Ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Heero87 het volgende:
Ik kijk al uit naar de Britse tabloids morgen..
"Balkie keeps cloying on in the polder"quote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef Heero87 het volgende:
Ik kijk al uit naar de Britse tabloids morgen..
Inderdaad, toen Balkenende mogelijk wegging moest-ie van Wilders blijven en nu-ie blijft is-ie ineens aangeschoten wild.:')quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:40 schreef Sloggi het volgende:
Wilders die Balkenende aangeschoten wild noemt
Gelijk in het frans...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Masanga het volgende:
De openingsspeech http://www.deredactie.be/(...)tips/2.7938/1.637576
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef Ringo het volgende:
[..]Dat is nu net wat deze armzalige tijd behoeft. Een verlicht despoot.
Het is niet goed of het deugt niet inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, toen Balkenende mogelijk wegging moest-ie van Wilders blijven en nu-ie blijft is-ie ineens aangeschoten wild.:')
De PVV leest ook kranten (oke, alleen bepaalde artikelen) en had dus de zinnen gezet op nieuwe verkiezingen als B zou vertrekken. Nu gaat ie niet weg en dus moeten ze een nieuwe reden verzinnen om verkiezingen te eisen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugt niet inderdaad.
hij sprak in meerdere talen, ook in het engels..quote:
Het was toch al langer duidelijk dat de naam Balkenende buiten Nederland helemaal niet zo vaak genoemd werd? Meer op het niveau van de Letse die er ook alleen maar bijgehaald werd omdat ze een vrouw wasquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kop op The Daily Mail:
The great EU stitch-up: Low-profile Labour crony is made EU foreign minister - so a fanatical Belgian federalist can become President
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz0XNXiVpNa
Hilarisch stukje overigens in deze Britse Telegraaf. De naam Balkenende komt er niet 1 keer in voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |