Helemaal mee eens, gewoon weer een mediastunt die bedacht is zodat men er weer 5 voorpaginas aan de telegraaf mee vol kan blaffen. Uiteindelijk is er toch wel een of ander groepje kortzichtige zeikers die er mee eens zijn en de overhand krijgen zodat er weer een verbod komt.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:39 schreef JackHerrer het volgende:
Geforceerd gezeik bedacht door telegraafmedia, ik heb nog geen een moslimorganisatie horen klagen hierover. In Antwerpen wordt het ook alleen gedaan zodat het hoofddoekverbod niet in het geding komt.
quote:
quote:
ze was toen ooit een keer op de radio geloof ik aan het roepen dat ze geen blank mietje wilde maar een brede negerquote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef seto het volgende:
anouk is van de negerliefde en valt derhalve niet serieus te nemen
Totdat ik er grappen over zag staan in de Doorzon was het me nooit in me opgekomen om zwarte pieten te vergelijken met slaven.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Nobu het volgende:
Toen ik nog in Sinterklaas geloofde had ik nog nooit van slavernij gehoord, laat staan dat ik een vriendelijke ouwe kerel met zijn hulp daaraan zou koppelen.
Bij de serie Psych zegt zo'n Amerikaanse detective tegen wat kinderen: 'And did you know that the Dutch Santa uses slaves instead of elves?'quote:Op donderdag 19 november 2009 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totdat ik er grappen over zag staan in de Doorzon was het me nooit in me opgekomen om zwarte pieten te vergelijken met slaven.
Je zal maar geen zwart gezicht kunnen zien zonder te denken aan slaven, wie is er dan rascistisch vraag ik me af?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de serie Psych zegt zo'n Amerikaanse detective tegen wat kinderen: 'And did you know that the Dutch Santa uses slaves instead of elves?'
Ohja, en die elven zijn geen slaven zeker?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij de serie Psych zegt zo'n Amerikaanse detective tegen wat kinderen: 'And did you know that the Dutch Santa uses slaves instead of elves?'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |