quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:![]()
Ik kom pas terug als NMNS weer heeft gepost
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat een leuk nieuws, Noek als fietsnerdIk heb er net weer 45 km. opzitten
Oh ja dat vind ik echt neet wat voor jou ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook een favoriet GaGa nummer!
Er staat een mooi artikel op de website van CNN (las ik onderweg naar huis).quote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Belg aan de top van Europa.
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Belg aan de top van Europa.
edit, en dezequote:Herman van Rompuy, a poetry-writing Belgian who would scarcely be recognized in his local supermarket
Goed artikelquote:But the man or woman who will become the face of Europe is being chosen in a series of backroom cabals worthy of a Soviet politburo at its worst.
En niet zomaar poëzie hè, Haiku's ook nog.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja dat vind ik echt neet wat voor jou ja.![]()
Was je vroeger ook van King Bee? moest ik laatst ineens weer aan denken.
quote:Now the EU leaders are likely to end up not with the best candidate for the job -- should they ever manage to define that -- but the one who offends the least number of those making the choice.
Ho ho er moet er nog eentje bij!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
If you don't agree ... Zike!
En uit dezelfde periode:
Zo. Dat waren de negers wel weer voor vandaag, Gert.
Vooruit dan.quote:
kom maar terug Dees, anders kun je lang wachtenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:![]()
Hij komt echt niet meer posten?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
kom maar terug Dees, anders kun je lang wachten
Mijn dreigement helpt niet he?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
kom maar terug Dees, anders kun je lang wachten
ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 19:58 schreef Marrije het volgende:
Ik weet verder ook niet zo goed wat ik erover zeggen moet, behalve dat ik het erg jammer vind.
Ik denk dat ik 't na een week of 8 pas geloofquote:Op donderdag 19 november 2009 19:58 schreef Marrije het volgende:
Ik weet verder ook niet zo goed wat ik erover zeggen moet, behalve dat ik het erg jammer vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |