Tja, dat krijg je als je dekens ophaalt en mevrouw ophaalt van het werk. Haar werkadres staat zelfs als alternatief afleveradres bij Lush UK.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Why?
En dan noemt ze mij een mogelijk stalker![]()
Oh ja, dat arbeiten ook nog ja, ik zou het bijna vergetenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgen- en overmorgen ga ik. Donderdag nooit, vrijdag gwoon arbeiten
Oh ja, je dierenwinkel.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Goddank is mijn wereld groter dan alleen mn huis en mn werk
Een Snuggy?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij ook nog een kopje thee? Fleeceje?
Veel plezier in Disney!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom even gedag zeggen tot en met maandag![]()
Wie weet kan mijn lootje nog wat met deze hint![]()
Allemaal lief zijn voor elkaar anders moet ik weer rellen bij gaan lezen en zo
Ja, ik zie het! Ik dacht al, waar ken ik die gozer van! Leuke serie volgensmijquote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is nu al bijna af...daarna wel Castle
Met Johnny van Two Guys and a Girl...
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit op m'n hand, hou ik em bij m'n hoofd, niest tie keihard in m'n gezicht
Ach ja, dit weekend staat ons leven stil.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
http://twitter.com/fokonderhoud
Voor het weekend
Kunnen we aldaar ook tegen elkaar aankleppen?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
http://twitter.com/fokonderhoud
Voor het weekend
Yepquote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een Snuggy?
[..]
Veel plezier in Disney!
(Dat is dit weekend toch?)
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach ja, dit weekend staat ons leven stil.
Maar wel gezellig!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh morgen is de Children in Need Telethon![]()
FAK is, ook Popstars???
Zaterdag en zondag heb ik mn nichtje, woensdag ben ik jarig, heb ik 's middags vrij, ga ik met mn moeder shoppen en daarna met mn moeder bij vrienden eten , donderdag komt iemand eten, vrijdag avond visite.
En dan moet ik of maandag of dinsdag eigenlijk ook nog ff honden gaan wegen bij de DA.
Ik word al moe als ik aan de drukke week denk![]()
Leuk!quote:Oh Greys, Lilly Allen treedt ook op straks
je hebt toch die FOK chatquote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we aldaar ook tegen elkaar aankleppen?
Mocht het gemis te groot worden?
Oh shit, dan moet ik een account gaan aanmaken. Nope, ga ik niet doen, het account is net een maand door de shredder
Heeeel veel plezier en doe Mickey de groeten van me.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep![]()
Dag dag![]()
Oh en de downtime scheelt wat betreft hoeveel ik mis
Ik kom daar maar 1 keer in de maand of zoquote:
JA!quote:
Oh als jij vrijdag niet kijkt dan kijk ik children in needquote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wel gezellig!
Ik mis Popstars ook, de eerste live showMaar ik ga naar Utrecht, lekker (weer
) uit eten!
[..]
Leuk!
Maar ik hou het toch maar bij mijn Jack film
Waar ben je dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
JA!![]()
Wat een ontknoping en een spanning en drahama en sensatie!!!!!
Damn, volgende week ben ik er niet.
En dat speciale moment deelde je met mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kom daar maar 1 keer in de maand of zo
In NL kan dat idd niet. Ik zit in de UK.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Waar ben je dan?dat kan niet... DAT DAT KAN IN NEDERLAND
Boehoe ja, vandaag was het ook echt geen dag om te werken,dat wordt morgen nog ergerquote:Op donderdag 19 november 2009 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Het schijnt morgen heel mooi weer te worden. Zonnig en 18 graden of zo. Lekker naar buiten dus.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeeel veel plezier en doe Mickey de groeten van me.
oh DML, fok gaat toch plat van het weekendquote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik kom even gedag zeggen tot en met maandag![]()
Wie weet kan mijn lootje nog wat met deze hint![]()
Allemaal lief zijn voor elkaar anders moet ik weer rellen bij gaan lezen en zo
ohja LARPen toch?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In NL kan dat idd niet. Ik zit in de UK.
Ik weet niet wat IRC is en ik wil het ook niet wetenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je hebt toch die FOK chat
IRC #fok ofzo, daar kan je kletsen. Ik gok dat ik er heel weinig ben het weekend, dus ze hebben precies de goeie uitgezocht
Je weet wel wat MSN is tochquote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat IRC is en ik wil het ook niet weten
Bejaardensex op Net5!
In corsetjes tussen mannen in berevellen hupsen toch?quote:
Nee.quote:
Ja!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In corsetjes tussen mannen in berevellen hupsen toch?
Zo ongeveer jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar da's alleen het weekend hoor. Ik hups ook nog een paar dagen rond in Londen.quote:
can i just say... huh?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yes you can.quote:
Als wat ga jij dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yes you can.
In fact, you just did.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar da's alleen het weekend hoor. Ik hups ook nog een paar dagen rond in Londen.
Geen idee eigk. Ik logeer bij een vriendin in Londen en zij heeft een kast vol korsetten en kostuums. Maar als het allemaal te strak en/of te bloot is ga ik als mezelf. Want dat mag ook.quote:
In your dreams.quote:
Ben jij nou een vrouw, multitasken!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
GB en Ll, ik ben nog film aan het kijken!![]()
Maar ik zal me zo melden
Maar... zijn er ook foto's?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee eigk. Ik logeer bij een vriendin in Londen en zij heeft een kast vol korsetten en kostuums. Maar als het allemaal te strak en/of te bloot is ga ik als mezelf. Want dat mag ook.
Greys, drink eens doorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
GB en Ll, ik ben nog film aan het kijken!![]()
Maar ik zal me zo melden
Van jullie.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij nou een vrouw, multitasken!![]()
Van wie hou je meer, van Jack of van GB en mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |