Hé?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
Welnee, die heeft zelf alles op DVDquote:Op donderdag 19 november 2009 18:52 schreef Anniebab het volgende:
Ik denk dat K3 zijn druppel was die de emmer deed overlopen......
Ik zing me een ongelukquote:Op donderdag 19 november 2009 18:50 schreef HiDiHo het volgende:
Pietje, wel meezingen hé... songetext moet erbij![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou NMNS, als je zo doorgaat ben je nog lang niet jarig!
Het was maar één post, dus neequote:Op donderdag 19 november 2009 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Moet ik het vorige topic terug gaan lezen om dit grapje van NMNS te snappen
NMNS wil natuurlijk dat we hier allemaal gaan lopen janken dat hij terug moet komenquote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben 1,5 dag weggeweest, heb ik iets serieus gemist?
Jij wordt ook met de dag aardigerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:02 schreef Deisyy het volgende:
NMNS wil natuurlijk dat we hier allemaal gaan lopen janken dat hij terug moet komen![]()
No way, hoozee
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit was de laatste posting van Neemmijnietserieus, hij gaat jullie allemaal verlaten, 't is mooi geweest. Bedankt voor de gezellige uurtjes, iedereen kusjes en tot nooit meer ziens![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn Opa en Oma reisten met de kermis (écht!)
onder een andere naamquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
En nmns komt vast wel weer opduiken.
Precies, die ouwe rukker is veuls te nieuwsgierigquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef liesje1979 het volgende:
En nmns komt vast wel weer opduiken.
Hij meent het niet, NMNS zit ons een beetje in de zeik te nemenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij wordt ook met de dag aardiger.
En weg tandenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Bij het terug lezen zag ik nog wel een plaatje jeugdsentiment![]()
[ afbeelding ]
Borsthoning, noemden wij het en dat schraapte je dan laagje voor laagje weg met je tanden
ik weet niet hoor. Borsthoning daar krijg ik toch een beetje een viezige tetten idee bij.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Borsthoning, noemden wij het en dat schraapte je dan laagje voor laagje weg met je tanden
Ja en mijn vader maakte er altijd wat kleinere stukken van door het in een theedoek te doen en er dan met de hamer op te slaanquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha is dat zo?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, die ouwe rukker is veuls te nieuwsgierig.
Anders sluit je alvast zijn accountquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel als je er heel erg bij kwijltquote:Op donderdag 19 november 2009 19:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet hoor. Borsthoning daar krijg ik toch een beetje een viezige tetten idee bij.
Dus datquote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lijkt wel ouwe kaas....nee ziet er niet lekker uit..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Tis druivensuikerquote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Lijkt wel ouwe kaas....nee ziet er niet lekker uit..
*pokerface opzetquote:
Zelf invullenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik Wikipedia niet voor de kat z´n kut, ja!
PUH_PUH_PUH-POKERFACE PAHPAHPOKERFACEquote:
Houdoequote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef HiDiHo het volgende:
Later![]()
en als ik terug ben, verwacht ik minstens een post van je nmns![]()
Ik heb ook een favoriet GaGa nummer!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
PUH_PUH_PUH-POKERFACE PAHPAHPOKERFACE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |