abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74869061
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Yep dat is 'm. Beauty he.. zucht
Ik was helemaal enthousiast eergisteren helaasch, het heeft niet zo mogen zijn....
Daarom maar CG Emerald Sparkle besteld, om toch een beetje groen in de bestelling te hebben

Was inderdaad spuit 11111111 maar ik wist het wel aan de hand van een foto.... YAY freakkkish
pi_74869155
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Oblivion het volgende:
Close up kerstboom:

[ afbeelding ]

En candy cane nagels...

[ afbeelding ]

Vriendlief; bleh, lijken wel snoepjes, en wat is een candy cane???

ohhhhhh die zijn zo tof

ik neem never, never, maar dan ook never meer gelnagels, wat een horrorfestijn... ik stootte ze de afgelopen dagen al omdat ze zover uitgegroeid waren, vandaag klapte me linker middel vinger, die doet nou nog pijn, maar het kan nog veel erger, ik bleef haken, en er zat lucht onder mijn rechter duim(klein hoekje), en met een ruk schoot er lucht onder tot de helft, mijn hemel.. de pijn is niet te beschrijven, ik heb dan ook wel even een traantje gelaten.. eenmaal thuis de hele boel kort gewiekt, die monsters zitten er nog op, maar heb ze gewoon helemaal kort geknipt ik kan ze nu niet meer stoten... me duim zit in een pleister, m'n nagelriem en nagel doet echt nog zo'n vreselijke pijn, de nagel is er wel af maar elke beweging doet pijn

toch moet je nog me nagels doen obli, je moet die krengen eraf halen want nu ziet het er helemaal niet meer uit en als troost moet je een kerstversiering maken
pi_74869190
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef bernies het volgende:

[..]

En de $ staat laag! Je weet maar nooit hoe dat over een tijdje is! (dit werk altijd goed voor mijn geweten)
So true, dat is ook de reden dat die megaorder bij Transdesign ook geplaatst is Als de dollar even hoog zou staan als de euro had ik het al niet gedaan
pi_74869224
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef babyfeet het volgende:
hoe heb je dat boompje gemaakt obli hij is heel leuk
Heb ik gekocht, lang lang lang geleden...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74869229
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef bernies het volgende:

[..]

Tis inderdaad helemaal niet gek! Als ik zie hoe snel de SV er hier door gaat....

als ik durf zal een eens wat foto's maken, zit ook altijd te genieten van die van jullie
Ja doen!

De dollarkoers helpt wel ja. Of niet. Dat ligt eraan hoe je het bekijkt.

Ik ben ook niet gek op die neon kleurtjes maar ze lijken me leuk voor nailart-achtige dingen en misschien zelfs wel voor stempelen. Ik zou er niet snel zo mee gaan lopen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74869289
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ohhhhhh die zijn zo tof

ik neem never, never, maar dan ook never meer gelnagels, wat een horrorfestijn... ik stootte ze de afgelopen dagen al omdat ze zover uitgegroeid waren, vandaag klapte me linker middel vinger, die doet nou nog pijn, maar het kan nog veel erger, ik bleef haken, en er zat lucht onder mijn rechter duim(klein hoekje), en met een ruk schoot er lucht onder tot de helft, mijn hemel.. de pijn is niet te beschrijven, ik heb dan ook wel even een traantje gelaten.. eenmaal thuis de hele boel kort gewiekt, die monsters zitten er nog op, maar heb ze gewoon helemaal kort geknipt ik kan ze nu niet meer stoten... me duim zit in een pleister, m'n nagelriem en nagel doet echt nog zo'n vreselijke pijn, de nagel is er wel af maar elke beweging doet pijn

toch moet je nog me nagels doen obli, je moet die krengen eraf halen want nu ziet het er helemaal niet meer uit en als troost moet je een kerstversiering maken
Komt goed hoor!
Schreef in het vorige topic dat als ze er af waren dat je nieuw set kreeg.
Met je versiering...
pi_74869341
Shit. Ik ben vergeten topcoats mee te bestellen bij transdesign Hmpf. Heb ik weer

Nou ja, eigen schuld, dikke bult.
pi_74869349
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ohhhhhh die zijn zo tof

Oh wat een drama. Ik vind het echt zo sneu voor je.
Heb je nou al eens slechte reclame gemaakt voor die nagelstylist? Mag best hoor. Wat een knudde.
  donderdag 19 november 2009 @ 22:56:29 #159
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_74869374
Ik zal foto's maken van mijn Barry Mmetjes als ik stop met velletjes pulken. Misschien een stok achter de deur
Nu maar eens slapen!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_74869432
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oh wat een drama. Ik vind het echt zo sneu voor je.
Heb je nou al eens slechte reclame gemaakt voor die nagelstylist? Mag best hoor. Wat een knudde.
Elke keer als ik langs die salon loop kijk ik boos naar binnen
Ze zal wel denken
pi_74869501
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:57 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Elke keer als ik langs die salon loop kijk ik boos naar binnen
Ze zal wel denken
Dat zal ze leren!
  donderdag 19 november 2009 @ 22:59:24 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74869531
Obli wat ben ej toch lief

En kleintje ellende toch ba bah
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74869552
het ergste vind ik nu dat ik niet op mijn duim kan sabbelen vanacht, dat doet pijn
ja ik ben 20 en doe dat nog

ik moet er nog steeds bellen maar vergeet het elke keer
als ze op marktplaats oid zou staan zou ik zeker een reactie neerzetten, de afgelopen dagen toen ik er langs reed was het ook leeg
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Daph_ het volgende:
Shit. Ik ben vergeten topcoats mee te bestellen bij transdesign Hmpf. Heb ik weer

wachten tot volgend jaar
pi_74869559
Vorige week geld overgeschreven naar mn PayPal account en het staat er nog steeds niet op en nu kan ik nog steeds mn bestelling bij transdesign niet plaatsen. . Grmbl! !
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74869616
Wat is eigenlijk jullie topstuk uit de nagellakcollectie? Zo'n lakje dat je eigenlijk niet wilt opdoen want het is zonde als het opraakt?

Om te beginnen; Chanel Cosmique
pi_74869634
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef Misstique het volgende:
Vorige week geld overgeschreven naar mn PayPal account en het staat er nog steeds niet op en nu kan ik nog steeds mn bestelling bij transdesign niet plaatsen. . Grmbl! !
Je kunt gewoon bestellen hoor! Als er geen geld op je Paypal rekening staat, haalt Paypal dat automatisch van je rekening af. Bij mij duurt het meestal 1 of 2 dagen, maar dan hoef je iig niet te wachten tot er geld op paypal staat! Ik zet er nooit geld op..
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 23:02:14 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_74869684
Obli leuk! Ben je niet bng je bling bling te verliezen?

Die neonlakjes is ook niet mijn ding, maar mijn dochter zou ze super vinden, ik heb ze alleen nog niet gevonden hier.

Kleintje, ben je al gaan klagen bij diegene die ze gezet heeft, ben wel benieuwd naar de reactie eigenlijk
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74869689
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Daph_ het volgende:

*tikt HEEL hard op vingers!

NEEN! NEEN! NEEN!
pi_74869703
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Je kunt gewoon bestellen hoor! Als er geen geld op je Paypal rekening staat, haalt Paypal dat automatisch van je rekening af. Bij mij duurt het meestal 1 of 2 dagen, maar dan hoef je iig niet te wachten tot er geld op paypal staat! Ik zet er nooit geld op..
Als je dat tenminste zo hebt ingesteld
pi_74869715
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
het ergste vind ik nu dat ik niet op mijn duim kan sabbelen vanacht, dat doet pijn
ja ik ben 20 en doe dat nog

ik moet er nog steeds bellen maar vergeet het elke keer
als ze op marktplaats oid zou staan zou ik zeker een reactie neerzetten, de afgelopen dagen toen ik er langs reed was het ook leeg
[..]

wachten tot volgend jaar
*knuffel voor je nageldrama*

Ja ik wacht ermee tot volgend jaar, ik ga echt niet nóg zo'n bestelling plaatsen daar mocht het nou écht opraken, dan moet ik maar even kijken of ik het ergens in de winkel kan kopen ofzo want anders heb ik straks weer dekbedafdrukken in mijn nagellak staan .
pi_74869741
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

NEEN! NEEN! NEEN!
Vandaar ook de "eigen schuld, dikke bult"
pi_74869751
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]

NEEN! NEEN! NEEN!
Heb je het niet express gedaan

Op ebay staan er ook genoeg
pi_74869764
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef moussy het volgende:
Obli leuk! Ben je niet bng je bling bling te verliezen?
Nee. Zit vast met schroeven, zit door de nagel heen..
  donderdag 19 november 2009 @ 23:03:50 #174
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74869773
vandaag mijn nagels gevijld eerste keer sins juli ik moest wel als ik wilde betalen bij de winkel met pinpas drukte ik de verkeerde knopjes in

dus ik nam maar gelijk een ander lakje
essence moonlight essense striper en een zilvere striper en gliters ui het potje wat ik vast heb
pi_74869789
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef bernies het volgende:

[..]

Als je dat tenminste zo hebt ingesteld
Ik heb nooit wat ingesteld Ik heb paypal aangemaakt, dat is geverifieerd en dat was het
pi_74869796
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Daph_ het volgende:

[..]

*knuffel voor je nageldrama*

Ja ik wacht ermee tot volgend jaar, ik ga echt niet nóg zo'n bestelling plaatsen daar mocht het nou écht opraken, dan moet ik maar even kijken of ik het ergens in de winkel kan kopen ofzo want anders heb ik straks weer dekbedafdrukken in mijn nagellak staan .
als we met zn 2en een medium doos bestellen, daar passen toch 42 lakjes in? als ieder er dan nou 20 doet dan zijn de verzendkosten ook minder uiteindelijk
pi_74869841
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef babyfeet het volgende:
vandaag mijn nagels gevijld eerste keer sins juli ik moest wel als ik wilde betalen bij de winkel met pinpas drukte ik de verkeerde knopjes in

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

essence moonlight essense striper en een zilvere striper en gliters ui het potje wat ik vast heb
he leuk! ik zag die glitters ook bij pipoos, het is lijm met glitters toch? werkt dat een beetje?
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 23:05:40 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_74869845
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee. Zit vast met schroeven, zit door de nagel heen..
Ikea bling!

pi_74869876
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

als we met zn 2en een medium doos bestellen, daar passen toch 42 lakjes in? als ieder er dan nou 20 doet dan zijn de verzendkosten ook minder uiteindelijk
Wat ben jij erg Ik zeg toch net dat ik dit jaar niet meer mag bestellen!! Ik wil wel hoor, daar niet van, maar het MAG NIET. *prent dat in eigen hoofd* volgend jaar kan het wel weer heur

Wil je graag 20 lakjes bestellen dan?
pi_74869885
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef bernies het volgende:
Wat is eigenlijk jullie topstuk uit de nagellakcollectie? Zo'n lakje dat je eigenlijk niet wilt opdoen want het is zonde als het opraakt?

*zucht, helemaal in luv met ruby pumps...
pi_74869911
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi Ook echt zo kaarsrecht!
pi_74869920
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb nooit wat ingesteld Ik heb paypal aangemaakt, dat is geverifieerd en dat was het
dat dus!

als je bankrekening bekend is daar en je het zelfde email adres gebruikt waarmee je bij paypal staat ingeschreven dan hoef je niets over te schrijven en dus ook niets in te stellen, dan kom je op een pagina en dan zegt ie afschrijven van bankrekening 0900-1234 en dan zeg jij jahaaa
pi_74869922
Mooi babyfeet! Mooie nagels ook!

Wie was er ook alweer zwanger en had seche vite besteld?
pi_74869925
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

LEUK!
pi_74869947
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat ben jij erg Ik zeg toch net dat ik dit jaar niet meer mag bestellen!! Ik wil wel hoor, daar niet van, maar het MAG NIET. *prent dat in eigen hoofd* volgend jaar kan het wel weer heur

Wil je graag 20 lakjes bestellen dan?
doen we het 1 januari 2010
pi_74869999
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dat dus!

als je bankrekening bekend is daar en je het zelfde email adres gebruikt waarmee je bij paypal staat ingeschreven dan hoef je niets over te schrijven en dus ook niets in te stellen, dan kom je op een pagina en dan zegt ie afschrijven van bankrekening 0900-1234 en dan zeg jij jahaaa
QFT

Nu slapen, maar ik wil eigenlijk niet slapen ook al ben ik bekaf, kent iemand dat? Ik heb vanmiddag ook al niet geslapen dus ik zal morgen wel een zombie zijn..
pi_74870014
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Je kunt gewoon bestellen hoor! Als er geen geld op je Paypal rekening staat, haalt Paypal dat automatisch van je rekening af.
Ow. . Ik ben een n00b met betalingen via internet enzo. .
quote:
Bij mij duurt het meestal 1 of 2 dagen, maar dan hoef je iig niet te wachten tot er geld op paypal staat! Ik zet er nooit geld op..
Het is nu te laat, maar morgen ga ik gewoon een bestelling doen dan. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74870025
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:

Guess!

Echt cute, een klein Guessje
pi_74870052
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

doen we het 1 januari 2010
Nou vooruit Je kunt echt niet wachten he
  donderdag 19 november 2009 @ 23:10:08 #190
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74870072
glittertjes gaan opzich wel ik weet alleen niet wat het doet alsje ze eraf moet halen maar dat is voor latere zorg

het is wel anders he zo recht gevijld wilde het anders was er toch even mee bezig zijn best dik mijn nagels maar vind het wel mooi zo
pi_74870088
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef moussy het volgende:

[..]

Ikea bling!

[ afbeelding ]

Echt niet!
pi_74870096
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

QFT

Nu slapen, maar ik wil eigenlijk niet slapen ook al ben ik bekaf, kent iemand dat? Ik heb vanmiddag ook al niet geslapen dus ik zal morgen wel een zombie zijn..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu weer, ik hoor allang in bed te liggen
pi_74870107
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ow. . Ik ben een n00b met betalingen via internet enzo. .
[..]

Het is nu te laat, maar morgen ga ik gewoon een bestelling doen dan. .
Ik ben ook een n00b, ik wist namelijk niet dat je ook geld naar je paypal kon overmaken om te betalen.. Ik was ervan uit gegaan dat iedereen bestelde en het van z'n rekening liet incasseren door paypal
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 23:11:19 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_74870129
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef babyfeet het volgende:
glittertjes gaan opzich wel ik weet alleen niet wat het doet alsje ze eraf moet halen maar dat is voor latere zorg

het is wel anders he zo recht gevijld wilde het anders was er toch even mee bezig zijn best dik mijn nagels maar vind het wel mooi zo
Ik vind het mooi, zo recht!
pi_74870170
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu weer, ik hoor allang in bed te liggen
Dat dus
SPOILER
Ik ga nu wel écht naar bed.

Nighty allemaal
pi_74870179
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou vooruit Je kunt echt niet wachten he
nee

ik heb een baan erbij genomen dus verdien extra centjes, en kreeg vandaag van de big boss ook nog eens een zakcentje!!!
SPOILER
pi_74870187
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef bernies het volgende:

Heb ik eigenlijk niet. Ik draag alles. Ik eet ook met mijn goede bestek en drink uit mijn mooie glazen.
Mooie spullen zijn er om gebruikt te worden.

Al ben ik wel blij dat ik veel heb. Als ik minder had met maar een paar kleurtjes waar ik echt verliefd op was dan was ik er wat zuiniger op denk ik. Nu rouleren ze gewoon met de rest mee.

Ik vroeg me trouwens altijd af hoe ze op MUA aan een doos met 30 untrieds kwamen maar ik begin het inmiddels wel te begrijpen. Misschien moet ik inderdaad maar eens een spreadsheet maken met mijn lakjes.
pi_74870221
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef babyfeet het volgende:

'wel mooi'
Ik zou een moord doen voor zulke rechte nagels
pi_74870238
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:

Guess, als ik het goed heb

Spuit 11111111111111
Ik heb over je post heengelezen snkr
pi_74870241
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

nee

ik heb een baan erbij genomen dus verdien extra centjes, en kreeg vandaag van de big boss ook nog eens een zakcentje!!!
SPOILER
Wat leuk Nou dan ga ik sparen hoor, dan kunnen we samen bestellen in januari
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')