Slijmbalquote:
Nou ik kan wel een paar manieren bedenken hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar ga jij bij kenau naar binnen, viespeuk
edit: oeps, keanu![]()
WOOOOHOOOO!!!quote:
Neem er tweequote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom ben ik een zuipschuit als ik 1 wodkaatje neem
fixedquote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Hold your horses, ik ben lam vanavond
*pakt popcorn en colaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:11 schreef Greys het volgende:
Hold your horses, ik ben lam vanavond
quote:
Ik kijk hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
Subtiel, hoor jij nu niet naar peepz op een eiland te kijken?
tamtam?quote:
quote:
je moet me echt je nummer eens geven, ik wilde je al smsenquote:
dat is nu al bijna af...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga maar House kijken. Er is verder ook echt geen fuck op de tv
Eiland op tv, laptop+2 katten op schoot, past allemaal. Maar typt verrekte lastig.quote:
Ben je nog boooooos?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eiland op tv, laptop+2 katten op schoot, past allemaal. Maar typt verrekte lastig.
Gooise mannenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga maar House kijken. Er is verder ook echt geen fuck op de tv
he, watter de watquote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr weer net op tijd
![]()
Ik neem aan dat de Muse fans BBC zitten te kijken?
Zal ik een groepspb doen met jullie beider nummers?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
je moet me echt je nummer eens geven, ik wilde je al smsen
Heb jij oh-oh d'r nummer wél?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik een groepspb doen met jullie beider nummers?![]()
*raadpleegt databank*
Nee hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Children in Need concert, maar Muse is al geweest,evenals de reunie van Robbie en Take Thatquote:
quote:
Beter geen spoilers typen hier over Robinsonquote:
Why?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En alle adressen waar ze uit kan hangen.
* Danny een sms stuurt *quote:
Goddank is mijn wereld groter dan alleen mn huis en mn werkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
En alle adressen waar ze uit kan hangen.
Jij ook nog een kopje thee? Fleeceje?quote:
UIT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |