook al weer nutteloos.
  zaterdag 26 december 2009 @ 23:52:10 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76090401
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk niet dat okselhaar, borst- of rughaar echt een functie heeft inmiddels, en schaamhaar is voor mij eerder een signaal van "hoi, ik ben lichamelijk rijp" maar een echte lichamelijke functie?
Het is wel aardig wat warmer dan zonder haar .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_76090495
Borsthaar haal ik merendeels weg, rughaar heb ik niet.
Okselhaar knip ik heel af en toe een beetje bij en schaamhaar hou ik gewoon kort. Gewoon het beste denk ik zo. Niet alles gay-glad, maar ook geen bos haar waar je de beestjes uit moet verjagen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_76099936
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is wel aardig wat warmer dan zonder haar .
Nou, zo dicht is de gemiddelde vacht van harige mannen nou ook weer niet
  zondag 27 december 2009 @ 16:45:37 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76107956
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, zo dicht is de gemiddelde vacht van harige mannen nou ook weer niet
Toch houdt het heel veel warmte vast. Als je het korter maakt of wegscheert merk je weldegelijk meteen een hoop verschil.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_76158471
Ben 19, borst gaat altijd glad, oksels worden af en toe bijgehouden en de schaamstreek wordt ook netjes bijgehouden. Wel grappig, tijdens de middelbare was ik een van de eerste met haargroei op de borst en nu wordt ik langzaam ingehaald aan verschillende kanten
pi_76165916
Deze topic is hilarisch.

Ikzelf heb redelijk vele haar op m'n benen, maar knappen meiden hier op af? Ik zou het kunnen harse, maar dat lijkt me pijnlijk.

Voor de rest houd ik alles kort
pi_76231644
Kwestie van smaak Ik heb liever haar dan niks. Man mag van mij lekker man zijn
Zo'n kale borst is zo jongetjes-achtig.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  woensdag 30 december 2009 @ 19:08:20 #150
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76231702
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:20 schreef TheD-Doctor het volgende:
Deze topic is hilarisch.

Ikzelf heb redelijk vele haar op m'n benen, maar knappen meiden hier op af? Ik zou het kunnen harse, maar dat lijkt me pijnlijk.

Voor de rest houd ik alles kort
een man kan tegenwoordig met veel weg komen, borstscheren, okselscheren (niet te vaak, 3 of 4 maal per jaar), maar benen scheren is en blijft gay.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')