De nieuwe grijze van de schlekker is hier al eens gepost paar dage geledequote:
Ja, fijne lakjes in mooie kleuren!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoop dat ik nog even mag inbreken...Iemand ervaring met de lakjes van Barry M?
Ligt iets meer binnen het sint budget en is simpel in NL te verkrijgen. Voor de leukere kleuren kom ik toch op dat soort merken uit. Verder gebruik ik vrijwel alleen hema spul (net weer even gelakt, helaas valt de paarsig/grijze/creme lak erg licht uit....)
Zit er alweer twee dagen op.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gaat die mooie bamboe creatie er nu al af?
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staanquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zit er alweer twee dagen op.![]()
Fijn dat je zo blij bent met de lakjes!
Ik ga mijn nagels korter vijlen zodat ik eindelijk die konad full nail plates normaal kan gebruiken.
En ik ga Ruby Pumps, Dorothy Who, Millenium, Robotika en Metalic Muse bestellen. Dus ik heb nog plek voor vier lakjes. Ik zit te denken aan Orly en Misa. Iemand aanraders?
Toxic Seduction, oehhquote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
Die laatste is gaaf, welke kleur is dat?
Ze hebben 'm wel, maar blijkbaar niet op voorraad.. Als ze 'm niet hebben staat ie niet in de lijst namelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
He nouKan ie weer van de wishlist af grrr
Oooh ok, dacht ook al dat ik t gechecked hadquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze hebben 'm wel, maar blijkbaar niet op voorraad.. Als ze 'm niet hebben staat ie niet in de lijst namelijk
Die vraag wou ik ook al stellenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Waar kun je Barry M kopen dan?
Verder nog andere drogisterij verkrijgbare lakjes die ik MOET hebben? Kan namelijk nog wat Sint wensen opgeven!
Damn die laatste!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ze hebben nog veel meer moois
China Glaze Ruby Pumps en Emerald Sparkle.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef buzzwheedle het volgende:
@mmascha welke is die geweldige lak met groene en rode glitters van scrangie?
dit zijn nu mijn nagels, geinspireerd door de maillot van m'''n dochter
(die ze ook helemaal geweldig vind)
[ [url=
m'n zoon (bijna 4) zag me van de week zonder nagellak en zei; mama wat is dat saai.
Daar heb ik het geloof ik ook besteld de laatste keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Barry M besteld bij:
http://www.alicejohavesentials.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=28&vmcchk=1&Itemid=28
Geen idee of dit een normale prijs is maar ik vond het zeer schappelijk en prima voor de sint. Verzenden kost me 4 euro voor 6 lakjes.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Forbidden lust
Ook mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |