abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74860448
Aan de openbare weg moet dat rotbeest aan een lijn, ook al is het een autoluwe zone. Dat k*t beest hoort aan een korte lijn en niet uit de bosjes te komen als ik net langs fiets.

Mooi mijn overhemd gat in de mouw, lekkere schaafwond aan de arm (die best wel zeer doet), maar gelukkig lichte schade aan mijn jas. Mijn fiets werkt ook nog, alleen voorlamp even weer rechttrekken. En de eigenaar? Die liep gewoon door met zijn andere honden zijn handen opsteken van tja sorry. Sorry heb ik niks aan, die hond in laten slapen, dat helpt...
  donderdag 19 november 2009 @ 19:27:45 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_74860494
GOOI DIE HOND VAN EDN BRUG AF!!!!1!1!1!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_74860504
leer fietsen, drol
pi_74860510
Viel je van je fiets omdat je schrok?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_74860522
honden zijn kut
pi_74860532
nooit meer de deur uitkomen, dat helpt zowel honden, de wereld en jou.. Dussseehhh..... Dachten we er van?
pi_74860547
Waar zijn die mensen die durven te beweren dat honden onschuldig zijn nu? Nou? He? Nou? Deze hond verdient de doodstraf vanwege het verwonden van een mens
pi_74860586
Die k*t beesten mogen niet vrij los lopen aan de openbare weg, en ook al is het een fietspad, het is een openbare weg:

http://www.maassluis.nl/index.php?mediumid=2&onderdeel=bri&stukid=19998

http://politieijssellan.m(...)g-220133.html#item05

Voorbeeld dat mensen met onaangelijnde honden asociaal zijn:

http://www.echo.nl/ww-nh/(...)over.aanlijnen.hond/
pi_74860598
Dus TS valt van fiets, ziet eigenaar van hond weglopen en spreekt hem niet aan op asociale gedrag en wisselt even gegevens voor afhandeling door verzekering.
Niks mis met jouw assertiviteit
pi_74860620
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:28 schreef 9611Niels het volgende:
Viel je van je fiets omdat je schrok?
Nee ik heb hem geraakt, helaas niet goed genoeg.
pi_74860669
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Dus TS valt van fiets, ziet eigenaar van hond weglopen en spreekt hem niet aan op asociale gedrag en wisselt even gegevens voor afhandeling door verzekering.
Niks mis met jouw assertiviteit
Ik heb hem de huid vol gescholden, maar meneer liep liever verder dan even dichterbij te komen om te kijken hoe ernstig het was. Wiens schuld is het nu?

En tja ik had erachter aan gekund, maar ja nu te laat.
pi_74860806
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef tcr het volgende:
Aan de openbare weg moet dat rotbeest aan een lijn, ook al is het een autoluwe zone. Dat k*t beest hoort aan een korte lijn en niet uit de bosjes te komen als ik net langs fiets.

Mooi mijn overhemd gat in de mouw, lekkere schaafwond aan de arm (die best wel zeer doet), maar gelukkig lichte schade aan mijn jas. Mijn fiets werkt ook nog, alleen voorlamp even weer rechttrekken. En de eigenaar? Die liep gewoon door met zijn andere honden zijn handen opsteken van tja sorry. Sorry heb ik niks aan, die hond in laten slapen, dat helpt...
Schade kun je verhalen bij eigenaar hond die hoort minimaal een wa verzekering voor zijn beest afgesloten te hebben. zo niet uit eigen zak van eigenaar hond of rechtzaak.
泽西
pi_74860887
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef tcr het volgende:

[..]

Ik heb hem de huid vol gescholden, maar meneer liep liever verder dan even dichterbij te komen om te kijken hoe ernstig het was. Wiens schuld is het nu?

Schuld van honden eigenaar dat ze honden loslopen, jouw schuld dat je materiele schade hebt die je op niemand kan verhalen omdat je geen gegevens hebt gevraagd.

Wat voor scheldwoorden heb je gebruikt, ben wel benieuwd
pi_74860962
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Schuld van honden eigenaar dat ze honden loslopen, jouw schuld dat je materiele schade hebt die je op niemand kan verhalen omdat je geen gegevens hebt gevraagd.

Het gaat me nog niet eens zo zeer om de schade, meer om het gedrag van de persoon. Helemaal niks ondernemen, ik lag echt wel even op de grond, even helpen met opstaan (niet nodig, maar toch), sorry zeggen. Het zijn de kleine dingen.
pi_74860965
quote:

[..]

Ja hoor. Iemand de huid volschelden en dat verwachten dat ie naar je toekomt om te vragen of het wel gaat.
pi_74861005
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Ik heb de heer meermalen in een slecht daglicht gezet en hem aangespoord een 10 euro hondenlijn te kopen...
pi_74861007
quote:

[..]

dat is dus het stomste wat je kunt doen in zo een geval iemand verrot schelden. dat kan je in een geval van rechtzaak alle recht op vergoeding kosten.
泽西
pi_74861031
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ja hoor. Iemand de huid volschelden en dat verwachten dat ie naar je toekomt om te vragen of het wel gaat.
Ik ben pas gaan schelden toen ik weer opstond, en dan nog, niet gewoon weglopen. Het is jouw k*t hond. Oh dat woord had ik ook nog regelmatig gebruikt, weet niet eens of het een vrouwtje was.
pi_74861102
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:43 schreef JSerry het volgende:

[..]

dat is dus het stomste wat je kunt doen in zo een geval iemand verrot schelden. dat kan je in een geval van rechtzaak alle recht op vergoeding kosten.
Ja jij valt plat op je bek door zo'n rot hond en jij staat op en zegt:

Meneer, uw hond heeft mij laten vallen. Kan ik uw gegevens krijgen voor eventuele kosten.

Heb hem nog wel geroepen dat mijn jas kapot was (overdreven oke) en dat was netjes gezegd (zonder een vloekwoord), vloeken sloeg alleen op die hond. Maar meneer liep alleen verder met zijn andere rothonden (die wel aangelijnd waren, geld was zeker op na die honden).
pi_74861153
quote:

[..]

Ach, TS wist toch al dat het niet tot een rechtzaak zou komen. Hij was al lang gevlucht voor de persoonlijke confrontatie met een menselijk wezen.
pi_74861219
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ach, TS wist toch al dat het niet tot een rechtzaak zou komen. Hij was al lang gevlucht voor de persoonlijke confrontatie met een menselijk wezen.
Dat beetje wat ik daarmee win is mij de moeite niet waard.

En ja ik zit liever lekker voor mijn computerscherm
pi_74861317
quote:

[..]

Menselijke emoties zijn niet verboden, iedereen schrikt als ie net gevallen is en schaafwonden e.d heeft. Kan me niet voorstellen dat een rechter is die jouw alle recht op vergoeding ontneemt omdat je gedurende een korte periode even jezelf niet bent door alle schrik en pijn.
pi_74861323
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef tcr het volgende:

[..]

Ja jij valt plat op je bek door zo'n rot hond en jij staat op en zegt:

Meneer, uw hond heeft mij laten vallen. Kan ik uw gegevens krijgen voor eventuele kosten.

Heb hem nog wel geroepen dat mijn jas kapot was (overdreven oke) en dat was netjes gezegd (zonder een vloekwoord), vloeken sloeg alleen op die hond. Maar meneer liep alleen verder met zijn andere rothonden (die wel aangelijnd waren, geld was zeker op na die honden).
ja dat kun je vragen als je schade hebt en als hij dat niet wilt geven politie bellen.
泽西
  donderdag 19 november 2009 @ 19:55:39 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74861377
Mijn hond loopt vrijwel altijd los, maar die loopt altijd netjes op de stoep of op de grasveldjes te snuffelen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_74861503
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:53 schreef JSerry het volgende:

[..]

ja dat kun je vragen als je schade hebt en als hij dat niet wilt geven politie bellen.
Ja ook een keer gehad met iets, persoon reageerde nooit op de post die ik stuurde. Zoals ik zei mij ging het niet om die schade. Meer om het gemak waarmee hij verder liep.
pi_74861712
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:53 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Menselijke emoties zijn niet verboden, iedereen schrikt als ie net gevallen is en schaafwonden e.d heeft. Kan me niet voorstellen dat een rechter is die jouw alle recht op vergoeding ontneemt omdat je gedurende een korte periode even jezelf niet bent door alle schrik en pijn.
ja dat kan rechters zijn wars van intimiderende reacties. vooral als ze bedreigend overkomen. noodweer reactie.
泽西
pi_74862602
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:05 schreef JSerry het volgende:

[..]

ja dat kan rechters zijn wars van intimiderende reacties. vooral als ze bedreigend overkomen. noodweer reactie.
verhaal van TS deed vermoeden dat honden eigenaar nauwelijks onder de indruk was van scheldpartij, laat staan zich bedreigt voelde, dus absoluut geen noodweer. TS trakteerde de honden man pas met wat scheldwoorden nadat hij rustig doorliep zonder zich om het door hem veroorzaakte slachtoffer te bekommeren. Dus honden man was niet van plan dit ongelukje als een gentleman op te lossen.
Ongelukken veroorzaken en vervolgens slachtoffer laten liggen zonder hulp te verlenen of iig even kijken hoe het met diegene gaat staat staat volgens mij stukje hoger op het lijstje van zaken die afgestraft worden door rechters.
  donderdag 19 november 2009 @ 21:53:08 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74866285
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef tcr het volgende:

[..]

Het gaat me nog niet eens zo zeer om de schade, meer om het gedrag van de persoon. Helemaal niks ondernemen, ik lag echt wel even op de grond, even helpen met opstaan (niet nodig, maar toch), sorry zeggen. Het zijn de kleine dingen.
Dit ben ik met je eens. Dat is natuurlijk drie keer niks als zo'n eigenaar z'n schouders ophaalt als jij net onderuit bent gegaan omdat zijn hond uit de bosjes kwam gevlogen. Je hebt er hondenbezitters bij die zou je ....
pi_74867317
Geef die hond een gebakken spons en probleem is opgelost.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_74867404
Ik had met mijn dubbele shotgun zo die hond doormidden geschoten.
pi_74867467
Is de opmerking 'rij er dan gewoon overheen, pismongool' al gemaakt?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 19 november 2009 @ 22:22:41 #32
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74867636
tautologische TT.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 20 november 2009 @ 00:14:50 #33
273002 LoveIsADream
Ní bheidh ais síos
pi_74872660
Had zelf een hond, alleen maar los gelaten waar ze los mogen
Heb namelijk een hekel aan mensen die honden los laten waar ze niet los horen [en behoefte doen, en baasje niet oplet ].
Nog ff en mensen laten hun hond los langs/bij de snelweg , denken "waar is me hondje nou" .
Maarja, je kon diegene erop aanspreken, alleen hebben de baasjes vaak schijt aan je, en lopen ze met hun kakkerige-rotkop door
Tá sé ach an hearted mór ar féidir leo a bheith
cairde fíor.
An meán agus meata,
Ní féidir a fhios agat cad ciallaíonn cairdeas fíor.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:04:31 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74876607
Ik heb zelf ook een hond gehad Na een jaar kon je toch wel een onderscheid maken tussen de hondenliefhebbers en de hondenfundamentalisten. De eerste categorie mensen is sociaal, de tweede categorie doorgaans asociaal. Daar gaan de dieren boven álles.
pi_74876633
Dat doet ie anders nooit hoor
pi_74877777
Ook een keer gehad met ons bouviertje, komt er ook zo een lul op een fiets uit het bos geknald met 60 km per uur,(meneer dacht ik ben alleen op de wereld) ons boefje erachteraan(schrikt/verdedigt zich) hangt dus bij ZIEL aan onderbeen,lul gaat flink op zijn bek,bedreigt mij met pak slaag,waarop ik hem uitnodig voor stoeipartijtje,wat zegt de lul de behanger in zijn strakke billebroekje(de flikker) Ja, jij hebt een grote hond bij je ,ik kijk wel uit! Nou LUL jij hebt toch ook een snelle fiets waar je snel op kan wegrijden nadat je eerst een hond en (asociale eigenaar) de stuipen op het lijf hebt gejaagd.
HOND had je hele onderpoot aan flarden moeten trekken,PAUPER
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:14:04 #37
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74878033
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:01 schreef Sammson het volgende:
ons boefje erachteraan(schrikt/verdedigt zich) hangt dus bij ZIEL aan onderbeen,
Verdedigt zich? Fietser komt met 60 km/uur langsflitsen. Viel niets te verdedigen. Jij had de fietser moeten verdedigen tegen jouw hond!

Jij hebt het recht om in het bos te wandelen met je hond, fietser heeft het recht om te fietsen in het bos. Heel simpel.

Als jij je hond niet in toom kunt houden, moet je anderen daar niet de schuld van geven. Typisch geval van de omgekeerde wereld en denken dat het bos van jou is!!
pi_74878141
Honden moeten aan de lijn bij een fietspad, ze mogen alleen van de lijn bij die speciale honden uitlaatplaatsen.
Haters gonna hate.
pi_74878183
Honden
Hondeneigenaren
Honden
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:22:22 #40
94676 Garisson72
pi_74878238
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Als jij je hond niet in toom kunt houden, moet je anderen daar niet de schuld van geven. Typisch geval van de omgekeerde wereld en denken dat het bos van jou is!!
Dat hebben hondenbezitters wel meer, dat omgekeerde wereld denken.

Ik heb bijvoorbeeld buren die een hond kankerkeffer hebben die niet alleen kan zijn. Daar kan het beest niks aan doen (maar ik kan het beest wèl wat aandoen als hij weer zo tekeergaat) dus die gaat zo heel hoog en hard keffend bij de achterdeur zitten jengelen dattie alleen is.

Ik vind dan écht: als je een hond hebt die niet alleen kan zijn, dan laat je hem dús niet alleen, of je doet hem weg, of je léért hem alleen te zijn. End of fuckin' story.
Wil je ergens heen waar die hond niet mee naartoe kan? Jammer, dan kun je daar dus niet heen. Uiteraard denken die klapmongolen daar anders over, want zoals het een hondenbezitter betaamt vinden zij ongetwijfeld dat iedereen hun kutbeest maar moet tolereren, incluis zwakzinnig gedrag.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:49:46 #41
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_74879031
Okee, heel werkend nederland die een jankhond heeft mag NU stoppen met werken.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:51:39 #42
94676 Garisson72
pi_74879091
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:49 schreef Swiffer het volgende:
Okee, heel werkend nederland die een jankhond heeft mag NU stoppen met werken.
Er zijn nog de opties 'hond wegdoen' of 'hond leren alleen te zijn'. 't Is niet dat ze met de rug tegen de muur staan hè.
pi_74881367
Wanneer jullie topmongolen in de auto zitten,en bijv, een paard naderen geven jullie beslist gas he??
tuurlijk ,flink,slim,(als je debiel bent dan) rekening houden met?hoezo waarom,ik fiets,amuseer me ,de wereld ligt aan mijn voeten,maak plaats ,hier kom ik,zie mij/ons eens gaan op mijn (nog niet afbetaalde ,ik heb niks beters te doen) fiets

O,kijk medemongolen er zijn nog meer mensen die gebruik maken van wandel paden,in het grote enge ,door honden doorkruiste bos....

Lekker met zijn vieren naast elkaar fietsen.want dat moet kunnen (ik beoefen tenslotte mijn hobby dus ruimbaan voor mij en mijn mede strakke bille broek mongolies.
pi_74881457
Pleonasme in de TT. Sociale hondeneigenaren bestaan niet.
pi_74881655
Klopt ik fiets,neem deel in van het verkeer ,en ben dan vanzelf sociaal?
pi_74881755
Onze hond is altijd aangelijnd, maar dat komt vooral omdat mijn moeder anders bang is dat hij wegloopt.

Denk trouwens dat het opzich aan één kant wel logisch is dat die man eerst kijkt naar zijn eigen hond natuurlijk. Zou ik ook doen, maar ik zou wel zo aardig zijn om even te vragen of alles goed gaat, etc. Dat is wel zo vriendelijk. Maar om dan gelijk te roepen dat die vent zijn hond in moet laten slapen omdat HIJ hem zelf niet aangelijnd heeft is ook triest. Is dan niet de schuld van de hond, maar van die vent. Dus niet zeiken over de hond.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:29:29 #47
94676 Garisson72
pi_74881818
Mijn ooglid is aan één kant heel erg gaan trillen terwijl ik de posts van Sammson probeerde te begrijpen. Gaat dat weer over?
pi_74882488
in jouw geval zal het niet meer over gaan denk ik zo

Moeilijk he ?lezen...
pi_74882659
Hond Te Dik?
Gebruik Deze 7 Gemakkelijke Stappen Slank min 5 tot 17kg af in 11 dagen
WegMetDieKilos.com/Hond+Te+Dik
Fietsen op Mallorca
Prachtig eiland en mooi weer Excellent prijs/kwaliteit aanbod
www.mallorcacycling.nl/index
Baroquimo's Sint Bernards
informatie over het ras met foto's, onze kennels en puppy's
www.baroquimo-kennel.com
PETcomfort Uitlaatservice
Flexibel, en altijd plek voor uw trouwe viervoeter. (Utrecht e.o)
www.petcomfort.nl
U MAD?
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:00:52 #50
12621 tcr
*nix 4ever
pi_74884782
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:28 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Maar om dan gelijk te roepen dat die vent zijn hond in moet laten slapen omdat HIJ hem zelf niet aangelijnd heeft is ook triest. Is dan niet de schuld van de hond, maar van die vent. Dus niet zeiken over de hond.
Ik heb nooit geroepen dat die hond een spuitje moet krijgen, alleen dat die aangeriemd moet zijn/worden. Dat dan met de nodige krachttermen.

Flinke schaafwond trouwens, gaat nog wel even duren voor die weer geheeld is.

(kan ik een nieuwe KLB beginnen over die prut Pedigre reklame onderaan?)
pi_74890271
Ooh, dan heb ik iets verkeerd gelezen.

Maargoed, ben het wel eens ermee dat je zeikt op die vent. Hij kan best wat medeleven tonen, zeker als je er nog wat aan over hebt gehouden. En bovendien moeten honden inderdaad gewoon aangelijnd zijn.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_74890353
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Verdedigt zich? Fietser komt met 60 km/uur langsflitsen. Viel niets te verdedigen. Jij had de fietser moeten verdedigen tegen jouw hond!

Jij hebt het recht om in het bos te wandelen met je hond, fietser heeft het recht om te fietsen in het bos. Heel simpel.

Fout.

Fietsen is in de meeste bossen verboden, omdat het ontzettend veel overlast veroorzaakt. Fietsen met 60 kmh is al helemaal verboden en levensgevaarlijk. Helemaal terecht dat ie op zn bek ging.
- AFCA -
pi_74890866
Loslopende honden veroorzaken meer overlast voor dieren die in het bos lopen.

Laatst ook weer, een natuurgebied waar een levensgroot bord stond dat het verboden was om honden te laten loslopen vanwege zeldzame dieren en vogelbroedgebried.
Komt er zo'n asociale hondeneigenaar langs en die laat die hond gewoon los rondrennen door dat bos.
pi_74890963
Als je aangereden word en jij hebt schade,dan mag je die schade op de eigenaar verhalen.
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_74891426
Daarom ben ik niet van de huisdieren: ze stinken, ze irriteren anderen, je moet ze uitlaten. sterf toch
Play hard, go pro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')