je gaat er zelf mee in discussie. lekker laten zeiken, en voortaan altijd je auto daar neerzetten.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef groteboskabouter het volgende:
ku, lang verhaal, maar terechte klacht
Maar jij bent dan ook echt hardcore.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou toch nooit m'n auto wegzetten voor zo'n ouwe tang. laat ze mooi de vinketering krijgen
Koop een ruggegraatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef groteboskabouter het volgende:
Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt
inderdaad, daarom maar even verderop gezet, ben wel allrisk verzekerd, maar toch... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Terechte klacht maar je riskeert wel krassen op je auto als je geen gehoor geeft aan zeikerds.
Juist bejaarden zijn doorgaans van de 'stille terreur' zoals autootje krassen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef groteboskabouter het volgende:
... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.
quote:
quote:Lief dagboek,
Parkeer vanochtend mijn auto langs een doorgaande straat omdat ik vanmiddag met een auto van het werk naar huis ga omdat ik morgen nogal wat zakelijke km's moet rijden.
Na het werk eerst dus even nog met de auto van het werk langs mijn eigen auto rijden om het kinderzitje e.d. over te zetten zodat ik mijn zoon nog even bij opa en oma kan ophalen. Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.
Komt op een gegeven moment een vrouw naar buiten dat ik op haar plek sta en dat mijn auto ook nog wel een meter naar voren kan. Aangegeven dat het een openbare parkeerplek is, maar daar was ze het niet zo mee eens. Ze was ook al gaan klagen bij de gemeente, maar die dacht er hetzelfde over als ik. Vervolgens beklag doen dat ze geen garage had en dat ik wel op het industrieterrein een paar honderd meter verderop ging staan. Ik gaf aan dat ik dat niet ging doen en toen zei ze dat ze het belachelijk vond dat ze op mijn auto moest gaan letten en dat ook niet ging doen.
Ik ondertussen gewoon doorgaan met het kinderzitje erin zetten toen mevrouw opeens bedacht had dat ik aan het carpoolen was en dat mocht volgens haar niet op die parkeerplek voor haar deur. Wel apart dat je kind ophalen onder het carpoolen valt, maar ik woon in Friesland en daar komen sommige uitdrukkingen wel vaker apart uit de mond. Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond
Ohja, vergeet ik te melden dat het volgens mevrouw associaal is dat ik op een plek sta voor mensen hun huis omdat die plekken voor de bewoners zijn en niet voor iemand die "carpoolt"
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Ladidadida het volgende:
Onze overbuurman heeft er ook een handje van, als je je auto ook maar net iets te ver voor zijn raam zet, stormt ie al woest naar buiten
Wel grappig
Terwijl zij jullie een grotequote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Jeej het volgende:
Wij hadden ook een keer dat we bij iemand op bezoek gingen en onze auto daar in de straat parkeerden. Ging er ineens een of ander oud wijf op der raam tikken, helemaal pissig omdat wij het waagden haar haar uitzicht te ontnemen. Wij hebben de auto maar even 10 meter verderop gezet en haar een grotegegeven
Nee, zij kreeg volgens mij bijna een hartaanval vanwege het feit dat er iemand voor haar raam ging staanquote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Terwijl zij jullie een grotegaf, dat jullie nog deden wat zij wilde.
Wat ben je ook een lapzwanz.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef groteboskabouter het volgende:
Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.
nee, metalquote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook echt hardcore.
nou, deze kon aardig snel lopen en ze stond met haar auto 4 meter van haar voordeur ipv 2 meterquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef guapo het volgende:
Dus wetende dat die mensen 70 plussers zijn ga jij je auto voor hun deur parkeren zodat zij hun auto 200 meter verderop moeten zetten en vanaf daar met hun rollator naar huis moeten strompelen.
In het geval van oude omatjes die liev zijn en het netjes vragen wel. In dit geval als ik de op lees gaat het weer om een of andere bittere zuurpruim die niet normaal kan redenen en gelijk dreigt de gemeente te bellen (en het ook nog eens doet).quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef guapo het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lapzwanz.
Mensen met geraniums zijn over het algemeen ouderen ten dage, hier ga ik dan ook vanuit.
Dus wetende dat die mensen 70 plussers zijn ga jij je auto voor hun deur parkeren zodat zij hun auto 200 meter verderop moeten zetten en vanaf daar met hun rollator naar huis moeten strompelen.
Ik vind jou een misselijkmakend mannetje en gasten zoals jij moeten ze de enkels breken![]()
Scheer je weg schafuit !!
Ze was al bij de gemeente geweest over mijn autoquote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef deckardcaine het volgende:
In het geval van oude omatjes die liev zijn en het netjes vragen wel. In dit geval als ik de op lees gaat het weer om een of andere bittere zuurpruim die niet normaal kan redenen en gelijk dreigt de gemeente te bellen (en het ook nog eens doet).
Dit, eerst een verhaal dat onzin uitkraamt en dan toch je auto verplaatst hebbenquote:
als ik daar achter zou komen zou ik een baksteen 's nachts door hun raam kankeren.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Terechte klacht maar je riskeert wel krassen op je auto als je geen gehoor geeft aan zeikerds.
Kun je dan trouwens niet gewoon de gemeente bellen om een sleepwagen langs te sturen? Die komen maar al te graag als er boetes vallen te schrijvenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef trovey het volgende:
Hou op....wat een ellende met die openbare parkeerplekken die geclaimd worden omdat iemand zijn/haar auto voor het raam wil hebben staan....want oh jee ze zouden 10 meter moeten lopen
Edit: maak van die 10 meter maar 5 meter, ze hebben hier voor de zoveelste keer dubbelgeparkeerd omdat iemand anders op "hun" plekje staat (en anders zetten ze de auto wel op de stoep neer
) en nee dat zijn geen oude mensen maar jonge stellen rond de 30.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:05 schreef Jeej het volgende:
[..]
Kun je dan trouwens niet gewoon de gemeente bellen om een sleepwagen langs te sturen? Die komen maar al te graag als er boetes vallen te schrijven
Waar parkeer je dan normaal je koekblik?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef groteboskabouter het volgende:
Parkeer vanochtend mijn auto langs een doorgaande straat omdat ik vanmiddag met een auto van het werk naar huis ga omdat ik morgen nogal wat zakelijke km's moet rijden.
DOENEEEquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:05 schreef NiTiN het volgende:
ik vind het wel echt lekker als mijn plekje op de stoep vrij is. of anders gezegd: het is stom als er een andere auto staat. maar goed dan zet ik hem 50 meter verderop, algemene plekken. opgelost.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dat is juist mooi met het wegrijden 's ochtends/'s avonds, als al die lui al slapen, gewoon flink gassen met die bak!
quote:Op zondag 22 november 2009 18:30 schreef fs180 het volgende:
Maar je woont dus niet in die straat he?
Redelijk asociaal om dan je eigen auto daar 2 dagen te laten staan!
En dus? Die straat heeft een aantal parkeerplaatsen, zet hem dan gewoon meteen ergens neer ipv een bewoner te laten lopenquote:Op zondag 22 november 2009 18:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
moraalridder... hij betaald toch wegenbelasting...
Ja en m dan weer aantreffen met een paar ferme krassen op de zijkant.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
je gaat er zelf mee in discussie. lekker laten zeiken, en voortaan altijd je auto daar neerzetten.
En jij bent zeker zo'n autistje die altijd netjes "ja meneer" zegt als iemand wat tegen je zegt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook echt hardcore.
Die stank op je boerderij lijkt me niksquote:Op zondag 22 november 2009 19:37 schreef swaffelsmurf het volgende:
o wat heerlijk om een erf te hebben waar ik wel 4 auto`s voor me huis kan zetten
Alsof jij je zo netjes gedraagt met die rijdende wcpot van je.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef guapo het volgende:
[..]
Wat ben je ook een lapzwanz.
Mensen met geraniums zijn over het algemeen ouderen ten dage, hier ga ik dan ook vanuit.
Ik vind jou een misselijkmakend mannetje en gasten zoals jij moeten ze de enkels breken![]()
Scheer je weg schafuit !!
Ik zou een ouwe rammelbak kopen voor 150 euro, en die bij de buren neerzetten. Gewoon een paar maanden of een jaar laten staan.quote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef jn01 het volgende:
wat een zijkwijf zeg, kzou me auto vaker voor dr deur zetten
quote:Op zondag 22 november 2009 20:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik zou een ouwe rammelbak kopen voor 150 euro, en die bij de buren neerzetten. Gewoon een paar maanden of een jaar laten staan.
Als je 'm verzekerd en een geldige apk regelt, kunnen ze je niks maken
quote:Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hier in de straat hebben wij ook een buurman aan de overkant wonen die zijn auto zo voor zijn huis neerzet dat hij 2 plekken bezet houd. Als vrouwlief thuiskomt hoor je altijd een toeter en 20 sec daarna een auto starten want dan zet de buurman zijn auto 2 meter naar voren (duw dan) zodat vrouwlief hem daar ook kan parkeren.
Tijdje terug kwam ik terug van mijn werk en wat zag mijn oog...Er waren 2 plekken vrij voor het huis van mijn buurman. Mijn geliefde plekje (maar helaas niet MIJN plek) was al bezet dus dan maar bij buurman voor de deur. 2 plekken bezet houden want buurman doet dat toch ook
![]()
30 min later hoorde ik een bekend motorgeluid. Buurman kwam thuisMet zijn auto nog stationair draaiend stond hij bij mij voor de deur of ik ff mijn auto wil verplaatsen want hij was niet van plan om zijn auto 1 straat verderop te parkeren terwijl ik 2 plekken bezet hield
Kwaad was ie toen ik vertelde dat ik dat niet van plan was omdat hij dat zelf ook doet. Hij zou de gemeente en de politie gelijk bellen want dit kan natuurlijk niet in Nederland
![]()
Gelukkig ben ik niet de enigste die die vent zat is, de hele buurt kotst hem al uit door dit gedrag.
Vaak zijn busjes ook niet toegestaan. Kijk maar eens in de APV.quote:Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef TheFrankey het volgende:
ik heb ook parkeerplekken tegenover mijn huis. Openbaar. Maar ik stoor mij er wel aan dat hier vaak een grote bouwbus het hele weekend staat. Dan moet mijn auto om de hoek en dat is bij slecht weer niet handig om mijn zoontje in en uit te laden. Ik klaag niet maar een volgend huis heeft een oprijjlaan
Meestal gaat het dan om voertuigen langer dan 6 meter en/of hoger dan 2,4 meter. Het gros van de aannemersbusjes blijft nog binnen die afmetingen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:20 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Vaak zijn busjes ook niet toegestaan. Kijk maar eens in de APV.
Jij bent stoer!quote:Op maandag 23 november 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:
Dit had ik ook met zo'n sjonnie uit de straat.
Lopen kankeren dat ik van zn plek af moet.
Mijn trekhaak zit in zijn kenteken
Dat kan beter ! Vering omlaag, trekhaak onder de bumper, vering omhoog en rijden maar.quote:Op maandag 23 november 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:
Dit had ik ook met zo'n sjonnie uit de straat.
Lopen kankeren dat ik van zn plek af moet.
Mijn trekhaak zit in zijn kenteken
Met een BX of een CX idd een fluitje van een centquote:Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan beter ! Vering omlaag, trekhaak onder de bumper, vering omhoog en rijden maar.
GS, Xantia, C5, M35, Traction met HP achtervering, HY met HP achtervering, DS, XM, SM en wellicht nog wat modellen die ik vergeten ben.quote:Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Met een BX of een CX idd een fluitje van een cent
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef groteboskabouter het volgende:
Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond![]()
Naar het spoor rijden, vering omloog, stuk doorrijden, vering omhoog en lachenquote:Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan beter ! Vering omlaag, trekhaak onder de bumper, vering omhoog en rijden maar.
Omloog ?quote:Op maandag 23 november 2009 22:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Naar het spoor rijden, vering omloog, stuk doorrijden, vering omhoog en lachen
quote:
Jezelf een compliment geven over je eigen openingspostquote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef groteboskabouter het volgende:
ku, lang verhaal, maar terechte klacht
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waar parkeer je dan normaal je koekblik?
Kun je 'm niet laten staan waar je 'm anders ook neerzet?
Of moet je dan te ver lopen als je met je werkauto thuis komt??
Lat ik maar eens inhoudelijk in gaan op je humor: wat is daar zo grappig aan ? Of nog beter: wat is het probleem ? Met de vering in de laagste stand heb je nog een fractie vering van de aanslagrubbers en de uitlaat ligt echt niet op de grond ofzo.quote:
Hij citeert jou waarbij jij reageert op het woordje omloog wat blijkbaar omlaag had moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Lat ik maar eens inhoudelijk in gaan op je humor: wat is daar zo grappig aan ? Of nog beter: wat is het probleem ? Met de vering in de laagste stand heb je nog een fractie vering van de aanslagrubbers en de uitlaat ligt echt niet op de grond ofzo.
Je snapt het niet. Ik ben in gegaan op die post alsof die goed gespeld was. En verneuken ? Mwah, ik douw ook 7,5 ton heftruck met de bumper van m'n BX weg, en die is niet eens mooiquote:Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij citeert jou waarbij jij reageert op het woordje omloog wat blijkbaar omlaag had moeten zijn.
De reactie is een grammar nazi plaatje dus wat 'ie bedoelt is dat je niet over spelfouten moet zeiken.![]()
En ontopic vind ik het risico dan nog steeds te groot om je mooie Citroën te verneuken voor een flauwe actie.
O dat dacht ikquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Lat ik maar eens inhoudelijk in gaan op je humor: wat is daar zo grappig aan ? Of nog beter: wat is het probleem ? Met de vering in de laagste stand heb je nog een fractie vering van de aanslagrubbers en de uitlaat ligt echt niet op de grond ofzo.
Want je zoontje heeft een allergie voor regen?quote:Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef TheFrankey het volgende:
ik heb ook parkeerplekken tegenover mijn huis. Openbaar. Maar ik stoor mij er wel aan dat hier vaak een grote bouwbus het hele weekend staat. Dan moet mijn auto om de hoek en dat is bij slecht weer niet handig om mijn zoontje in en uit te laden. Ik klaag niet maar een volgend huis heeft een oprijjlaan
+ hij heeft het over zijn zoontje 'uitladen'quote:Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Want je zoontje heeft een allergie voor regen?
Vrouw heeft helemaal geen gelijk. Zolang het niet een parkeervak is waar haar nummerbord bij staat mag iedereen z'n auto daar neer zetten. Je kan hoogstens vragen of mensen er rekening mee willen houden, maar denken recht te hebben op een plekje.quote:Op maandag 23 november 2009 10:31 schreef TryX het volgende:
Vrouw in kwestie heeft gelijk, TS kan toch gewoon bij het werk zijn auto kwijt?
Nee maar fijn is het niet he met een baby van 5 maanden. Ik ga er vanuit dat je er geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Want je zoontje heeft een allergie voor regen?
Ja hahahaha zo denk ik er ook echt over haha. Sukkelquote:Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
+ hij heeft het over zijn zoontje 'uitladen'
Alsof het een gereedschapskist is ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |