abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74860448
Aan de openbare weg moet dat rotbeest aan een lijn, ook al is het een autoluwe zone. Dat k*t beest hoort aan een korte lijn en niet uit de bosjes te komen als ik net langs fiets.

Mooi mijn overhemd gat in de mouw, lekkere schaafwond aan de arm (die best wel zeer doet), maar gelukkig lichte schade aan mijn jas. Mijn fiets werkt ook nog, alleen voorlamp even weer rechttrekken. En de eigenaar? Die liep gewoon door met zijn andere honden zijn handen opsteken van tja sorry. Sorry heb ik niks aan, die hond in laten slapen, dat helpt...
  donderdag 19 november 2009 @ 19:27:45 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_74860494
GOOI DIE HOND VAN EDN BRUG AF!!!!1!1!1!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_74860504
leer fietsen, drol
pi_74860510
Viel je van je fiets omdat je schrok?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_74860522
honden zijn kut
pi_74860532
nooit meer de deur uitkomen, dat helpt zowel honden, de wereld en jou.. Dussseehhh..... Dachten we er van?
pi_74860547
Waar zijn die mensen die durven te beweren dat honden onschuldig zijn nu? Nou? He? Nou? Deze hond verdient de doodstraf vanwege het verwonden van een mens
pi_74860586
Die k*t beesten mogen niet vrij los lopen aan de openbare weg, en ook al is het een fietspad, het is een openbare weg:

http://www.maassluis.nl/index.php?mediumid=2&onderdeel=bri&stukid=19998

http://politieijssellan.m(...)g-220133.html#item05

Voorbeeld dat mensen met onaangelijnde honden asociaal zijn:

http://www.echo.nl/ww-nh/(...)over.aanlijnen.hond/
pi_74860598
Dus TS valt van fiets, ziet eigenaar van hond weglopen en spreekt hem niet aan op asociale gedrag en wisselt even gegevens voor afhandeling door verzekering.
Niks mis met jouw assertiviteit
pi_74860620
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:28 schreef 9611Niels het volgende:
Viel je van je fiets omdat je schrok?
Nee ik heb hem geraakt, helaas niet goed genoeg.
pi_74860669
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
Dus TS valt van fiets, ziet eigenaar van hond weglopen en spreekt hem niet aan op asociale gedrag en wisselt even gegevens voor afhandeling door verzekering.
Niks mis met jouw assertiviteit
Ik heb hem de huid vol gescholden, maar meneer liep liever verder dan even dichterbij te komen om te kijken hoe ernstig het was. Wiens schuld is het nu?

En tja ik had erachter aan gekund, maar ja nu te laat.
pi_74860806
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef tcr het volgende:
Aan de openbare weg moet dat rotbeest aan een lijn, ook al is het een autoluwe zone. Dat k*t beest hoort aan een korte lijn en niet uit de bosjes te komen als ik net langs fiets.

Mooi mijn overhemd gat in de mouw, lekkere schaafwond aan de arm (die best wel zeer doet), maar gelukkig lichte schade aan mijn jas. Mijn fiets werkt ook nog, alleen voorlamp even weer rechttrekken. En de eigenaar? Die liep gewoon door met zijn andere honden zijn handen opsteken van tja sorry. Sorry heb ik niks aan, die hond in laten slapen, dat helpt...
Schade kun je verhalen bij eigenaar hond die hoort minimaal een wa verzekering voor zijn beest afgesloten te hebben. zo niet uit eigen zak van eigenaar hond of rechtzaak.
泽西
pi_74860887
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef tcr het volgende:

[..]

Ik heb hem de huid vol gescholden, maar meneer liep liever verder dan even dichterbij te komen om te kijken hoe ernstig het was. Wiens schuld is het nu?

Schuld van honden eigenaar dat ze honden loslopen, jouw schuld dat je materiele schade hebt die je op niemand kan verhalen omdat je geen gegevens hebt gevraagd.

Wat voor scheldwoorden heb je gebruikt, ben wel benieuwd
pi_74860962
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Schuld van honden eigenaar dat ze honden loslopen, jouw schuld dat je materiele schade hebt die je op niemand kan verhalen omdat je geen gegevens hebt gevraagd.

Het gaat me nog niet eens zo zeer om de schade, meer om het gedrag van de persoon. Helemaal niks ondernemen, ik lag echt wel even op de grond, even helpen met opstaan (niet nodig, maar toch), sorry zeggen. Het zijn de kleine dingen.
pi_74860965
quote:

[..]

Ja hoor. Iemand de huid volschelden en dat verwachten dat ie naar je toekomt om te vragen of het wel gaat.
pi_74861005
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:

[..]

Ik heb de heer meermalen in een slecht daglicht gezet en hem aangespoord een 10 euro hondenlijn te kopen...
pi_74861007
quote:

[..]

dat is dus het stomste wat je kunt doen in zo een geval iemand verrot schelden. dat kan je in een geval van rechtzaak alle recht op vergoeding kosten.
泽西
pi_74861031
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ja hoor. Iemand de huid volschelden en dat verwachten dat ie naar je toekomt om te vragen of het wel gaat.
Ik ben pas gaan schelden toen ik weer opstond, en dan nog, niet gewoon weglopen. Het is jouw k*t hond. Oh dat woord had ik ook nog regelmatig gebruikt, weet niet eens of het een vrouwtje was.
pi_74861102
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:43 schreef JSerry het volgende:

[..]

dat is dus het stomste wat je kunt doen in zo een geval iemand verrot schelden. dat kan je in een geval van rechtzaak alle recht op vergoeding kosten.
Ja jij valt plat op je bek door zo'n rot hond en jij staat op en zegt:

Meneer, uw hond heeft mij laten vallen. Kan ik uw gegevens krijgen voor eventuele kosten.

Heb hem nog wel geroepen dat mijn jas kapot was (overdreven oke) en dat was netjes gezegd (zonder een vloekwoord), vloeken sloeg alleen op die hond. Maar meneer liep alleen verder met zijn andere rothonden (die wel aangelijnd waren, geld was zeker op na die honden).
pi_74861153
quote:

[..]

Ach, TS wist toch al dat het niet tot een rechtzaak zou komen. Hij was al lang gevlucht voor de persoonlijke confrontatie met een menselijk wezen.
pi_74861219
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ach, TS wist toch al dat het niet tot een rechtzaak zou komen. Hij was al lang gevlucht voor de persoonlijke confrontatie met een menselijk wezen.
Dat beetje wat ik daarmee win is mij de moeite niet waard.

En ja ik zit liever lekker voor mijn computerscherm
pi_74861317
quote:

[..]

Menselijke emoties zijn niet verboden, iedereen schrikt als ie net gevallen is en schaafwonden e.d heeft. Kan me niet voorstellen dat een rechter is die jouw alle recht op vergoeding ontneemt omdat je gedurende een korte periode even jezelf niet bent door alle schrik en pijn.
pi_74861323
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef tcr het volgende:

[..]

Ja jij valt plat op je bek door zo'n rot hond en jij staat op en zegt:

Meneer, uw hond heeft mij laten vallen. Kan ik uw gegevens krijgen voor eventuele kosten.

Heb hem nog wel geroepen dat mijn jas kapot was (overdreven oke) en dat was netjes gezegd (zonder een vloekwoord), vloeken sloeg alleen op die hond. Maar meneer liep alleen verder met zijn andere rothonden (die wel aangelijnd waren, geld was zeker op na die honden).
ja dat kun je vragen als je schade hebt en als hij dat niet wilt geven politie bellen.
泽西
  donderdag 19 november 2009 @ 19:55:39 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_74861377
Mijn hond loopt vrijwel altijd los, maar die loopt altijd netjes op de stoep of op de grasveldjes te snuffelen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_74861503
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:53 schreef JSerry het volgende:

[..]

ja dat kun je vragen als je schade hebt en als hij dat niet wilt geven politie bellen.
Ja ook een keer gehad met iets, persoon reageerde nooit op de post die ik stuurde. Zoals ik zei mij ging het niet om die schade. Meer om het gemak waarmee hij verder liep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')