abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74861656
Parkeer vanochtend mijn auto langs een doorgaande straat omdat ik vanmiddag met een auto van het werk naar huis ga omdat ik morgen nogal wat zakelijke km's moet rijden.

Na het werk eerst dus even nog met de auto van het werk langs mijn eigen auto rijden om het kinderzitje e.d. over te zetten zodat ik mijn zoon nog even bij opa en oma kan ophalen. Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.

Komt op een gegeven moment een vrouw naar buiten dat ik op haar plek sta en dat mijn auto ook nog wel een meter naar voren kan. Aangegeven dat het een openbare parkeerplek is, maar daar was ze het niet zo mee eens. Ze was ook al gaan klagen bij de gemeente, maar die dacht er hetzelfde over als ik. Vervolgens beklag doen dat ze geen garage had en dat ik wel op het industrieterrein een paar honderd meter verderop ging staan. Ik gaf aan dat ik dat niet ging doen en toen zei ze dat ze het belachelijk vond dat ze op mijn auto moest gaan letten en dat ook niet ging doen.

Ik ondertussen gewoon doorgaan met het kinderzitje erin zetten toen mevrouw opeens bedacht had dat ik aan het carpoolen was en dat mocht volgens haar niet op die parkeerplek voor haar deur. Wel apart dat je kind ophalen onder het carpoolen valt, maar ik woon in Friesland en daar komen sommige uitdrukkingen wel vaker apart uit de mond. Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond

Ohja, vergeet ik te melden dat het volgens mevrouw associaal is dat ik op een plek sta voor mensen hun huis omdat die plekken voor de bewoners zijn en niet voor iemand die "carpoolt"
pi_74861670
ku, lang verhaal, maar terechte klacht
pi_74861714
tis wat
pi_74861730
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef groteboskabouter het volgende:
je gaat er zelf mee in discussie. lekker laten zeiken, en voortaan altijd je auto daar neerzetten.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_74861742
Hou op....wat een ellende met die openbare parkeerplekken die geclaimd worden omdat iemand zijn/haar auto voor het raam wil hebben staan....want oh jee ze zouden 10 meter moeten lopen

Edit: maak van die 10 meter maar 5 meter , ze hebben hier voor de zoveelste keer dubbelgeparkeerd omdat iemand anders op "hun" plekje staat (en anders zetten ze de auto wel op de stoep neer ) en nee dat zijn geen oude mensen maar jonge stellen rond de 30.

[ Bericht 21% gewijzigd door trovey op 19-11-2009 20:11:36 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 19 november 2009 @ 20:07:20 #6
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_74861769
ik zou toch nooit m'n auto wegzetten voor zo'n ouwe tang. laat ze mooi de vinketering krijgen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_74861919
ik heb is ruzie gehad hierom hahaha :p
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
pi_74861938
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou toch nooit m'n auto wegzetten voor zo'n ouwe tang. laat ze mooi de vinketering krijgen
Maar jij bent dan ook echt hardcore.
pi_74861943
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_74861993
Terechte klacht maar je riskeert wel krassen op je auto als je geen gehoor geeft aan zeikerds.
pi_74861995
Tja...
allebei wel een beetje een punt.
Hier werd (totdat het vanaf 2 november betaald parkeren werd) altijd in de straat geparkeerd door mensen die in de stad gingen winkelen, of daar aan het werk moesten. Is goedkoper enzo.
Wel een beetje irritant als je in die straat woont en autobezitter bent (ikzelf gelukkig niet) en niet eens in de buurt van je eigen huis kunt parkeren.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:14:33 #12
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_74862027
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef groteboskabouter het volgende:
Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt
Koop een ruggegraat
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_74862042
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
Terechte klacht maar je riskeert wel krassen op je auto als je geen gehoor geeft aan zeikerds.
inderdaad, daarom maar even verderop gezet, ben wel allrisk verzekerd, maar toch... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.
pi_74862113
Lief dagboek,
De klaagbaak is een machine.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:17:33 #15
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_74862129
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef groteboskabouter het volgende:
... al zie ik een bejaarde dat nog niet zo snel doen.
Juist bejaarden zijn doorgaans van de 'stille terreur' zoals autootje krassen.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  Moderator donderdag 19 november 2009 @ 20:17:40 #16
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_74862137
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef Multivitamine het volgende:
Lief dagboek,
Ja?
F.K.A. SuperwormJim
pi_74862198
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:17 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ja?
quote:
Lief dagboek,

Parkeer vanochtend mijn auto langs een doorgaande straat omdat ik vanmiddag met een auto van het werk naar huis ga omdat ik morgen nogal wat zakelijke km's moet rijden.

Na het werk eerst dus even nog met de auto van het werk langs mijn eigen auto rijden om het kinderzitje e.d. over te zetten zodat ik mijn zoon nog even bij opa en oma kan ophalen. Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.

Komt op een gegeven moment een vrouw naar buiten dat ik op haar plek sta en dat mijn auto ook nog wel een meter naar voren kan. Aangegeven dat het een openbare parkeerplek is, maar daar was ze het niet zo mee eens. Ze was ook al gaan klagen bij de gemeente, maar die dacht er hetzelfde over als ik. Vervolgens beklag doen dat ze geen garage had en dat ik wel op het industrieterrein een paar honderd meter verderop ging staan. Ik gaf aan dat ik dat niet ging doen en toen zei ze dat ze het belachelijk vond dat ze op mijn auto moest gaan letten en dat ook niet ging doen.

Ik ondertussen gewoon doorgaan met het kinderzitje erin zetten toen mevrouw opeens bedacht had dat ik aan het carpoolen was en dat mocht volgens haar niet op die parkeerplek voor haar deur. Wel apart dat je kind ophalen onder het carpoolen valt, maar ik woon in Friesland en daar komen sommige uitdrukkingen wel vaker apart uit de mond. Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond

Ohja, vergeet ik te melden dat het volgens mevrouw associaal is dat ik op een plek sta voor mensen hun huis omdat die plekken voor de bewoners zijn en niet voor iemand die "carpoolt"

donderdag 19 november 2009 @ 20:19:16 #18
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_74862200
Onze overbuurman heeft er ook een handje van, als je je auto ook maar net iets te ver voor zijn raam zet, stormt ie al woest naar buiten

Wel grappig
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mańana O+
pi_74862356
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Ladidadida het volgende:
Onze overbuurman heeft er ook een handje van, als je je auto ook maar net iets te ver voor zijn raam zet, stormt ie al woest naar buiten

Wel grappig

Een bejaarde vrouw hier op de hoek heeft een plakkaat op haar raam hangen dat ze niet naar buiten kan kijken als er iemand op de parkeerplek voor haar huis gaat staan en ze de hele dag voor het raam wil zitten om te genieten van het verkeer. Staat inimiddels al 2 maand een oude bus voor haar raam waarop ze inmiddels verschillende enveloppen en dergelijke heeft geplakt
  donderdag 19 november 2009 @ 20:23:09 #20
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74862362
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

Koop een ruggegraat
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  donderdag 19 november 2009 @ 20:25:52 #21
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_74862461
Wij hadden ook een keer dat we bij iemand op bezoek gingen en onze auto daar in de straat parkeerden. Ging er ineens een of ander oud wijf op der raam tikken, helemaal pissig omdat wij het waagden haar haar uitzicht te ontnemen. Wij hebben de auto maar even 10 meter verderop gezet en haar een grote gegeven
pi_74862523
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Jeej het volgende:
Wij hadden ook een keer dat we bij iemand op bezoek gingen en onze auto daar in de straat parkeerden. Ging er ineens een of ander oud wijf op der raam tikken, helemaal pissig omdat wij het waagden haar haar uitzicht te ontnemen. Wij hebben de auto maar even 10 meter verderop gezet en haar een grote gegeven
Terwijl zij jullie een grote gaf, dat jullie nog deden wat zij wilde.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:27:55 #23
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_74862541
Was dit de straat waarin je zelf woont, trouwens?
pi_74862607
Schop een deuk in d'r auto, dat zal d'r leren
  donderdag 19 november 2009 @ 20:38:08 #25
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_74863007
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

Terwijl zij jullie een grote gaf, dat jullie nog deden wat zij wilde.
Nee, zij kreeg volgens mij bijna een hartaanval vanwege het feit dat er iemand voor haar raam ging staan
pi_74863241
quote:
Alle verrichtingen worden door een aantal buurtbewoners gadegeslagen vanachter de geraniums.

Wat ben je ook een lapzwanz.
Mensen met geraniums zijn over het algemeen ouderen ten dage, hier ga ik dan ook vanuit.
Dus wetende dat die mensen 70 plussers zijn ga jij je auto voor hun deur parkeren zodat zij hun auto 200 meter verderop moeten zetten en vanaf daar met hun rollator naar huis moeten strompelen.

Ik vind jou een misselijkmakend mannetje en gasten zoals jij moeten ze de enkels breken
Scheer je weg schafuit !!
-weg, zie banmeldtopic-
  donderdag 19 november 2009 @ 20:44:52 #27
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_74863281
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

nee, metal
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_74863900
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef guapo het volgende:
Dus wetende dat die mensen 70 plussers zijn ga jij je auto voor hun deur parkeren zodat zij hun auto 200 meter verderop moeten zetten en vanaf daar met hun rollator naar huis moeten strompelen.
nou, deze kon aardig snel lopen en ze stond met haar auto 4 meter van haar voordeur ipv 2 meter

En als je niet kan lopen regel je een invalideplek, gewoon gemeente bellen en klaar ben je.

Maar volgens jou moet ik dus kijken of er achter een raam geraniums staan en dan daar maar niet parkeren?
pi_74866022
quote:

[..]

Mensen met geraniums zijn over het algemeen ouderen ten dage, hier ga ik dan ook vanuit.

Ik vind jou een misselijkmakend mannetje en gasten zoals jij moeten ze de enkels breken
In het geval van oude omatjes die liev zijn en het netjes vragen wel. In dit geval als ik de op lees gaat het weer om een of andere bittere zuurpruim die niet normaal kan redenen en gelijk dreigt de gemeente te bellen (en het ook nog eens doet).
pi_74866367
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef deckardcaine het volgende:
In het geval van oude omatjes die liev zijn en het netjes vragen wel. In dit geval als ik de op lees gaat het weer om een of andere bittere zuurpruim die niet normaal kan redenen en gelijk dreigt de gemeente te bellen (en het ook nog eens doet).
Ze was al bij de gemeente geweest over mijn auto

Het was trouwens hier:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=sportlaan,+drachten&sll=53.094945,6.089569&sspn=0.004664,0.009602&ie=UTF8&radius=0.2&rq=1&ev=zi&hq=sportlaan,+drachten&hnear=&ll=53.09557,6.08973&spn=0,359.990398&z=17&layer=c&cbll=53.095557,6.089894&panoid=ovFbpN8lKcpqdSfkcsolnw&cbp=12,280.82,,0,4.9

Aan de rechterkant daar, gewoon heel normaal, was trouwens net zo leeg als op de foto hier rond 16:00 vanmiddag
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 22:40:25 #31
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74868521
Ik had m'n auto mooi laten staan Paar foto's er van maken om te bewijzen welke deuken er niet in zitten en wegwezen
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_74869143
Wij hebben ook van die buren, als je op 'hun' parkeerplek voor het raam staat en je bent de straat nog niet uit staat de buurvrouw al buiten om haar auto daar neer te zetten
Kansloos wijf.
pi_74869770
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

Koop een ruggegraat
Dit, eerst een verhaal dat onzin uitkraamt en dan toch je auto verplaatst hebben
You can trust me, trust nobody...
  donderdag 19 november 2009 @ 23:08:11 #34
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_74869985
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef WammesWaggel het volgende:
als ik daar achter zou komen zou ik een baksteen 's nachts door hun raam kankeren.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_74870685
Een feest van herkenning, zeker van die buren die voor het raam hangen en als je wegrijdt gauw de auto op je plek zetten. Hier nog een paar:

Ik zat in de voortuin met een kennis, een straatgenoot staat al een poos met draaiende motor, doet zijn raam open en roept: "Hé, gaat je bezoek nog een keer weg, ik wil hier parkeren"

Bejaarde overbuurman met invalidenparkeerplaats. Als je te dicht bij zijn auto parkeert kan hij opeens heel hard naar buiten lopen en dreigen met de politie. Zoon en dochter van deze invalide gebruiken deze parkeerplaats wel om hun auto's te wassen.

In een drukke straat 2 meter van je voorganger parkeren, dan kun je makkelijker eruit.

Maar als iemand zo van de toren blaast, dan ga je toch je auto niet verplaatsen?
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  donderdag 19 november 2009 @ 23:23:53 #36
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_74870703
Voor mijn huis parkeren ze ook, maar ik maak er geen drama van. Ik maak er alleen een drama van als ze voor de steeg parkeren zodat ik er met de fiets niet meer door kan. En dat gebeurd vaak terwijl voor de steeg en de rest een vette gele streep staat. Parkeren op eigen risico en niet janken als er een kras op de auto zit.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_74872329
ik vind het wel echt lekker als mijn plekje op de stoep vrij is. of anders gezegd: het is stom als er een andere auto staat. maar goed dan zet ik hem 50 meter verderop, algemene plekken. opgelost.
I went clubbing. Softest coat ever.
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:05:51 #38
242036 Jeej
Elke dag een feest
pi_74872333
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef trovey het volgende:
Hou op....wat een ellende met die openbare parkeerplekken die geclaimd worden omdat iemand zijn/haar auto voor het raam wil hebben staan....want oh jee ze zouden 10 meter moeten lopen

Edit: maak van die 10 meter maar 5 meter , ze hebben hier voor de zoveelste keer dubbelgeparkeerd omdat iemand anders op "hun" plekje staat (en anders zetten ze de auto wel op de stoep neer ) en nee dat zijn geen oude mensen maar jonge stellen rond de 30.
Kun je dan trouwens niet gewoon de gemeente bellen om een sleepwagen langs te sturen? Die komen maar al te graag als er boetes vallen te schrijven
pi_74873465
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:05 schreef Jeej het volgende:

[..]

Kun je dan trouwens niet gewoon de gemeente bellen om een sleepwagen langs te sturen? Die komen maar al te graag als er boetes vallen te schrijven

De fietsers die langkwamen en de spiegels aftrapten omdat ze dubbelgeparkeerd stonden werkten beter . Verder zijn ze nogal agressief van aard, de politie stond niet voor niets in het begin 2 x per week voor hun deur omdat meneer iets te agressief was t.o.v. vriendin en kind (kind uit huis geplaatst voor een tijdje). Ik heb geen zin om zijn volgende slachtoffer te worden met maar 1 buur tussen hem en mij, ik woon graag zonder burenproblemen en dat is me tot op heden nog altijd gelukt. Kan altijd nog wat fietsers(= scholieren) optrommelen voor een herhaling van het spiegelincident
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_74898274
quote:
Waar parkeer je dan normaal je koekblik?
Kun je 'm niet laten staan waar je 'm anders ook neerzet?
Of moet je dan te ver lopen als je met je werkauto thuis komt??
5 Ferrari's op videoband!
pi_74899143
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:05 schreef NiTiN het volgende:
ik vind het wel echt lekker als mijn plekje op de stoep vrij is. of anders gezegd: het is stom als er een andere auto staat. maar goed dan zet ik hem 50 meter verderop, algemene plekken. opgelost.
DOENEEE
pi_74899389
Dat is juist mooi met het wegrijden 's ochtends/'s avonds, als al die lui al slapen, gewoon flink gassen met die bak!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_74908945
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dat is juist mooi met het wegrijden 's ochtends/'s avonds, als al die lui al slapen, gewoon flink gassen met die bak!
Ja tuurlijk
Of heb jij een getuned Golfje met een 4dubbele uitlaat?
pi_74909273
simpel op te lossen
parkeer haar klem de volgende keer!
pi_74913107
Hier in de straat is dat ook, als er een auto bij de buurman voor de deur staat en die auto gaat weg dan stapt de buurman meteen in zijn auto om die recht voor de deur te zetten...

als ik een videocamera zou hebben zou ik het filmen en posten... die vent kan echt nie rijden....
  zondag 22 november 2009 @ 18:30:22 #46
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74913400
Maar je woont dus niet in die straat he?
Redelijk asociaal om dan je eigen auto daar 2 dagen te laten staan !
pi_74913526
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:30 schreef fs180 het volgende:
Maar je woont dus niet in die straat he?
Redelijk asociaal om dan je eigen auto daar 2 dagen te laten staan !

moraalridder... hij betaald toch wegenbelasting...
  zondag 22 november 2009 @ 18:44:25 #48
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74913772
quote:
Op zondag 22 november 2009 18:34 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

moraalridder... hij betaald toch wegenbelasting...
En dus? Die straat heeft een aantal parkeerplaatsen, zet hem dan gewoon meteen ergens neer ipv een bewoner te laten lopen
  zondag 22 november 2009 @ 18:48:39 #49
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_74913893
Lang leve de eigen oprit.
Al is dat voor sommige kerkgangers die hier zondags de auto in de straat dumpen, om hun auto voor mijn auto te parkeren zodat ik niet weg kan, of gewoon mijn eigen oprit als parkeerplek te gebruiken.
pi_74914286
Ha, die gedachte heeft mijn overbuurman ook. Hij heeft 2 parkeerplaatsen aan zichzelf toegeëind. Daarnaast doet hij gewoon tering vervelend tegen de hele buurt.
pi_74914664
Hier in de straat hebben wij ook een buurman aan de overkant wonen die zijn auto zo voor zijn huis neerzet dat hij 2 plekken bezet houd. Als vrouwlief thuiskomt hoor je altijd een toeter en 20 sec daarna een auto starten want dan zet de buurman zijn auto 2 meter naar voren (duw dan ) zodat vrouwlief hem daar ook kan parkeren.

Tijdje terug kwam ik terug van mijn werk en wat zag mijn oog... Er waren 2 plekken vrij voor het huis van mijn buurman. Mijn geliefde plekje (maar helaas niet MIJN plek) was al bezet dus dan maar bij buurman voor de deur. 2 plekken bezet houden want buurman doet dat toch ook

30 min later hoorde ik een bekend motorgeluid. Buurman kwam thuis Met zijn auto nog stationair draaiend stond hij bij mij voor de deur of ik ff mijn auto wil verplaatsen want hij was niet van plan om zijn auto 1 straat verderop te parkeren terwijl ik 2 plekken bezet hield Kwaad was ie toen ik vertelde dat ik dat niet van plan was omdat hij dat zelf ook doet. Hij zou de gemeente en de politie gelijk bellen want dit kan natuurlijk niet in Nederland

Gelukkig ben ik niet de enigste die die vent zat is, de hele buurt kotst hem al uit door dit gedrag.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_74915503
o wat heerlijk om een erf te hebben waar ik wel 4 auto`s voor me huis kan zetten
[quote]Hammer-of-Thor
En het geschiedde in die dagen, dat Abraham de heilige beat dropte en God sprak tot hem: "Mijn zoon, dat is een retestrakke beat, in Mijn Naam". En het volk Israël wubte en wobte. Amen.
[/quote]
  zondag 22 november 2009 @ 19:45:02 #53
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_74915758
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Trannellius het volgende:

[..]

je gaat er zelf mee in discussie. lekker laten zeiken, en voortaan altijd je auto daar neerzetten.
Ja en m dan weer aantreffen met een paar ferme krassen op de zijkant.
How can I make this topic about me?
  zondag 22 november 2009 @ 19:49:59 #54
78498 classpc
I don't like change
pi_74915932
O kansloos, dat is daar wonen volgens mij de meeste bejaarden van heel Drachten

Ik had 'm trouwens daar gewoon laten staan. Ze verplaatst haar auto maar wanneer jij die parkeerplek niet meer nodig hebt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_74916631
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En jij bent zeker zo'n autistje die altijd netjes "ja meneer" zegt als iemand wat tegen je zegt.
Play hard, go pro.
pi_74916689
Zeer terechte klacht. Gebeurd meestal in van die tokkiewijken, mensen die een openbare parkeerplaats als hun eigen bezit zien. En dan boos worden dat je op hun vaste plekje staat .

Als je een eigen plek wil zoek je maar een huis waar je kan parkeren op eigen terrein, anders heb je pech.
pi_74916735
Sommige mensen zijn nou eenmaal autisten die niet tegen verandering kunnen.
Play hard, go pro.
pi_74918034
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:37 schreef swaffelsmurf het volgende:
o wat heerlijk om een erf te hebben waar ik wel 4 auto`s voor me huis kan zetten
Die stank op je boerderij lijkt me niks
  zondag 22 november 2009 @ 20:43:18 #59
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_74918358
quote:

[..]

Alsof jij je zo netjes gedraagt met die rijdende wcpot van je.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_74918443
zeer terechte klacht.

hier heb je zat parkeerplekken, maar mensen willen perse dichtbij parkeren.

naast mijn huis zijn iets van 12 parkeerplekken, en iedereen heeft een parkeerplek voor de deur (eigen parkeerplek, en daarmee bedoel ik dus ook echt op eigen terrein). dat is natuurlijk niet genoeg voor de tweede auto, dus daar zijn die parkeer plekken voor (en voor gasten)

nu zetten mensen de auto's naast de parkeervakken, zodat de mensen die wel netjes in een parkeervak hun auto neerzetten, er niet meer uit komen! en dat terwijl er 50 meter verderop een mega parkeerplaats is waar misschien wel 200 auto's neergezet kunnen worden.

toen ik nog met de auto naar mijn werk ging belde ik enkele keren per week met de politie of ze gele bonnetjes willen uitschrijven. dat soort mensen zijn even erg als die mensen die perse voor de deur willen parkeren terwijl dat een openbare parkeerplaats is.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_74918675
wat een zijkwijf zeg, kzou me auto vaker voor dr deur zetten
pi_74918986
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef jn01 het volgende:
wat een zijkwijf zeg, kzou me auto vaker voor dr deur zetten
Ik zou een ouwe rammelbak kopen voor 150 euro, en die bij de buren neerzetten. Gewoon een paar maanden of een jaar laten staan.
Als je 'm verzekerd en een geldige apk regelt, kunnen ze je niks maken
pi_74919475
quote:
Op zondag 22 november 2009 20:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ik zou een ouwe rammelbak kopen voor 150 euro, en die bij de buren neerzetten. Gewoon een paar maanden of een jaar laten staan.
Als je 'm verzekerd en een geldige apk regelt, kunnen ze je niks maken

Dat zal ze leren ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_74925342
Toen ik nog een heel klein Fokkertje was hebben we wel eens een tube tandpasta zonder dop vlak tegen de autoband van een buurman gelegd, toen hij wegreed ging er een straal Prodent tegen zijn raam en voorgevel.
pi_74925521
ik heb ook parkeerplekken tegenover mijn huis. Openbaar. Maar ik stoor mij er wel aan dat hier vaak een grote bouwbus het hele weekend staat. Dan moet mijn auto om de hoek en dat is bij slecht weer niet handig om mijn zoontje in en uit te laden. Ik klaag niet maar een volgend huis heeft een oprijjlaan
pi_74925691
quote:
Op zondag 22 november 2009 19:13 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Hier in de straat hebben wij ook een buurman aan de overkant wonen die zijn auto zo voor zijn huis neerzet dat hij 2 plekken bezet houd. Als vrouwlief thuiskomt hoor je altijd een toeter en 20 sec daarna een auto starten want dan zet de buurman zijn auto 2 meter naar voren (duw dan ) zodat vrouwlief hem daar ook kan parkeren.

Tijdje terug kwam ik terug van mijn werk en wat zag mijn oog... Er waren 2 plekken vrij voor het huis van mijn buurman. Mijn geliefde plekje (maar helaas niet MIJN plek) was al bezet dus dan maar bij buurman voor de deur. 2 plekken bezet houden want buurman doet dat toch ook

30 min later hoorde ik een bekend motorgeluid. Buurman kwam thuis Met zijn auto nog stationair draaiend stond hij bij mij voor de deur of ik ff mijn auto wil verplaatsen want hij was niet van plan om zijn auto 1 straat verderop te parkeren terwijl ik 2 plekken bezet hield Kwaad was ie toen ik vertelde dat ik dat niet van plan was omdat hij dat zelf ook doet. Hij zou de gemeente en de politie gelijk bellen want dit kan natuurlijk niet in Nederland

Gelukkig ben ik niet de enigste die die vent zat is, de hele buurt kotst hem al uit door dit gedrag.
bekrompen volk. De buurman en jij net zo goed
pi_74926498
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef TheFrankey het volgende:
ik heb ook parkeerplekken tegenover mijn huis. Openbaar. Maar ik stoor mij er wel aan dat hier vaak een grote bouwbus het hele weekend staat. Dan moet mijn auto om de hoek en dat is bij slecht weer niet handig om mijn zoontje in en uit te laden. Ik klaag niet maar een volgend huis heeft een oprijjlaan
Vaak zijn busjes ook niet toegestaan. Kijk maar eens in de APV.
pi_74929248
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:21 schreef Multivitamine het volgende:

[..]

DOENEEE
ROEMEEEE
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_74929559
Dit had ik ook met zo'n sjonnie uit de straat.
Lopen kankeren dat ik van zn plek af moet.
Mijn trekhaak zit in zijn kenteken
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  maandag 23 november 2009 @ 09:33:11 #70
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_74931916
terechte klacht.

Wij hebben er ook 2 van..
De één belt gewoon aan omdat je op zijn plek staat. Vervolgens me broers "oude" auto op zijn plek gezet gedurende 6 weken Kregen we een telefoontje van de politie dat die auto er al 6 weken stond en een oplettende buurtbewoner had gebeld ofdat dat wel klopte

de andere parkeert hem altijd zo dat ie 2 plekken inneemt. Als zijn vrouw dan thuis komt rijdt hij naar voren zodat zijn vrouw kan parkeren
maoam is voor bazen!
pi_74933072
Vrouw in kwestie heeft gelijk, TS kan toch gewoon bij het werk zijn auto kwijt?

[ Bericht 1% gewijzigd door TryX op 23-11-2009 10:37:21 ]
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  maandag 23 november 2009 @ 10:33:40 #72
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_74933137
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:20 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vaak zijn busjes ook niet toegestaan. Kijk maar eens in de APV.
Meestal gaat het dan om voertuigen langer dan 6 meter en/of hoger dan 2,4 meter. Het gros van de aannemersbusjes blijft nog binnen die afmetingen.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_74934012
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:
Jij bent stoer!
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 15:43:36 #74
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74938988
quote:
Op maandag 23 november 2009 01:47 schreef Sjibble het volgende:
Dat kan beter ! Vering omlaag, trekhaak onder de bumper, vering omhoog en rijden maar.
pi_74949019
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat kan beter ! Vering omlaag, trekhaak onder de bumper, vering omhoog en rijden maar.
Met een BX of een CX idd een fluitje van een cent
pi_74949333
men neme een stoeptegel...
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 22:01:36 #77
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74950878
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:54 schreef De_Melkboer het volgende:

[..]

Met een BX of een CX idd een fluitje van een cent
GS, Xantia, C5, M35, Traction met HP achtervering, HY met HP achtervering, DS, XM, SM en wellicht nog wat modellen die ik vergeten ben.
pi_74951114
quote:
Om haar wat tevreden te stellen een parkeerplekje 50 meter verderop voor mijn bolide gepakt en mevrouw gelijk haar auto 2 meter vooruit zetten zodat ze recht voor haar voordeur stond

Dat had je nu niet moeten doen, als het effe gekund had, had je hem gewoon een week moeten laten staan.
Mensen die denken dat ze een eigen parkeerplek hebben.
Zelf zeg ik altijd tegen dat soort mensen, als je overlijdt en je hebt geen familiegraf, dan ruimen ze je ook na een jaar of 12.
pi_74951264
quote:
Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef 2cv het volgende:

[..]

Naar het spoor rijden, vering omloog, stuk doorrijden, vering omhoog en lachen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  † In Memoriam † maandag 23 november 2009 @ 22:29:57 #80
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74952160
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Naar het spoor rijden, vering omloog, stuk doorrijden, vering omhoog en lachen
Omloog ?
pi_74952838
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:29 schreef 2cv het volgende:

[..]

Omloog ?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74952977
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]
wil je dat plaatje weghalen?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2009 22:50:01 ]
  dinsdag 24 november 2009 @ 06:55:21 #83
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_74957501
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef groteboskabouter het volgende:
Jezelf een compliment geven over je eigen openingspost
  dinsdag 24 november 2009 @ 06:59:22 #84
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 24 november 2009 @ 08:59:51 #85
36461 Joppy
geen colaboy
pi_74958477
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 21:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Waar parkeer je dan normaal je koekblik?
Kun je 'm niet laten staan waar je 'm anders ook neerzet?
Of moet je dan te ver lopen als je met je werkauto thuis komt??
Ja, dit dus.
Terechte klacht, indien je geen andere mogelijkheden heb. Maar iets zegt me dat TS wel degelijk andere mogelijkheden heeft.
Let the beat control your body!
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 22:08:16 #86
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74974421
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lat ik maar eens inhoudelijk in gaan op je humor: wat is daar zo grappig aan ? Of nog beter: wat is het probleem ? Met de vering in de laagste stand heb je nog een fractie vering van de aanslagrubbers en de uitlaat ligt echt niet op de grond ofzo.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:13:39 #87
78498 classpc
I don't like change
pi_74984039
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef 2cv het volgende:

[..]

Lat ik maar eens inhoudelijk in gaan op je humor: wat is daar zo grappig aan ? Of nog beter: wat is het probleem ? Met de vering in de laagste stand heb je nog een fractie vering van de aanslagrubbers en de uitlaat ligt echt niet op de grond ofzo.
Hij citeert jou waarbij jij reageert op het woordje omloog wat blijkbaar omlaag had moeten zijn.
De reactie is een grammar nazi plaatje dus wat 'ie bedoelt is dat je niet over spelfouten moet zeiken.

En ontopic vind ik het risico dan nog steeds te groot om je mooie Citroën te verneuken voor een flauwe actie.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  † In Memoriam † woensdag 25 november 2009 @ 19:29:34 #88
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74997673
quote:
Op woensdag 25 november 2009 09:13 schreef classpc het volgende:

[..]

Hij citeert jou waarbij jij reageert op het woordje omloog wat blijkbaar omlaag had moeten zijn.
De reactie is een grammar nazi plaatje dus wat 'ie bedoelt is dat je niet over spelfouten moet zeiken.

En ontopic vind ik het risico dan nog steeds te groot om je mooie Citroën te verneuken voor een flauwe actie.
Je snapt het niet. Ik ben in gegaan op die post alsof die goed gespeld was. En verneuken ? Mwah, ik douw ook 7,5 ton heftruck met de bumper van m'n BX weg, en die is niet eens mooi
pi_75000935
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:08 schreef 2cv het volgende:

[..]

O dat dacht ik Mi scusi
  woensdag 25 november 2009 @ 21:10:50 #90
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_75001087
heb wel eens meegemaakt dat de Groningr broer van onze Groningse buurvrouw ONDER ONZE CARPORT PARKEERDE. Ik kwam net aanrijden - zij hem dat hij op onze parkeerplek stond. Wilde hij ook nog eerst doorlopen met "ja en? " Ik heb hem toen wel duidelijk kunnen maken dat ONZE carport van ONS was en dus niet zo maar een vreemde Groningse auto op onze EIGEN parkeerplaats geparkeerd kan worden.

Die Groninger buren claimden ook altijd dat een bepaalde parkeerplaats "hun parkeerplaats" was : ze konden dan vanuit de keuken hun auto in de gaten houden...: pfoe - wat een spanning ook he? voetbalt de buurjongen met zijn bal tegen ONZE auto of gaat er een vogel op het dak van ONZE auto zitten.... Verdenk ze er ook serieus van dat ze om de beurt gingen tv kijken: de andere moest dan hun auto in de gaten houden....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_75027499
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:55 schreef TheFrankey het volgende:
Want je zoontje heeft een allergie voor regen?
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_75029637
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef cvboer het volgende:

[..]

+ hij heeft het over zijn zoontje 'uitladen'
Alsof het een gereedschapskist is ofzo.
pi_75030027
quote:
Op maandag 23 november 2009 10:31 schreef TryX het volgende:
Vrouw in kwestie heeft gelijk, TS kan toch gewoon bij het werk zijn auto kwijt?
Vrouw heeft helemaal geen gelijk. Zolang het niet een parkeervak is waar haar nummerbord bij staat mag iedereen z'n auto daar neer zetten. Je kan hoogstens vragen of mensen er rekening mee willen houden, maar denken recht te hebben op een plekje. Kom nou.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_75030471
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef cvboer het volgende:

[..]

Nee maar fijn is het niet he met een baby van 5 maanden. Ik ga er vanuit dat je er geen verstand van hebt.
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

+ hij heeft het over zijn zoontje 'uitladen'
Alsof het een gereedschapskist is ofzo.
Ja hahahaha zo denk ik er ook echt over haha. Sukkel

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2009 19:42:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')